Alman polisi PKK'lılara eskortluk yaptı

2019-10-12 15:24:39

Alman polisi PKK'lılara eskortluk yaptı

Kategori: Video Haber

Bu videoya aşağıdaki emojilerle tepki ver !
0
6
0
0
0
0
Benzer Videolar
Kocaeli'de iki sevgili kiraladıkları evde fuhuş yaptırdı
Kocaeli'de iki sevgili kiraladıkları evde fuhuş yaptırdı
Çaycı Hüseyin ölmediğini kanıtlamak için basın açıklaması yaptı
Çaycı Hüseyin ölmediğini kanıtlamak için basın açıklaması yaptı
Serdar Ortaç: Yanlış evlilik yaptım
Serdar Ortaç: Yanlış evlilik yaptım
Şokun etkisi ile kaza yaptığına inanamadı
Şokun etkisi ile kaza yaptığına inanamadı
Almanya’da sinagoga saldırı
Almanya’da sinagoga saldırı
Kağıthane’de motosiklete binen iki genç, kaza yaptı
Kağıthane’de motosiklete binen iki genç, kaza yaptı
Sancaktepe'de molotof kokteyli saldırı polisi harekete geçirdi
Sancaktepe'de molotof kokteyli saldırı polisi harekete geçirdi
Aracın önüne atlayan polisi 2 kilometre kaputta taşıdı
Aracın önüne atlayan polisi 2 kilometre kaputta taşıdı
misafir_972664 2019-10-13 13:20:48
Tek tek tespit edilip Türkiye'ye girişlerinde enseleyeceksin hainleri !
misafir_914146 2019-10-12 21:07:32
Gün daha fazla birlik olma günü! Mazlumlara karşı teröristi besleyen kan emici sömürgelerin gerçek yüzünü tekrar gördük! Bu püflerin hepsi iyi tesbit edilip Turkiyeye sokulmamalı ve Turkiyede ki mal varlıklarına da devlet el koymali
Tkn 2019-10-12 18:14:15
Allahu ekber diyen canini yerim canim kardesimm benimmmmmmmmm
Toroslu 2019-10-12 17:57:53
Demekki yine Turke saldirmislar , yerde kan Bu kurtler niye araba yada iranliya saldiramadi böyle avrupada biliyormusunuz ? Cevabi intikami cok buyuk olur diye , biliyorlar Turklerde korkaklik azda olsun var saldiriyorlar
misafir_902455 2019-10-12 17:49:04
bunu zaten Almanlar yapiyor bile bile sokmayin bundan böyle Hans lari ülkeye
misafir_898026 2019-10-12 16:36:50
Böyle aşşağılık bir devlet ve toplum olamaz. Bu aptal Faşistler resmen teröre arka çıkıyorlar. Resmen aşşağılık terör örgütüne destek veriyorlar. İğrendim! Aklın durduğu insanlığın bittiği yer burası.
eyüp 2019-10-12 16:02:42
Ulan adam hem küfür ediyor hem allahı ekber diyor
hakan tekin 2019-10-12 15:32:34
Türkiye de eskortun anlamı neyse aynı anlamı ifade ediyorsun Almanya anladın ?