Can Ataklı'dan Erdoğan hakkında nefret dolu sözler

2021-01-04 09:59:24

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın görevi bırakması için büyük afetlerin yaşanması gerektiğini savunan Ataklı, “Tayyip Erdoğan’ın gitmesi için çok büyük bir halk öfkesinin olması lazım” dedi.

Kategori: Video Haber

Bu videoya aşağıdaki emojilerle tepki ver !
0
8
0
0
0
0
Benzer Videolar
Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan Kılıçdaroğlu'na: Sus da adam sansınlar
Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan Kılıçdaroğlu'na: Sus da adam sansınlar
Cumhurbaşkanı Erdoğan: 31 Aralık'tan 4 Ocak'a kadar sokağa çıkma kısıtlaması olacak
Cumhurbaşkanı Erdoğan: 31 Aralık'tan 4 Ocak'a kadar sokağa çıkma kısıtlaması olacak
Cumhurbaşkanı Erdoğan: Macron'un tedaviye ihtiyacı var
Cumhurbaşkanı Erdoğan: Macron'un tedaviye ihtiyacı var
İlahiyat hocası Mustafa Öztürk’ten Kur'an ayetleri hakkında skandal sözler
İlahiyat hocası Mustafa Öztürk’ten Kur'an ayetleri hakkında skandal sözler
Sadakatsiz dizisinde eşini aldatan Volkan'ın sözleri gündem oldu
Sadakatsiz dizisinde eşini aldatan Volkan'ın sözleri gündem oldu
Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan Cumhuriyet Bayramı mesajı
Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan Cumhuriyet Bayramı mesajı
Cumhurbaşkanı Erdoğan, Ahmet Kekeç'in kabrini ziyaret etti
Cumhurbaşkanı Erdoğan, Ahmet Kekeç'in kabrini ziyaret etti
Cumhurbaşkanı Erdoğan: Yerli aşıda 2 hafta içinde insan deneylerine başlanacak
Cumhurbaşkanı Erdoğan: Yerli aşıda 2 hafta içinde insan deneylerine başlanacak
Tahsin 2021-01-10 00:44:12
adam resmen orman yakin diyor baska bir izahi var mi?
mehmet 2021-01-05 17:09:43
allah belasını versin bu ne kin böyle kininde boğulur inşallah
misafir_834400 2021-01-05 11:15:20
Türkiye şahlandı ve dahada şahlanacak... siz ne yaparsanız yapın kimse sizin oyununuza gelmicek
cemal 2021-01-05 10:39:58
inşallah senin başına böyle şeyler bekliyorum.
ASİ 2021-01-05 08:51:51
Siz Böyle Yaptıkça Biz daha Çok sahip çıkacağız REİS'e. Egemenlik kayıtsız şartsız milletindir. REİS'i darbe ile indirmek yerine yaptığınız icraatlarla bu milletin gönlünü feth edin,millet zaten indirir. REİS'i indirmek için hayalini kurduğun şeylere bak.Allah bu milletin kaderini senin gibi düşünenlere vermesin inşallah.
misafir_806838 2021-01-05 03:36:10
Biden bunların önüne kemik attı onlar da işini yapıyor kemiriyorlar.
misafir_792508 2021-01-04 23:36:24
Sen ve senin gibiler o yangında yanarsınız inşe Allah
misafir_792314 2021-01-04 23:32:41
Nasıl bir yaratıksın ya... Allah Allah... Bu kadar mı bu atanı milleti sevmiyorsunuz. Çok üzüldüm... Erdoğan gitsin Canım ülkem batsın öylemi... Biraz sempatim vardı artık Budan sonra yok öyle... Saflarına sıklaştırılması gerek. İç/dış saldırılara karşı daha uyanık olmalıyız... Çok üzüldüm bunları bir insan söyleyebilirim ya... Yazıklar olsun...
misafir_764423 2021-01-04 15:50:34
Erdoğan düşmanlığından, ülke yansın insanlar ölsün, kaos çıksın, savaşsa yenilelim diyor bu şeref ve ahlak yoksunu namussuzlar. Allahın, bizler aciz kullarını, günahıyla sevabıyla, sana ancak sana iman eder ve ancak senden yardım dileriz. Bu azgın hain topluluğunu sana havale ediyoruz, sen bize katından yardımcılar yolla, rabbim bizi ve sana iman etmiş müminleri koru Tayyip Erdoğan ve samimi olanlara yardım eyle.
mpna 2021-01-04 12:30:45
eyyyyyyy turk milleti atatürk olsa aziz türk milletinin başına böyle felaket düşünen bu mahluka ne yapardı acaba
misafir_748334 2021-01-04 11:22:57
Alah senin evine felaket versin hey seytanin evlati sen nasil bur serefzizsin inlasanlarin olmezisin isterzin alah butun belari sana vrrdin
misafir_748119 2021-01-04 11:21:40
Hayır dile komşuna hayır gelsin başına o kadar çok istiyorsan senin başina gelsin
misafir_747554 2021-01-04 11:08:14
Bu adamın dediklerine inşallah diyen %40 olduğu biliyorum ama ıspat edemem..
misafir_744841 2021-01-04 10:23:43
Bu adam ne saçmalıyor
misafir_744572 2021-01-04 10:17:33
Nelerden medet umuyor gerizekalı adam.
misafir_744446 2021-01-04 10:15:22
Allah sana oyle bir darbe yapar insallah