Müjde Ar'ı MÜJDE AR yapan sahne

2009-10-02 17:23:51

Müjde Ar'ı MÜJDE AR yapan sahne

Kategori: Haber ve Televizyon

Benzer Videolar
Esenler’de drift yapan Tofaşçılara dayak - Arşiv
Esenler’de drift yapan Tofaşçılara dayak - Arşiv
Yıldız Tilbe sahnede şarkısını unuttu
Yıldız Tilbe sahnede şarkısını unuttu
Işık ihlali yapan kadın kazaya yol açtı
Işık ihlali yapan kadın kazaya yol açtı
Su kayağı yapan sincap
Su kayağı yapan sincap
 Dikey kalkış yapan askeri uçak
Dikey kalkış yapan askeri uçak
Yavru aslana annelik yapan köpek
Yavru aslana annelik yapan köpek
Ölüm uçuşu yapan kamyonet
Ölüm uçuşu yapan kamyonet
Sultanbeyli'de inceleme yapan polise ateş açıldı
Sultanbeyli'de inceleme yapan polise ateş açıldı
Aykut 2010-03-24 01:39:01
Allah belanızı versin.Sizin gibilerin dünyada hali rezillik ahirettede cehennem.rnBu halk artık cahil değil sizlerin o zamanki sinemacıların ne nane olduklarını öğrendi.Bu ülkenin aslına dönmesini engel olamıyacaksınız....rn
ali atik 2010-03-23 19:54:15
gecelik ne kadar alıyo acaqba? :D
Serkan 16-10-2009 14:39:35
Ey bu toprakta birer n
Emre Çetin 11-10-2009 22:43:55
Ee yıllarca o yolda giden bir sanatçıdan ne bekliyordunuz ki gençliğe bu tür olayların ne kadar kötü oldugunu anlatmasını mı?.. Tabikide bu olaylar ona normal gelecek bu onun işi olmuş artık...Gençliğinde bundan ders çıkaracagına tam tersine hosuna gidiyor...Bu ahlaksızlıkla daha neler olacak toplum yozlaşacak avrupai yaşam tarzı artacak ve toplumda çöküş meydana gelecek bu alkışların faturası sonra çıkacak ama haberleri yok....
kemankeş.. 10-10-2009 22:22:15
eyvah eyvah..insanlar oturup bu ucubeleri mi dinliyor.. dikkat edin konuşmasına tamamen ezber hazırlanmış konuşmalar..tek nefeste söylenen heycanı içteki öfkeyi bastırmaya çalışarak yapılan konuşmalar...iyi iyi konuşsunlar da pislikleri ortaya çıksın...
memati başşş 10-10-2009 16:19:55
vericiliğini bu kadar açık sözlülükle ifade eden verişken müjde hanımı esefle kınıyorum...sana yeni bi filim çekselerde bu defa seni çıkarsalar çatıya çevirseler batıya ....edepsiz kadın...
10-10-2009 16:16:35
çok saçmaaaa ne alakası var ki
çok saçmaaaaa 10-10-2009 16:15:51
murat 10-10-2009 14:47:29
80 filmden 60 ında ırzıma geçildi diyor stüdyoda bi alkış bi tufan.sanki çok normal bizede tecavüz isterük yokmu bize tecavüz ededcek der gibi.toplumun yozlaştığı bu alkışların resmidir.
irfan yılmaztürk 10-10-2009 13:17:32
Ahlaksızlığın modernlik diye tabir edildiği ülkemizde ATATÜRKÇÜ gençlik diye lanse edilen aslında ATATÜRK 'le alakası olmayan bu yozlaşmış zşhniyet nasıl oluyorda bu kadar seyirci toplayabiliyor.Toplamasını bırakın bide utanmadan sıkılmadan alkışlıyorlar.Aldığı her nefeste günah işleyen bir müjde ar (pek ar lı değil ama)ve o kadar insan sanki bir şey anlatıyormuş gibi onu dinliyor.Evet çağdaşlıkta geldiğimiz nokta bu.Herkese hayırlı olsun.Gençliği yozlaştırmak için çok güzel bir yöntem.Altı üstü bir film imajı vermeye çalışsada yaptığı düpedüz p.... film.Gençliğin bu gün geldiği nokta testere ile kafa kesmek.ALLAH ıslah etsin.
masum deil 08-10-2009 13:55:33
kendi yaptığı ayıbı başkalarının yaptığı büyük yanlışlarla masum gösterme çabasıdır bu. bırak başkalarını bankasını sen doğrumu yaptın yanlışmı.
AMED 03-10-2009 12:16:53
sen bitanesin yaa insan bu kadar açık sözlü olur ..duduklarından öperim.
karşı görüş 03-10-2009 08:56:12
motor olduğunu alanaden ilan etdi yuh be sana motor........
hakan 03-10-2009 08:55:28
helal olsun. vücudunu ve kadınlığını kullanarak gündemde kalmayı başarıyor. tebrik ediyorum. bizim milletimizin mahrem konulara merakını iyi keşfetmiş. nasıl kullanıyor kadın ya ? yaş 70 iş bitmiş derler ya bundan sonra dememeleri lazım. bunu yaşlı kadınlar da örnek alsınlar. çıksınlar seksten bahsetsinler. tamamdır. Türkiyenin gündemine oturur. yoksa acından ölürler. Böyleleri.
03-10-2009 00:50:11
AH HANIMEFENDİ AH..!NE KADAR AZ DÜŞÜNÜYORSUNUZ.
oguz 02-10-2009 22:53:30
guya dalga gecıyor evet mıllet senle bozuldu sımdı de bu dılser bosuyor oturup aılecek ızleyemıyorum
rrrwww 02-10-2009 22:22:59
hakketen öle haaaa
arslan 02-10-2009 19:58:23
hayat kadınından b farkı olmayan bu şahsı buraya çıkarıp konuşturuyolar kadın fabtezilerni anlatyo bunlarda alkışlıyolar helal size be.
S.A 02-10-2009 19:09:20
SADECE SOYADINDA AR VAR BU KADAR YÜZSÜZLÜK OLUR YÜZÜ DAHİ KIZARMADI BU SAHNEDE
oktay 02-10-2009 15:23:36
Siyasi konuşuyo biliyoruz senin Chp zihniyetinde olduğunu ama sanatçı olamazsın sen.