Okan Bayülgen öğretmen adayını rezil etti

2010-03-21 04:13:43

Kategori: Video Haber

Bu videoya aşağıdaki emojilerle tepki ver !
0
0
0
0
0
0
Benzer Videolar
Bursa'da öğretmenin yaptığı kardan boğa
Bursa'da öğretmenin yaptığı kardan boğa
EBA'da ders anlatan öğretmenlerin yaşadıkları
EBA'da ders anlatan öğretmenlerin yaşadıkları
Brezilya'da polis yemekten geç dönen meslektaşına silah çekti
Brezilya'da polis yemekten geç dönen meslektaşına silah çekti
Brezilya’da 6 aylık hamile kadın oğlunu silahlı soyguncudan böyle korudu
Brezilya’da 6 aylık hamile kadın oğlunu silahlı soyguncudan böyle korudu
Brezilya'da bir çocuk kız kardeşini aracın altında kalmaktan kurtardı
Brezilya'da bir çocuk kız kardeşini aracın altında kalmaktan kurtardı
Brezilya'da futbolcuları taşıyan uçak düştü
Brezilya'da futbolcuları taşıyan uçak düştü
Brezilya'da üzerine düşen yıldırımı kayda aldı
Brezilya'da üzerine düşen yıldırımı kayda aldı
Tedavi için Türkiye'ye gelen öğretmene gözlükçü şoku
Tedavi için Türkiye'ye gelen öğretmene gözlükçü şoku
ahmettek
bu kadar da olmaz ya yazık bir insan kendi ülkesinin gencini bukadar mı rezil eder ,zaten okanı hiç sevmiyodum şimdi daha da nefret ediyorum arkadaşlar bu adamın amacı reyting başka hiçbişey deyil yok masa kesmeler yok saçma sapan hareketler ya kardeşim önünde malzemelerini koyabileceğin bir masayı niye keser ki bi insan ...reytinğ...allahım bide hızarlı motorla kesiyo arızalı abi bu adam arkadaşlar yapacağımız tek şey izlemicez bu kadar basit farkındaysanız gelen konuklara da bu şekilde davranıyıo zaten mantıklı bir program yapıyo olsaydı o saatte yayınlanmazdı ...o öğrenci kardeşimize söylüyorum üzülmeye değmez.. ha okanla konuşmuşun ha sokaktaki biriyle farkaden bişey var mı yokk..........
asıladımıyazmamagerekvarmıacaba
okanın burda ukalalık kesinlikle yapmıyor test yapıyor belkide kadın sallıyo okanın yaptığı bir test bak kadın ingilizce öğretmeniyim diyor orda kadın bi cümle sölüyor ben daha bu cümleyi bilmiyorum 4e gidiyorum ama o ingilizce öğretmeniyim diyo ve bi cümle bile söleyemiyo bi whats your name yada ı am engilish teacher ı do not know anything diyemiyo
Furkan Güneş
böyle öğretmenlerin te ................................................. bide bunlar öğretmen olacak helal olsun okan abi az bile yapıyorsun işte bizim tek sorunumuz bu " EĞİTİM ! "
Drgon
Okan sana bi ingilizce kasarım 40 yıl düşünsen anlıyamazsın allahın ukalası...hiç sevmem bu adamı.
Misafir
Bayülgen'e kapılar acaba neden sonuna kadar açılmıştır!! Bir din aliminin akrabası olması dolayısıyla olmasın sakın ya da Galatasaray Lisesi'nde okumuş olmanın her kapıyı açan anahtarlardan biri olduğu gerçeği midir ona haftada birkaç gece program yaptırtan!! bence o öğretmen adayını değil onların hocalarını eleştirmeliydi: Yabancı dillerde doçent olup o dili konuşamayan hocalar tanıyorum.
saffet 2011-03-22 20:45:13
bir kere ne olursa olsun ingilizce dili üzerine egitim yapıyorsan ıt is pencil kadar normal bir cümle bile kurabilirdi ama nie kurmadı yalan söylemek ayıptır
sudem 2010-10-23 18:23:07
yorumların aslında hepsinin aynı olmasını beklerken malesef okan bayülgen gibi ulvi bir insana hakaret ediliyor çok üzücü bir durum.telefondaki yalancı şahıs tabi eğer doğruysa ve o bölümde vede son sınıftaysa onun eğitim vereceği öğrencilerin vay haline.işte buyüzden gelişimimiz her anlamda sıfır..böyle olunca kıt beyinli insanlar okan bayülgeni çekemiyorlar ve budurum sonsuza kadar gidicek çünkü biliyorum ki onun gibi muhteşem bir insan daha gelmiycek bu dünyaya.onunla aynı dünyayı aynı şehri paylaştığım için kendimi şanslı hissediyorum.umarım sizde benimle aynı duyguları paylaşırsınız.haksız tarafı sırf sizden olduğu için kayırmak ne size fayda getirir nede başkasına..
misafir 2010-10-04 10:19:10
İnsanlar neden kendilerini rezil etmek için bu kadar çok zahmete girer.sen ingiliz dili edebiyatı okuyosun son sınıftasın ve shakespeare den bi cümle bile söyleyemiyosun.yalancı insanların sonu böyle olur bence.okana teşekkür etmelisin sayesinde yalanın kötü bi şey olduğunu öğrenmiş oldun.
misafir 2010-07-12 16:59:40
ya yorumları okuyorumda biz türkler ne zavallı duruma düşmüşüz herkez o kızı savunuyor birinizin bile aklına gelmedi mi o kız eger ingilizce bi cümle söyleseydi ingilizce bildigini kanıtlıyabilcekdi ve kendi bu kadar rezil olmucakdı demekki yalan konuşdu ingilizce bilmiyor yalan konuşdugu iin rezil oldu bunu düşünemicek kadar aciz misiniz ya off ne insanlarsınız siz anlamadım gitti. ...
öğretmen 2010-05-02 16:02:46
ingiliz dili ve edebiyatı okuyorsun ama bi cümle kuramıyorsun o zaman böyle eleştirilirsin üstüne gelirler heyecandan falan değil bilmiyor işte okan sonuna kadar haklı bu öğretmen adayını eleştirmek herkesin hakkı benim çocuğum olsa bu kızın okutmasını istemem kendi bilmiyo ki çocuğa ne öğretebilsin
Katre-i Matem 2010-04-25 14:12:01
Bir öğretmenin seviyesini ölçmek Okan'a mı kalmış?Yazıklar olsun bu adama.Öğretmen adayınada üzüldüm,insan bu adamı izler mi ya?Bu ne kalitesizlik...
arda turan 2010-04-19 13:58:58
lan sende insanmısın oglum ne bok sanıyosun kendını ukala yaratık
kenan hoca 2010-04-01 17:26:55
aşağılık herif sen kurban ol öğretmenlere...birgün bir köşede sefil bir sarhoş olarak can vereceğinden bir kişinin bile şüphesi yok
tarkan 2010-03-29 10:38:54
ücretli öğretmenlerle dersler geçiştirilirse, o çocuklar büyüyünce böyle oluyor.. kıza kızmıyorum ben, asıl sorun Meb'de :(
Okan ve Programı 2010-03-27 10:32:14
arkadaşlar okan bayülgen 12 - 13 yıldır program yapar ve genel olarak da tarzı zaten budur . konuklar , telefondakiler bunu bilerek bağlanır , bazıları dalga geçer bazıları dalga geçilir . Siz heralde yeni izliyorsunuz bu programı , ayrıca kimse eleştirmesin mi eğitim sistemini ? bazı kesimler heralde tvde böyle şeyleri duymak istemiyor . hadi malum kanallarınızda takılın beyler buralar size göre değil.
fatih 2010-03-27 09:07:37
evet belki bayülgen ileri gitmiç olabilir ama ingilizce bölümünde okuyan bir inasanın da ingilizce konuşamaması affedilemez.bu kişi öğretmen olacak ve benim çocuğumun dersine girecek istemem.okanı yaptığından eleştirebilirsiniz ama kızda kendini rezil etmek için fırsat verdi.bu adamlar bu olaylarda programı götürüyorlar.başaka kabiliyeti yok zaten
COME ON BABY 2010-03-27 00:59:24
Adam resmen kurgulamış olayı.o saatte arayan bir İngilizce öğretmeni ve öğretmenin arayacağını biliyormuş gibi hazır kaset bayülgenin yanında ve come on baby gel yanıma...Bizde adamın programının reklamını yapıyoruz.
cafer 2010-03-27 00:53:17
türkiyede adam yokluğunda sanatçıyım diye ortada dolaş, gençlerin onurunu kır. Gerizekalı
yüksel 2010-03-26 22:47:48
okan bayülkeni protesto ediyorum. sanamı düştü eğitimi sorgulamak
erkan 2010-03-26 22:04:41
bu adamı oldum olası sevmem proğramlarınıda inanın hiç izlemem çünkü hiçkimseye faydası olamayan proğramlar yapıp sadece kendi egosunu tatmin eden ve cebini dolduran biri ama suç bence yine onu aarayan ve onu izleyenlerde diye düşünüyom.........
SÜLEYMAN 2010-03-26 19:13:45
Bayılgan sana düşmez ülkenin eğitim kalitesini sorgulamak. Hele hele öyle düzeysiz bir programda düzeysiz konuklarına yorum yaptırmak senin haddin değil. Ya gerçekten neden izliyorsunuz bu programı anlamıyorum arkadaşım bu adamı dinleyip kazanamazsınız hiçbir şey. Bırakın konuşsun o kendi haline.
mustafa 2010-03-26 18:26:09
okan bayülgenin haddine mi düşmüş eğitim sistemini yorumlamak. o kendi işini yapsın. bu ülkede herkes kendi işini yapsın...
hasan 2010-03-26 18:19:11
okan bayülgen kendini ne zannediyor anlamıyorum.Ayrıca onun söylediklerini alkışlayanları da.bir inanı toplum önünde küçük düşürmek insanlığa yaraşır mı?
Ercan 2010-03-26 17:59:16
Okan Bayülgen gibi insanların programlarını izlemem. Öğretmen adayı kız adına üzüldüm. İzleyecek katılacak başka program bulamamış mı?
yani 2010-03-26 17:24:29
çok merak ediyorum okan bayülgen insanları küçük düşürürken ya da mahcup ederken çok mu haz alıyor. birgün kendisi aynı durumda olursa karşısındakilerin neler hissettiğini daha iyi anlayacaktır.
kayova 2010-03-26 16:03:55
Sana mı kaldı kendını begenmıs SEY adamı sınamak kımsın sen