Zabıta 80 yaşındaki kadının tezgahını kaldırdı

2019-09-17 06:42:56

Osmangazi'de tezgahına el konulan 80 yaşındaki teyzenin isyanı Bursa'nın Osmangazi Zabıta Müdürlüğü ekipleri, yaşlı bir kadının malzemelerine el koyarken, çevredeki esnaftan da tepki yükseldi. Yaşlı kadının isyanı, kameralara yansıdı.

Kategori: Video Haber

Bu videoya aşağıdaki emojilerle tepki ver !
0
9
0
0
0
0
Benzer Videolar
Antalya'da bir kadın 6 yaşındaki oğluna çanta çaldırttı
Antalya'da bir kadın 6 yaşındaki oğluna çanta çaldırttı
Fatih’te 18 yaşındaki gence silahlı saldırıda anı
Fatih’te 18 yaşındaki gence silahlı saldırıda anı
Hayvanları tanıtan 12 yaşındaki Mehmet fenomen oldu
Hayvanları tanıtan 12 yaşındaki Mehmet fenomen oldu
11 yaşındaki Berat'ın beyninde tümör çıktı
11 yaşındaki Berat'ın beyninde tümör çıktı
Sivas'ta 21 yaşındaki genç kanyonda boğuldu
Sivas'ta 21 yaşındaki genç kanyonda boğuldu
Yüzlerce fareyle birlikte yaşayan Rus kadının evi
Yüzlerce fareyle birlikte yaşayan Rus kadının evi
Evlenmek istemeyen 17 yaşındaki genci polis kurtardı
Evlenmek istemeyen 17 yaşındaki genci polis kurtardı
Niğde'de ölen Afgan kadının cesedi 1 hafta sonra bulundu
Niğde'de ölen Afgan kadının cesedi 1 hafta sonra bulundu
erkan pombaci 2019-09-24 10:17:44
yuh be yaziklar OLSUN
misafir_808978 2019-09-18 12:17:23
Aşaglik adamlar gücünüz fakire yetiyor.
misafir_751660 2019-09-17 21:29:22
Yazıklar olsun kınıyorum bu belediyeyi de memurunuda. Ahh nenem ahh 80 yasında alın terinle ekmeğini kazanıp karnını doyurmana bile izin vermeyenler utansın. Dilenseydin makbule geçerdi.
misafir_741111 2019-09-17 17:28:17
Yorumdur......... Yorum Yok.........
hacı amca 2019-09-17 10:43:26
Yazuklar olsun kayyum batasınlar
misafir_713104 2019-09-17 09:39:17
Kn
misafir_712471 2019-09-17 09:38:21
Sizin. Gibi zabıtaya. Yazıklar. Olsun. Dağ. Köyleri fakir gariban bublarin. Getirdiği organik birkaç sepet mahsüle mi kaldı güçleri Zambitanin gelin. Zabıtalar. Darmstadat. Caddesini. İsgal. Eden. Rentekarlari. Kaldırımları isgal eden araclari Yikama. Yaglamaya. Donen. Kaldırımları insanların yürüyemediği Arac parklarından dolayı ey. Zabıtalar size. Söylüyorum gelin. Buraları. Görün ama göremezsiniz Çinli zabıta. Müdürünün zabıta. Memurlarının. Gözleri kör. Buradadır. Laf anlamayan kanun bilmeyen kustah rentekarcilara. Rantçıları. Gücünüz yetmiyor. Sizler. Ancak gariban. Yaşlı köylüye. Gücünüz. Yetiyor. Yazıklar. Olsun sizin. Gibi vicdandan. Yoksun zabıtaya sizin. Basinizdakilere
misafir_707946 2019-09-17 08:15:05
Yazıklar olsun sizin gibi zabıtalara. Yazık gücünüz yetiyorsa başkalarının işkâl ettiği şeyleri kaldirin
VATANDAŞ 2019-09-17 07:04:19
Allah aşkına gidin çarşamba mahallesine, kent meydanına, garajaltına bir bakın. Bu ülkenin vatandaşı bile olmayan onlarca insan kaçak göçek neler neler satıyorlar. Şurada çiftçi kendi vatanında kendi ürettiği ürününü satamayacaksa yazıklar olsun.