Yüksek Sadakat Eurovision'da elendi

2011-05-11 02:59:01

Yüksek Sadakat Eurovision'da elendi Yüksek Sadakat sahne aldı Bu yıl Eurovision'da Türkiye'yi temsil eden Yüksek Sadakat, ilk yarı final gecesinde sahneye çıktı.

Kategori: Video Haber

Bu videoya aşağıdaki emojilerle tepki ver !
0
0
0
0
0
0
Benzer Videolar
Türkiye'deki ligler ertelendi
Türkiye'deki ligler ertelendi
Yüksekova’da buz sarkıtları 5 metreyi geçti
Yüksekova’da buz sarkıtları 5 metreyi geçti
Merapi Yanardağı 2 bin metre yüksekliğe kül püskürttü
Merapi Yanardağı 2 bin metre yüksekliğe kül püskürttü
Ateşi yüksek çıkan kadın ortalığı birbirine kattı
Ateşi yüksek çıkan kadın ortalığı birbirine kattı
Yüksekova’da 6 metreyi bulan kar tünelleri
Yüksekova’da 6 metreyi bulan kar tünelleri
Polonya'da paraşütçü yüksek gerilim hattına çarptı
Polonya'da paraşütçü yüksek gerilim hattına çarptı
Yusufeli Barajında yükseklik 190 metreye ulaştı
Yusufeli Barajında yükseklik 190 metreye ulaştı
Düzce'de yüksek hızın neden olduğu feci kaza
Düzce'de yüksek hızın neden olduğu feci kaza
Misafir
midem bulandı :((((((
Misafir
bence elenmemesi lazımdı çünkü şarkı da grup da gayet başarılıydı...
Misafir
şarkıda tek melodi iyidi sözleri mantıksızdı rock ın roll bu ne yaaa belliydi zaten
Misafir
Benim zırvalamam bile bundan daha iyi.
Misafir
ne saçma sapan bir şarkı ve seslendirme..
Misafir
Hikaye olmuş elenmesi normal.
Misafir
iğrençç yaa :(
Misafir
Performans Sıfır. Ses Beş Para Etmnez.. Şarkı Sound Basit bir Fon .. Doğru Karar
Misafir
tam bi komedi ya, turkiyeyi temsil ediyorsun, biraz daha creative olmalisin yahu.... rezillik.......
Misafir
Hadise bile dereceye girdi çok yazık. Adamlarda ses var ama neyse
Misafir
şarkı fena değilmiş ya niye böyle oldu ?
Misafir
tamamen özenti sanki konser veriyorlar.özünüze dönün biraz.
Misafir
sadece adı TÜRKİYE olsunda şarkı ne buuk olursa olsun diyen bir düşünceye sahip olursak olacağı budur...ben türk olarak beni temsil eden bu şarkıyı anlamazken yahu dünyadaki insanlar benim temsilimi ne yapacak:)))?
Misafir
sertab birinci olduğnda müslüman ülke değilmiydik yapmayın saçma bahaneler bunlar kendimizi kandırmayalım şarkı hiçbişeye benzemiyordu .
Misafir
siyasi partilerin seçim şarkıları bile bundan daha güzel. Bu şarkının elenmemesi anormal olurdu zaten.
ahmet 2011-05-12 00:58:52
ya benım anlamadım bu ervızyon denılen yarışmada her mıllet kendı kültürlerının müzıklerını sergılemekse bız neden bır türk halk müzığı yada sanat müziği yada arabesk , yada tasavvuf musıkisiyle yanı bıze ve kültürümüze aıd bır müzıkle katılmıyoruzda bu neidüğü belırsız acaıb sınır bozucu şeylerle katılıyoruz ya bız bu kadar düşdükmü?
dilek 2011-05-11 18:50:03
neden son yıllarda hep avrupayi şarkılarla çıkıyoruz yarışmaya bir türlü anlamıyorum bizim hiçmi kendi kültürümüze ait parça yok biz o kadarmı dışarıya bağlı bir ülkeyiz ya böyle kendimizden ödün verirsek başarılı olmayı beklemiyelim.
elif 2011-05-11 14:56:56
bu performansta Türklüğümüze,kültürümüze ait hiç birşey yoktu baştan aşağı özentilik akan bir gösteriydi. elendiğimiz iyi oldu böyle temsil edilmektense hiç edilmeyelim daha iyi. umarım bir gün birileri özümüzü yansıtarak tüm dünyayı şaşırtır
ALTAN 2011-05-11 13:52:38
sertap nerdesin ya.bir sen kurtarırsın bizi
ecemnaz 2011-05-11 13:50:45
kaybedeceğimiz baştan belliydi açıkcası hiç şaşırmadım..........
vatandaş 2011-05-11 13:42:23
rezillikti
ersan33 2011-05-11 13:34:15
performans fena değildi şarkı seçilenlere göre kötünün iyisiydi bu sistemde müslüman ülke olduğumuz için bize oy çıkmaz bence trt erevisiona şarkıcıları gönderip masraf etmesinler. bundan önceki sistemde zaten gurbetçilerin smsleriyle dereceye giriyoduk.
yıldız 2011-05-11 13:03:08
TRT nin yaptıgı iş bu kadar olur
seyfo 2011-05-11 12:58:32
Bu kötü oğlanları kim gönderdi Türk diye????
metehan 2011-05-11 12:28:29
çok iyi olmuş.. inadına türkçe şarkı.. bu avrupa özentiliğiyle bi yere varamazlardı zaten.. hiç bir zaman çakmalar, orjinaller kadar kaliteli olamaz..alayı çakmaaa bunların.. ben bir türk genci olarak hiçç beğenmediydim.. hele elin gavuru hiiç beğenmez :) çookk sevindim iyiki katılamadılar.. şarkının beğenilecek bi yanı yok.. şarkıdan anlıyan ne kadar kaliteli bi şarkı olduğunu anlar demiş arkdaşın biri.. neyini anlıycam arkadaşım, iğrenç ötesi bi şarkı.. radyoda çıksa radyoyu kapatırım..
genç osman 2011-05-11 12:26:06
şov var ses yok elenmesi normal bu topları kim gönderdi oraya
volkan 2011-05-11 12:10:52
gerçekten sözüyle olsun yorumuyla olsun harika bir şarkıydı.. hiçbirşeyden haberi olmayan insanlar yorum yapıyo eminim akşam yarışmayı seyretmemişlerdir bile. seyretselerdi akşamki en iyi şarkının bizimki olduğunu bilirlerdi üstelik oylama şekli eskisi gibi değil yarıştığımız grupta bize oy veren ülke sayısı çok az oylama bütün ülkeler üzerinden yapılmıyor sadece dün akşam yarışan 19 ülke üzerinden yapılıyor bunların 8-9 tanesi bize hiç oy vermeyen ülkeler.finale cıkmamız lazımdı
GÖKÇEN 2011-05-11 11:18:51
yazıklar olsun yuh ya bunları TÜRK diye göndermişler utanıyorum esef duyuyorumtam bir rezalet 5000 yıllık geçmişi olan TÜRKÇE yi bırakıp dilleri kadar tarihleride yeni olan bir ülkenin dilini kullanırsan böyle olur nerede bizim türkülerimiz şarkılarımız özür diliyoruz tüm bestekar ozan ve sanatçılarımızdan göndermeyin böyle saçmalıkları bir daha
Osman..! 2011-05-11 11:08:52
sen türkiye diye giriyorsun yarışmaya ya kültürüne sahip çıksana sen kardeşim ne diye böyle avrupalılaşma yolunda bir çaba var bunlarda anlam veremiyorum.! neşet ertaş çıksa babam bile oy gönderirdi bunlar ne böyle ya.!! yazıklar olsun.!! hiç gönderecek adamın yoksa kültüründen uzak şereflice girmiyorum de bu sene yaw..!
Alperen 2011-05-11 10:26:23
Türkçe söylenmeyen ve kıyafetleri Türk kültürünü yansıtmayanların söylediği şarkı Türkiye'yi temsil edemez.Elemelerde elendiklerine bir Türk çocuğu olarak çok sevindim.Bu olay aynı zamanda Türkiye'nin kimler tarafından nasıl yönetildiğinin aynasıdır.Her şey Türk'e göre,Türk tarafın,Türk için olmalıdır.Türkiye ancak o zaman gerçek kimliğine kavuşur.