Birand Sümeyye Erdoğan ın keman çalmasına şaşırması ve Gözümde birden bire değişiverdi kız

2009-04-28 10:10:20

Birand Sümeyye Erdoğan ın keman çalmasına şaşırması ve Gözümde birden bire değişiverdi kız

Kategori: Video Haber

Bu videoya aşağıdaki emojilerle tepki ver !
0
0
0
0
0
0
Benzer Videolar
Cumhurbaşkanı Erdoğan ABD Başkanı Trump'la görüştü
Cumhurbaşkanı Erdoğan ABD Başkanı Trump'la görüştü
Erdoğan, Akkuyu Nükleer Santrali için tarih verdi
Erdoğan, Akkuyu Nükleer Santrali için tarih verdi
Cumhurbaşkanı Erdoğan Fetih Suresi'nin mealini okudu
Cumhurbaşkanı Erdoğan Fetih Suresi'nin mealini okudu
Erdoğan: Şehir hastanelerimiz Avrupa'da bir numara
Erdoğan: Şehir hastanelerimiz Avrupa'da bir numara
Erdoğan'dan yurt dışına döviz kaçıranlara uyarı
Erdoğan'dan yurt dışına döviz kaçıranlara uyarı
Erdoğan, Başakşehir Şehir Hastanesi'ni inceledi
Erdoğan, Başakşehir Şehir Hastanesi'ni inceledi
Erdoğan'dan Cumhur İttifakı açıklaması
Erdoğan'dan Cumhur İttifakı açıklaması
Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan Srebrenitsa mesajı
Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan Srebrenitsa mesajı
naber
Allahim ya bu dunyada ne kadar beyinsiz varmis be sana yaziklar olsun birand sen kapalilari yemez icmez okumaz gezmez luna parka gitmez keman piyano calmaz masa tenisi oynamaz ziplamaz konusmaz .... bunu mu saniyon lan dangalak misin nesin sen be onlarinda hayati var ve o hayatta kapalilar keman calabilr ayip mi ayip mi keman calmak
misafir 2010-09-13 12:44:33
işte birandın anlayışı: keman çalan bi kız hanımefendi olamaz..bu ne saçma bi anlayıştır,başı örtülü bi kız kemanda çalabilir,pianoda çalabilir,fotoğraf sanatçısıda olabilir..asıl geri kafalı sensin be adam!!
30-04-2009 01:17:42
ya arkadaşın biri bu ülkenin en kaliteli doktorları imam hatipten çıkıyo demiş ya buna sen inanıyomusun yapma gözünü seveyim saçmalama ayrıca 10 yıl önce refah partisindeki konuşmalarında avrupa kültürüyle büyüyen çocuk gavurdur diyen birinin kızının avrupai müzikle ilgilenmesi tabi ki şaşırtıcı ama türbanlılar diye ayırmayalım çok zeki türbanlı insanlar var tabi bu ülkede çok dürüst çok temiz konuyu saptırmayın konu babasının söylediğiyle kızının yaptığının uyuşmaması sizin kardeşleriniz başı kapalı olduğu için okuyamazken o amerikada okuyor oğluda orda okudu sorarım size hani türban üniverstede serbest olacaktı neden tutamayacağın sözler veriyosun sende kızını türban serbest olana kadar türkiyede okutmaya çalışsaydın senin kızının bizim kızlarımızdan ne farkı var . ayrıca şarapçı neden oluyo onu anlamadım sizden olmayanlara şarapçı diyosunuz sen rakı bira iç ama şarapçı olma senle aynı görüşte olmayan şarapçı olsun yazık çok yazık..
yılmaz küçükkösel 29-04-2009 16:20:23
HERKESTEN ÖZÜRDİLEYEREK BU KADAR CAHİL BU KADAR İLERİ GÖRÜŞLÜ OLMA HAVASI ATACAM DİYEN BU ADAM NASIL OLUYORDA BU KADAR GÖZ ÖNÜNDE Bİ GAZETECİ YAZAR OLABİLİYO BUNU BİZ HALK YAPIYORUZ Bİ KANALDA BU ADAM VARSA O KANALI KAPATALIM REYTİNG DÜŞKÜNÜ
ERGUN80 29-04-2009 07:10:53
Mehmet Ali Bey bu ülkedeki ve diğerlerindeki bütün kapalıları ne zannedersin ki sen. Yazık sana başını açanlar daha mı zeki Ben de senin hayret etmene hayret ettim. Sen de benim gözümde çok değiştin.
aa 29-04-2009 01:28:09
şarapçılara bak çok mu şaşırdınız be:D:D
hasan 28-04-2009 23:58:21
birand heralde başbakanın kızını yobaz yemez içmez konuşmaz hiç bişe yapmaz biri zannediyordu galiba.bu ülkede başı kapalı olan hiç bişe yapmaz her şeyden yoksun biri zannediliyo.unutulmamalıdır ki bundan sadece 7 8 yıl önce bu ülkenin en kaliteli doktorları öğretmenleri profesörleri imam hatip liselerinden çıkıyordu.birand öne konuşmasını öğrensin daha sonra başkalarına dil uzatsın....
28-04-2009 23:50:56
muhafazakar olunca keman calinamaz mi san dersi alinamaz mi? ne kadar bos adam bunlar yaa
Keman ERDOĞAN 28-04-2009 20:43:51
Yazık sana m.ali birand yazık sen nerde gördün millete 3 çocuk temennisinde bulunupta kendisinde iki çocuk olan Ayıp Ayıp Adam Sadece birebir aynı sayıda olmasın diye 3 dedi belkide favori rakamıdır nerden biliyon O ADAM Bİ KERE BAŞTAN BAKIYO SEN NE ANLARSIN....
Keman ERDOĞAN 28-04-2009 20:40:47
aaaaaa 28-04-2009 18:03:31
slllkkaaa biranddd ezik biranddd
AKM 28-04-2009 16:17:23
YAKLAŞIK BUNDAN 10 YIL ÖNCE ALMANYADA BİR HOCAMDAN DUYDUĞUM KELİMELERİ BANA HATIRLATTI SAYIN BİRAND. ODA MASTER YAPAN BİR KAPALI BAYAN GÖRÜNCE BÖYLE SÖYLEMİŞTİ VE BEN ONA İNSANLARIN BAŞLARINI KAPATMALARI BEYİNLERİNİ KAPATMALARI ANLAMINA GELMEZ DEMİŞTİM. AMA BEN BİR ALMANA DEĞİLDE SANIRIM BU ÜLKEDE YAŞAYAN VE ÜLKENİN ANA KANALARINDAN BİRİNİN ANCHORMANI OLAN FAKAT BU ÜLKEYE BU KADAR YABANCI VE UZAK OLAN BİRİNE NE DEMEM GEREKİR ACABA. SAYIN BİRAND BEYNİNİZİ KAFATASINIZDAN ÇIKARIN VE LÜTFEN DAHA GENİŞ DÜŞÜNÜN.
murat 28-04-2009 13:39:49
mehmet bey cok onemlı bır konuymus gıbı sasırılcakmıs bır olaymıs gıbı nasıl kılıkdan kılıga gırıyor amacı basbakanın kızını kucuk gormek asagılamak!!!kendızını kınıyorum ve asla tv de programını ızlemeyecegım!!!!kendı cevresındekı geclıge baksın AKMERKEZ etıller levent genclıgıne baksın!!! yasık gazetecıye coook yazık