KATEGORİLER

TKP Genel Başkanı Erkan Baş

TKP Genel Başkanı Erkan Baş kimdir
Yorumlar
500 karakter kaldı...
Adınız :
GÖNDER
  • deniz
    20.02.2014 08:49:45

    yaşasın eşitlik en büyük nefes aıan

  • gizem
    27.08.2011 15:05:31

    bir komünist partinsinde başkanın kim olduğuyla ilgilenmek yerine ne kadar marksist ve leninistler söylemleri ve yaptıklarıyla bağdaşıyormu ona bakmak gerekiyor arkadaşlar ben bağımsız bir komünist olarak bu ülkenin devrimden başka şansı olduğuna inanmıyorum kim devrimi yaklaştırırsa ben onların yanındayım

  • öçmbv
    01.08.2011 22:41:29

    sizler bu akılla çok yaşamazsınız.

  • ahmet
    26.07.2011 23:58:54

    sunucunun tavrı nedir öyle..

  • AKİF
    16.07.2011 22:19:18

    müslüman dindar görünen ampul partisi bop a çalışıyo. bop =müslüman insanların yaşadığı toprakların yerüstü yeraltı ne kaynağı varsa ele geçirme projesidir. Erkan bu memlekete BAŞ olsun iddaa ediyorum nırakın işgali gık diyemezler. DENEYİN GÖRÜN.

  • misafir
    11.06.2011 14:28:37

    Bu yaşta bir kişinin parti lideri olması beni çok sevindirdi açıkcası. 1979 doğumlu benim yaşımda. Ben TKP\\\'nin marjinal duruşu ve eşitlik söylemi ile bir umut olduğunu düşünmüşümdür hep. Ancak söylemleri, açıklamaları ve programları beni tamamen hayal kırıklığına uğrattı. Yıllarca ayrım görmüş haksızlığa uğramış bir kitlenin halkın tamamını kucaklayıcı ve yaşam biçimi ile tercihlerine saygılı olmasını beklerken, aksi bir bakış açısı ile politika yapmak insanı üzüyor. Kendi gibi düşünmeyenleri küçümseyen ya da dışlayan bir siyasi oluşumun halkın onayını almasını beklemekmaalesef akılsızlıktır.

  • Misafir
    20.05.2011 14:49:06

    o islam ülkesinn adı yomu şahsen çok merak ettim de

  • Misafir
    17.05.2011 03:19:15

    islam mı?islam ülkelrine bak cevabını alırsın adil düzen var mı?yok mu?

  • Misafir
    16.05.2011 23:58:14

    Keske uygulamalari da konusmalari gibi olsa. Keske TKP\\\'yi dustugu bu fasist cizgiden cekip kurtarsa. Ancak o da dedigi gibi ozal gencliginden. 12 eylul gencliginden. Ulusalciliktan baskasina zor basiyor bu devrenin kafasi.

  • Misafir
    16.05.2011 20:19:03

    helal olsun yoldasıma cok güzel konustu bzim ki hayal degil bir gün iktidar olacagız o gun gercek halk iktidar olacak..

  • Misafir
    16.05.2011 17:08:27

    tamamen seçim yatırımı

  • Misafir
    16.05.2011 16:01:31

    mantığına hastayım;;yüzde elli sosyalist yüzde elli müslüman ne ya :D sanki sosyalizm bi din. Sosyalizm yönetim biçimidir ve herkese eşitlik temeline dayanır. Aslına bakarsanız islamda çakma sosyalizmdir...
    Kimseyi dini inanışından veya inanmayışından dolayı eleştiremezsiniz.

  • Misafir
    16.05.2011 14:51:04

    yanlış hayallerle gitmişsin bosna\\\'ya. tarihlerinde islam düşmanlarıyla defalarca yüzleşmiş insalar olmalarına rağmen din öğesi hayatlarında nasıl hala eksik kalmış anlayabilmiş değilim. sadece bosna da değil, balkanların çoğu bu şekilde malesef

  • Misafir
    16.05.2011 14:23:59

    Walla ben çok büyük hayallerle dört dörtlük islamı yaşayan bir memleket olarak düşündüğüm Bosna\\\'ya gittim ama gördüm ki öyle çok muhafazakar değiller. Hatta öğrendim ki nerdeyse %50 sosyalist , %50 müslüman olarak tanımlanıyor. Yani burdan yola çıkarsak bu çoçuğun komünistliği tercih etmesine şaşırmadım.

  • Misafir
    16.05.2011 14:20:42

    sömürüye karşı olmak bürokrasiden kurtulmak devlet malını eşit paylaşım hakkı herkesin hakkıdır diye düşünüyorum.

  • Misafir
    16.05.2011 14:16:06

    adil bir düzen icin, irk,dil,din,renk farki gözetmeden insanlarin baris icinde yasiyacagi Sosyalizme destek ver, TKP ye oy ver.

  • Misafir
    16.05.2011 13:58:00

    en adil düzen islamdır