Pakistan Linç edilen kardeşler video izle

2010-08-23 11:45:53

Pakistan Linç edilen kardeşler

Kategori: Haber ve Televizyon

misafir 01.01.1970 00:33:30
al sana turkiyenin gelecegi. aptallar bu muslimanlar insan deyiller sanki
misafir 01.01.1970 00:33:30
bunlara yardım gönderen kişinin yeri öbür dünyada cehennemdir günahtır
misafir 01.01.1970 00:33:30
gelde bu hanzolara selden felaketen kurtar yav her insan haketiği gibi yaşar bir yerde mahkemesiz insanları asıyolarsa fazla söze gerek kalmamıştır demek
misafir 01.01.1970 00:33:30
ulan böyle yapıyorlar ya bilip bilmeden cahillikleriyle insanların canına kıyıyorlar ya orda olup o çocuklara vuranların vurmayanlarız izleyenlerin alayını makinalı silahlarla tarayıp öldürüp atıcaksın yazık günah ya bukadarmı cahil olur insan ya bide pakistana yardım diyorlar alırlar yarsdım yerine ....
misafir 01.01.1970 00:33:30
BUNLARA KATİL DEMEK HAFİF KALIR.CANİ BUNLAR.ALLAH'A HAVALE EDİYORUM HEPSİNİ.SUÇLUYA BİLE BUNLAR YAPILMAZ.
misafir 01.01.1970 00:33:30
Yani insan hiçbir şey diyemiyor ..Bu nasıl birşey insan hayatı ne halde?
misafir 01.01.1970 00:33:30
bu ülkede yaşanmaz be...
misafir 01.01.1970 00:33:30
pakistan islamla yönetilen bir ülke degilmi o genclere sormak lazim acaba seriyatin sopasi acitmismi. Seriyat sevdalisi türkler iyi baksinlar onlarin basinada gelebilir.
misafir 01.01.1970 00:33:30
21.yüzyıldan utanç verici görüntüler...
misafir 01.01.1970 00:33:30
bunlar insan dedğil müslüman hiç değiller
misafir 01.01.1970 00:33:30
KULA BELA GELMEZ HAK YAZMAYINCA HAK BELA YAZMAZ KUL AZMAYINCA...
misafir 01.01.1970 00:33:30
muslumanlik buysa ben istemiyorum
misafir 01.01.1970 00:33:30
pakistan sözde müslüman bir ülke diye o canilerin yaptıklarını islama mal edecek kadar cahil olmayın elbette islam dışı bir olay pakistan yaptı diye islama uygun olacak değil
misafir 01.01.1970 00:33:30
bunlar insanmi?
misafir 01.01.1970 00:33:30
böyle insanlara acınmaz.yardımıfilan hak etmiyorlar
misafir 01.01.1970 00:33:30
Peygamber (s.a.v.) dem Hadis:
"
misafir 01.01.1970 00:33:30
her olayı neden islama baglıyorsunuz anlamıs degilim, dini islam olan bir ülkede de , cogunlugu müslüman olan bir ülkede de veya diger dinlere mensup ülkelerde böyle olaylar olabilir. belliki halk galyana gelmiş, onay almayan bir davranısı sergilemişler. bu olayı islam dini baglamak , gördün mü bak müslümanlar napıyor demek, islam buysa ben istemiyorum demek ne kadar dogru. islam dini şiddete karsı fakiri gözetip kolayan ( zekat vb.) yer yüzündeki en son hak dinidir. bilmez misin ki bir insanın kalbini kırmak kabe yi yıkmak gibidir. insanın dudak bükmesine bu kadar hassas olan dinimiz hakkında birseyler yazmadan önce düşünelim biraz bilmiyorsakta hep beraber araştıralım ögrenelim.
misafir 01.01.1970 00:33:30
sızı dın düsmanları kalbınız ıslama nefret5 duvarlarıyla örtülü hangı ıslam ülkesınde yanlıs bır eylem gorursenız serıata yanı ıslam nefret kusuyorsunuz yapılan seyı tasvıp etmek tabııkı mumkun degıldır canılıkdır amma ıslamın bunda ne sucu varkı ıslama ve ıslam ulkelerıne nefret kusuyorsunuz oraya yapılacak yardımlarla baglantılandırıyorsunuz tarıh boyunca pakıstan bızım kardes ulkemızdır oarada darda kalan ınsanlara yardım etmek bızım ınsanı bır gorevımızdır yanlısa yanlısla cevap vermek muslumana yakısan bır davranıs degıldır
misafir 01.01.1970 00:33:30
ya tamam islamla bağdaştırmamak lazım ama neden bu olaylar hep islam ülkelerinde olur neden. neden allaha inandığını sanan bi toplum suçlu olup olmadığından emin olmadıkları iki kardeşi böle vahşice öldürebilir nasıl. işte islamı küçülten aşağılayan inanlar bunlar. allah bu barbarları kahretsin.
misafir 01.01.1970 00:33:30
ne biçim ülke la burası böyle müslümanlık olurmu ya hayvanlara yapılmaz oo işkence ve linç yazıklar olsun insanlığın olmadıgı bir ülkeye .ne istediniz oo kardeşlerden.göderen genç osman...
misafir 01.01.1970 00:33:30
abi bu neya yazik valla en vijdanli toplum yinede bizim toplum iyiki türküm
misafir 01.01.1970 00:33:30
hayvanlar ya bunlar islamiyetten ne anlar vahşi insanlar bide bunlara yardım gönderiyoruz
misafir 01.01.1970 00:33:30
bidaha benden yardımparası yerine babayı alır bu pakistanlı barbar
misafir 01.01.1970 00:33:30
İŞTE AKP NİN İSTEDİĞİ TÜRKİYE DE BU. ADIM ADIM ŞERİAT VE KANUNLARI. UYANIN VE KENDİNİZE GELİN EY CAHİL HALK!!
misafir 01.01.1970 00:33:30
bi daha bunlar yardım etmem bu insanlık dışı o ülkenin polisi nerde bunnlar geri kalmışlığın göstergesidir başka bi şey deil
misafir 01.01.1970 00:33:30
"İŞTE AKP NİN İSTEDİĞİ TÜRKİYE DE BU. ADIM ADIM ŞERİAT VE KANUNLARI. UYANIN VE KENDİNİZE GELİN EY CAHİL HALK!!"
su yaziyi yazan arkadasa diyorum bunun seriatla ne alakasi var ??? bu olayda seriat diyen bi sey yok kardes sacmalama lutfen.
bi de her sey AKP'ye baglayan boyle bi zehniyette yasayan insani gorunce uzuluyorum gercekten...
misafir 01.01.1970 00:33:30
Bazi arkadaslar islamla bunun ne alakasi var diye soruyor da sanki bilmiyor ki ancak islam ulkelerinde insanin hic bir hakki yok, ancak islam ulkelerinde din ugruna insanlar olduruluyor. Var mi bunun tersini ispat edebilen? Varsa da, ya, dun dogmustur ya gercegi gormeden gelendir. Ve bunlarin tek amaci yarin bizim ulkede de aynisini yasatmaktir.
misafir 01.01.1970 00:33:30
Sayın Erdoğanın istediğide bu zaten herşeyi din mantığıyla yorumlamak fazla değil 10-15 sene sonra biz de bunları yaşayacağız.
misafir 01.01.1970 00:33:30
allah seli vurmuş daha uyarı almamışlar bu zındıklar...vahşi canavar bunlar en büyük şeytan bunlar.bi insana öle vahşice vuran bu yaratık içinde nasıl bi islam ahlakı var ki.şeytan bunlar şeytannnn