Liselilerin çektiği film Kurtlar Vadisi'ni aratmıyor

2012-01-09 10:23:57

Eagle Operation ( Kartal Operasyonu ) Liselilerin çektiği film Kurtlar Vadisi'ni aratmıyor Özel bir lisenin öğrencileri tarafından ödev olarak çekilen film okulun internet sitesinde yayınlanınca ortalık karıştı

Kategori: Sinema ve Dizi

Bu videoya aşağıdaki emojilerle tepki ver !
0
0
0
0
0
0
Benzer Videolar
Kocaeli'de çaldığı tarihi eseri çektiği video ile tanıttı
Kocaeli'de çaldığı tarihi eseri çektiği video ile tanıttı
Juno uzay aracının çektiği Jüpiter videosu
Juno uzay aracının çektiği Jüpiter videosu
Çorum'da, koronadan ölmeden önce çektiği video ile uyarıda bulundu
Çorum'da, koronadan ölmeden önce çektiği video ile uyarıda bulundu
Van Gölü'nde gün batımını çektiği sırada bir canlı gördü
Van Gölü'nde gün batımını çektiği sırada bir canlı gördü
mONSTER
tC NİN BIRAKIN BÖYLE BUNUN BİNDE BİRİ OLSA ÜLKE 120 SANİYE BASKA DEVLETİN )) ARKDSLAR HERSEY KUCUKTEN BASLAR ANCAK BUDA COK AMATÖR OLMUS HANİ AMATÖR BİLE AZ KALIR HAVAYA COK GİRİLMİS AMA NEDENSE BİR COK AYRINTIDA O HAVADAN ESER YOK ÇELİSKİ VAR OO DAHA NE DESEN KÖTÜ SÖZ SAHİBİNE AİTTRİR
hamido
devamını beklerim çok güzel
kameraman78
berbat diksiyon çokkötü çocuklar ama napsınlar özeniyolar.
kadir deniz
bu ne saçma birşey ya
pele
sizin sucunuz yok ahhh siz benım askerim olacaktınız bak ben sizi nasıl egitiyorum
ramazan ozen!
aferim size cocuklar gercekten cok beyendim!
hayatta basarilar! insallah ileridede boyuk basarilara devlet adina imza atarsiniz! slamlar!
Diktatör
kurlar vadisinden FARKI YOK. olsa olsa birinde Necati şaşmaz digerinde öğrenci, diger farkı da öğrencilerin verdigi MESAJ çook iyi. ellerine sağlık, oturup okey oynayacagına, faydalı bişeyler yapmış. benden bu kadar.
Tunalı
Bu kadar zamanı derslerine verseler çok daha iyi olurmuş. Bunlarda oyuncu olursa cahil oyuncularımızın arasına başkaları da katılmış olur. Okuyun okuyun. Böyle şaklabanlıklarla nereye kadar!!
Murtaza
Çok fazla Counter Strike oynamış garipler :) Bu işler öyle olmuyor yazık bunu çekene kadar yaşadıkları şehirle ilgili tanıtıcı bir belgesel gibi veya sorunları anlatan birşey çekmeye harcasalardı daha iyi olurdu.
HIHI
BU NE REZILLIK YAHU
vsvsvsvs
enmiyet bu çocuklara telif hakkını verip derhal bu filmi satın alması lazım... polis tanıtım filmi olarak kullanmalı... çok hoş olmuş elinize sağlık:)))
asdf
oo 10 dk oturup ki izliycek
fear
amatör ama prof. gibi yapmışlar bravo
nihat
bu nedir böyle yaa la bi gidin la çakıra cenaze töreni yapan beyinsizlerden iyidir yine nede olsa çocuklar
kemküm
bu kadar salak bir filmde
liva
salaklar yaa bukadar özenti değildik biz ...bu nesil çok boş
DURAK
Bunlardan hiç öğrenci olurmu senin ne işin var kurduyla köpeğiyle git okulunu bitir dersine çalış.okul müdür olsam bunları okuldan uzaklaştırırım okuyan öğrencilerede örnek olur onlarında huylarına girereler.gidin lan dersinize çalışın ülke için millet için ne yaparaız derdine bakın.
fgh
olay yerine avanak kuşu gibi gidiyolar.bence çok kalitesiz ve basit
ali
çok begendim gerçekten harika olmuş güzel yetenekler var.. yönetmen olsam çoçuklarl aılgılenırdım :)
ahmet
amatör ama güzel başarılar
yok
ne len bu kurtlar kim sız kım len adam olun aklınızı başinıza alın aklınızı allırım akılsız olursunuz.
ekicier
idare edrr amatör bu kadar olur işşte
cıks
dangalaklar
uho
ahaha parodi gibi. Türkçenize de kültürünüze de triplerinize de turp suyu sıkayım liseliler sizi
adaad
bune Antoni.Queen daha kötüsü yapılamazdı
ahmet
bence şu mal almaya gelen çocukta iş var
ata
acemi işi
liseli ölmeli
liseeliiii bi uzak durun lan benden. nerde sizi görsem bi saçmalık. yeter üleynn.
artist
tam bir sanat filmi olmuş
x
buna izin veren müdür öğretmen hepsini kınıyorum