Pelin Batu'dan masturbasyon muhabbeti

2010-04-11 02:18:38

Pelin Batu'dan masturbasyon muhabbeti

Kategori: Haber ve Televizyon

Servet Özer 01.01.1970 00:33:30
LAGIM akiyor adeta bu programda sunucunun agzindan. Böyle terbiyeden yoksun bir sunucu varmi bu ülkede.
dogrusu 01.01.1970 00:33:30
bu konuşma özürlü kadını böyle programlara çıkmasına anlam veremiyorum.çok saçma...öküz altında buzağımı arıyor bu tv yapımcıları...
EMİRE NEUBAUER 01.01.1970 00:33:30
TARİHİN ARKA ODASI OLMAKTAN ÇIKTI BU PROGRAM.. ADI, PELİN BATU,YLA UĞRAŞMA OLMALI.. İKİ GÖRMÜŞ GEÇİRMİŞ BEY EFENDİ BİR GENÇ KADINI ALMIŞLAR ORTALARINA DİDİKLEYİP DURUYORLAR.. İŞTE TÜRKİYE,DE SOSYAL HAYATA KARIŞMAK İSTEYEN KADINLARIN YOLU BÖYLE KESİLİYOR.. ÖYLE DEĞİL Mİ HEM KADINSIN HEM BİLGİ DONANIMLISIN, EĞER BİRDE ERKEKLERE CİLVE YAPMAYAN DÜRÜST BİR KADINSIN HEMDE GÜZEL.. İŞTE O BEY EFENDİ GİBİ GÖRÜNEN İNSANLAR BÖYLE UĞRAŞIR... HİÇ AMA HİÇ İYİ NİYET GÖREMİYORUM BU İKİ ERKEĞİN DAVRANIŞLARINDA.. YAZIKLAR OLSUN!!!!...
sorkun 01.01.1970 00:33:30
bende inandım
ahmet 01.01.1970 00:33:30
ayıp ya yobazda adam oldu orda
romeo 01.01.1970 00:33:30
Tarih adına konuşulan bu programda bu tür tartışmalara kaldıysak yazıklar olsun böyle tarihçilere diyorum. bizim gün yüzüne çıkarmamız gereken özellikle tarihten ders alacağımız bir dönemde bu tartışmaların olmaması gerekiyor diye düşünüyorum...
erdoğan 01.01.1970 00:33:30
sapık pelin herşeyi iyi biliyor üsdede çok iyi alttada başka birşey yapamaz.onu anlatıyor.ben iyiyim diyor ihtiyacı olan gelsin tat alsın eyvallah pelin.sen ermenisin ben günaha girerim.
ahmet tan 01.01.1970 00:33:30
Konuşma özürlü dediğiniz kadın çoğunuzdan kültürlü bi insandır.Masturbasyon kelimesini yüz kızartıcı olarak yorumlayanlar utansın.
sinan karaca 01.01.1970 00:33:30
sevişme sahneleriyle şöhret olan birini tarih proğramı adında ne olduğu belirsiz bir proğrama cıkarırsanız olacagı da bu olur bunlardan ne bekleyebılırzkı yuh diyorum başka birsey demiyorum
sedat 01.01.1970 00:33:30
helal olsun harbi kızmış açık açık konuşuyo valla helal olsun tebrikler okadarda abartmaya gerek yok bu kobuyu bence
Carpediem 01.01.1970 00:33:30
Bence Pelin Batu çok haklı ve bunda yanlış birşey yok artık böyle şeylere açık olun ve kafanızda ki AT GÖZLÜKLERİNİ çıkartın...
irfan kaya 01.01.1970 00:33:30
gülmekten kırıldım programa renk getiriyor
tevfik fikret 01.01.1970 00:33:30
siz solcuların herzamanki bir lafı var "at gözlüğü". başka birşey bildiğiniz yoktur zaten. takmışsınız at gözlüğüne. asıl atgözlüünü takan sizisiniz bunu göremiyorsunuz karşı tarafa laf söylüyorsunuz. aynaya bakında gözlükleri görün. hepinizde dar görüşlüsünüz ya. yobazsınız üstüne birde gericisiniz. kendinize dışarıdan bakamıyorsunuz. acınacak durumdasınız. yazık.millet size gülüyor ya. bu millet aptal da bir siz mi akıllısınız. sayınız belli hıyartolar. mastürbasyon ayıp bir kelime carpediem. senin bacın ablan anan yok mu. bu kelimeyi normal karşılıyorsan ablana anana bacına yolda laf söyledikleri zaman sakın karşı çıkma, karşı çıkmaya da hakkın yok. bu program tarih programı cinsellik programı değil...
serkan kılınç 01.01.1970 00:33:30
pelin batu konuşmacının olmadığı yerde ikame ettirilen masturbasyonun ta kendisidir.
misafir 01.01.1970 00:33:30
at gözlüğüyle ne ilgisi var kardeşim günahı işlemek ayrı günah olması ayrı sen Allah tan daha mı iyi biliyorsun
misafir 01.01.1970 00:33:30
bu pelin batu hadiini aşıyor birinin bu kendini beğenmiş çok şey bildiğini zannededn geri zekalı mahluka hadiini bildirmesi lazım gerçi ben bildirecem ama kendine ait herhangi bir web siteside yok.. boş boş konuşmaktan başka bi halt ettiği yok aciz zavallı mahluktur kendileri duyrulur
misafir 01.01.1970 00:33:30
bu hanfendı kur-an da belırtılen bazı ayetlerle ılgı gunumuzde bunların bır hukmu yoktur dıyyor degısebılır dıyor mesela domuz etı ıle ılgılı yok efendım o zamanın sartlarınde hıjyen denılen bır sey yokmusda gunumuzde daha temız ve lezızmıss allah sana hıdayet versınn baska ne dııyeyımm.kotu soylemıyorumm.kesın bır hukum var ayet.ustu yok. ayrıca sızın gıbı ınsanların kur - an hakkın da hukum verme gıbı luksunuz yokk önce ıslamı ogreneceksıınn.
hakan 01.01.1970 00:33:31
bu kadına hastayımm
gemici 01.01.1970 00:33:31
Birisi sustursun şu terbiyesizin çenesini bu nasıl bir ahlaksızlık rezillik ya kızım sen çok dolanmışın avrupalarda burası sana geniş gelir.
kalbinesoor 01.01.1970 00:33:31
avrupalılar çok etkilemiş seni git onların ülkesişnde yaşa senin gibilere ihtiyaçımız yok defol git
Cabbar 01.01.1970 00:33:31
Siz sabah/akşam çavuşu tokatlayın, şeftaliyi sıvazlayın; ondan sonra "mastürbasyon" diyene terbiyesiz deyin!?

İyi valla, sanki yalan söylüyor. Ahlakınız başkasının yanında kabarsın, ondan sonra onun bunun karısının/kızının kasesini dikizleyin!

Alayınız Kolpasınız!
Misafir 20.05.2011 11:39:43
Tarih dışında herşey konuşyorlar.
misafir 05.06.2011 15:43:47
pelin on nuamra hatun hastasıyım onunbr /