KATEGORİLER

Pakistan Linç edilen kardeşler video izle

Pakistan Linç edilen kardeşler
Yorumlar
500 karakter kaldı...
Adınız :
GÖNDER
  • ahmet
    17.11.2011 17:01:45

    allahım sen bizi müslümanın cahilinden koru çünkü cahil müslümanlar cani olmanın ötesinde bir yerde...vallahi insanlığımdan utandım

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    O LİNÇ EDİLEN İKİ MASUM KARDEŞE HAYVAN BİLE BUNU YAPMAZ GELİN GÖRÜN Kİ BUNU YAPAN İNSAN.AYNI İSRAİLLİLERİN HZ İSAYA YAŞATTIKLARINI YAŞATMIŞLAR.MEKANLARI CENNET OLSUN O İKİ MASUM KARDEŞİN.BU CANİLİĞİ YAPANLARIN VE ŞAHİTLİK YAPANLIRIN İSE ALLAH BİLİYORDUR NE YAPACAĞINI.PAKİSTAN KURUŞ YARDIM YAPAMAM ARTIK İNSAN OLANA YAPILIR YARDIM...

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    bunlar insanmı şimdi.

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    bu kadar barbarsınız ondan her olay başınıza patlıyor sözde islam devleti bu insanlığa yakışırmı izledim yorum yazmadan geçemedim.

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    HANGİ ALLAH DOSTU BOYLE ZORBALIGA ORNEK OLMUSTA BU BEYINSIZ ORDUSU TATBIK EDER
    biz muslumanı affı ve merhametı ıle tanırız
    BUNLAR ACIKTAN CINAYET İŞLEDILER ALLAH OLENLERIN ANALARINA SELAMET VERSIN

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    salak salak konuşup durmayın şeriat buymuş açında kuranı kerim okuyun doğru yolu bulun

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    Bazilari Allah Sel ile uyarmis, bunlar halen anlamamis diyorlar.

    Peki Turkiye\\\' de sel, depremler eksik olmuyor. Peki bizim millet anliyormu?

    Herzaman ilk once insan aynada kendine bakmalidir. Inanki Turkiye\\\' de bi cok konuda Pakistan\\\' dan farksiz.

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    madımak otelini ne çabuk unuttuk. yanan insanların çığlıklarıyla yakanların sevinç çığlıkları birbirine karışıyordu. aslında farkımız yok. sadece öldürme şekli farklı. sapıklık şekli farklı...

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    çoluk çocuk bile vuruyor.infaz ediliyor adamlar.ne mahkeme ne hukuk ne de güvenlik güçleri var.sokakta yargılanıp cezalandırılıyorlar.cesete bile eziyet etmeye devam ediyorlar.suça daha büyük bir suçla karşılık veriyorlar.orda bir sel daha olsun isterim.

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    böle ülkeler geri kalmış ülkelerdir ve ilerleyemiceklerde.Allah onu yapanlara yaptıranlara izleyenlere ve o ülkeyi yöneten şerefsizlerin belasını versin.cahil insanlar.din insanın kendi içindedir.Kuran ı kerim onlara bunu yapın demio tam tersini dio .o zmaan bu toplum müslüman değil o zaman kardeşimiz de değil.oraya yardım yerine ülkande milyonlarca aç kardeşlerin var onlara yardım edin bence.bu vahşeti kabul eden bir toplum uygulayan bir toplum gazaba uğrucaktır zaten.müslümanlığa bağlamayın olayı bence onlar sözde müslüman yoksa pislik insanlar.ne mutlu türküm diyene........

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    AKP bunlari bize yasatacak diyenlere sesleniyorum... Boyle zehniyete yasayan insanlari gorunce,ve haber sitelerinde yorum yapinca yaziklar olsun diyorum... sizler gunduzde gozlerinizi kapatik gece diyorsunuz.

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    allah seli vurmuş daha uyarı almamışlar bu zındıklar...vahşi canavar bunlar en büyük şeytan bunlar.bi insana öle vahşice vuran bu yaratık içinde nasıl bi islam ahlakı var ki.şeytan bunlar şeytannnn

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    Bazi arkadaslar islamla bunun ne alakasi var diye soruyor da sanki bilmiyor ki ancak islam ulkelerinde insanin hic bir hakki yok, ancak islam ulkelerinde din ugruna insanlar olduruluyor. Var mi bunun tersini ispat edebilen? Varsa da, ya, dun dogmustur ya gercegi gormeden gelendir. Ve bunlarin tek amaci yarin bizim ulkede de aynisini yasatmaktir.

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    orus agzimla söylüyorum böyle sözde müsliman yayamlarin ...........................kesin top oynadiklari icin asiri dinciler buna ön ayak olmuslardir,hirzsiz de at iftirayi toplanip linc edin

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    Sayın Erdoğanın istediğide bu zaten herşeyi din mantığıyla yorumlamak fazla değil 10-15 sene sonra biz de bunları yaşayacağız.

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    \\\"İŞTE AKP NİN İSTEDİĞİ TÜRKİYE DE BU. ADIM ADIM ŞERİAT VE KANUNLARI. UYANIN VE KENDİNİZE GELİN EY CAHİL HALK!!\\\"
    su yaziyi yazan arkadasa diyorum bunun seriatla ne alakasi var ??? bu olayda seriat diyen bi sey yok kardes sacmalama lutfen.
    bi de her sey AKP\\\'ye baglayan boyle bi zehniyette yasayan insani gorunce uzuluyorum gercekten...

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    İŞTE AKP NİN İSTEDİĞİ TÜRKİYE DE BU. ADIM ADIM ŞERİAT VE KANUNLARI. UYANIN VE KENDİNİZE GELİN EY CAHİL HALK!!

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    bi daha bunlar yardım etmem bu insanlık dışı o ülkenin polisi nerde bunnlar geri kalmışlığın göstergesidir başka bi şey deil

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    abi bu neya yazik valla en vijdanli toplum yinede bizim toplum iyiki türküm

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    bidaha benden yardımparası yerine babayı alır bu pakistanlı barbar

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    hayvanlar ya bunlar islamiyetten ne anlar vahşi insanlar bide bunlara yardım gönderiyoruz

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    ne biçim ülke la burası böyle müslümanlık olurmu ya hayvanlara yapılmaz oo işkence ve linç yazıklar olsun insanlığın olmadıgı bir ülkeye .ne istediniz oo kardeşlerden.göderen genç osman...

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    ya tamam islamla bağdaştırmamak lazım ama neden bu olaylar hep islam ülkelerinde olur neden. neden allaha inandığını sanan bi toplum suçlu olup olmadığından emin olmadıkları iki kardeşi böle vahşice öldürebilir nasıl. işte islamı küçülten aşağılayan inanlar bunlar. allah bu barbarları kahretsin.

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    sızı dın düsmanları kalbınız ıslama nefret5 duvarlarıyla örtülü hangı ıslam ülkesınde yanlıs bır eylem gorursenız serıata yanı ıslam nefret kusuyorsunuz yapılan seyı tasvıp etmek tabııkı mumkun degıldır canılıkdır amma ıslamın bunda ne sucu varkı ıslama ve ıslam ulkelerıne nefret kusuyorsunuz oraya yapılacak yardımlarla baglantılandırıyorsunuz tarıh boyunca pakıstan bızım kardes ulkemızdır oarada darda kalan ınsanlara yardım etmek bızım ınsanı bır gorevımızdır yanlısa yanlısla cevap vermek muslumana yakısan bır davranıs degıldır

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    her olayı neden islama baglıyorsunuz anlamıs degilim, dini islam olan bir ülkede de , cogunlugu müslüman olan bir ülkede de veya diger dinlere mensup ülkelerde böyle olaylar olabilir. belliki halk galyana gelmiş, onay almayan bir davranısı sergilemişler. bu olayı islam dini baglamak , gördün mü bak müslümanlar napıyor demek, islam buysa ben istemiyorum demek ne kadar dogru. islam dini şiddete karsı fakiri gözetip kolayan ( zekat vb.) yer yüzündeki en son hak dinidir. bilmez misin ki bir insanın kalbini kırmak kabe yi yıkmak gibidir. insanın dudak bükmesine bu kadar hassas olan dinimiz hakkında birseyler yazmadan önce düşünelim biraz bilmiyorsakta hep beraber araştıralım ögrenelim.

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    Peygamber (s.a.v.) dem Hadis:
    \\\"

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    böyle insanlara acınmaz.yardımıfilan hak etmiyorlar

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    bunlar insanmi?

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    pakistan sözde müslüman bir ülke diye o canilerin yaptıklarını islama mal edecek kadar cahil olmayın elbette islam dışı bir olay pakistan yaptı diye islama uygun olacak değil

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    KULA BELA GELMEZ HAK YAZMAYINCA HAK BELA YAZMAZ KUL AZMAYINCA...

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    muslumanlik buysa ben istemiyorum

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    bunlar insan dedğil müslüman hiç değiller

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    21.yüzyıldan utanç verici görüntüler...

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    pakistan islamla yönetilen bir ülke degilmi o genclere sormak lazim acaba seriyatin sopasi acitmismi. Seriyat sevdalisi türkler iyi baksinlar onlarin basinada gelebilir.

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    bu ülkede yaşanmaz be...

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    al sana turkiyenin gelecegi. aptallar bu muslimanlar insan deyiller sanki

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    bunlara yardım gönderen kişinin yeri öbür dünyada cehennemdir günahtır

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    Yani insan hiçbir şey diyemiyor ..Bu nasıl birşey insan hayatı ne halde?

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    BUNLARA KATİL DEMEK HAFİF KALIR.CANİ BUNLAR.ALLAH\\\'A HAVALE EDİYORUM HEPSİNİ.SUÇLUYA BİLE BUNLAR YAPILMAZ.

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    ulan böyle yapıyorlar ya bilip bilmeden cahillikleriyle insanların canına kıyıyorlar ya orda olup o çocuklara vuranların vurmayanlarız izleyenlerin alayını makinalı silahlarla tarayıp öldürüp atıcaksın yazık günah ya bukadarmı cahil olur insan ya bide pakistana yardım diyorlar alırlar yarsdım yerine ....

  • misafir