Silvan şehitleri sonrası rekor kıran video

2011-07-20 15:36:35

Kategori: Haber ve Televizyon

mustafa 01.01.1970 00:00:00
Bunu kim hazrladyısa eline, koluna, yüreğine, sesine, ....vs. sağlık. İşte gerçek milliyetçi, işte gerçek devletçi, işte gerçek halkçı, işte gereçek cumhuriyetçi, işte gerçek laik, işte gerçek Atatürkçü ve işte GERÇEK, ÖZ, TÜRK GAZETECİ= MURAT İDE Sonsuz Teşekkürler.....
eda 01.01.1970 00:00:00
kadın haklı bizim gibi sadece zevk sefa içinde yaşama istegiyle dolu nesile bu vatan çok.dedelerimizin kemikleri sızlıyordur eminim.bu nesil içinmi canımızdan olduk diye
jak 01.01.1970 00:00:00
bir tokat gb yüzümüze vurulan acı ama gerçekler bunlar
vatandaş 01.01.1970 00:00:00
Bu memleketde kime inanacağımızı bilemedik milliyetci dedik adanada pkk ile işbirlikci çıktı paşa dedik ergenokoncu çıktı.solcu dedik kendi başını kasetle yedi hangisi dayım hangisi ........ bilemedik.ha şunuda söyliyeyim yüreğimiz kan ağlıyor.
Türkiyem 01.01.1970 00:00:00
işte biz böyle uyutuluyoruz.Uyumaya devam..
vatandaş 01.01.1970 00:00:00
bu diziler zaten taoplum bu hale gelsin diye bilerek yayınlanıyor..ama artık yavaş yavaş bu gizli oyuncuları farkediyoruz..gercekle yüzleşiyoruz
hgtfhyyh 01.01.1970 00:00:00
o küçük kutuya ömrümüzü vermişiz
adem ademoglu 01.01.1970 00:00:00
gerçeklerimizle kaçımız yüzleşiyoruzda kaçmıyoruz?
olcay 01.01.1970 00:00:00
bu ülkede açlık yoksulluk varken dizilerdeki lükse ihtişama özeniyo insanlar özelliklede çocuklar yani uyutuluyoruzzzzz uyumayın ben artık tv açmıyorum ......
MEHMETÇİK 01.01.1970 00:00:00
İşte biz böyle bir milletiz ne yazıkki. Reklam aralarında şehitlerimizi 5 dk anar özel günler de 1 dk lık saygı duruşuyla geçiştirir. Kanla alınan topraklarda yer içer s.... ama değerini bilmeyiz 18 martı sadece 18 Martta 1 saatlik gösteriyle hatırlar şehitlerimi haberlerde 5 dk lık video ile anar asker filmlerinin bölümlerini hiç bilmez ama diğer amcasının kızına sarkan dizilerin çetelesini tutarız. Birileri özerkliğini ilan eder biz öz benliğimizi başkalarına satarız. Biri Ermeni ile biz ermeniyiz diye bağırır biz bir şehitle ŞEHİDİZ MEHMEDİZ diye bağıramayız. Bu millet varsa eğer bugün geçmişteki şehitlerimizle var. Ve emin olun gelecekteki şehitlerimizle var olaccak. Biz de Zamanın Öylece Geçtiğine bakacağız. Kurtların vadisinde kurtlarla bir olur millete saldıracağız. Biz 5 dk akıllanıp geri kalan ömrünü ancak çenemizi yormakla harcarız. NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE. Demi bu da anlayana artık.
TÜRK 01.01.1970 00:00:00
Türkiyeyi bu hale getirenler utansın 7 yıldızlı otellerde 7 sülalesi ile tatil yapanlar utansın oğlunu ilin vali sinin koruması altında askerlik yaptıranlar utansın Atatürkümüzün bize emanet ettiği ülkemizi satanlar utansın tabii yüzleri ve şerefleri kaldı ise.................................................?
reis 01.01.1970 00:00:00
1997 yılında tsk kuzey ırakta tampon bölge kurdu,1998 yılında öcalanın imralı hapis cezası başladı.1999 pkk kendini fes etme kararı aldı.2000 yılında 0 şehit.2001 yılında.0 şehit.akp hükümeti başlıyo.2002 de13 şehit.2003,de21 şehit.2004,de74 şehit.AKPnin kalfalık dönemi.2005.92şehit.2006.121 şehit.2007 118 şehit 2008.150 şehit 2009 135şehit 2010 141 şehit tayyibin ustalık dönemi 1 haftada 25 şehit bakalım ustalık döneminde daha neler görürüz.vatan hainleri dışarda kahraman ilan ediliyo.vatanı için mücadele eden komutanlarımız ergenekon balyoz gibi yalanlarla içeri atıldı.
TÜRKOĞLU TÜRK 01.01.1970 00:00:00
DEMOKRATİK ÖZERKİNİ AL Bİ TARAFINA NE YAPARSAN YAP
MEHMET ERGÜN SIĞIRTMAÇ 01.01.1970 00:00:00
BU ÜLKEYİ KİMLERE TESLİM ETTİĞİMİZİ GÖRÜN ARKADAŞLAR BİRİLERİ MASA BAŞINDA BU ÜLKEYİ SATMA PAZARLIĞI YAPARKEN BİZİM EVLATLARIMIZ GÖKSÜNÜ SİPER ETTİĞİ OPERASYONLARDA CANLARINI VERİRKEN BU ÜLKEDE HER SABAH ŞEHİTLER İLE UYANAN MİLLETİMİZ ASLINDA UYUYORLAR SİZLER NE KADAR AYAKTA GEZİYORSANIZ ASLINDA UYUR GEZER OLDUĞUNUZUN FARKINDA DEĞİLSİNİZ UYANALIM VE ÇEVREMİZE BİR BAKALIM BANA NE LAZIMCILIĞINA GİTMEYELİM.UYANALIM TÜRK MİLLETİ.
Helal Olsun 01.01.1970 00:00:00
Sanki benim anne ve babamı anlatıyor. Annemin dizilerin başından kalkmaması, Babamın ise genel TÜRKİYE haberlerine olan vurdum duymazlığı. Bizde ekonomik durumda hayli iyi maşallah. Bu programı yapan arkadaşı kutluyorum. Herkes kendini ve ailesini eleştirmeli. Anneme hergün neden bu tür dizileri izlediğini soruyorum ve kızıyorum. YETER ARTIK BE... Birazda ŞEHİTLERİMİZE VE VATANIMIZA sahip çıkalım...
laz huseyin 01.01.1970 00:00:00
tebrik ediyorum helal olsun
faruk 01.01.1970 00:00:00
yüreğinize sağlık!!!
reşit 01.01.1970 00:00:00
yapandan allah razı olsun bir çok şeyi hatırlattı bize herkes paylaşsın
sena 01.01.1970 00:00:00
lütfen şehitlerimiz için paylaşın
hasan 01.01.1970 00:00:00
bu ülkenin ne halde olduğunu anla artık ülkem yeter
? 01.01.1970 00:00:00
maşallah anlatan eleman sanki hiç bakmamış gibi dizilere ama hepsini adlarını yaptıklarını müthiş biliyobazılarını yeni öğrendim::)))))
mehmet 01.01.1970 00:00:00
demokratik özerklik öyle sizin ilan etmenizle olmaaaaaaaaaaaaaaaaaaaazzzzzzzzbr /
MURAT 01.01.1970 00:00:00
C* BU VATANIN ELİNDEN EKMEK YİYENLER ELBET BİR GÜN BU VATANIN ELİNDEN KURŞUNUDA YER.....C*
muratti 01.01.1970 00:00:00
yorumlara bakıyorumda mesela kimi faşistlikle suçluyor kanalı,kimi övünüyor kendi desteklediği partinin kanalı diye . bence eğer bengitürk kanalı samimi ise ve şehit kanından reyting elde etme amacı taşımıyorsa bugünden tezi yok yurt genelinde tüm diziler kalksın diye imza kampanyası başlatsın. bakalım ne kadar samimi ve buraya yorum yazan halk ne kadar ciddi.
onurlu turk 01.01.1970 00:00:00
murat bey ben anliyorum sizin ne demek istediginizide anlamak istemiyenleri anlamaya calismak cok zoruma gidiyor !!! ALLAH KOLAYLIK VERSIN br /
KONYALI 01.01.1970 00:00:00
ŞEHİTLERİMİZİN MEKANI CENNET OLSUN.
EFE 01.01.1970 00:00:00
VATAN SEVDALILARINA BUNCA ZAMANDIR.AL NASIL ISTIYORSAN BİTİR SU ALLAHIN BELASI TERÖRU DEMEYENLER . İŞLERINI GARANTIYE ALIP O VATAN SEVDALILARINI NEDEN OLDUĞU BELİ OLMAYAN SEBEPSİZYERE İÇERİ ATTILAR . DAĞDAKİLERDE İNDİLER AŞAGIYA ŞİMDİDE MECLİSE GİRDİLER . VATANINI SEVIYORSAN İÇERİYE AMA O UGRUNA ÖLÜNESİ YATANI BÖLMEYE CALISANLAR MECLİSE . UTANIYORUM BUNLARI GÖREMEYENLERDEN.UTANMASALAR ASKERLERİ ASKERLER ÖLDURDU DIYECEKLER. ALLAHIM BU İNSANLAR ÖLÜM UYKUSUNDA SEN VER BELALARINI . BU VATAN KANLA ALINDI . UNUTMUŞLAR. UNUTMUSLAR.
ahmet 01.01.1970 00:00:00
Orada şehit olan askerlerin çığlığını biz duymadık; doğrudur. Ama acı olan.. nefret uyandıran.. çatışma alınına 5 dk uzaklıktaki Bordobereli birlikleri oraya tam 20 saat sonra sevkeden omuzu yıldız dolu satılmışların da duymaması.Daha açık konuşmak gerekirse duymamazlıktan gelmesi. Bu toplum sadece Hürremlerle Aşkı memnularla uyutulmuyor. Bu toplum 40 yıldır bizim komutanımız sandığımız satılıkların pkk ile mucadele ediyoruz yalanıylada uyutuluyor. Gerçekten bu ülkeyi bu ülke halkını seven komutanlar yürütse bu mücadeleyi 6 ay da kökünü kuruturlardı. Böyle de bir ihanet var bu topluma. br /br /