Atakan'ın kameralar karşısında annesine davranışı tepki çekti

2020-02-20 22:50:59

Okuduğu kitaplarla sosyal medyada bir anda ünlenen Atakan Kayalar'ın, annesi Hülya Kayalar'ın sözünü keserek bir anda araya girmesi ve "Tamam seni öyle alalım" sözleri sosyal medyada tepki topladı.

Kategori: Video Haber

Bu videoya aşağıdaki emojilerle tepki ver !
1
37
2
2
5
1
Benzer Videolar
Minibüsçüden tepki: Bizi kurtarmaz bu şekilde
Minibüsçüden tepki: Bizi kurtarmaz bu şekilde
Oyuncu Ayşe Kökçü'den stokçulara tepki: Bu ne bencillik
Oyuncu Ayşe Kökçü'den stokçulara tepki: Bu ne bencillik
ODTÜ'de teröristleri savunan öğrencilere tepki
ODTÜ'de teröristleri savunan öğrencilere tepki
Trabzonsporlular Ali Koç'a tepki gösterdi
Trabzonsporlular Ali Koç'a tepki gösterdi
Angela Merkel hediye ve kurdele tepkileri
Angela Merkel hediye ve kurdele tepkileri
Eşinden boşanınca adliye önünde halay çekti
Eşinden boşanınca adliye önünde halay çekti
Şehit annesine oğlunun heykelini hediye ettiler
Şehit annesine oğlunun heykelini hediye ettiler
Güvenlik kameralarını çalan hırsız
Güvenlik kameralarını çalan hırsız
misafir_385126 2020-02-22 18:26:42
Teoriler yerine aile kavramı üzerine ezber yapsaydım.
misafir_306487 2020-02-21 20:37:55
Kaç kitap okuduğu mu önemli Ne tür kitap okuduğumu Teşke birtane de Din Ahlak kitabı okusaydı
misafir_296064 2020-02-21 17:45:08
Çocuk 11 yaşında bu yorumu okuyanların yüzde 70 inden daha bilgili ,gitmiş annesine yaptığı hareketi yadırgıyonuz.sanki o yaşta hepiniz melektiniz annenize karşı...
misafir_281978 2020-02-21 13:47:27
İtici buldum
jeerfaced 2020-02-21 13:29:34
bu kadar şımartırsanız olacagı bu
Murat DÖNMEZ 2020-02-21 11:13:17
keşke apral olsaydında o hareketi yapmasaydın
cimbomlu 2020-02-21 10:20:52
Annesine yaptığı muameleye bakarmısınız sanki bir yabancıymış gibi ne o utanıyormusun annenden zavallı bazı şeyleri kabullenmesini bil o senin anan kadın cağızı ezik yerine koydun yazık sana verilen emeklere.
adı bende saklı 2020-02-21 09:33:06
Ahlaktan bahsediyordun ya atakan annene saygısızlık yapmamayı ögren ilk önce ufaklık
transformerssssssssssss 2020-02-21 08:50:57
Neyi aşmış? Git bir de bu yaşta hafız olan çocukları gör. Kitap okumayı öğretmeden önce edep haya öğretin. Bu çocukta bu yaşta bu hareketler varsa gelecekte fırıldağın önde gideni olmazsa ben de bu hayattan bişey öğrenmemişim demektir.
SEVDAM TURKIYEM 2020-02-21 08:31:22
bu cocuk bu davranislariyla biyere varamaz.anne sonucta .isterse 2000 kitap okusun
ufuk bekler 2020-02-21 08:19:08
Bu yaşta temel bilgileri almadan çatı bilgileri yüklerse duygusal sapmalar yaşaması çok normaldir
İnsan olsan keşke... 2020-02-21 07:53:38
Zaten bu davranışıyla abartılmayacak biri olduğunu gösterdi.
eser 2020-02-21 07:27:58
şımarık çocuk
misafir_259060 2020-02-21 07:25:12
Mutlaka hataları olur
karaşahin 2020-02-21 07:02:49
Terbiye çok okumakla olmuyor demekki.
can 2020-02-21 06:56:26
şimarik veled bundan bir halt cikmaz
gokan arsan 2020-02-21 01:04:39
Bu cocuktan bir halt olmaz daha annesine thamuluyok vatana millete faydasimi olacak
necoooo 2020-02-21 01:00:43
İndigo çocuk bu . Merhum Aidin Salih bu tür çocukları kitabında anlatıyor.
ttt 2020-02-21 00:56:14
Bu çocuk insanlığa yararlı değil tam tersıne zararlı biri olur,annesıne saygıyı gösteremeyen evlata evlat demem
oguzhan 2020-02-21 00:11:18
Halbuki bu evladimiz egitim sisteminde ilk degistirecegi sey olarak terbiye ve ahlaki prebsiblerin daha baştan öğrenimi ve eğitimi olacağından bahsediyordu. Ateist felsefe insana kainati bir canavar, insanlari birer hayvan, canli turlerini birbirlerinin guclu olanlarinin zayif olanlari yok ettigi, dinin hicbir cihette sorgulanamaz tartisilamaz oldugu hatta dinin bir afyon oldugu gibi sapikliklari pompalarken, bu yavrumuz tabiki narsist, egoist, kibirli, hurmet bilmeyen ve gosteris budalasi halini alacaktir. Kimse bu kucuk cocugu suclamasin. Muspet felsefe dahil her esya elbette lazimdir fakat atesin maşası, suyun kabı, gazlarin tupleri hazneleri ile kontrol altında tutulması gibi, ahlak maşası olmayan bir beyne de ateist felsefe koydururlarsa ortaya bunlardan daha ziyade, faydasiz ilim sahibi adamlara ittiba eden bir kitlenin de gelisine sebep olduklari icin o küçüğün eğitimcileri bizzat suçlu olacaklardır. Faydasız ilim erbabına teveccüh edenlerin kulakları çınlasın.
Allah büyüktür...!!! 2020-02-21 00:07:18
Ukala bir çocuk...Seni böyle alalım falan,büyüyün sözü keisilmez....Kitabı yesen ne olur oğlum....
misafir_232266 2020-02-20 23:59:57
Yok artık ya ,bilmek ve öğrenmek ayrıdır,ahlak ise bir lutuf
KÜRŞAD 2020-02-20 23:16:32
Doğuran anayı aşağılatıp birde haber yapmak hoş değil!