Pakistan Linç edilen kardeşler video izle

2010-08-23 11:45:53

Pakistan Linç edilen kardeşler

Kategori: Haber ve Televizyon

ahmet 01.01.1970 00:00:00
allahım sen bizi müslümanın cahilinden koru çünkü cahil müslümanlar cani olmanın ötesinde bir yerde...vallahi insanlığımdan utandım
misafir 04.09.2010 20:55:44
O LİNÇ EDİLEN İKİ MASUM KARDEŞE HAYVAN BİLE BUNU YAPMAZ GELİN GÖRÜN Kİ BUNU YAPAN İNSAN.AYNI İSRAİLLİLERİN HZ İSAYA YAŞATTIKLARINI YAŞATMIŞLAR.MEKANLARI CENNET OLSUN O İKİ MASUM KARDEŞİN.BU CANİLİĞİ YAPANLARIN VE ŞAHİTLİK YAPANLIRIN İSE ALLAH BİLİYORDUR NE YAPACAĞINI.PAKİSTAN KURUŞ YARDIM YAPAMAM ARTIK İNSAN OLANA YAPILIR YARDIM...
misafir 28.08.2010 21:38:57
bunlar insanmı şimdi.
misafir 28.08.2010 11:29:53
bu kadar barbarsınız ondan her olay başınıza patlıyor sözde islam devleti bu insanlığa yakışırmı izledim yorum yazmadan geçemedim.
misafir 28.08.2010 05:15:04
HANGİ ALLAH DOSTU BOYLE ZORBALIGA ORNEK OLMUSTA BU BEYINSIZ ORDUSU TATBIK EDER
biz muslumanı affı ve merhametı ıle tanırız
BUNLAR ACIKTAN CINAYET İŞLEDILER ALLAH OLENLERIN ANALARINA SELAMET VERSIN
misafir 27.08.2010 19:52:22
salak salak konuşup durmayın şeriat buymuş açında kuranı kerim okuyun doğru yolu bulun
misafir 25.08.2010 02:58:36
Bazilari Allah Sel ile uyarmis, bunlar halen anlamamis diyorlar.

Peki Turkiye' de sel, depremler eksik olmuyor. Peki bizim millet anliyormu?

Herzaman ilk once insan aynada kendine bakmalidir. Inanki Turkiye' de bi cok konuda Pakistan' dan farksiz.

misafir 25.08.2010 00:02:32
madımak otelini ne çabuk unuttuk. yanan insanların çığlıklarıyla yakanların sevinç çığlıkları birbirine karışıyordu. aslında farkımız yok. sadece öldürme şekli farklı. sapıklık şekli farklı...
misafir 24.08.2010 04:18:08
çoluk çocuk bile vuruyor.infaz ediliyor adamlar.ne mahkeme ne hukuk ne de güvenlik güçleri var.sokakta yargılanıp cezalandırılıyorlar.cesete bile eziyet etmeye devam ediyorlar.suça daha büyük bir suçla karşılık veriyorlar.orda bir sel daha olsun isterim.
misafir 24.08.2010 03:17:42
böle ülkeler geri kalmış ülkelerdir ve ilerleyemiceklerde.Allah onu yapanlara yaptıranlara izleyenlere ve o ülkeyi yöneten şerefsizlerin belasını versin.cahil insanlar.din insanın kendi içindedir.Kuran ı kerim onlara bunu yapın demio tam tersini dio .o zmaan bu toplum müslüman değil o zaman kardeşimiz de değil.oraya yardım yerine ülkande milyonlarca aç kardeşlerin var onlara yardım edin bence.bu vahşeti kabul eden bir toplum uygulayan bir toplum gazaba uğrucaktır zaten.müslümanlığa bağlamayın olayı bence onlar sözde müslüman yoksa pislik insanlar.ne mutlu türküm diyene........
misafir 24.08.2010 01:29:02
AKP bunlari bize yasatacak diyenlere sesleniyorum... Boyle zehniyete yasayan insanlari gorunce,ve haber sitelerinde yorum yapinca yaziklar olsun diyorum... sizler gunduzde gozlerinizi kapatik gece diyorsunuz.
misafir 23.08.2010 23:53:58
allah seli vurmuş daha uyarı almamışlar bu zındıklar...vahşi canavar bunlar en büyük şeytan bunlar.bi insana öle vahşice vuran bu yaratık içinde nasıl bi islam ahlakı var ki.şeytan bunlar şeytannnn
misafir 23.08.2010 23:14:56
Bazi arkadaslar islamla bunun ne alakasi var diye soruyor da sanki bilmiyor ki ancak islam ulkelerinde insanin hic bir hakki yok, ancak islam ulkelerinde din ugruna insanlar olduruluyor. Var mi bunun tersini ispat edebilen? Varsa da, ya, dun dogmustur ya gercegi gormeden gelendir. Ve bunlarin tek amaci yarin bizim ulkede de aynisini yasatmaktir.
misafir 23.08.2010 21:19:16
orus agzimla söylüyorum böyle sözde müsliman yayamlarin ...........................kesin top oynadiklari icin asiri dinciler buna ön ayak olmuslardir,hirzsiz de at iftirayi toplanip linc edin
misafir 23.08.2010 20:06:32
Sayın Erdoğanın istediğide bu zaten herşeyi din mantığıyla yorumlamak fazla değil 10-15 sene sonra biz de bunları yaşayacağız.
misafir 23.08.2010 18:57:45
"İŞTE AKP NİN İSTEDİĞİ TÜRKİYE DE BU. ADIM ADIM ŞERİAT VE KANUNLARI. UYANIN VE KENDİNİZE GELİN EY CAHİL HALK!!"
su yaziyi yazan arkadasa diyorum bunun seriatla ne alakasi var ??? bu olayda seriat diyen bi sey yok kardes sacmalama lutfen.
bi de her sey AKP'ye baglayan boyle bi zehniyette yasayan insani gorunce uzuluyorum gercekten...
misafir 23.08.2010 18:05:24
İŞTE AKP NİN İSTEDİĞİ TÜRKİYE DE BU. ADIM ADIM ŞERİAT VE KANUNLARI. UYANIN VE KENDİNİZE GELİN EY CAHİL HALK!!
misafir 23.08.2010 17:34:45
bi daha bunlar yardım etmem bu insanlık dışı o ülkenin polisi nerde bunnlar geri kalmışlığın göstergesidir başka bi şey deil
misafir 23.08.2010 16:43:02
abi bu neya yazik valla en vijdanli toplum yinede bizim toplum iyiki türküm
misafir 23.08.2010 16:15:39
bidaha benden yardımparası yerine babayı alır bu pakistanlı barbar
misafir 23.08.2010 16:13:21
hayvanlar ya bunlar islamiyetten ne anlar vahşi insanlar bide bunlara yardım gönderiyoruz
misafir 23.08.2010 16:08:28
ne biçim ülke la burası böyle müslümanlık olurmu ya hayvanlara yapılmaz oo işkence ve linç yazıklar olsun insanlığın olmadıgı bir ülkeye .ne istediniz oo kardeşlerden.göderen genç osman...
misafir 23.08.2010 16:08:25
ya tamam islamla bağdaştırmamak lazım ama neden bu olaylar hep islam ülkelerinde olur neden. neden allaha inandığını sanan bi toplum suçlu olup olmadığından emin olmadıkları iki kardeşi böle vahşice öldürebilir nasıl. işte islamı küçülten aşağılayan inanlar bunlar. allah bu barbarları kahretsin.
misafir 23.08.2010 15:55:46
sızı dın düsmanları kalbınız ıslama nefret5 duvarlarıyla örtülü hangı ıslam ülkesınde yanlıs bır eylem gorursenız serıata yanı ıslam nefret kusuyorsunuz yapılan seyı tasvıp etmek tabııkı mumkun degıldır canılıkdır amma ıslamın bunda ne sucu varkı ıslama ve ıslam ulkelerıne nefret kusuyorsunuz oraya yapılacak yardımlarla baglantılandırıyorsunuz tarıh boyunca pakıstan bızım kardes ulkemızdır oarada darda kalan ınsanlara yardım etmek bızım ınsanı bır gorevımızdır yanlısa yanlısla cevap vermek muslumana yakısan bır davranıs degıldır
misafir 23.08.2010 15:49:07
her olayı neden islama baglıyorsunuz anlamıs degilim, dini islam olan bir ülkede de , cogunlugu müslüman olan bir ülkede de veya diger dinlere mensup ülkelerde böyle olaylar olabilir. belliki halk galyana gelmiş, onay almayan bir davranısı sergilemişler. bu olayı islam dini baglamak , gördün mü bak müslümanlar napıyor demek, islam buysa ben istemiyorum demek ne kadar dogru. islam dini şiddete karsı fakiri gözetip kolayan ( zekat vb.) yer yüzündeki en son hak dinidir. bilmez misin ki bir insanın kalbini kırmak kabe yi yıkmak gibidir. insanın dudak bükmesine bu kadar hassas olan dinimiz hakkında birseyler yazmadan önce düşünelim biraz bilmiyorsakta hep beraber araştıralım ögrenelim.
misafir 23.08.2010 15:10:25
Peygamber (s.a.v.) dem Hadis:
"
misafir 23.08.2010 15:07:52
böyle insanlara acınmaz.yardımıfilan hak etmiyorlar
misafir 23.08.2010 15:04:02
bunlar insanmi?
misafir 23.08.2010 14:54:34
pakistan sözde müslüman bir ülke diye o canilerin yaptıklarını islama mal edecek kadar cahil olmayın elbette islam dışı bir olay pakistan yaptı diye islama uygun olacak değil