KATEGORİLER

Silvan şehitleri sonrası rekor kıran video

Yorumlar
500 karakter kaldy...
Adynyz :
GÖNDER
  • mustafa
    27.11.2011 11:01:50

    Bunu kim hazrladyısa eline, koluna, yüreğine, sesine, ....vs. sağlık. İşte gerçek milliyetçi, işte gerçek devletçi, işte gerçek halkçı, işte gereçek cumhuriyetçi, işte gerçek laik, işte gerçek Atatürkçü ve işte GERÇEK, ÖZ, TÜRK GAZETECİ= MURAT İDE Sonsuz Teşekkürler.....

  • eda
    19.08.2011 10:51:23

    kadın haklı bizim gibi sadece zevk sefa içinde yaşama istegiyle dolu nesile bu vatan çok.dedelerimizin kemikleri sızlıyordur eminim.bu nesil içinmi canımızdan olduk diye

  • jak
    07.08.2011 06:38:44

    bir tokat gb yüzümüze vurulan acı ama gerçekler bunlar

  • vatandaş
    06.08.2011 14:06:07

    Bu memleketde kime inanacağımızı bilemedik milliyetci dedik adanada pkk ile işbirlikci çıktı paşa dedik ergenokoncu çıktı.solcu dedik kendi başını kasetle yedi hangisi dayım hangisi ........ bilemedik.ha şunuda söyliyeyim yüreğimiz kan ağlıyor.

  • Türkiyem
    03.08.2011 19:55:06

    işte biz böyle uyutuluyoruz.Uyumaya devam..

  • vatandaş
    27.07.2011 12:44:28

    bu diziler zaten taoplum bu hale gelsin diye bilerek yayınlanıyor..ama artık yavaş yavaş bu gizli oyuncuları farkediyoruz..gercekle yüzleşiyoruz

  • hgtfhyyh
    26.07.2011 20:27:43

    o küçük kutuya ömrümüzü vermişiz

  • adem ademoglu
    26.07.2011 14:45:55

    gerçeklerimizle kaçımız yüzleşiyoruzda kaçmıyoruz?

  • olcay
    26.07.2011 13:40:15

    bu ülkede açlık yoksulluk varken dizilerdeki lükse ihtişama özeniyo insanlar özelliklede çocuklar yani uyutuluyoruzzzzz uyumayın ben artık tv açmıyorum ......

  • MEHMETÇİK
    25.07.2011 21:18:00

    İşte biz böyle bir milletiz ne yazıkki. Reklam aralarında şehitlerimizi 5 dk anar özel günler de 1 dk lık saygı duruşuyla geçiştirir. Kanla alınan topraklarda yer içer s.... ama değerini bilmeyiz 18 martı sadece 18 Martta 1 saatlik gösteriyle hatırlar şehitlerimi haberlerde 5 dk lık video ile anar asker filmlerinin bölümlerini hiç bilmez ama diğer amcasının kızına sarkan dizilerin çetelesini tutarız. Birileri özerkliğini ilan eder biz öz benliğimizi başkalarına satarız. Biri Ermeni ile biz ermeniyiz diye bağırır biz bir şehitle ŞEHİDİZ MEHMEDİZ diye bağıramayız. Bu millet varsa eğer bugün geçmişteki şehitlerimizle var. Ve emin olun gelecekteki şehitlerimizle var olaccak. Biz de Zamanın Öylece Geçtiğine bakacağız. Kurtların vadisinde kurtlarla bir olur millete saldıracağız. Biz 5 dk akıllanıp geri kalan ömrünü ancak çenemizi yormakla harcarız. NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE. Demi bu da anlayana artık.

  • TÜRK
    25.07.2011 15:03:46

    Türkiyeyi bu hale getirenler utansın 7 yıldızlı otellerde 7 sülalesi ile tatil yapanlar utansın oğlunu ilin vali sinin koruması altında askerlik yaptıranlar utansın Atatürkümüzün bize emanet ettiği ülkemizi satanlar utansın tabii yüzleri ve şerefleri kaldı ise.................................................?

  • reis
    25.07.2011 13:18:33

    1997 yılında tsk kuzey ırakta tampon bölge kurdu,1998 yılında öcalanın imralı hapis cezası başladı.1999 pkk kendini fes etme kararı aldı.2000 yılında 0 şehit.2001 yılında.0 şehit.akp hükümeti başlıyo.2002 de13 şehit.2003,de21 şehit.2004,de74 şehit.AKPnin kalfalık dönemi.2005.92şehit.2006.121 şehit.2007 118 şehit 2008.150 şehit 2009 135şehit 2010 141 şehit tayyibin ustalık dönemi 1 haftada 25 şehit bakalım ustalık döneminde daha neler görürüz.vatan hainleri dışarda kahraman ilan ediliyo.vatanı için mücadele eden komutanlarımız ergenekon balyoz gibi yalanlarla içeri atıldı.

  • TÜRKOĞLU TÜRK
    25.07.2011 12:43:01

    DEMOKRATİK ÖZERKİNİ AL Bİ TARAFINA NE YAPARSAN YAP

  • MEHMET ERGÜN SIĞIRTMAÇ
    25.07.2011 07:49:35

    BU ÜLKEYİ KİMLERE TESLİM ETTİĞİMİZİ GÖRÜN ARKADAŞLAR BİRİLERİ MASA BAŞINDA BU ÜLKEYİ SATMA PAZARLIĞI YAPARKEN BİZİM EVLATLARIMIZ GÖKSÜNÜ SİPER ETTİĞİ OPERASYONLARDA CANLARINI VERİRKEN BU ÜLKEDE HER SABAH ŞEHİTLER İLE UYANAN MİLLETİMİZ ASLINDA UYUYORLAR SİZLER NE KADAR AYAKTA GEZİYORSANIZ ASLINDA UYUR GEZER OLDUĞUNUZUN FARKINDA DEĞİLSİNİZ UYANALIM VE ÇEVREMİZE BİR BAKALIM BANA NE LAZIMCILIĞINA GİTMEYELİM.UYANALIM TÜRK MİLLETİ.

  • Helal Olsun
    25.07.2011 05:44:48

    Sanki benim anne ve babamı anlatıyor. Annemin dizilerin başından kalkmaması, Babamın ise genel TÜRKİYE haberlerine olan vurdum duymazlığı. Bizde ekonomik durumda hayli iyi maşallah. Bu programı yapan arkadaşı kutluyorum. Herkes kendini ve ailesini eleştirmeli. Anneme hergün neden bu tür dizileri izlediğini soruyorum ve kızıyorum. YETER ARTIK BE... Birazda ŞEHİTLERİMİZE VE VATANIMIZA sahip çıkalım...

  • laz huseyin
    24.07.2011 22:32:43

    tebrik ediyorum helal olsun

  • faruk
    24.07.2011 15:18:23

    yüreğinize sağlık!!!

  • reşit
    24.07.2011 13:34:57

    yapandan allah razı olsun bir çok şeyi hatırlattı bize herkes paylaşsın

  • sena
    24.07.2011 12:20:55

    lütfen şehitlerimiz için paylaşın

  • hasan
    24.07.2011 08:20:47

    bu ülkenin ne halde olduğunu anla artık ülkem yeter

  • ?
    24.07.2011 02:49:23

    maşallah anlatan eleman sanki hiç bakmamış gibi dizilere ama hepsini adlarını yaptıklarını müthiş biliyobazılarını yeni öğrendim::)))))

  • mehmet
    24.07.2011 00:13:19

    demokratik özerklik öyle sizin ilan etmenizle olmaaaaaaaaaaaaaaaaaaaazzzzzzzzbr /

  • MURAT
    23.07.2011 23:23:12

    C* BU VATANIN ELİNDEN EKMEK YİYENLER ELBET BİR GÜN BU VATANIN ELİNDEN KURŞUNUDA YER.....C*

  • muratti
    23.07.2011 20:33:28

    yorumlara bakıyorumda mesela kimi faşistlikle suçluyor kanalı,kimi övünüyor kendi desteklediği partinin kanalı diye . bence eğer bengitürk kanalı samimi ise ve şehit kanından reyting elde etme amacı taşımıyorsa bugünden tezi yok yurt genelinde tüm diziler kalksın diye imza kampanyası başlatsın. bakalım ne kadar samimi ve buraya yorum yazan halk ne kadar ciddi.

  • onurlu turk
    23.07.2011 20:27:16

    murat bey ben anliyorum sizin ne demek istediginizide anlamak istemiyenleri anlamaya calismak cok zoruma gidiyor !!! ALLAH KOLAYLIK VERSIN br /

  • KONYALI
    23.07.2011 20:10:24

    ŞEHİTLERİMİZİN MEKANI CENNET OLSUN.

  • EFE
    23.07.2011 19:51:28

    VATAN SEVDALILARINA BUNCA ZAMANDIR.AL NASIL ISTIYORSAN BİTİR SU ALLAHIN BELASI TERÖRU DEMEYENLER . İŞLERINI GARANTIYE ALIP O VATAN SEVDALILARINI NEDEN OLDUĞU BELİ OLMAYAN SEBEPSİZYERE İÇERİ ATTILAR . DAĞDAKİLERDE İNDİLER AŞAGIYA ŞİMDİDE MECLİSE GİRDİLER . VATANINI SEVIYORSAN İÇERİYE AMA O UGRUNA ÖLÜNESİ YATANI BÖLMEYE CALISANLAR MECLİSE . UTANIYORUM BUNLARI GÖREMEYENLERDEN.UTANMASALAR ASKERLERİ ASKERLER ÖLDURDU DIYECEKLER. ALLAHIM BU İNSANLAR ÖLÜM UYKUSUNDA SEN VER BELALARINI . BU VATAN KANLA ALINDI . UNUTMUŞLAR. UNUTMUSLAR.

  • ahmet
    23.07.2011 19:42:56

    Orada şehit olan askerlerin çığlığını biz duymadık; doğrudur. Ama acı olan.. nefret uyandıran.. çatışma alınına 5 dk uzaklıktaki Bordobereli birlikleri oraya tam 20 saat sonra sevkeden omuzu yıldız dolu satılmışların da duymaması.Daha açık konuşmak gerekirse duymamazlıktan gelmesi. Bu toplum sadece Hürremlerle Aşkı memnularla uyutulmuyor. Bu toplum 40 yıldır bizim komutanımız sandığımız satılıkların pkk ile mucadele ediyoruz yalanıylada uyutuluyor. Gerçekten bu ülkeyi bu ülke halkını seven komutanlar yürütse bu mücadeleyi 6 ay da kökünü kuruturlardı. Böyle de bir ihanet var bu topluma. br /br /

  • suuskun
    23.07.2011 18:42:12

    allah razı olsun:((

  • nazlı
    23.07.2011 18:07:45

    lanet olsun bizeki geçmişimizi unutmuşuz atalarımız dedelerimiz bu topraklara biz rahat uyuyabilelim diye çanakkalede ne kanlar döktü dünyanın bir ucundan gelen yamyamlarla anzaklarla savaştı şimdi bizler bu dizilere tapmış gidiyoruz sonumuz hayrola

  • şirin
    23.07.2011 18:03:10

    içim cız etti

  • mustafa
    23.07.2011 17:59:44

    uyanmakta neden geç kalıyoruz. acaba başkaları baöylemi istiyor. acaba biz neden sandığa gömmüyoruz. kim ne olursa ...

  • CHE
    23.07.2011 17:50:23

    ŞEHİTLERİ BU TÜR OYUNLARA ALET ETTİĞİNİZ İÇİN SİZİ ŞİDDETLE KINIYORUM......UNUTMAYINKİ BU DEVLET İSTESE PKK YI BİR GÜNDE YOK EDECEK GÜCEDE SAHİP KUVVETEDE AMA NE HİKMETSE YOK EDEMİYORLAR. VE HER NEHİKMETSE NİÇBİR BAKANIN OĞLU DOĞUDA ASKERLİK YAPMIYOR ACABA SİZCE NEDEN.?????????????????????

  • mert
    23.07.2011 16:34:58

    türkün türkden başka dostu yoktur bu güzelim vatanımızı böldürtmeyecez bunu akıllarının bir köşesine yazsınlar a.c harşey vatan için

  • ahmet
    23.07.2011 16:05:36

    arkadaşlar oyunuzu ak partiye verdiyseniz iş bu hale geldi adam sayın öcalan diyo gül diyosunuz dikenini patırıyo bülent arınç diyosunuz adam öcalan saygı duyulacak biri iyi bir önder diyo chp diyenler farkı onlardan ne aynı diyeceksiniz ozaman mhp bence aynı sen kime oyunu verdin diyeceksiniz ben HEPAR a verdim neden diyecekseniz bu adamı bir araştırın arkadaşlar çünkü terörün baş düşmanı pamuk oğlu sezer zamanında tayip ne yaptı hiçbişey çünkü sezer onaylamıyodu her şeyi baktıki seçim olmalıydı ne yapmalıydım dedi garibanları hedef aldı çayını şekerini suyunu tüpünü hastaneyi veekmeğine zam yapmassam ozaman bu insanları kullanırım dedi sonrada medyayıda arkama alırsam dedi çekilin yolumdan dedi ve dediğini yaptı arkadaşlar ..tayip vambilit dedi oylar buraya balyoz davası var dedi askeriyi aşyaya çekti ve bitirdi neden bitirdi ileride darbeyi asker vuracak ,uyanık.şimdide futbolda şike var diyolar herkez yatıyo kalkıyo futbol ne oldu ne olacak hangi artis kiminle çıkmış kiminle basılmış kim kime dum duma .arkadaşlar tükün dostu varmı türkten başka soruyorum bırakın buları ya neyaparlarsa yapsınlar bakın türkiye iyiye gidiyodu nerde bak kıriz kapıda diyolar şimdide bunlar şerefsiz ya kuş gıribi dedi tavukları yumurtaları ital yedik domuz gıribi dedi danaları koyunları ithal yedik özelleştirme dedi memleketi sattı şerefsiz arkadaşlar kusura bakmayın daha anlatacak çok şey var ama insanlara anlatamıyorum inşallah sizler anlarsınız orhan abimiz nedemiş gelin birlik oğlalım yarın çok geç olmadan iyi akşamlar arkadaşlarbr /

  • RASIT
    23.07.2011 15:08:44

    merhaba yarenlerim yangin kivilcim idi söndürmedik yanmaya basladi yine söndürmedik simdi yangin tüm haneyi sarmak üzre hala (yanlis anlamayin)Türk milleti son sözünü söylemedi,sehitler ölmez vatan bölünmez,vatan sag olsun,gibi söylemlerle nereye kadar .......artik ne gerekiyorsa yapilmali söylemekle degil gerekirse bu ülkenin baskanindan komutanina kadar herkes hakkinda suc duyurusu yapilmali artik söylemeyelim YAPALIM YAPTIRALIM tabiki bu video uyarisi icin tesekkürler SAKARYALI

  • kırmızı beyaz
    23.07.2011 14:55:40

    iyi çok güzel bir video olmuşta ama malesef hayatın ta gerçeği bu ateş nereye düşerse orayı yakıyor kalan çoğulcu kesim yine hürremlerle ali kaptanlarla polat alemdarlarla kendini kandırp uyumaya devam ediyor hiç bir dizi izlemeyen birisi olarak benimde içim acıyor ama ne yapalım.

  • oktay
    23.07.2011 14:24:58

    uykunun neresinden, uyanirsan kardir

  • bilirkişi
    23.07.2011 14:10:32

    televizyon müptelası sığ bir toplumuz.

  • muhammet denli
    23.07.2011 11:09:50

    bakmak ve görmek arasındakı koca bir farkı göremeyenlerdeniz..

  • EMRE PEKDEMİR
    23.07.2011 10:17:41

    NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE DEMEKTEN ÇEKİNENLER UTANSIN

  • kemal
    23.07.2011 10:16:09

    devlet dizilere el atmalı artık.

  • mevlüt
    23.07.2011 09:53:51

    helal be gerçekler bu işte herkes görsün...

  • ........
    23.07.2011 07:50:43

    VALLA KENDIMDEN UTANDIM NE YALAN SOYLIYIM....

  • MUSTAFA YURTSEVEN
    23.07.2011 04:55:05

    Devsirme vatansizlar natanin kiymetini bilemez. Turk milleti varligina sahip cik.

  • ferdi ince
    22.07.2011 20:50:00

    Yorum yazmak için tıklayın...

  • cenk
    22.07.2011 18:55:12

    müthiş bir uykudayız? nasıl uyutuluyoruz? nasıl uyanırız? bunların cevabını vermeli birileri

  • orhan
    22.07.2011 18:25:50

    daha niçin,nasıl ve neden yorum yapalımki.yorumda,kınamada,ayıplamada,türk insanınada yakışan bir haber ve video gösterisi.utanmalıyız...sadece utanmalıyız.br /

  • MURAT İDE
    22.07.2011 16:42:54

    İLGİNİZE VE GÜÇ KATAN SÖZLERİNİZE TEŞEKKÜRLER.. ANLATILMAK İSTENENİ ANLAMAYAN, ANLAMAK İSTEMEYENLER İÇİN DE, NE YAPALIM, DEMOKRATİK HAKLARINI KULLANMIŞLAR DİYELİM.. AMA BAZILARININ NE NİYETLE, NE ANLATMAK İSTDİKLERİNİ ANLIYORUM.. İŞTE ONLARA NE FİKRİMDE, NE GÖNLÜMDE GEÇİT YOK.. SELAMLAR.. MURAT İDE

  • yahya
    22.07.2011 16:29:57

    allah belalarını versınbr /

  • seda sero
    22.07.2011 16:12:38

    hiç kimse sormuyo bu şehitler neden veriliyor onlara bizmi söz verdik hatırlamakla bişey yapamayız elimiz kolumuz bağlı yapabilecek olanlar yapsınbr /br /

  • yasmin
    22.07.2011 16:02:28

    askerlerimize can kurban bende erkek çocuk annesiyim oğlum10 yaşında ama ben onu tam bir vatan aşığı olarak yetiştiriyorum onlaristediği kadar özerklik ilan etsinler benim gibi ne analar var evlat yetiştiren biri giderse bini geliyo vatanın her karışına canlar kurban olsun o şerefsizlerede sözüm TÜRK ÜN ekmeğini yiyip pisleyen köpekleri aramızda yaşatmayız şerefsizler

  • ahmet
    22.07.2011 14:05:56

    Yorum yazmak için tıklayın...

  • ...
    22.07.2011 12:50:11

    içip sızan yararlı olabilecekken zarar olan gencleri bu hale getiren nedir ? asıl bunu sorgulamalıyız yoksa memleket sevdalısı die geçinen boş insanlarla dolup taşacak ülkemiz. . .

  • cenk
    22.07.2011 12:13:02

    Türk Milleti son sözünü henüz söylemedi

  • adanalı
    22.07.2011 10:03:45

    emeğinize sağlık güzel bir paylaşım olmuş da bir düşünün bakalım bu kadar generali askeri acaba 30 senedir terörü bitiremedikleri için tutukluyorlar olabilir mi ?

  • derya
    22.07.2011 09:44:46

    çok doğru..

  • ES KARTAL
    22.07.2011 08:52:38

    MURAT İDE KARDEŞİM AĞZINA VE KALBİNE SAĞLIK. ANLAYANA SİVRİSİNEKAZ.........!

  • musa
    22.07.2011 07:02:08

    onlar bizim hepimizin ebediyete ugurladigimiz aslanlarimiz

  • adem
    22.07.2011 06:59:23

    Orada şehit olan askerlerin çığlığını biz duymadık; doğrudur. Ama acı olan.. nefret uyandıran.. çatışma alınına 5 dk uzaklıktaki Bordobereli birlikleri oraya tam 20 saat sonra sevkeden omuzu yıldız dolu satılmışların da duymaması.Daha açık konuşmak gerekirse duymamazlıktan gelmesi. Bu toplum sadece Hürremlerle Aşkı memnularla uyutulmuyor. Bu toplum 40 yıldır bizim komutanımız sandığımız satılıkların pkk ile mucadele ediyoruz yalanıylada uyutuluyor. Gerçekten bu ülkeyi bu ülke halkını seven komutanlar yürütse bu mücadeleyi 6 ay da kökünü kuruturlardı. Böyle de bir ihanet var bu topluma.

  • esat
    22.07.2011 06:29:16

    kürtlerde izliyo bu dizileri hemde doğuda reytingler daha yüksek çıkıyomuş yani ajitasyon yapmış hırt eline tüfek versen çık dağa desen gönüllü olarak bin bir bahane üretir...

  • ABDALLAH
    22.07.2011 02:58:32

    GERÇEKLER İNSANLARIN SURATINA TOKAT GİBİ ÇARPAR.

  • police_06_
    22.07.2011 01:31:51

    Allah belanızı versinki bu yeryüzünde yeriniz olmasın, Allah belanızı versinki bu yeryüzünde soyunuz tükensin, yaşadığı yerlere hainlik eden, yemek yediği kaba tükürüren bu ırka Allah yokluk, yosulluk, kıran versin soyları tükensin...............

  • XXX
    21.07.2011 20:37:55

    Ülkenin durumu artik apacik ortada. Bugün Büyükanit gibi bir kisilik, yillarini bu millete ve TSK´ya harcamis kisi Ergenekon, bilmem ne kilfiyla hakkinda sorusturma aciliyorsa olay bitmistir. TSK kuvvetleri malesef eski gücünü kaybetmis, her gecen gün kaybetmektedir. En son olan olaylar bunuda apacik ortaya koyuyor. Bir kac capulcu dedigimiz (80li yillarda) nasil oluyorda 12 erimizi sehit ediyor. Bir düsünün. Bugün BDPliler Demokratik Bagimsizliklarini acikladilar. Kimseden ses yok. Yarin Güneydoguda özerk devletlerinide aciklarinda sasirmayin ki bu gisatla olacak. Sözde demokrasi EU derken oluyor. Kurtlar Vadisi gibi dizlerde kimseyi kurtarmaz Ülkeyide. Ancak bizler, kurtarabiliriz.

  • erhan
    21.07.2011 20:00:16

    kurtlar vadisi müstesna biz terörün iç yüzünü kurtlar vadisinden öğrendik.5 dk lık vidyolardan değil.

  • kader
    21.07.2011 19:30:00

    Yorum yazmak için tıklayın...

  • ramazan
    21.07.2011 16:23:35

    yorumların bazılarına bakılırsa az bile söylemiş bizim milletimiz için.baya derin uykuda olanlar var.rahatsız dahi edilmek istemeyen......

  • hicabi
    21.07.2011 14:53:33

    sözün bittiği yer

  • Akif Yıldız
    21.07.2011 14:34:54

    Ağzımdan dökülmeyen tüm kelimeleri çok güzel bir şekilde anlatmış . Ağzınıza ve yüreğinize sağlık...br /

  • ErdalErkal
    21.07.2011 14:19:13

    Dizilerle uyutulup, Gerçek hayattan kopan Ahiretiniğ unutan Türkiyem.

  • hasan sönmez
    21.07.2011 14:15:10

    İyi de Terör sıfıra yakınken o günü kadar türkiyenin bir PKK sorunu varken ve Diyarbakırda KÜRT SORUNU vardır diyen ve ve teröristle pazarlık yapan sırf seçimlerde olay çıkarmasınlar diye onlarla gizli anlaşmalar yapanlardan niye bahsetmedin. Yani Televizyon Proğramlarının terörle bir ilintisni kurmak bunu ima etmek, ucuz kahramanlıktır. gerçeklerle hiç bir ilintisi yok bu anlattıklarının.

  • şahin özgen
    21.07.2011 11:16:33

    helal olsun... milyonlarca kez alkışlıyorum... çok doğru bir video bu videoyu hazıryana önünde eğiliyorum ve saygı duyuyorum

  • Enes Güngör
    21.07.2011 10:55:28

    Adamsın!

  • Kamil Soze
    21.07.2011 09:33:39

    Ben de bir video yapacağım, içki masalarında; diskolarda; plajlarda eğlenen gaflet içindeki sözde vatanseverler hakkında, ne dersiniz ulusalcı kardeşler?

  • emre
    21.07.2011 09:15:54

    tamam eyvallah televizyonun kitle kültüründe uyuşturucudan beter olduğunu biliyoruz da ulan kalkıp mermi mi sıkalıım sağa sola bu ne saçmalıktır bir takım siyasi-politik oyunlar yüzünden oluyo bunlar halkımızın suçu deyyuslara destek vermek akp hükümeti nerde bitirecek terörü palavra palavra arkadaş terörü biz bireysel olarak değil bir devlet politkası olarak görücez ve karşısında durucaz ki kısa sürede önüne geçelim 1 2 gencimizin ölüm haberiyle bu terör sonsuza kadar devam edicek belkide yarın biz ölücez...

  • Kara
    21.07.2011 08:55:22

    Hakikatleri ne kadar guzel acıklamıssınız..biz işte böyle bi milletiz neye ne kadar deger verecegımızı bılmıyoruz..yazık..

  • TÜRK
    21.07.2011 08:30:30

    bu dizileri izleyen varmı

  • basralı
    21.07.2011 08:10:03

    afferin tebrikler

  • arzu
    21.07.2011 08:07:52

    eline ağzına sağlık kardeş türkiye duy sesimizi

  • ülkücan
    21.07.2011 08:04:03

    defolun gidin bu ülkeden demokratik özerklik savunucuları

  • ege
    21.07.2011 07:55:46

    vıdeo guzel olmuşta bu teröristlerin çatışmadan 4 saat önceki konuşmalarını kaydedipde tedbir almayan gorevlilere ne demeli.onlara da yapsınlar ya bir vıdeo br /

  • ÇUBUKLU
    21.07.2011 07:52:34

    SÜPER

  • güzel haber
    21.07.2011 07:23:31

    Teşekkür ederiz üzerine laf söylenmeyecek porogramı yayınladığınız için.

  • bırakın bu isleri teknoloji uretin acitasyon degil
    21.07.2011 07:10:14

    sacma sapan bi vedeo sanki sehit olanlar bu dizileri izlemiyo sanki para olsa kız pesinde olmicak sanki tatil ypmıyorlr ne bunlar tasmı hep kendini boyle abuk subuk videolala galeyana getiren tek toplumuzdur herhalde

  • yılmaz
    21.07.2011 06:19:09

    sevgili murat ide öncelikle video güzel eline sağlık. hani soruyorsunya silah seslerini bu sesleri hiç duydunuzmu, evet ben daha 17 yaşında elinde kaleşnikof tüfekle 5 yıl boyunca her gece köyümüzü o alçaklar basmasın diye gönüllü nöbet tuttum. bazı geceler çatışmalarda oluyordu.\\\şehitde verdik\\\. yan komşumuz şehit düştü. şu an gerekse gene gözümü kırpmadan üstüme düşeni yaparım. murat bey ya siz bu alçakları engellemek için ne yaptınız. en azından askerliğinizi nerede yaptınız çok merak ettim.

  • şükrü kartal /tokat
    21.07.2011 06:07:58

    teşekkür edrim murat ide beye güzel bir tema gibi işlemişsiniz türkiye insanın hayatını ve tek unuttugunuzu düşündüğüm yer televizyonun komşuluk vede insan ilişkilerini bitirdigini diye düşünüyorum şu anki gençlik bilgisayarı ve interneti vesayire bi takım iletişim araçlarını çok popüler olan bir işte kullanıyor çet yapıyor facebookta resim yayınlıyor twiter da yorumcu oluyor bilişim gençliğinin en büyük üç sorunu bu işte

  • kemal 33 51
    21.07.2011 05:57:01

    doğru olana sözüm yok...

  • POLATN
    21.07.2011 05:05:21

    ANLAMIYORLARRRRRRR

  • naime
    21.07.2011 04:21:28

    yaa cok dogru germediklerimiz cook acili kardeslerimiz cook bizleri tv basinda oyaliyorlar gerceklerden uzak tutuyorlar hic bir kardesimize yardim eli uzatmiyoruz.ates dusdugu yeri yakiyor.bizler seyirci kaliyoruz.

  • ELAZIGLI
    21.07.2011 03:57:09

    HEPİMİZ MÜSLÜMANIZ ELHAMDÜLÜLLAH KÜRT ALEVİ SUNNİ TÜRK FARK ETMEZ TEK BİR GERCEK VAR ODA ŞEREFSİZ PKK DIR

  • re
    21.07.2011 01:27:28

    üleyi seven laiklerin yaptığı diziler birde bayrak alıp çıkıp laiktir diyorlar sonr hrant için ermeniyiz diyorlar pehh

  • mert
    21.07.2011 00:05:49

    güneydoğuda askerlik yapmış biri olarak bu videoyu saçmalık olarak görüyorum neden bu ermeni döllerinin destek çileri olan abd yunanistan danimarka hollanda almanya ermenistan italya olan ülkeleri anlatmıyorunda bunları anlatıyorun sanki millet bunları bilmiyor.

  • kenan ellidokuzoğlu
    20.07.2011 23:54:18

    yugoslavyada böyle dizilerde kendini kaybetmişti.ülke bilmem kaça bölündü milletin haberi yok.kendi müslüman gavur tarafta mı haberi yok.şimdi aynı oyun bizde oynanıyor.hatta cemaat yayınları öyle güçlü ve etkili ki.bizzat şahit oldum.benim karadenizimde bile artık bebek katili apo halk kahramanı olarak tanınıyor.nedeni bayiden gazete istiyorsunuz cemaat yayınları ve yandaş yalama basın neredeyse bedava dağıtılıyor.ama iktidara muhalif gazete bul bulabilirsen.chp ve mhp ye kapak olsun.

  • Ersoy Asiltürk
    20.07.2011 23:52:24

    Evet Video gerçekten çok çok güzel ve anlamlı.Artık bu dizi saçmalığına ve yozlaşmaya bir dur demesi gerekiyor izleyicilerimizin.Şunu unutmayın Anti Ak Partililer.O bahsedilen aptalca dizilerden biri olan Aşk-ı Memnudaki şerefsizliklere RTÜK ceza vermeye kalkıştığında herkes Ak PArtiyi sansürcülükle suçlamıştı.BU videoya her TÜRK evladı imzasını atmalı ama bu demek değildir ki Herkes Bengü Türk Gibi bir faşist kanalı izlesin.

  • hakan kaya
    20.07.2011 23:23:40

    bengu türk kendisini geliştirmiş tebrik edeirm..hayatımda izlediğim en anlamlı videoo...burda bazı olumsuz yorumları gördüm..sanırım o yorumlar ise beğenmemekle kesinlikle alakalı değil sadece hazımsızlık....

  • Samim
    20.07.2011 22:53:16

    Vah bnm ülkem.Sistem yanlış sistem,sen ömrü hayatında hiç silah görmemiş/eline almamış 20 yaşındaki sabiyi askere alıyosun,ona 3 ay eğitim veriyosun,yat kalk hopla zıpla,bunlar terörist bunları vur.Sonra 3 ay eğitimle bu sabileri ucu bucağı görünmeyen dağa taşa gönderiyosun pkk ile vuruşmaya.Pkk dediğin terör örgütünün vatansız mensupları 10-15 yıldır o dağlarda,belkide orda doğdu büyüdü,adam avcunun içi gibi biliyor bölgeyi,çatişmayı operasyon pisikolojisini.Bizim sabiler de 1 silah sesinde ürküyorlar,çocuk napsın kaçkere çatişmaya girmiş hayatında,la çocuk çocuk 20 yaşında.Anlamadığım bunu bu meseleyi ben,26 yaşında samet sıradan bir vatandaş düşünüyor da,bilmem kaçtane okul bitirmiş,mastır yapmış,ismini başında doç.dr.prof.başbakan,Genel kurmay Bşk,K.K.Komutanı,Milli Savunma bakanı.vs.. vs.. bulunan zatı muhteremler neden akıl edemiyorlar.Neden bu sabiler 30 senedir ölüme gönderiliyor göz göre göre.Yahu arkadaşım,kurun özel bir birlik,adını koyun,Fedailer mi dersiniz,yeni çeriler mi dersiniz,özel harekatçılar mı dersinizne derseniz deyin,bu birliğe açın bir bakanlık,veya bağlayın bi müsteşarlığa,veya bağımsız olsun her birimin üzerinde olsun,birlik hem askerden hem polis ten,dilediği gönüllü adamları seçsin,3 ay değil,20 ay 30 ay eğitim versin gözü kara gençlere,bu birlik sadece PKK ile mücadele etsin,20 yaşındaki sabilerimizi de geri göreve çekin.Bu çok mu zor bir iştir allah aşkına,bu memlekette bu görevi üstlenecek milyonlarca genç bulabilirsiniz.Yazık günah çocuklarımıza evlatlarımıza.Analar şehit cenazelerinde vatan sağolsun diyor evladı şehid olunca.Demeyin valla demeyin billa demeyin,senin evladını 3 ay eğitimle haritada sorsan çocuğa yerini bile gösteremeyeceği dağa gönderen bir vatan a bir evladım daha olsa yine gönderirim denmez.Bu bile bile ladestir.Yukarıdaki birilerinin işine gelmiyor,veya bu terörden nemalanıyor diye ben neden evladımı bu şerefsiz pkk lılara kurban olarak göndereyim.yazık değilmi o çocuklara,hepsinin hayalleri vardı,kimi askerden dönünce ayşeyle kübrayla evlenecekti,işe girecekti,belki çocuğu olan,belki hanımı gebe olanlar askerden dönünce çocuğunu kucaklayacaktı.Kolunda omzunda pırpırları olan,bilmem kaçtane kılıç olan evi askeri lojman,arabası son model merso olan komutanlar milyon dolarlar verip golf sahaları yaptırıp golf oynamak içinmi o rütbelere yükseliyorlar.Millet %50 lerle bir partiyi tek başına iktidara getiriyor.Bu mudur karşılığı teşekkürü.TBMM de birbirlerinin kuyularını kazmakla meşgul vekiller,habire birbirlerinin açıklarını aramakla meşgul olan vekiller,bu terör belasına bi çözüm sunmaktan neden acizhaneler.Tmm vatan sağolsun sağolsun ama,benim çocuğumu kimseye yem edemezsin sen,sen devletsen bnm güvenliği sağlamakla yükümlüsün.Bu senin asli görevindir.Gidip israile gazzeye neden saldırıyosun,nato ya libyaya neden müsahale ediyosun demeden evvel,kendi vatandaşının yaşama hakkını koruma altına alman gerekiyor.Önce kendi canın.Sen devletsin Her bir mehmetçik senin evladın.Sen evladını göz göre göre ölüme gönderemezsin.

  • fatih akdemir
    20.07.2011 22:36:26

    tebrik ederim süper bir anlatım ellerinize sağlık

  • Samim
    20.07.2011 22:30:17

    Vah bnm ülkem,Devlet bunlara her ay maaş ödüyor,hemde ihanet ettikleri devlet.Komser tokatlayıp gövde gösterisi yapıyorlar,millet vekili bunlar,bu ülkede vatanına ihanet eden bir millet yok/olamaz.Peki bunlar hangi milletin vekili?Çoluk çocukları sabileri öne sürüp,polis panzerleri/belediye otobüsleri/devlet hükümet binaları taşlatan bir zihniyet bunlar.Hadi bunların amaçları belli,peki bu taş atan sabilerin anaları babaları nasıl oluyor da 8-10 yaşlarındaki çocuklarını polise taş atmaları için yoluyor.Bu nasıl analıktır,bunların vicdanı yokmudur.Analık bu mudur?Tutturmuşlar bi hürriyet,bağımsızlık,yahu bnm kürt arkadaşlarım da var,ben bu ülkede hangi haklara sahip isem,onlarda bu haklara sahip.Kim kime ne baskısı yapıyormuş,BDP kürtlerin temsilcisi olamaz,kürtlerde bunlara destek vermemelidir.PKK ayrıdır,kürt ayrıdır.Ama adam geçen canlı yayını arıyor,ben kürtüm onun için BDP ye verdim oyumu diyor.br /Beni temsil ediyor diyor.Yahu şerefsizlik ihaneti vataniyye nezamandan beri temsil olmuş.Yazık bu ülkeye,yazık 20 li yaşlarındaki yavrularımıza.Bu kan nezaman duracak?

  • cengo
    20.07.2011 22:06:28

    bu videoyu hazirlayan herkesin emegine saglik bu memleketin insanlari nasil uyutuluyor cok guzel aciklamisiniz sagolun

  • selahattin
    20.07.2011 22:05:14

    ben bir vatandaşım sadece benim görevim vergimi vermek.. bana onu sor.. git askere sor şehit haberlerini.. darbe planlarını bıraksınlar artık 30 yıldır bitiremediği terörü bitirsin..

  • akpli
    20.07.2011 21:45:17

    valla helal olsun ülkücülerde dogru işler yapıyorlarmış bu kanalı izleyecegim bundan sonra

  • merlin
    20.07.2011 21:11:18

    ben bu dizilerin hiçbirini izlemiyorum bilmiyorum ama maşallah murat ide çok iyi biliyor.aferin devam.

  • fth
    20.07.2011 21:11:03

    br / en fazla 3 gün haber oldu vatan şehitleri br / sonra ekranda yerini aldı şike haberleri........br /br /

  • karakule
    20.07.2011 21:05:42

    saçmalık

  • bulutbey3466
    20.07.2011 21:03:46

    Ey bu güzel video\\\'nun üzerine olumsuz yorum yazan vatansızlar,sizin o özerklik diye bağıran karaktersizlerden ne farkınız var...

  • bumin KAĞAN
    20.07.2011 21:01:16

    Beyler bu kanal gerçekleri söyleyen birkanal. Özellikle AKP\\\'nin terör konusunda yaptığı gaflet ve delaletleri. Ve MuratİDE çok vatansever, çok cesur, yandaş olmayan, yalaka olmayan cesur bir gazeteci...BengüTürk ekibi Türk\\\'ün sesi...Kutluyorum..

  • hkkk
    20.07.2011 20:38:05

    bu kanalı izlemenizi tavsiye ederim bu siteyede teşekkür edreim bu video yu haber yaptığı için

  • m.tülü
    20.07.2011 20:31:27

    uyutulan toplum dan başka ne bekliyoruz.Acılarımız tazeliğini korurken hep klişe laflar üstüne birde şike olayları toplum balık hafızalı olmuş ateş düştüğü yeri yakıyor

  • nn
    20.07.2011 20:28:08

    bazı yrumcular hala aptallıkta inat ediyor yok kışkıtmaymış bu sevsinler sizi bunlar gerçek ne o bir tarafınızamı geçti

  • bored
    20.07.2011 20:19:12

    tamam kardes çok güzel bir paylaşım olmuşta kurşun sesi duymak içinde kalkıp asker le terör arasına mı girelim bunları bize siz sağlayacaksınızki biz de izleyip bilinçlenlim dimi

  • sinan öztürk
    20.07.2011 20:18:10

    ne mutlu türküm diyene

  • Türk Askeri
    20.07.2011 20:16:01

    her türk paylaşmalı videoyu bende şırnak ta özel timdeyim ah bi gelseler kanımızın son damlasına kadar savaşacağız

  • hazim
    20.07.2011 20:06:03

    diğer dizileri anladımda bunların içinde kurtlar vadisi müstesna zaten kurtlar vadisi 8 yıldır.Türkiye gerçeklerini anlattı.terörü anlattı.terörün çeşitli yönlerini anlattı.çözümünü anlattı milletimizi bilinçlendirdi.kurtlar vadisi bu millete aslını özünü hatırlattı.bunu sıradan bir dizi olarak göremeyiz.bu vidyoda böyle anlatılmasını uygun görmedim.

  • gerçek
    20.07.2011 20:05:46

    Bu videoyu hazırlayanların eline sağlık.Her saniyesi doğru.Ne demişler okumak cehaleti alır,eşeklik baki kalır.

  • uğur
    20.07.2011 19:40:22

    Bu ülke ne Ata'sını anladı ne de vatanı uğruna ölen milyonlarca şehidinin kimin için korkusuzca mücadele ettiğini.Çanakkale Zaferi,Sakarya Zafer,İnönü Savaşları; o savaşlarda ölen bizim için milleti için canını feda eden atalarıma nasıl bakacağız ey ahali! Siz siz olun bugünü yaşamak için dünü düşünün...

  • Bumin
    20.07.2011 18:57:09

    Demokratik neyyyy!!!

  • candan
    20.07.2011 18:44:02

    kan üzerinden rant etmeye çalışıp, reyting kırmak istiyor. artık bu halkların kanı üzerinden siyaset yapmayı bıraksınlar.

  • eyvallah
    20.07.2011 18:36:33

    cok dogru mesele fasist fal degil birakin adam dogrulari konusmus kim olkursa olsun

  • mehmet kara
    20.07.2011 18:36:09

    işte televizyonculuk bu olsa gerek kıt imkanlarla böyle güzel porağramlar yapıyorlar bı poroğramlaraı damadın kanalında göremezsiniz.mehmet kara

  • savasvedad
    20.07.2011 18:33:53

    yazıklar olsun size şehitlerimizin döktüğü bir damla kana bile değmezsiniz 24 saat şehitleri memleketimi düşünecekmiş ne işe yarasınız lan siz,sizin gibilerden kime ne hayır gelir hiç birşey umrunda olmadan yaşayan hayvanlardan ne farkınız var yaşayın bir pislik gibi öldüğünüzde leşinizi şehitlerimizin kanıyla sulanmış bu toprak bile kabul etmeyecek

  • anti-dünya
    20.07.2011 18:32:54

    merak etme e-dünya senin memlekti düşünebilecek ne bir aklın ne de vatan toprağini al kanlarıyla ıslatan şehitlerimizin acısını hissedebilecek bi yüreğin var.Sana ömrünün kalan kısmında pembe dizilerle mutluluklar dilerim.Zaten senn gibiler olmasa birileri nasıl bu topraklarda sinsi planlarını kuracak tv başina insaları hapsedecek.

  • e-dünya ..
    20.07.2011 18:00:10

    faşisan bir video ... size ne diz seyretmeyelim ortalama 70 yılımız her gün ,24 saat memleketimi düşünecez... şehitlerimi düşünecez... millet bu arabesk hayattan ve video tiplerinden hoşnut değil.. ağlamak yerine gülmek ve inadına yaşamak ... ölen ölür kalan sağlar bizimdir ... bırakın bu vatansever duyguları..vatanı nı çok seveceksen icat yap, geliştir önce kendini ve memleketini o zaman diyelim vatan sever diye ...

  • karahan
    20.07.2011 17:49:54

    yine vatan millet sakarya yahu.ne vatanı ne milleti bu devirde ve bu ülkede gemisini kurtaran kaptan.ben bunu öğrendim.

  • misafir
    20.07.2011 17:41:23

    gerçekten mükemmel toplumun halini resm etmiş

  • berceste
    20.07.2011 17:37:59

    dizilerin insanımızın beynini uyuşturup apolitize ettiği bir gerçek değil mi

  • Ayhan YILDIRIM
    20.07.2011 17:27:09

    yapanın eline sağlık, Gerek ülkemizde gerek ise dünyadaki asıl geçeklerin konuşulmadığı olayları en açık şekilde dile getiriyor

  • mantık&gerçek
    20.07.2011 17:21:33

    dizileri hiç kaçırmamış maşallah :))) bu videoyu hazırlayanların, gerçekleri görmedikleri kesin. gerçeklik askerler öldüğü zaman duyguları kapılıp milliyetçililği körüklemek değildir. bu duygulardır seni sorunların gerçekliğinden uzaklaştıran. gerçeklik bu ölümlerin nedenlerini, her iki tarafın savaşmalarının nedenlirini ve milletin sorunlarını araştırıp, anlamak ve halkı bilgilendirmektir. bu video ise savaşı ve ölümleri körüklemekten başka bir işe yaramaz.

  • Baran
    20.07.2011 17:20:52

    Öncelikle insan empati kurmalı, bu sesleri doğudaki insanlar her gün duyuyorlar. Böyle bir video hazırlamak yerine ekrana çıkıp YETER ARTIK demek daha yerinde olur. Üç beş faşist yüzünden ülke bu hale geldi...

  • koray
    20.07.2011 17:15:01

    ulan bir babam öldügünde agladim bir de simdi mahvettiniz benibr /

  • ahmet reis
    20.07.2011 17:06:33

    mhp nin finanse ettiği bir kanal..yürekten alkışlıyoruz..bu türkiyede tek gerçek vardır onlarda türk milliyetçileridir.

  • MİLLETİME
    20.07.2011 16:52:40

    yorumlara baktım da hakikaten birkaçı dışında çoğu aptalca.arkadaşlar ne alakası var kürtlükle türklükle videonun.adamın kürt dediği bile yok videoda.kışkırtma felan da yok.sadece artık millet olarak aşağılanmışlık duygusundan, televizyon bağnazlığından kurtulup artık birşeylerin farkına varmamızı belirtmiş hazırlayan arkadaş.bu sadece televizyon ile de kalmıyor doğrusu az bile kalmış.biz millet olarak vatan duygusunu unutmuşuz zaten unutturuluyor hala.unutmayın VATANINI EN ÇOK SEVEN GÖREVİNİ EN İYİ YAPANDIR.asıl vatanseverler işte bu özü prensip edinenlerdir.kürt ve türk milliyetçiliği bu ülkeyi mahfediyor.gerçek bu.

  • gerçek vatansever
    20.07.2011 16:51:38

    murat abimden allah razı olsun başarıların devamını dilerim bu video ya yorum yapılmaz

  • teoman ege BOZKURT
    20.07.2011 16:20:13

    söze gerek video yeterli kelimeler yetersiz :))

  • vatandaş
    20.07.2011 16:10:20

    tüyleri ürpermeyen bizden değildir! bu şerefsizlerin alayının köküne kibrit suyu dökmeli demokratik özerklikmiş on yıl önce kim ağzına alabiliyordu bu kelimeyi söyleyin?

  • bas
    20.07.2011 16:02:44

    türkler uyusun büyüsün zuhahaha

  • Abdullah
    20.07.2011 16:00:00

    eyvallah

  • f
    20.07.2011 15:57:45

    bu sonucu mu çıkardın emre

  • İBRAHİM HAKKARİ
    20.07.2011 15:54:46

    kahrulsun faşizim kahrulsun emperyelızım kahrulsun amerıka uşaklıgı ..YAŞAEIN HALKLARIN KARDEWŞLIGI YAŞASIN KÜRT TÜRT KARDEŞLI YETER ARTIK BU KAN DURSUUN KARDEŞ KARDEŞİ VURUYOR YETER ARTIK ERDOGAN DUYSESIMIZ ARTIK

  • serkan
    20.07.2011 15:41:46

    bu diziler arasında stv ye ait programlardan neden hiç biri yok...Şaşırmadım

  • emre
    20.07.2011 15:38:43

    Kahrolsun komunistler ve ulusalcilar.

  • TURK
    20.07.2011 15:36:36

    sizin sacma sapan videoyalariniza ancak sizin gibiler inanir.Bu terorun sebebi sizin zihniyetinizdir.Silivridekiler disari da cikmayacak akpye oylar da devam edecek.Yaptiginiz dalaverelerin farkindayiz artik.Devletin askeri var polisi var.Milleti gaza getirip birbirine kirdirmak isteyen ergenekoncu zihniyetin oyununa gelmeyecez bir daha

  • İmha
    20.07.2011 15:31:28

    Bunları söyleyeni dokuz köyden kovuyorlar şimdi yarın birgün kendi canları acıdığında analrlar ne olduğunu .

  • fatma
    20.07.2011 15:22:30

    cok duygulandim hatta hungur hungur agladim biz Turkleri nasil uyusturmuslar ya akp ye verdigim oy haram olsun Turk milletimden ozur diliyorum :(

  • türko
    20.07.2011 15:18:57

    çok komik lan.valla

  • aptalca video
    20.07.2011 15:17:08

    ULAN MİLLETİN BİR FİLm keyfi var obnada karışmayın..

  • kürşat
    20.07.2011 15:05:27

    yüzbaşı zaferin takviye ve helikopter istemesine karşılık verilmemesinide keşke işleseydi,4 saat öncasinden haainlerin telsiz görüşmeleri kayıt edilmesine rağmen alay komutanının bu şekilde o bölgeye gitmeyelim kayıbımız çok olur demsine rağmen o canları ateşin ortasına atanlardanda bahsetseymiş,tam olurmuş... hain içte olunca canın yanması bitmiyo...

  • Ebru
    20.07.2011 14:58:27

    Tek kelimeyle cok dogru bir yaklasimm Bu videoyu hazirlayan arkadaslara sonsuz tsk...

  • jojo
    20.07.2011 14:55:01

    ne denir ki doğru?

  • hakan
    20.07.2011 14:54:05

    bence hazırlayan dizileri hiç kaçırmamış baksana hepsini çok ii biliyorr. bide şunu diyim bu şekilde hiç bir şey çözülmez hep aynı yere döneceğiz. hepsi fasa fiso.....

  • oralıburalı
    20.07.2011 14:45:10

    faşizm kokan bir video. Sanki kendileri unutmayacak olan biteni. Videoyu hazırlayanlara sormak lazım. 30 yıldır böyle bir video yapmak yenı mı akıllarına geldi. Tabiki hayır çünkü onlarda herkes gibi unutoyr olanları. Şehit isimlerini düğün salonlarına verecek kadar bilinçsiz bir oluşum içerisindesiniz. Sizin kaptanı olduğunuz gemi su almaya mahkumdur. PKK Milliyetçilerden daha fazla zarar veremez bu ülkeye

  • her şey vatan için
    20.07.2011 14:45:01

    selam olsun kahraman türk askerlerimize

  • Edırnelı
    20.07.2011 14:43:27

    Ruya gorenlerı uyandırmak yıne asıl Turk mılletıne mı dusuyor? Yoksa bırakalım bu serefsızler ruya gorerlerken bız yolumuzda ılerleyelım bır gun elbet baltayı tasa vurduklarını anlarlar. Kım cıddıye alıyorsa bunları aklına sasarım. Haydı mılletım ılerı ve hep ılerı. bu ıngılız yahudı usaklarını barındırmayalım

  • NE EKİLDİYSE O BİÇİLİYOR
    20.07.2011 14:41:16

    videoyu izledimde, şimdi benimde birkaç sualim var bir ters köşede benden olsun. ülkemizde gerçek hayata fazlasıyla dalmış, ve ülkenin her noktasındaki değerlere kulak veren bir gençlik gelip geçmiş bu memlekette, 12 eylül ve daha öncesi zamanlardan söz ediyorum. o dönemin gençleri, filmlerle kafayı bozan, gereksiz eğlenceler yapan ve boşlukta yaşayan gençler değil, her anını ülkesinin geleceğinde sorumluluk hissederek yaşyan insanlar, ve genelide üniversite okuyan eğtimli gençler. sol deyip, sağ deyip birbirine kırdıran, bir nesli kırıp yok eden, kitaplarını yasaklayan, sürgünlere gönderen, siyasetini s sini bile ağzına almaktan men eden yine bizim devletimiz değilmiydi. devletimiz insanlar siyasetle ilgilenmesin, hayatın gerçekleriyle, ülkenin bağımsızlığıyla, ekonomiyle ilgilenmesin diye uyuşturucu ve porno furyasının ekinlerini kendi eliyle ekmedimi, o yıllarda her ses ve görüntü sanatçısı artist porno film sektörü dışında iş bulamadığından, aç kalmamak için porno film çevirmedimi, bütün sinemalarda insanların beyinleri bunlarla aşılanmadı, uyuşturucuyla uyuşturulmadımı, uyuyan insan zararsız insandır diyerek. yetişmiş eğtimli bir nesil tamamen biçilmiş ve sonraki nesil korkusundan, kitap bile okuyamıycak, mizah bile yapamıyacak, ciddi film bile çeviremiyecek duruma getirildikten sonra, tv\\\'lerin ülkemizde yaygınlaşmasıyla, yalan rüzgarı, dallas gibi ithal ettiğimiz filmelerle başlayıp, kendimizde aynı tarz filmleri çekmeye hemen uyum sağlayıp, bu milleti tv bağımlısı yaptıktan sonra. bu milleten daha ne istiyorsunuz. istediğinizi başardınız işte, düşünmeyen ,boşlukta, sessiz bir halk oluşturdunuz, iftihar edip, madalyalarınızı ovalamanız gerekmezmi. ama hayır çuvaldız kendine batmaya başladı, halkın sesine ihtiyaç duyuyor olmalı birileri, kitlelerin yürüyüşüne ihtiyaç duyuyor olmalı birileri, her akla gelen şeyi yalandan kutsallaştırıp, eskisi gibi alkışlaramı boğulmak istiyor birileri. uyuşturduğun halaka bir gün kendininde ihtiyaç duyacağın hiç aklına gelmedi değilmi, ne yapsanda uyandıramıyorsun değilmi, bak buna güzel bir atasözümüz var, geçti borun pazarı sür eşşeği niğdeye.

  • FAtih
    20.07.2011 14:39:16

    Bu videoyu hazırlayan sayın İdeye teşekkür ederim . Bir Cübbeli Hocamız birde BEngü TÜRK izlenir benim evimde . STV yi uydudan sildim gitti. BEl altı dizi yarışmada izlenmez evde.

  • LÜTFİ SEVDİ
    20.07.2011 14:37:38

    evet kısa bir zaman ayrın ve izleyin. sonra neyiz neredeyiz nasıl bir ülkede yaşıyıruz durup düşüneli. Lütfen!...........br /

  • hüdayı türkoğlu
    20.07.2011 14:36:19

    bu sözleri yazmak için, bu dizileri bilmek ve herşeyiyle izlemek lazım...

  • yavuz bayburt
    20.07.2011 14:33:25

    alçaklar anlıyamaz acımızı alçaklar şerefsizler anlayamaz vatan sevgini alçaklar ve sütü bozuklar anlayamaz bozkurt aşkını biz sevdikce onlar salya sümük oluyorlar vatanı sevmek şehide sahip çıkmak şehit ailesinin acını yüreyinde hissetmek vatan bayrak namusdur demek karşılıksız TÜRK sevdalısı olmak ırçılıksa evet ırçıyım faşizimse evet faşistim bu videoya duygu sömürüsü diyen alçaklar bundan daha büyük acı varsa söylesinler ozaman duygu sömürmeyelim siz kudurdukca biz dahada güçleniyoruz bizler HAZRETİ FATİHLERİN YAVUZLARIN KANUNİLERİN ATATÜRKÜN evlatlarıyız bizler iki cihan serveri HAZRETİ MUHAMMET MUSTAFANIN ÖVGÜSÜNE MAHSAR OLMUŞ istanbulu fet etmiş milletiz biz kırpıntı millet değiliz biz özgür dogduk öyle öleceğiz bize faşist diyen embesiller hangi milletdensiniz adınız milletiniz inancınız kim siz kimsizniz sürüngenler

  • Duygu değildir hayat.....
    20.07.2011 14:32:51

    Türk milleti olayın duygusallığındna bi çıkabilse asıl katillerinin kim olduğunu görecek ama ısrar ediyorlar katillerini sevmeye, katillerine itaat etmeye..... Bu ülkeye barışı bir tek o beğenmediğiniz ama barış için hala 10 kurşunla gezen Akın birdal, her biri hakkında en az 1000 yıl hapis cezası istenen yoldaşları getirecek. hepsine bir türk olarak saygılarımı sunuyor ve türk milleti için verdikleri bu mücadelede başarılar diliyorum.

  • UĞUR
    20.07.2011 14:32:40

    BUNUN DIZILERLE COK ALAKASI VAR AMA ONCE 1 PKK NIN % KAÇI KÜRT?br /PKK NIN KÜRT LER HARİCİNDEKİLER HANGI VATAN MESUBU HANGI MEZHEPTEN?br /2 BU VATANDA GUNUN İKİ BUCUK SAATINI AYFON SAKIZI CIGNEMIS EDASINDA TV KARSISINDA UYUTULUYORUZ HIC BIR ÜLKE VATANDASI BU KADAR DUYARSIZ DEGILDIR BUNU TÜM HALK DAHIL3 BU GUN MEMLEKETI BIR ZIRHLI ARACA DEGISENIN YARLILANMA SURECI BASLAMISTIR. VE BUGUN BIR YAPILANMANIN ICI FOS OLDUGU REJIME KARSI YAPILDIGI ANLASILMISTIR BUGUN ESKİ ARKADAŞLARINI TUTUKLARKEN GUNDEM DEGISSIN DIYE FANATIGI OLDUGUNUZ TAKIMLARIN HER DEPARTMANDAN SORUMLULARI TUTUKLANMIS KONU BASKA YONLERE CEKILMISTIR

  • Emirates
    20.07.2011 14:30:59

    dizilere fazla daldığımız doğrudur ancak bu video maksatlı hazırlanmış bir videodur.

  • AKP
    20.07.2011 14:16:32

    PEH PEH PEH

  • tuğra
    20.07.2011 14:13:46

    bu vatanı ayakta uyutan akp elbet birgün bunun bedelini ödeyecek....allah belanızı versin siyonist rejimi destekleyen..kürt türk kavgasını yaratan.... AKP.

  • kürtlerin acilarini yok sayan egoist video
    20.07.2011 14:12:09

    kürtlerin acilarini yok sayan egoist video olmus. yapanin ellerine saglik demiyorum. fasistlige irkciliga nefrete hizmet etmis.

  • devran
    20.07.2011 14:06:57

    tehditle degil akılla başa çıkmalıyız bu ahlaksızlık şerefsizlikle hala askeri sürü gibi gerzdirerek dağ bayır örgütle mücadele ettigimizi sanıyoruz aslında örgüte güç veriyoruz bu şekilde yaparak ölen asker ,20 yaşında gariban zaten gariban olmasa o yaşta o bölgede asker lik yapmaz baba parası yer gezer ,ölen de gariban oldugu için problem yok zaten özellik le de örgüt için çünkü onlar 30 yıldır mazlumları katlettiler .

  • oy kullanmayan
    20.07.2011 14:05:28

    Cok aptalca bi video yapmi$lar videoda örnek verdikleri dizilerden daha aptalca,bu videoyubr /yapan ki$kirticilar acaba askerlik yaptimi,bu kendini akilli sananlar acaba niye hic bi politikacininbr /hic bi zenginin bu kirli sava$ta ölmedigine deginmemi$,niye bu kirli sava$ta hep garibanlar ölüyorbr /dememi$,her halde bilerek unuttu zavallilar.

  • onur
    20.07.2011 14:05:24

    kürtler gideceğiniz gün yaklaştı

  • ahmet
    20.07.2011 14:02:05

    ne kadar faşistçe bir video

  • KahtaLi
    20.07.2011 14:00:34

    Duygu Sömürüsü baska bisey deqiL..

  • kürtlerin milli duygulari yokmu?
    20.07.2011 13:56:51

    kürtlerin milli duygulari yokmu? size farzda onlara harammi?

  • bayburtlu
    20.07.2011 13:53:19

    tüylerim diken diken oldu allahrazı olsun

  • mmt28
    20.07.2011 13:48:44

    buradaki dizilerden sadece kurtlar vadisini izliyordum bir iki sezon br /öbürlerinden hicbir bilgim yok ama br /ne oldu şimdi benin bu şehitlere bir katkım olmadı ne bu sacmalık ya diziyle falan bu işin ne alakası var aylık 10 bin lira maaş alıpta yan geli yatanlara o cocuklara zamanında müdahale atmeyenleri eleştirin br /hala nereyi eleştirecegimizi bile cözememişiz

  • emir
    20.07.2011 13:46:59

    Ellerinize sağlık fb yi bjk yi bırakıp gerçeklere dönelim

  • GORMEK
    20.07.2011 13:46:58

    10 numara anlayana sivrisinek saz ANLAMAYANA DAVUL ZURNA AZ!!!!!!!!!!!!!!!!

  • cCc
    20.07.2011 13:44:59

    bukadar salak yorumlar olamaz ya bu videodan dizi izlemeyin sakın bu anlammı çıkıo yoksa onlara kendini kaptırıp gerçek acıları unutmamı

  • realite
    20.07.2011 13:42:52

    Devleti yönetenler.... siyasilere..... sorumluluk sahibi insanlara...: bu ülkeye barış gelmeli, anaların göz yaşı dinmeli,gencecik insanları hiçbir şey geri getirmez ama yeni gençlerin ölmesine müsade etmemeli.

  • birazda karsi tarafin acilarini anlatin
    20.07.2011 13:40:33

    birazda karsi tarafin acilarini anlatin. dünyaya tek tarafli bakmayi birakin egoistligi birakin.

  • malesef dogru
    20.07.2011 13:35:18

    zaten bu yüzden diziler var...insanlarin hem ahlakini almak hemde ayni zamanda milli duyguyu yok etmek....memleket elden gidiyor demokratik özerklik ilan edilmis..kimsenin umrunda degil gibi

  • ANGARA LI ÜLKÜCÜ
    20.07.2011 13:31:05

    ...VE HALA AYAKTAYIZ.O KADAR HAİNE,O KADAR EYYAMCIYA,O KADAR,HIRSIZA,O KADAR NAMUSSUZA,O KADAR ARSIZA,O KADAR DÜRZÜYE,O KADAR VURDUMDUYMAZA,O KADAR HORTUMCUYA,O KADAR EYYAMCIYA,O KADAR UYUR GEZERE RAĞMEN.''EEEYYYY TÜRK.TİTRE VE KENDİNE DÖN.'' SÖZÜNÜ BİR KERE DAHA HAYKIRALIM.ÜZERİMİZDEKİ ÖLÜ TOPRAĞINI SİLKİNİP ATALIM.BU YAYININIZDAN DOLAYI EMEĞİ GEÇENLERİ TEBRİK EDİYORUM.

  • gercege odaklanmak
    20.07.2011 13:25:11

    videoda bahsedilenler cok dogru ve acı! Ancak PKK sorunu veya Kurt meselesı keske guzel, duygulu ve masa basında bilgisayar teknolojisi maharetiyle hazırlanan vıdeolarla cozulse.. bilmem anlatabılıyor muyum?

  • sraasfs
    20.07.2011 13:25:00

    izlemeyin sizde.eminim videoyu yapan bile izliyordur bu dizileri

  • sakarya 54
    20.07.2011 13:24:12

    ŞİMDİ İMRALIDAKİ MAHLUKATI İT DESEM İT E SAYGISIZLIK OLUR AFFETSEK.ONU VEKİL YAPSALAR.VE BU MAHLUK SOKAĞA ÇIKIP ÖZERLİK İSTESE. AH KEŞKE. İSTESEDE TAKSİT TAKSİT ALSA. BUNCA ŞEHİT İALESİNDEN DEMİ.....

  • E
    20.07.2011 13:24:10

    izlerken ağladım

  • qırıx
    20.07.2011 13:21:20

    söyleyende iyi izlemiş dizileri........

  • ata
    20.07.2011 13:19:18

    Bunları biliyorum, evet. Ancak bu videoya göre terörle yatıp terörle kalkmalı, diğer bütün olayları reddetmeli, yaşamamalıyız. Televizyonun düğmesine bile basmamalıyız. Açarsak da yalnızca haberleri dinlemeliyiz. Mantıksızlık. Evet, bizi dizilerle milletçe uyutuyorlar, katılıyorum. Ancak , gel gelelim, bu işle uğraşsın diye ordumuz var, hükumet var kısaca devletimiz var. Ben kişisel beğenilerimden vaz geçeceksem, devlet neden var ? Kararlılığımız sürecek demek için mi ?

  • AHH AHH
    20.07.2011 13:18:57

    O DİZİLERİN YAYININDA VE YAPIMINDA EMEĞİ GEÇEN HERKESİN TAAA ........br /BU BOŞ ŞEYLERLE İNSANLARIN AKLINI ÇELİP ÜLKEDE NE OLUP NE BİTTİĞİNİ ANLAMIYOR ANLASA BİLE UMURSAMIYORLAR. GÜZEL ÜLKEMİN ÖZELLİKLE ZAVALLI KADNLARI DA BU DİZİLERLE YATIP KALKIYOR HAYATIN BUNLARDAN İBARET OLDUĞUNU SANIP ONLARA GÖRE YAŞAMAYA ÇALIŞIYORLAR.. YAZIK NESLİMİZ HARABOLUYOR

  • yanlış
    20.07.2011 13:14:47

    çoooook çooook saçma olmuşş başka şekilde anlatılabilir bu durum onca adam o dizilere emek veriyo onları üzüyosunuz kahrediyosunuz böyle yapmayın bu millet neyin ne olduğunu biliyo en an bu videoyu yapan kadar

  • sivas
    20.07.2011 13:14:36

    harbiden çok gerçek olmuş tebrikler...

  • angaralı
    20.07.2011 13:10:23

    sizi ve yayınınızı tebrik ediyorum bu duyarlı gerçek yayınınızı tek gerçekçi ve gerçekleri sunan bengütürk tv ve çalışanlarıbr /

  • M.T. Z.
    20.07.2011 13:10:21

    bunları vatndaş olarak bizler çok iyi biliyor ve anlıyoruz sorun bunları bizi yönetenlerin bilmesi gerçi onlar bizden daha iyi biliyorlar amma böylesi onların hesabına geliyor galiba öyle güzel oyunlara geliyoruzki apo iti amerika tarafından türkiyeye teslim edildiğinde eceviti kahraman ilan ettik ve seçimlerde birinci parti yaptık şimdide apo iti keşke bize teslim edilmeseydi diye feryat ediyoruz ALLAH BU MİLLETİN YARDIMCISI OLSUN

  • AAAAAA
    20.07.2011 13:03:28

    HAZIRLAYANIN ELLERİNE SAĞLIK NE KADAR GÜZEL BİR VİDEO

  • ali
    20.07.2011 13:01:50

    tebrik ederi çok güzel ağzına sağlık.