Bufalo sürüsü tek yakaladığı aslanı öldürdü

2020-12-17 17:55:21

Bufalo sürüsü tek yakaladığı aslanı öldürdü

Kategori: Hayvanlar Alemi

Bu videoya aşağıdaki emojilerle tepki ver !
1
0
2
1
0
0
Benzer Videolar
Adana'da telefonla randevulaştığı kişiler boğazını keserek öldürdü
Adana'da telefonla randevulaştığı kişiler boğazını keserek öldürdü
Kütahya'da aç kalan domuz sürüsü şehre indi
Kütahya'da aç kalan domuz sürüsü şehre indi
Telefonunu timsah sürüsünün arasına düşüren adam
Telefonunu timsah sürüsünün arasına düşüren adam
Rusya’da polis yakaladığı bir protestocuya elektrik verdi
Rusya’da polis yakaladığı bir protestocuya elektrik verdi
Antalya'da şizofren genç annesini bıçaklayarak öldürdü
Antalya'da şizofren genç annesini bıçaklayarak öldürdü
Vietnam'da pembe renkli bufalo görenleri şaşırtıyor
Vietnam'da pembe renkli bufalo görenleri şaşırtıyor
Bursa'da aç kalan domuz sürüsü şehre indi
Bursa'da aç kalan domuz sürüsü şehre indi
Denizli'de boşanma aşamasındaki eşini av tüfeği ile öldürdükten sonra kaçtı
Denizli'de boşanma aşamasındaki eşini av tüfeği ile öldürdükten sonra kaçtı
misafir_452970 2020-12-20 11:29:58
Kırk yıllık intikam alındı kolay değil
misafir_443676 2020-12-20 09:01:11
Örgüt kültürü yok, Bufalolarda, sürü kültürü var...Örgüt kültürü olsa, tüm Aslanların canına okurlar...Binlerce yıldır, örgüt kültürü yerine sürü kültürü ile Aslanlara yem oluyorlar...İnsanlarda böyledir...Örgüt kültürü olan emperyal devletler, sürü kültürü olan milletleri, sömürüp dururlar...
misafir_402736 2020-12-19 21:33:59
Aslında kameramanlar bü ani çekmek için saatlerce bazen günlerce bekliyorlar.armutv piş ağzima düş değil yani
misafir_345855 2020-12-19 05:48:53
Habercilik cidden zor iş. Bir kere mantıklı olacaksın. Haberin doğru başlığı "bufalo SÜRÜSÜNE YALNIZ SALDIRAN Aslan sürü tarafından etkisiz hale getirildi. Bufalolar durduk yerde aslanlara saldırmaz. Cumhuriyet gazetesinin askerimiz tarafından imha edilen pkk'lı haberi gibi olmuş. Sanki suçlu bizim asker. NE İŞİN VARDI ORADA, NE?
misafir_326870 2020-12-19 00:28:43
Aslanın içinden geçmişler
misafir_321467 2020-12-18 23:00:13
İyi olmus. Bu dunyada kendini kral ilan edenlerin sonu..
misafir_315296 2020-12-18 21:19:50
Ninemiz bufalo tanımaz. Gördükleri bu hayvanların adını sorsanız, "camış" derlerdi.
misafir_270125 2020-12-18 08:45:54
Şimdiye kadar bufalolara üzülüp dururdum onlarda az değilmiş ölmüş hayvanı ha bire boynuzluyolar ya
misafir_231585 2020-12-17 22:02:05
Mufasa ya kıydılar, sinba babasız kaldı, bekle mufasa oglun scar dan öcünü alacak
misafir_218650 2020-12-17 18:28:24
Ne hikmetse tam da kameralar açıkken,gezi esnasında oluyor bu karşılaşma.