Karantina otobüsünden yolcu kaçırdılar

2020-03-18 01:08:55

Yurt dışından dönen Türkler arasında bulunan iki yolcunun otobüsten indirilip götürülmesi büyük tepki topladı.

Kategori: Video Haber

Bu videoya aşağıdaki emojilerle tepki ver !
0
19
0
0
1
1
Benzer Videolar
Kayseri'de karantinadaki umrecilerden teşekkür mesajı
Kayseri'de karantinadaki umrecilerden teşekkür mesajı
Bakan Kasapoğlu, karantinada doğum yapan anne ile görüştü
Bakan Kasapoğlu, karantinada doğum yapan anne ile görüştü
İtalya'da karantinada olan kardeşi ölünce yardım istedi
İtalya'da karantinada olan kardeşi ölünce yardım istedi
Korona nedeniyle kendini karantinaya alan Ronaldo
Korona nedeniyle kendini karantinaya alan Ronaldo
Karantinadaki umreciler göbek attı
Karantinadaki umreciler göbek attı
Haydar Baş son yolculuğuna uğurlandı
Haydar Baş son yolculuğuna uğurlandı
MFÖ'den karantina şarkısı: Maske tak
MFÖ'den karantina şarkısı: Maske tak
Minibüse 19 yolcu alan şoför:  Arabanın önüne atlıyorlar
Minibüse 19 yolcu alan şoför: Arabanın önüne atlıyorlar
misafir_531614 2020-03-18 14:42:24
3. Dünya ülkesiyiz normaldir.
ali bulut 2020-03-18 13:15:11
Şaşırdık mı hayır buurası türkiye
misafir_525458 2020-03-18 13:02:37
Cezasız kalmasın İNŞAALLAH millete çık büyük saygısızlık polislerimizi kullanmayın
Nerdhemmet 2020-03-18 12:06:39
Yapılanlar hem devlet yetkililerine, hem de millete büyük saygısızlık,ahlaksızlıktır. Bu hak-hukuk tanımazlara cezalarını vermek Soylu'ya kaldı. Bu bir komplodur. Devletin kronoya karşı olan başarısını lekelemeye,karalamaya dönük bilinçli ve kasıtlı bir eylemdir. Millet olarak bunun takipçisi olacağımızı bilinmesini isterim. Yol kesmek, hem de emmiyet mensuplarıyla. Bu aklın alacağı şey değil...
mpna 2020-03-18 11:26:20
suçluların hepsi ifşa edilsin en acımasız ceza verilsin
misafir_514129 2020-03-18 09:57:29
kaçan suçluda otobüsteki bir yavșak şerefsiz ( lanet türk polisi diyor ) sen kimin piçisin bu ülkeye geldin
Ali Sami Yen 2020-03-18 07:55:53
Makamını kullanarak her türlü kendine ve ailesine çıkar sağlayan kim var ise Allah azze ve celle ye havale ediyoruz yarına kalır ama kimsenin yanına kalmaz kul hakkı !
misafir_498616 2020-03-18 05:33:30
Yazıklar olsun. Bu bürokrat derhal görevden alınmalı. Bu eylem onun emri ile yapılmış tehlikeli bir eylemdir.
misafir_492658 2020-03-18 03:56:53
Lânetli Türk polisi ne demek , .......... O lânet senin üzerine olsun.
Şenol kıyanç 2020-03-18 03:10:33
hayrola ya bir kisi karentina otobüsünden polis eşliğinde indirilip kaciriliyor neyin tedbirini aliyoruz vürüs dagilsin tamamen diyemi uyraşiyorsunuzda karentina otobüsünden kqcirip goturuyorsunuz