Türbanlı yazar rabia amerikalı fotoğrafçıya başı açık poz

2009-02-01 17:51:46

Türbanlı yazar rabia amerikalı fotoğrafçıya başı açık poz

Kategori: Haber ve Televizyon

Benzer Videolar
Amerikalı erkeklerin son 100 yıllık moda değişimleri
Amerikalı erkeklerin son 100 yıllık moda değişimleri
Erdoğan'dan Diyanet İşleri Başkanı'nın arabasıyla ilgili açıklama
Erdoğan'dan Diyanet İşleri Başkanı'nın arabasıyla ilgili açıklama
Selahattin Demirtaş'tan seçim sonrası açıklama
Selahattin Demirtaş'tan seçim sonrası açıklama
Davutoğlu'ndan HDP görüşmesinden sonra ilk açıklama
Davutoğlu'ndan HDP görüşmesinden sonra ilk açıklama
Serdar Ortaç sağlığına kavuştuğunu açıkladı
Serdar Ortaç sağlığına kavuştuğunu açıkladı
Beşir Atalay'dan Kılıçdaroğlu açıklaması
Beşir Atalay'dan Kılıçdaroğlu açıklaması
Davutoğlu'ndan Bahçeli'yle görüşme sonrası ilk açıklama
Davutoğlu'ndan Bahçeli'yle görüşme sonrası ilk açıklama
Jurinin ağzını açık bırakan yetenek
Jurinin ağzını açık bırakan yetenek
canan
aklı başına gelmiş

aaaa
bu kadın yakında üstsüz poz verirse şaşırmayın
misafir 2010-10-11 03:58:23
aynen öle kardesim...tanri yok, ALLAH var! Öbür dünyadaki halini cok merak ediyorum senin, bilmeden yapmak var, bide senin gibi bilinci yapip üstüne üstelik insanlari yaniltmak ve saptirmak var. SEN MüSLüMAN felan degilsin!!!!!!
misafir 2010-08-20 14:01:06
Tanrı kelimesini kullanarak nasılda ele veriyorlar kendilerini!!!!!!!!
reis 2010-03-11 00:27:43
islamiyette türban yoktur türban orta çağ rahibelerinin kıyafetidir.türban takan kadınlardan sadece islamiyet hakkında yeterli bilgisi olmayan cahil bayanların dışında tek birtane inanç yüzünden türban takmıyor. tamamı siyasi hani amerikadaki sözde hoca varya kaçak onun kankaları takıyor. müslümanlığı küçültüp bir bez parçasına bağlamayın yazık taze beyinleri zehirlemeyin
DENİZ 2010-03-01 01:07:36
para için herşeyi yapanlardan bunlar dünya malına kanıp ahiretteki güzellikleri görmiyenler bunlar dünyaya aldanıp ölümü unutanlar...!
ugur 2010-02-20 14:15:15
lutfen ALLAH tan korkun dının boyle reklam yapan asagılk ınsanları cıkarmayın ekrana
hergele 2010-01-17 20:30:30
medya bunu bize mahsus izletiyu değerli kardeşlerim.bu görüntüleri bacılarımız görsün belki beyinlerinde bi çelişkiye yol açarda Allah ın emrini yerine getirmekten vazgeçer düşüncesiyle böle yapılıyo bunlar.imanı zayıf olanlar tabiki bu görüntülerden sonra başını açacaktır.yaradanımız bizleri kendi yolundan sapanlardan eylemesin insaallah...selamün aleyküm
berke 2009-11-18 15:40:00
bence çok hoş bir bayan böyleleri nedeni gizler ki kendini anlamyorum.bırakın isteyen örtünsün isteyen açılsın herkesin günahı kendine.
berke 2009-11-18 15:20:00
bence çok hoş bir bayan böyleleri nedeni gizler ki kendini anlamyorum.bırakın isteyen örtünsün isteyen açılsın herkesin günahı kendine.
yok 26-10-2009 11:24:09
İSLAMDA TÜRBANYOK ÖRTÜNME VARDIR Bu kadın örtünmüş değil sadece türbalıdır eğer örtünmüş kapanmış olsaidi giydiği elbiseden bacakları görünmez ve giydiği elbise sexsi çağrıştırmaz dikkat çekmez sen örtünüyorsun suratında bir batman boya seksi dikkat çekiçi bunuda bırak gazeteciye kendini öptürüyor öpüyor ve bunların hepsini müsliman olmayan biri ile evleniyosun sen sadece olsa olsa ki burda kelimeler sana kifayetsiz kalıyor ....
efna 25-10-2009 17:53:36
'Mümin kadınlara söyle Gözlerini harama bakmaktan korusunlar; namus ve iffetlerini esirgesinler.Görünen kısımları müstesna olmak üzere zinetlerini teşhir etmesinler. Başörtülerini yakalarının üzerine örtsünler. ' başörtüsü bu bayanın dediği gibi sadece bir kumaş parçasından ibaret değildir.bAŞÖRTÜSÜ Allah ın emridir. O gerçekten mümin olan bayanların kimliğidir şerefidir namusudur.onu sadece bir kumaş parçası olarak görenler imanlarını sorgulasınlar.
yasın 02-08-2009 00:28:19
avrupada bır ............pu eksıktı oda oldu bence .............pu olcaksan reklamını verme kı sesız sedasız yap turkıyeye gelınce lafın barı edılmesın ha bır yandan sende haklısın reklam guzel olursa satısın da guzel olur kocan da cok kazanır sende ne dıyelım allahın verdıgı guzellıgı sermaye yap bır sey dememıze gerek yok ısın gucun rast gelsın bıraz agar konustum ama hakedene lafımız hazır kusura bakma kusura bakarsan da umurumdaydı
İsim 31-07-2009 03:00:19
Anladım sizin çok saygı duyduğunuz Fetullah Gülen niçin Amerika 'da? Asıl bu ne perhiz!? Muhakeme gücü bu denli düşük insanların bu derece fazla olması ürkütücü değil mi?
hacer 03-04-2009 23:20:41