Sebahat Tuncel Meclis'i birbirine kattı

2010-04-21 03:46:48

Kategori: Haber ve Televizyon

Benzer Videolar
Uyuşturucu kullanan Afrikalı trafiği birbirine kattı
Uyuşturucu kullanan Afrikalı trafiği birbirine kattı
Avanak hırsızlar ortalığı birbirine kattı
Avanak hırsızlar ortalığı birbirine kattı
Birbirine karışan zincir kolyeler nasıl açılır
Birbirine karışan zincir kolyeler nasıl açılır
Ankara'da sel araçları önüne kattı
Ankara'da sel araçları önüne kattı
Sebahat Tuncel'in polise tokat attığı görüntüler
Sebahat Tuncel'in polise tokat attığı görüntüler
Klitschko ve Briggs restoranı birbirine kattı
Klitschko ve Briggs restoranı birbirine kattı
Tunceli sarımsağı koparan 38 bin TL ceza
Tunceli sarımsağı koparan 38 bin TL ceza
ENO
EY RECEP B PLANI C PLANI DİYORDUN TEHTİT EDEREK AL SANA PLANLAR - ÖNÜMÜZDEKİ GÜNLERDE PARTİNİN YALAKA -YAĞCI-TUZLUK -SAKSI MİLLETVEKİLLERİN SANA YARANMAK İÇİN BİAT ETMEK İÇİN GÖRECEKSİN DAHA NE ŞAKLABANLIKLAR YAPACAKLAR VATAN MİLLET SAKARYA DİYE ORTAMI NASIL GERİP IRKÇILIĞI TAVANA YÜKSELTECEKLER
tc islam
ben hiç kimseyi ayırt etmiyorum hepimiz kardeşiz kürt kılığına girmiş ermeni pkk lılardır dinimizle namazımızlla alay ediyorlar internette görüntüleri var bunlar müslümanmı söyleyin kardeşlerim uyanın ey müslümanlar
T.C
ülkemizdeki bu gibi ne olduğu belirsiz, geri kafalı,cehalet içinde yaşayan insanları temizleyeceğiz..bu ülkeyi biz türk gençliği olduğumuz sürece böldürmeyiz kimseyede vermeyiz. özerklik isteyenler ya avcunu yalar..
Zazo
Ceylan derili modern mis gibi meclis bu dag eskiyalarina 1000 numara büyük gelir.
akif 2010-05-01 05:20:34
sebahat tuncel in konusmasina karsi cikan kisiler bana o konusmada yanlis olan seyi soylermisiniz?rnartik o alisilagelmis bos laflari birakin.rnbu ulkede kimse kimsenin karnini doyurmuyor.kimse hain degildir.sadece hainlik kurtlerin ozgurlugunu kisitlamakta israr eden sistemdedir.rn
TR 2010-04-26 00:15:57
Ülkemizdeki bu gibi şerefsizler ve de onu destekleyen bu sayfada yazan şerefsizler oldukça ne Gerçek bu ülkenin Kürtleri ayıklanır ne de bu dava biter. Cenab-ı Allah bir gün sizlerin de cezasını verecektir. Bu ülkeye yaptıklarınızın şehitlerimizin cezasını çekeceksiniz. Ben sizlerden nefret ediyor ve tksiniyorum. Ve size ait olan dükkanlara girmiyorum, selam vermiyorum. Bi gün defolup kime yalakalık yapıyorsanız onun ülkesine gideceksiniz.
gewer_ 2010-04-25 22:32:31
helal olsun tuncel desteklioruz
AFYONLU 2010-04-24 21:07:15
BU ÜLKEDE SAVAŞ YOK VATAN HAİNLİGİ COK O KİŞİLERDE YANDAŞLARIDA VATAN HİNİ BUNLARA SADECE AFYONLU ÜLKÜCÜLER YETER
as 2010-04-21 23:14:55
herbiji sebahat tunce tek başına tüm parlementoya bedelsin
ali 2010-04-21 21:39:26
sayın meclis başkanımızı tebrik ediyorum cok güzel bir konuşma yaptıgı için
CEVAT 2010-04-21 18:40:11
Bu vatanın bir aşığı olarak iyi bir gözlemci oldugumu soyleyebilirim.Şimdiye dek gerek eğitim gerekse iş hayatımda kürt asıllı arkadaslarla beraberim.Aynı tastan su içiyor aynı ekmeği bölüyorum.Doktorlar,mühendisler,müdürler,belediye baskanları hatta ve hatta siyaset adamlarını bilirim.Bu ülkede herkez gibi buralara kadar gelebilirlerken mecliste bunu inkar etmek ihanetin baskın kanıtıdır.Tamamen art niyet vardır.Hala kürt sorunu var diyen bu insanların amerika gibi ne oldugu belirsiz bir ya da birkac milletin kuklalarından ibaret aciz insancıklardır.
mehmet 2010-04-21 15:38:56
bdp adlı arkadas tc cumhurıyetı kımlıgı tasıyon hergun okulda andımız ı soyluyorsun ıstıklal marsını soyluyorsun bu ulkenın guvenlık guclerı senı koruyor işte gercek bu bu ulkeyi boldurmeyız sızın hayalınız asla gerceklesmez mıllet meclısınde pkk propagandası yapamazsın yaparsan sustururlar cıcım
AÇILIMCI 2010-04-21 15:35:34
H.S: BU MEMLEKETTE AÇILIM TOPLANTILARI YAPANLAR AÇİLİM YAPILMADAN NELER YAPILIYOR:HALA ANLAYAMADINIZMI.BUNLAR BÖLÜCÜLERİN TEHDİTLERİ.MECLİS BAŞKANI BUNLARIN HAKKINDAN GELEMENLER TÜRK HALKINA EFELENMEYİ MARİFET SAYIYOR.Devlet BAHÇELİ GİBİ nezih insana,MHP dibi vatansever partiye,Ülkücü gibiAtatürk Milliyetçisi İnançlı guruba veryansın eden yazarlar çizerler edebiyatçılar sinamacılar türkücüler.yandaşlar aman gözlerinizi ve kulaklarınızı kapayın bu olaya .Vatanın Bağrına Düşman dayamış hançerini Yoğımış kurtaracak bahtı kara magderini.Bulunur demiş devrin kahramanları düşman müşman kalmmaış.İç düşmanlar üremiş türemiş.Yazıklar olsun AÇILIM sana.!!!!!!!!!!!!
ömer 2010-04-21 14:47:42
gerçekler önce şiddetle reddelir sonra toplumlar tarafından dört ellle sarılır...... evet bi kürt gerçeği var ve bdp bunun realitesi helal olsun bu sözler barış için kabul bulunsun
mehmet 2010-04-21 13:09:47
helal olsun her hiji
BDP 2010-04-21 12:13:37
Bunlar bu Ülkenin gercekleri iste dile getirenler de bu sekilde susturuluyor..iste bu adaletin adaletsizligi ortada....
Mehmet Dülger 2010-04-21 11:26:52
sayın başkan tebrik ediyorum sizi. sebahat tuncelin azının payını iyi verdiniz ama keşke bu insanları meclise hiç sokmasaydınızda bu günleri hiç görmeseydik
Cihat 2010-04-21 10:17:32
daha adam akıllı türkçe konuşamıyor.
HELAL 2010-04-21 09:53:31
HELAL OLSUN SİZEEEE HELAL ÇOK GÜZEL DEDİ VE GİTTİ.... 'BU ÜLKEDE SAVAŞI DESTEKLEYEN PARLEMENTODAN UTANIYORUZZZ'