O Ses Türkiye Ayda ile Erkam'ın düellosu

2013-02-12 02:28:17

O Ses Türkiye Ayda ile Erkam'ın düellosu

Kategori: Komik Videolar

Bu videoya aşağıdaki emojilerle tepki ver !
0
0
0
0
0
0
Benzer Videolar
Hüsnü Mahalli: Türkiye teröristlere destek veriyor
Hüsnü Mahalli: Türkiye teröristlere destek veriyor
 Faruk Şen: Avrupa Türkiye'nin iki katı mal satıyor
Faruk Şen: Avrupa Türkiye'nin iki katı mal satıyor
Türkiye'ye cehennem diyen Can Dündar'a Erdoğan'dan yanıt
Türkiye'ye cehennem diyen Can Dündar'a Erdoğan'dan yanıt
PKK/PYD'den Türkiye sınırında flamalı tahrik
PKK/PYD'den Türkiye sınırında flamalı tahrik
Bakan Albayrak: 2023'ün Türkiye'sinde kayıp-kaçağı indireceğiz
Bakan Albayrak: 2023'ün Türkiye'sinde kayıp-kaçağı indireceğiz
Cumhurbaşkanı Erdoğan: Türkiye'nin güvenliği Halep'te başlar
Cumhurbaşkanı Erdoğan: Türkiye'nin güvenliği Halep'te başlar
Fransız gazeteci:  Yeter Türkiye'yi kötülediğiniz
Fransız gazeteci: Yeter Türkiye'yi kötülediğiniz
O Ses Türkiye'de Emre Belözoğlu'ndan canlı performans
O Ses Türkiye'de Emre Belözoğlu'ndan canlı performans
SEVDA KLŞ
SONUNA KADAR ERKAM
ada
aydaaaaaaaaaaaaaaaaaa
GİZEM
sonuna kadar AAAYYYDDDAAA
cnshdk
ayda seni seviyorum çok güzelsin
buse
Yorum yazmak için tıklayın...
ömer
Yorum yazmak için tıklayın...
elif
slm
emine
ayda seni seviyorum yeteneg`e devammmmmmmmmmmm
clever
cok guzel sesın var ayda senı desteklıyorum harıkasın
jessie
hakeden kazandııı
ayda
ayda seni seviyorum benim adımda ayda seni çok seviyorum isyan şarkısını çok güzel söyledin hep telefonumda dinliyorum benim de senin gibi güzel bir sesim var seni seviyorum...
elif
erkammmmmm çok tatlısınnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
bahama
maşallah diyorum.allah nazarlardan saklasın.kızımız söylüyooo.kazanması çok normal olacak bence..
ilyas
ayağından aşağıya çekmeyin arkadaşlar.dinleyin kulağınızın pası silinsin.bu yarışma cok iyi bir ses hediye etti.kıskananlara rağmen bu kız gelecek yıllara hükmedecektir..
ali
bu nasıl bir sestit erkamın sesinin yanında arkadaslar kurban olayım kulak diye bir şey var. söylerken ses telleri titriyo. böylelerini cıkartıyolar insanda müzik dinleyecek ruhta bırakmıyorlar. ama ben eminim bizim insanımız ajdarı bile zamanında pofpoflamıstı. neyse hayırlısı olsu ama erkam a yazık oldu. hakkı yendi.bu benim fikrim .
kirkbin
berbat
adem
ayda süpersin
uskusuzmasallar
Kafadan detone giriyor şarkıya. Bence şarkı söylemeyi bırakıp patates satabilir çünkü şarkının sonunda anca detone söylediğini fark ediyor oda çok geç.
zeynep
cok guzel soyluyo her gun dınlıyorum
neşe
türk seyircisi böyle bir anda kaldırıp göklere çıkarır biranda yerin dibine indiriyo
gülin
Ayda ender bulunan mükemmel bir sese sahipdir, fakat korkarım o ses Turkiyenin arabesk ve fantazi muzik yarışmasına benzediği için ayda harcanacaktır. Acun bu yıl beni büyük hayalkırıklığına uğrattı.
Lara
Ayda süpersin arkandayız !1
bekir
erkama üzüldüm
BERKANT
MAL ERKAM KAYBETTİ AYDANIN SESİ SÜPER AYDA 1.SİN
Elüfff
AYDAAAAAA
sevinç
ayda süper okuyo dinlerken kendimden geçiyorum
yasemin
basıt bılındık bı ses ama bu abartılan nıye bu kdr abartmıs anlayamadım
TAKTIK GUZEL
bu sarki zaten sevilen bi sarki bide kendi sesine iyi uydurabilicegi en iyi sarkilardan birisi,,Bence baska bi sarkiyla bukadar basariyi gosteremezdi
ırmak şanlı
bence muthış bır ıkılı ama aydanın sesı muhteşem erkam da çok tatlı yakışıklı ama bu bır yarışma kazananda olur kaybedende erkamın önü açık ve her ikısınede başarılar dılerım...
Elfa
O ses erkam ama finelde varoş gülü çıktı....