KATEGORİLER

Türbanlı yazar rabia amerikalı fotoğrafçıya başı açık poz

Türbanlı yazar rabia amerikalı fotoğrafçıya başı açık poz
Yorumlar
500 karakter kaldy...
Adynyz :
GÖNDER
  • canan
    10.12.2011 16:51:47

    aklı başına gelmiş

  • aaaa
    06.12.2011 06:48:54

    bu kadın yakında üstsüz poz verirse şaşırmayın

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    aynen öle kardesim...tanri yok, ALLAH var! Öbür dünyadaki halini cok merak ediyorum senin, bilmeden yapmak var, bide senin gibi bilinci yapip üstüne üstelik insanlari yaniltmak ve saptirmak var. SEN MüSLüMAN felan degilsin!!!!!!

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    Tanrı kelimesini kullanarak nasılda ele veriyorlar kendilerini!!!!!!!!

  • reis
    01.01.1970 00:33:30

    islamiyette türban yoktur türban orta çağ rahibelerinin kıyafetidir.türban takan kadınlardan sadece islamiyet hakkında yeterli bilgisi olmayan cahil bayanların dışında tek birtane inanç yüzünden türban takmıyor. tamamı siyasi hani amerikadaki sözde hoca varya kaçak onun kankaları takıyor. müslümanlığı küçültüp bir bez parçasına bağlamayın yazık taze beyinleri zehirlemeyin

  • DENİZ
    01.01.1970 00:33:30

    para için herşeyi yapanlardan bunlar dünya malına kanıp ahiretteki güzellikleri görmiyenler bunlar dünyaya aldanıp ölümü unutanlar...!

  • ugur
    01.01.1970 00:33:30

    lutfen ALLAH tan korkun dının boyle reklam yapan asagılk ınsanları cıkarmayın ekrana

  • hergele
    01.01.1970 00:33:30

    medya bunu bize mahsus izletiyu değerli kardeşlerim.bu görüntüleri bacılarımız görsün belki beyinlerinde bi çelişkiye yol açarda Allah ın emrini yerine getirmekten vazgeçer düşüncesiyle böle yapılıyo bunlar.imanı zayıf olanlar tabiki bu görüntülerden sonra başını açacaktır.yaradanımız bizleri kendi yolundan sapanlardan eylemesin insaallah...selamün aleyküm

  • berke
    01.01.1970 00:33:29

    bence çok hoş bir bayan böyleleri nedeni gizler ki kendini anlamyorum.bırakın isteyen örtünsün isteyen açılsın herkesin günahı kendine.

  • berke
    01.01.1970 00:33:29

    bence çok hoş bir bayan böyleleri nedeni gizler ki kendini anlamyorum.bırakın isteyen örtünsün isteyen açılsın herkesin günahı kendine.

  • yok
    01.01.1970 00:00:26

    İSLAMDA TÜRBANYOK ÖRTÜNME VARDIR Bu kadın örtünmüş değil sadece türbalıdır eğer örtünmüş kapanmış olsaidi giydiği elbiseden bacakları görünmez ve giydiği elbise sexsi çağrıştırmaz dikkat çekmez sen örtünüyorsun suratında bir batman boya seksi dikkat çekiçi bunuda bırak gazeteciye kendini öptürüyor öpüyor ve bunların hepsini müsliman olmayan biri ile evleniyosun sen sadece olsa olsa ki burda kelimeler sana kifayetsiz kalıyor ....

  • efna
    01.01.1970 00:00:25

    'Mümin kadınlara söyle Gözlerini harama bakmaktan korusunlar; namus ve iffetlerini esirgesinler.Görünen kısımları müstesna olmak üzere zinetlerini teşhir etmesinler. Başörtülerini yakalarının üzerine örtsünler. ' başörtüsü bu bayanın dediği gibi sadece bir kumaş parçasından ibaret değildir.bAŞÖRTÜSÜ Allah ın emridir. O gerçekten mümin olan bayanların kimliğidir şerefidir namusudur.onu sadece bir kumaş parçası olarak görenler imanlarını sorgulasınlar.

  • yasın
    01.01.1970 00:00:02

    avrupada bır ............pu eksıktı oda oldu bence .............pu olcaksan reklamını verme kı sesız sedasız yap turkıyeye gelınce lafın barı edılmesın ha bır yandan sende haklısın reklam guzel olursa satısın da guzel olur kocan da cok kazanır sende ne dıyelım allahın verdıgı guzellıgı sermaye yap bır sey dememıze gerek yok ısın gucun rast gelsın bıraz agar konustum ama hakedene lafımız hazır kusura bakma kusura bakarsan da umurumdaydı

  • İsim
    01.01.1970 00:00:31

    Anladım sizin çok saygı duyduğunuz Fetullah Gülen niçin Amerika 'da? Asıl bu ne perhiz!? Muhakeme gücü bu denli düşük insanların bu derece fazla olması ürkütücü değil mi?

  • hacer
    01.01.1970 00:00:03