'Çin Seddi nerededir?' sorusuna 2 joker kullanan yarışmacı

2018-08-05 06:42:28

'Kim Milyoner Olmak İster' programında Su Ayhan isimli yarışmacı "Çin Seddi nerededir?" sorusunda iki joker hakkını kullandı. İlk önce seyirciye soran yarışmacı daha sonra telefon joker hakkını kullandı.

Kategori: Komik Videolar

Bu videoya aşağıdaki emojilerle tepki ver !
3
3
1
2
8
3
Benzer Videolar
Rahmi Koç oyunu erken saatte kullananlardan oldu
Rahmi Koç oyunu erken saatte kullananlardan oldu
Hoverboard ile market arabası kullanan teyzenin ilginç görüntüleri
Hoverboard ile market arabası kullanan teyzenin ilginç görüntüleri
'Ne yapıyorsun?' sorusuna 'çalıyorum, ne yapayım' cevabını veren hırsız
'Ne yapıyorsun?' sorusuna 'çalıyorum, ne yapayım' cevabını veren hırsız
Mahalleyi 'Çin Seddi' gibi ayırdılar
Mahalleyi 'Çin Seddi' gibi ayırdılar
Umut taciri: Yarışmacı arkadaşlara başarılar diliyorum
Umut taciri: Yarışmacı arkadaşlara başarılar diliyorum
Yıldız Tilbe, 'Yatırım' sorusuna 'Yatıyorum' şeklinde cevap verdi
Yıldız Tilbe, 'Yatırım' sorusuna 'Yatıyorum' şeklinde cevap verdi
Oyunu kullanan vatandaşlar havalimanına akın etti
Oyunu kullanan vatandaşlar havalimanına akın etti
Bakkal sepetini asansör olarak kullanan kedi
Bakkal sepetini asansör olarak kullanan kedi
sarıkanarya 2018-10-18 10:44:18
doğru cevaptan sonra ki gururlu hali düşündürücü.
Hamza Deliaslan 2018-08-11 12:30:58
Soruda söylemiş Çin Setti diye bu ne düşünüyor
misafir_492018 2018-08-05 18:00:56
Allah'ım önce beyin sonra vücut nasip etsin tersten gidince sonuç bu oluyor çünkü
misafir_487350 2018-08-05 16:46:03
Çindemiymiiiiiişş ben ugandada sanıyordum..
misafir_483793 2018-08-05 15:48:51
ÇİN nerededir ?..a : mars b : Jüpiter d : Satürn d : hepsi
misafir_464630 2018-08-05 10:24:34
Böyleleri yardım olmadan kendi evlerinin yolunu bulamazlar... İşte okumuş cahile en güzel örnek...
misafir_463415 2018-08-05 10:05:57
Akademisyen doçent daha ilk soru da ÇİÇEK OLUN ÇOCUKLAR sorusuna yanlış cevap verirse, bu tip hocaların da böyle öğrencileri olur... Yazık okumayı hak edenler okuyamıyor, böyleleri de ellerine alıp diplomayı YÖNETİCİ oluyorlar...
misafir_462954 2018-08-05 10:00:56
İş veren olsam müracaatta böyle basit sorularda sorarım yoksa yanlışlıkla kör cahiller işe girer.
misafir_462513 2018-08-05 09:50:09
Birisi yazmış YARIŞMACILARIN DA YARISI BİLEMİYOR diye... Garibim, oradaki seyircilerin hepsini yarışmacı zannediyor...
ezel 2018-08-05 07:56:59
japonya ve Güney Kore bile diyen olmuş.
misafir_455212 2018-08-05 07:54:24
Çok bilgili ve akıllı her eve lazım ,okulda ne öğrendi acaba ? Seyircilerin yarıya yakınıda ondan eksiği yok , fazlası var ,valla zeka fışkırıyor programda herkes