Metroda Kur'an Okuyamazsın

2015-05-15 09:49:32

Metro gibi topluma açık bir ortamda Kur'an okuyan bir insana karşı gelinmesine insanların nasıl tepki verdiklerini gösteren, sosyal bir deney.

Kategori: Video Haber

Bu videoya aşağıdaki emojilerle tepki ver !
0
0
0
0
0
0
Benzer Videolar
Bursa'da metroda yürürken bayılan genç raylara düştü
Bursa'da metroda yürürken bayılan genç raylara düştü
İstanbul'da metroda insan yoğunluğu
İstanbul'da metroda insan yoğunluğu
İzmirliler metrodaki yoğunluğa tepki gösterdi
İzmirliler metrodaki yoğunluğa tepki gösterdi
Koronavirüs metroda nasıl yayılıyor
Koronavirüs metroda nasıl yayılıyor
misafir_248445 2018-07-10 18:49:38
Sıkıntı şu islamın göstergesi her hareket imanı zayıf olan ya da ilgilenmek istemeyeni rahatsız eder ahireti hatırlatır ölümü hatırlatır
misafir_238544 2018-07-10 16:04:14
cehennem sizin gibiler icin iyikivar munafik dini sevmez cahil seytanin maskarasi
misafir_082479 2018-07-08 20:41:24
Sosyal deney diğilmidi bu ?
misafir_082332 2018-07-08 20:40:58
Sosyal deney diğilmidi bu ?
misafir_989872 2018-07-07 19:03:02
Allah kelamı her yerde zikredilmez diye kural mi var? Yaratan o ötesi mi var? İslam neden rahatsızlik veriyor size anlamadım?
misafir_973265 2018-07-07 14:26:44
Kim ne okursa okusun kimseyi ilgilendirmez bangır bangır müzik dinleyene ses cıkartmayanlar salı. Sakin sessizce kuran okuyana laf ederler Müslüman bir ülkede yansıyorsa demekrosi var diyorsan yadırgamıycan hepsi bu
misafir_971668 2018-07-07 13:54:36
Nutuk okusa açık saçık dergilere baksa o kârı sesini bile cikarmaz. Gizli yapilmaliymis ibadet adam sanki kabeyi tavaf ediyor açmış Kuramı Kerimi okuyor. Allah kârı bunda ne var
misafir_971346 2018-07-07 13:54:05
Nutuk okusa açık saçık dergilere baksa o kârı sesini bile cikarmaz. Gizli yapilmaliymis ibadet adam sanki kabeyi tavaf ediyor açmış Kuramı Kerimi okuyor. Allah kârı bunda ne var
misafir_958765 2018-07-07 10:28:57
Bangır bangır güya kulaklıkla müzik dinliyolar insanlar koyunun kaval dinlediği gibi dinliyo onda bişey yok vicdanları sessiz ????fakat kuranda okunursa içinden sessiz diyenler desin bence devam edin siz
misafir_881531 2018-07-06 12:53:30
Arkadas bu bir sosyal deney yıllar önce Youtube da izledim. Yorum artik sizin.
arnavutt 2015-05-16 06:03:53
kendini bilmez birkaç cahil işte.. zorlarına gitmiş belli !
fatihin fedaisi mücahit 2015-05-15 13:08:40
bukadarda katıksız çocuk olunmazki kardeşim ben olsam burnunu kırmıştım baktım devam ediyo veledi zina bide kafasını kırar metrodan atardım hıyar öne geçiyo hala bıdıbıdı ediyo kalkıp bursaya gelir bulurum mübarek kandil günü şerfsiz
Türk Turan Birliği 2015-05-15 11:23:26
" Burda Ateis biride olabilir ... " Naapalım abaaa ; Şeytanamı tapalım, kedi mi keselim, Ortaya ateş mi yakalım ... Geç az bir ötede oyna ayabaa... Kuş beyinli desem, Hayvancağza yazık, Mal deyneği deseeem, Deynek bu, işe yarar ....... İbadetmiş de gizli yapılmalıymış . Sen donsuz gezerken, birinin seni o şekilde görüp, tahrik olup, tecavüz etmesi gibi bişeymi senin dediğin şey .......... Her kez kendinden sorumludur .. Sanane Adamın okuduğu Kur an dan ... Farzet ki NUTUK okuyor.. Olamaz mı yani :)
Tek bir kelime 2015-05-15 10:39:03
Helal olsun orda Kur'an-ı Kerim okuyan bir kardeşine sahip çıkmaya çalışan din kardeşlerime...