Onur Akın'dan yeni Kılıçdaroğlu şarkısı

2010-05-21 21:02:13

Kategori: Haber ve Televizyon

Benzer Videolar
Kılıçdaroğlu Mehmet Şimşek'e yanıt verdi
Kılıçdaroğlu Mehmet Şimşek'e yanıt verdi
İzmirli kadın esnaftan Kılıçdaroğlu'na tepki
İzmirli kadın esnaftan Kılıçdaroğlu'na tepki
Kılıçdaroğlu: Herkesi bu alkışa katılmaya davet ediyorum
Kılıçdaroğlu: Herkesi bu alkışa katılmaya davet ediyorum
MHP'nin 2015 seçim şarkısı - Kıraç
MHP'nin 2015 seçim şarkısı - Kıraç
Davutoğlu: Kılıçdaroğlu hatim nedir bilir mi
Davutoğlu: Kılıçdaroğlu hatim nedir bilir mi
Muharrem İnce: Kılıçdaroğlu kitap özeti okumuyor
Muharrem İnce: Kılıçdaroğlu kitap özeti okumuyor
Kılıçdaroğlu: Palu’da oylarımız çok düşük kabahat bizde
Kılıçdaroğlu: Palu’da oylarımız çok düşük kabahat bizde
Kılıçdaroğlu: Yüzyılın projesi'ni 21 Mayıs'ta açıklayacağım
Kılıçdaroğlu: Yüzyılın projesi'ni 21 Mayıs'ta açıklayacağım
ceyda 01.01.1970 00:00:00
kılıcdaroglu söylendigi gibi temiz bir insan
deniz 01.01.1970 00:00:00
süperrrr baylıyorum bu şarkıya
misafir 06.09.2010 19:24:33
chp alehine konusan arkadaslar neden burdan bakıyosunuz genel başkanımıza yazılmıs olan sarkıya sizi ürkütüyormu? bence ürkütüyor ben akp ile ilgili bi sayfaya baktığımı hatırlamıyorum;)size soruyorum neden burdasınız buna kader mader diye yanıt vermenizi bekliyorum:))))
misafir 29.08.2010 11:25:36
bu adam türkiyeyi bir birine katmazsa bende bişey bilmiyorum
misafir 29.06.2010 15:15:31

tayyip erdoğan israile 6. emir "öldürmeyeceksin" diyince keşan'dan 8. emir çalmayacaksın 9. emir yalan söylemeyeceksin diyip sazanlama atlayarak israil'den önce cevap yetiştirsi ya :D. bilmiyorum hani keşan'a gitmişken kafayı mı çekmişti de üzerine alındı.
misafir 29.06.2010 12:36:02
geliyor geliyor kilincdaroglu hem temiz hem durust bir insanoglu basbakanida biliriz ciftciye ananida al git der oglunu askere gondermez madem o kadar ulkesini seviyo neden gondermiyo oglunu askere evet ulkesini seviyo ciftciye hakeret ediyo
misafir 27.05.2010 11:20:57
kılıçdar oglu koşarak geliyorrr ama iyi bakın hastalanmasın son ra ne yapar chp nerden bulur böyle bir başkann
misafir 26.05.2010 12:36:40
chp gelirse yiyecek ekmek bulamayız herkes aklını başına alsın ha.chp ne yapmış bu ülkeye
misafir 26.05.2010 06:40:55
Allah söyletti %80 i sana demi :D :D :D :D. Korkmayın uşaklar hepinizi Yüce Divana gönderirken Bütün paramla Kayseriden Size Özel olarak Körüklü Otobüsleri yollayacam. ne çok korktunuz ya :D :D
misafir 24.05.2010 18:09:35
BU ÜLKEDE TAYYİP ERDOĞAN VE PARTİSİ AK PARTİ OLDUU SÜRECE BUNLAR ÜYALARINDA GÖRÜRLER ANCAK %80 OYU İKTİDARI SİZ DALGAMI GEÇİYORSUNUZ GEÇMİŞ CHP İKTİDARLARINIDA GÖRDÜK NE YAPTILAR ÇIKARIN ORTAYA NE YAPTILAR ANCAKBUNLAR KOLTUK VE MAKAM SİYASETİ AYAPARLAR HALK HERŞEYİN FARKINDA KILIÇDAROĞLU İŞİZİLİĞİ ÇÖZECEKMİŞ İŞSİZLİK TEK TÜRKİYEDEMİ VAR GİT GEÇEN SENE AMERİKAYA AMERİKA Kİ BİZDEN DAHA KALKINMIŞ BİR ÜLKE BAK ŞİMDİ YUNANAİSTANI GEÇEN SENE ALMANYA TEK BİZMİYİM BU KRİZİ YAŞAN SAYIN KILIÇDAROĞLU HİÇ HEVESLENMESİN ÜLKEYİ YOLSUZLUK YAPAN KİŞİLERE BIRAKMAYACAĞIZ.
misafir 22.05.2010 19:28:36
artık geri dönüş yok ok yaydan çıktı koşarak geliyoruz
misafir 22.05.2010 16:50:57
korkmayın tayyipçi zihniyet millet bu günü bekliyordu ve o gün geldi allahın izniyle kılıçdaroğlu ve chp tek başına iktidar olacak açık ve net söylüyorum çıkın mahallelerde gezin tayyip bitmiş arkadışım bitmiş halka gidin bi sorun bakalım kimi destekliyor geliyoruz halkın iktidarı geliyor.AKP BİTMİŞTİR...
misafir 22.05.2010 16:00:10
sag sol herkes chp yee oy verelim emekçini çifçinini emegini verecek tek insan kılıçdar ogluu
misafir 22.05.2010 10:35:12
baykala en çok doğan medyası vurdu kılıçdaroğlunuda en çok doğan destekledi kimler komplo hazırlamış açık seçik belli.ha bu arada chp tamamen alevi partisi olmuştur %20 artık hayaldir.
misafir 22.05.2010 07:40:52
BU YORUM YAPANLARA ALLAHTAN AKIL DILIYORUM ONCE AKILLI OLSUNLAR KILICTAROGLUNUN BIYIGINI CINSEL ORGANINI BIRAKSINLARDA AKLININ ICINE BAKSINLAR DURUST INSAN KEMAL ABI BASBAKAN OLACAK SIZ ZZZZZZZZZ SANIZDA ANLADINIZMI CARE CHP ......OYLAR CHPYE....
misafir 22.05.2010 06:43:40
BIYIKLARINDAN BELLİ EDIYOR NE MAL OLDUĞUNU? BEKLEYELİM GÖRELİM.
misafir 22.05.2010 06:03:34
chp kim bu saaten sora yüzde 20 leri bile göremiyecekler muahahah güliim bari, kilctarogluymus, bunlar hepsi marionett yav uzaktan kumandalilar bunlar. adamin mal varliginda 100 bin lik leri 25 bin diye göstermis haberlerde yaziyor burada yazmiyor yandas medya nede olsa yazarmi. durmak yok yola devam akp tek parti.
misafir 22.05.2010 02:23:02
aydın doğan medyasının destek verdigi insanın dürüstlügünü sorgulamak lazım bence
misafir 21.05.2010 23:20:08
27 yaşındayım 600 tl ye çalışıyorum parasızlık yüzünden evlenemiyorum.Umudum KILIÇDAROĞLU ALLAH onunda benim gibi herkesinde bahtını açık etsin.
misafir 21.05.2010 23:01:14
bahar seni bu kafayla çok düdüklerler :))
misafir 21.05.2010 22:40:42
super .Kemal beye başarılar
misafir 21.05.2010 22:40:36
GELİYO EVET GELİYO AMA GERİDEN GELİYOOO...nKİMDİR BU ADAM YAAA...TAYYİP BU PARTİDE BAŞKAN OLDUKCA KİMSE BAŞBAKANLIĞA HEVESLENMESİN...ÇÜNKÜ YOK ONUN GİBİ BİR ADAM...DUYURULUR.SÖYLEMEDİ DEMEYİN.
misafir 21.05.2010 22:24:39
GÖZLERİM YAŞARDI...BU DA BENİM BESTEM GELECEĞİ VARSA GÖRECEĞİ DE VARDIR...n n BAHAR.....