Silvan şehitleri sonrası rekor kıran video

2011-07-20 15:36:35

Kategori: Haber ve Televizyon

ali 20.07.2011 13:01:50
tebrik ederi çok güzel ağzına sağlık.
AAAAAA 20.07.2011 13:03:28
HAZIRLAYANIN ELLERİNE SAĞLIK NE KADAR GÜZEL BİR VİDEO
M.T. Z. 20.07.2011 13:10:21
bunları vatndaş olarak bizler çok iyi biliyor ve anlıyoruz sorun bunları bizi yönetenlerin bilmesi gerçi onlar bizden daha iyi biliyorlar amma böylesi onların hesabına geliyor galiba öyle güzel oyunlara geliyoruzki apo iti amerika tarafından türkiyeye teslim edildiğinde eceviti kahraman ilan ettik ve seçimlerde birinci parti yaptık şimdide apo iti keşke bize teslim edilmeseydi diye feryat ediyoruz ALLAH BU MİLLETİN YARDIMCISI OLSUN
angaralı 20.07.2011 13:10:23
sizi ve yayınınızı tebrik ediyorum bu duyarlı gerçek yayınınızı tek gerçekçi ve gerçekleri sunan bengütürk tv ve çalışanlarıbr /
sivas 20.07.2011 13:14:36
harbiden çok gerçek olmuş tebrikler...
yanlış 20.07.2011 13:14:47
çoooook çooook saçma olmuşş başka şekilde anlatılabilir bu durum onca adam o dizilere emek veriyo onları üzüyosunuz kahrediyosunuz böyle yapmayın bu millet neyin ne olduğunu biliyo en an bu videoyu yapan kadar
AHH AHH 20.07.2011 13:18:57
O DİZİLERİN YAYININDA VE YAPIMINDA EMEĞİ GEÇEN HERKESİN TAAA ........br /BU BOŞ ŞEYLERLE İNSANLARIN AKLINI ÇELİP ÜLKEDE NE OLUP NE BİTTİĞİNİ ANLAMIYOR ANLASA BİLE UMURSAMIYORLAR. GÜZEL ÜLKEMİN ÖZELLİKLE ZAVALLI KADNLARI DA BU DİZİLERLE YATIP KALKIYOR HAYATIN BUNLARDAN İBARET OLDUĞUNU SANIP ONLARA GÖRE YAŞAMAYA ÇALIŞIYORLAR.. YAZIK NESLİMİZ HARABOLUYOR
ata 20.07.2011 13:19:18
Bunları biliyorum, evet. Ancak bu videoya göre terörle yatıp terörle kalkmalı, diğer bütün olayları reddetmeli, yaşamamalıyız. Televizyonun düğmesine bile basmamalıyız. Açarsak da yalnızca haberleri dinlemeliyiz. Mantıksızlık. Evet, bizi dizilerle milletçe uyutuyorlar, katılıyorum. Ancak , gel gelelim, bu işle uğraşsın diye ordumuz var, hükumet var kısaca devletimiz var. Ben kişisel beğenilerimden vaz geçeceksem, devlet neden var ? Kararlılığımız sürecek demek için mi ?
qırıx 20.07.2011 13:21:20
söyleyende iyi izlemiş dizileri........
ANGARA LI ÜLKÜCÜ 20.07.2011 13:31:05
...VE HALA AYAKTAYIZ.O KADAR HAİNE,O KADAR EYYAMCIYA,O KADAR,HIRSIZA,O KADAR NAMUSSUZA,O KADAR ARSIZA,O KADAR DÜRZÜYE,O KADAR VURDUMDUYMAZA,O KADAR HORTUMCUYA,O KADAR EYYAMCIYA,O KADAR UYUR GEZERE RAĞMEN.''EEEYYYY TÜRK.TİTRE VE KENDİNE DÖN.'' SÖZÜNÜ BİR KERE DAHA HAYKIRALIM.ÜZERİMİZDEKİ ÖLÜ TOPRAĞINI SİLKİNİP ATALIM.BU YAYININIZDAN DOLAYI EMEĞİ GEÇENLERİ TEBRİK EDİYORUM.
E 20.07.2011 13:24:10
izlerken ağladım
sakarya 54 20.07.2011 13:24:12
ŞİMDİ İMRALIDAKİ MAHLUKATI İT DESEM İT E SAYGISIZLIK OLUR AFFETSEK.ONU VEKİL YAPSALAR.VE BU MAHLUK SOKAĞA ÇIKIP ÖZERLİK İSTESE. AH KEŞKE. İSTESEDE TAKSİT TAKSİT ALSA. BUNCA ŞEHİT İALESİNDEN DEMİ.....
sraasfs 20.07.2011 13:25:00
izlemeyin sizde.eminim videoyu yapan bile izliyordur bu dizileri
gercege odaklanmak 20.07.2011 13:25:11
videoda bahsedilenler cok dogru ve acı! Ancak PKK sorunu veya Kurt meselesı keske guzel, duygulu ve masa basında bilgisayar teknolojisi maharetiyle hazırlanan vıdeolarla cozulse.. bilmem anlatabılıyor muyum?
malesef dogru 20.07.2011 13:35:18
zaten bu yüzden diziler var...insanlarin hem ahlakini almak hemde ayni zamanda milli duyguyu yok etmek....memleket elden gidiyor demokratik özerklik ilan edilmis..kimsenin umrunda degil gibi
birazda karsi tarafin acilarini anlatin 20.07.2011 13:40:33
birazda karsi tarafin acilarini anlatin. dünyaya tek tarafli bakmayi birakin egoistligi birakin.
realite 20.07.2011 13:42:52
Devleti yönetenler.... siyasilere..... sorumluluk sahibi insanlara...: bu ülkeye barış gelmeli, anaların göz yaşı dinmeli,gencecik insanları hiçbir şey geri getirmez ama yeni gençlerin ölmesine müsade etmemeli.
cCc 20.07.2011 13:44:59
bukadar salak yorumlar olamaz ya bu videodan dizi izlemeyin sakın bu anlammı çıkıo yoksa onlara kendini kaptırıp gerçek acıları unutmamı
GORMEK 20.07.2011 13:46:58
10 numara anlayana sivrisinek saz ANLAMAYANA DAVUL ZURNA AZ!!!!!!!!!!!!!!!!
emir 20.07.2011 13:46:59
Ellerinize sağlık fb yi bjk yi bırakıp gerçeklere dönelim
bayburtlu 20.07.2011 13:53:19
tüylerim diken diken oldu allahrazı olsun
mmt28 20.07.2011 13:48:44
buradaki dizilerden sadece kurtlar vadisini izliyordum bir iki sezon br /öbürlerinden hicbir bilgim yok ama br /ne oldu şimdi benin bu şehitlere bir katkım olmadı ne bu sacmalık ya diziyle falan bu işin ne alakası var aylık 10 bin lira maaş alıpta yan geli yatanlara o cocuklara zamanında müdahale atmeyenleri eleştirin br /hala nereyi eleştirecegimizi bile cözememişiz
KahtaLi 20.07.2011 14:00:34
Duygu Sömürüsü baska bisey deqiL..
kürtlerin milli duygulari yokmu? 20.07.2011 13:56:51
kürtlerin milli duygulari yokmu? size farzda onlara harammi?
ahmet 20.07.2011 14:02:05
ne kadar faşistçe bir video
onur 20.07.2011 14:05:24
kürtler gideceğiniz gün yaklaştı
oy kullanmayan 20.07.2011 14:05:28
Cok aptalca bi video yapmi$lar videoda örnek verdikleri dizilerden daha aptalca,bu videoyubr /yapan ki$kirticilar acaba askerlik yaptimi,bu kendini akilli sananlar acaba niye hic bi politikacininbr /hic bi zenginin bu kirli sava$ta ölmedigine deginmemi$,niye bu kirli sava$ta hep garibanlar ölüyorbr /dememi$,her halde bilerek unuttu zavallilar.
devran 20.07.2011 14:06:57
tehditle degil akılla başa çıkmalıyız bu ahlaksızlık şerefsizlikle hala askeri sürü gibi gerzdirerek dağ bayır örgütle mücadele ettigimizi sanıyoruz aslında örgüte güç veriyoruz bu şekilde yaparak ölen asker ,20 yaşında gariban zaten gariban olmasa o yaşta o bölgede asker lik yapmaz baba parası yer gezer ,ölen de gariban oldugu için problem yok zaten özellik le de örgüt için çünkü onlar 30 yıldır mazlumları katlettiler .
TURK 20.07.2011 15:36:36
sizin sacma sapan videoyalariniza ancak sizin gibiler inanir.Bu terorun sebebi sizin zihniyetinizdir.Silivridekiler disari da cikmayacak akpye oylar da devam edecek.Yaptiginiz dalaverelerin farkindayiz artik.Devletin askeri var polisi var.Milleti gaza getirip birbirine kirdirmak isteyen ergenekoncu zihniyetin oyununa gelmeyecez bir daha
İmha 20.07.2011 15:31:28
Bunları söyleyeni dokuz köyden kovuyorlar şimdi yarın birgün kendi canları acıdığında analrlar ne olduğunu .