Pelin Batu'dan masturbasyon muhabbeti

2010-04-11 02:18:38

Pelin Batu'dan masturbasyon muhabbeti

Kategori: Haber ve Televizyon

misafir 01.01.1970 00:00:00
yorumlara bak.. tabi zihniyet kadın saçından tahrik olan zihniyet ne beklersin ki..
sanane 01.01.1970 00:00:00
yorum yok
misafir 01.01.1970 00:00:00
pelin on nuamra hatun hastasıyım onunbr /
Misafir 01.01.1970 00:00:00
Tarih dışında herşey konuşyorlar.
Cabbar 13.04.2011 03:06:33
Siz sabah/akşam çavuşu tokatlayın, şeftaliyi sıvazlayın; ondan sonra "mastürbasyon" diyene terbiyesiz deyin!?

İyi valla, sanki yalan söylüyor. Ahlakınız başkasının yanında kabarsın, ondan sonra onun bunun karısının/kızının kasesini dikizleyin!

Alayınız Kolpasınız!
kalbinesoor 21.01.2011 15:45:09
avrupalılar çok etkilemiş seni git onların ülkesişnde yaşa senin gibilere ihtiyaçımız yok defol git
gemici 16.01.2011 10:03:39
Birisi sustursun şu terbiyesizin çenesini bu nasıl bir ahlaksızlık rezillik ya kızım sen çok dolanmışın avrupalarda burası sana geniş gelir.
hakan 04.01.2011 21:46:19
bu kadına hastayımm
misafir 30.08.2010 02:19:39
bu hanfendı kur-an da belırtılen bazı ayetlerle ılgı gunumuzde bunların bır hukmu yoktur dıyyor degısebılır dıyor mesela domuz etı ıle ılgılı yok efendım o zamanın sartlarınde hıjyen denılen bır sey yokmusda gunumuzde daha temız ve lezızmıss allah sana hıdayet versınn baska ne dııyeyımm.kotu soylemıyorumm.kesın bır hukum var ayet.ustu yok. ayrıca sızın gıbı ınsanların kur - an hakkın da hukum verme gıbı luksunuz yokk önce ıslamı ogreneceksıınn.
misafir 30.08.2010 00:29:33
bu pelin batu hadiini aşıyor birinin bu kendini beğenmiş çok şey bildiğini zannededn geri zekalı mahluka hadiini bildirmesi lazım gerçi ben bildirecem ama kendine ait herhangi bir web siteside yok.. boş boş konuşmaktan başka bi halt ettiği yok aciz zavallı mahluktur kendileri duyrulur
misafir 03.08.2010 16:55:16
at gözlüğüyle ne ilgisi var kardeşim günahı işlemek ayrı günah olması ayrı sen Allah tan daha mı iyi biliyorsun
serkan kılınç 15.05.2010 14:39:57
pelin batu konuşmacının olmadığı yerde ikame ettirilen masturbasyonun ta kendisidir.
tevfik fikret 18.04.2010 14:25:07
siz solcuların herzamanki bir lafı var "at gözlüğü". başka birşey bildiğiniz yoktur zaten. takmışsınız at gözlüğüne. asıl atgözlüünü takan sizisiniz bunu göremiyorsunuz karşı tarafa laf söylüyorsunuz. aynaya bakında gözlükleri görün. hepinizde dar görüşlüsünüz ya. yobazsınız üstüne birde gericisiniz. kendinize dışarıdan bakamıyorsunuz. acınacak durumdasınız. yazık.millet size gülüyor ya. bu millet aptal da bir siz mi akıllısınız. sayınız belli hıyartolar. mastürbasyon ayıp bir kelime carpediem. senin bacın ablan anan yok mu. bu kelimeyi normal karşılıyorsan ablana anana bacına yolda laf söyledikleri zaman sakın karşı çıkma, karşı çıkmaya da hakkın yok. bu program tarih programı cinsellik programı değil...
irfan kaya 12.04.2010 11:57:20
gülmekten kırıldım programa renk getiriyor
Carpediem 11.04.2010 23:14:32
Bence Pelin Batu çok haklı ve bunda yanlış birşey yok artık böyle şeylere açık olun ve kafanızda ki AT GÖZLÜKLERİNİ çıkartın...
sedat 11.04.2010 22:12:18
helal olsun harbi kızmış açık açık konuşuyo valla helal olsun tebrikler okadarda abartmaya gerek yok bu kobuyu bence
sinan karaca 11.04.2010 20:29:11
sevişme sahneleriyle şöhret olan birini tarih proğramı adında ne olduğu belirsiz bir proğrama cıkarırsanız olacagı da bu olur bunlardan ne bekleyebılırzkı yuh diyorum başka birsey demiyorum
ahmet tan 11.04.2010 19:09:35
Konuşma özürlü dediğiniz kadın çoğunuzdan kültürlü bi insandır.Masturbasyon kelimesini yüz kızartıcı olarak yorumlayanlar utansın.
erdoğan 11.04.2010 18:13:54
sapık pelin herşeyi iyi biliyor üsdede çok iyi alttada başka birşey yapamaz.onu anlatıyor.ben iyiyim diyor ihtiyacı olan gelsin tat alsın eyvallah pelin.sen ermenisin ben günaha girerim.
romeo 11.04.2010 18:12:12
Tarih adına konuşulan bu programda bu tür tartışmalara kaldıysak yazıklar olsun böyle tarihçilere diyorum. bizim gün yüzüne çıkarmamız gereken özellikle tarihten ders alacağımız bir dönemde bu tartışmaların olmaması gerekiyor diye düşünüyorum...
ahmet 11.04.2010 14:30:12
ayıp ya yobazda adam oldu orda
sorkun 11.04.2010 12:34:57
bende inandım
Servet Özer 11.04.2010 12:13:23
LAGIM akiyor adeta bu programda sunucunun agzindan. Böyle terbiyeden yoksun bir sunucu varmi bu ülkede.
EMİRE NEUBAUER 11.04.2010 09:23:33
TARİHİN ARKA ODASI OLMAKTAN ÇIKTI BU PROGRAM.. ADI, PELİN BATU,YLA UĞRAŞMA OLMALI.. İKİ GÖRMÜŞ GEÇİRMİŞ BEY EFENDİ BİR GENÇ KADINI ALMIŞLAR ORTALARINA DİDİKLEYİP DURUYORLAR.. İŞTE TÜRKİYE,DE SOSYAL HAYATA KARIŞMAK İSTEYEN KADINLARIN YOLU BÖYLE KESİLİYOR.. ÖYLE DEĞİL Mİ HEM KADINSIN HEM BİLGİ DONANIMLISIN, EĞER BİRDE ERKEKLERE CİLVE YAPMAYAN DÜRÜST BİR KADINSIN HEMDE GÜZEL.. İŞTE O BEY EFENDİ GİBİ GÖRÜNEN İNSANLAR BÖYLE UĞRAŞIR... HİÇ AMA HİÇ İYİ NİYET GÖREMİYORUM BU İKİ ERKEĞİN DAVRANIŞLARINDA.. YAZIKLAR OLSUN!!!!...
dogrusu 11.04.2010 06:39:58