KATEGORİLER

Onur Akın'dan yeni Kılıçdaroğlu şarkısı

Yorumlar
500 karakter kaldy...
Adynyz :
GÖNDER
  • ceyda
    08.04.2014 11:31:05

    kılıcdaroglu söylendigi gibi temiz bir insan

  • deniz
    30.05.2011 16:13:12

    süperrrr baylıyorum bu şarkıya

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    chp alehine konusan arkadaslar neden burdan bakıyosunuz genel başkanımıza yazılmıs olan sarkıya sizi ürkütüyormu? bence ürkütüyor ben akp ile ilgili bi sayfaya baktığımı hatırlamıyorum;)size soruyorum neden burdasınız buna kader mader diye yanıt vermenizi bekliyorum:))))

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    bu adam türkiyeyi bir birine katmazsa bende bişey bilmiyorum

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30


    tayyip erdoğan israile 6. emir \\\"öldürmeyeceksin\\\" diyince keşan\\\'dan 8. emir çalmayacaksın 9. emir yalan söylemeyeceksin diyip sazanlama atlayarak israil\\\'den önce cevap yetiştirsi ya :D. bilmiyorum hani keşan\\\'a gitmişken kafayı mı çekmişti de üzerine alındı.

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    geliyor geliyor kilincdaroglu hem temiz hem durust bir insanoglu basbakanida biliriz ciftciye ananida al git der oglunu askere gondermez madem o kadar ulkesini seviyo neden gondermiyo oglunu askere evet ulkesini seviyo ciftciye hakeret ediyo

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    kılıçdar oglu koşarak geliyorrr ama iyi bakın hastalanmasın son ra ne yapar chp nerden bulur böyle bir başkann

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    chp gelirse yiyecek ekmek bulamayız herkes aklını başına alsın ha.chp ne yapmış bu ülkeye

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    Allah söyletti %80 i sana demi :D :D :D :D. Korkmayın uşaklar hepinizi Yüce Divana gönderirken Bütün paramla Kayseriden Size Özel olarak Körüklü Otobüsleri yollayacam. ne çok korktunuz ya :D :D

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    BU ÜLKEDE TAYYİP ERDOĞAN VE PARTİSİ AK PARTİ OLDUU SÜRECE BUNLAR ÜYALARINDA GÖRÜRLER ANCAK %80 OYU İKTİDARI SİZ DALGAMI GEÇİYORSUNUZ GEÇMİŞ CHP İKTİDARLARINIDA GÖRDÜK NE YAPTILAR ÇIKARIN ORTAYA NE YAPTILAR ANCAKBUNLAR KOLTUK VE MAKAM SİYASETİ AYAPARLAR HALK HERŞEYİN FARKINDA KILIÇDAROĞLU İŞİZİLİĞİ ÇÖZECEKMİŞ İŞSİZLİK TEK TÜRKİYEDEMİ VAR GİT GEÇEN SENE AMERİKAYA AMERİKA Kİ BİZDEN DAHA KALKINMIŞ BİR ÜLKE BAK ŞİMDİ YUNANAİSTANI GEÇEN SENE ALMANYA TEK BİZMİYİM BU KRİZİ YAŞAN SAYIN KILIÇDAROĞLU HİÇ HEVESLENMESİN ÜLKEYİ YOLSUZLUK YAPAN KİŞİLERE BIRAKMAYACAĞIZ.

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    artık geri dönüş yok ok yaydan çıktı koşarak geliyoruz

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    korkmayın tayyipçi zihniyet millet bu günü bekliyordu ve o gün geldi allahın izniyle kılıçdaroğlu ve chp tek başına iktidar olacak açık ve net söylüyorum çıkın mahallelerde gezin tayyip bitmiş arkadışım bitmiş halka gidin bi sorun bakalım kimi destekliyor geliyoruz halkın iktidarı geliyor.AKP BİTMİŞTİR...

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    sag sol herkes chp yee oy verelim emekçini çifçinini emegini verecek tek insan kılıçdar ogluu

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    baykala en çok doğan medyası vurdu kılıçdaroğlunuda en çok doğan destekledi kimler komplo hazırlamış açık seçik belli.ha bu arada chp tamamen alevi partisi olmuştur %20 artık hayaldir.

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    BU YORUM YAPANLARA ALLAHTAN AKIL DILIYORUM ONCE AKILLI OLSUNLAR KILICTAROGLUNUN BIYIGINI CINSEL ORGANINI BIRAKSINLARDA AKLININ ICINE BAKSINLAR DURUST INSAN KEMAL ABI BASBAKAN OLACAK SIZ ZZZZZZZZZ SANIZDA ANLADINIZMI CARE CHP ......OYLAR CHPYE....

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    BIYIKLARINDAN BELLİ EDIYOR NE MAL OLDUĞUNU? BEKLEYELİM GÖRELİM.

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    chp kim bu saaten sora yüzde 20 leri bile göremiyecekler muahahah güliim bari, kilctarogluymus, bunlar hepsi marionett yav uzaktan kumandalilar bunlar. adamin mal varliginda 100 bin lik leri 25 bin diye göstermis haberlerde yaziyor burada yazmiyor yandas medya nede olsa yazarmi. durmak yok yola devam akp tek parti.

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    aydın doğan medyasının destek verdigi insanın dürüstlügünü sorgulamak lazım bence

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    27 yaşındayım 600 tl ye çalışıyorum parasızlık yüzünden evlenemiyorum.Umudum KILIÇDAROĞLU ALLAH onunda benim gibi herkesinde bahtını açık etsin.

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    bahar seni bu kafayla çok düdüklerler :))

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    super .Kemal beye başarılar

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    GELİYO EVET GELİYO AMA GERİDEN GELİYOOO...\nKİMDİR BU ADAM YAAA...TAYYİP BU PARTİDE BAŞKAN OLDUKCA KİMSE BAŞBAKANLIĞA HEVESLENMESİN...ÇÜNKÜ YOK ONUN GİBİ BİR ADAM...DUYURULUR.SÖYLEMEDİ DEMEYİN.

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    GÖZLERİM YAŞARDI...BU DA BENİM BESTEM GELECEĞİ VARSA GÖRECEĞİ DE VARDIR...\n \n BAHAR.....