KATEGORİLER

Müjde Ar'ı MÜJDE AR yapan sahne

Müjde Ar'ı MÜJDE AR yapan sahne
Yorumlar
500 karakter kaldı...
Adınız :
GÖNDER
  • Aykut
    01.01.1970 00:33:30

    Allah belanızı versin.Sizin gibilerin dünyada hali rezillik ahirettede cehennem.\r\nBu halk artık cahil değil sizlerin o zamanki sinemacıların ne nane olduklarını öğrendi.Bu ülkenin aslına dönmesini engel olamıyacaksınız....\r\n

  • ali atik
    01.01.1970 00:33:30

    gecelik ne kadar alıyo acaqba? :D

  • Serkan
    01.01.1970 00:00:16

    Ey bu toprakta birer nâş ı perişan bırakıp Yükselen mevkib i ervâh!.. Sakın arza bakıp Sanmayın: Şevk ı şehâdetle coşan bir kan var... Bizde leşten daha hissiz daha kokmuş can var! Bakmayın hem tükürün çehre i murdarımıza! Tükürün: Belki biraz duygu gelir ârımıza!.. Tükürün cebhe i lâkaydına Şark 'ın tükürün!.. Kuşkulansın görelim gayreti halkın tükürün! Tükürün milleti alçakça vuran darbelere! Tükürün onlara alkış dağıtan kahbelere! Tükürün Ehl i Salîb 'in o hayasız yüzüne! Tükürün onların aslâ güvenilmez sözüne! Medeniyet denilen maskara mahlûku görün: Tükürün maskeli vicdânına asrın tükürün!.. MEHMET AKİF ERSOY Merhum şairimiz ne kadar da güzel anlatmış....

  • Emre Çetin
    01.01.1970 00:00:11

    Ee yıllarca o yolda giden bir sanatçıdan ne bekliyordunuz ki gençliğe bu tür olayların ne kadar kötü oldugunu anlatmasını mı?.. Tabikide bu olaylar ona normal gelecek bu onun işi olmuş artık...Gençliğinde bundan ders çıkaracagına tam tersine hosuna gidiyor...Bu ahlaksızlıkla daha neler olacak toplum yozlaşacak avrupai yaşam tarzı artacak ve toplumda çöküş meydana gelecek bu alkışların faturası sonra çıkacak ama haberleri yok....

  • kemankeş..
    01.01.1970 00:00:10

    eyvah eyvah..insanlar oturup bu ucubeleri mi dinliyor.. dikkat edin konuşmasına tamamen ezber hazırlanmış konuşmalar..tek nefeste söylenen heycanı içteki öfkeyi bastırmaya çalışarak yapılan konuşmalar...iyi iyi konuşsunlar da pislikleri ortaya çıksın...

  • memati başşş
    01.01.1970 00:00:10

    vericiliğini bu kadar açık sözlülükle ifade eden verişken müjde hanımı esefle kınıyorum...sana yeni bi filim çekselerde bu defa seni çıkarsalar çatıya çevirseler batıya ....edepsiz kadın...

  • 01.01.1970 00:00:10

    çok saçmaaaa ne alakası var ki

  • çok saçmaaaaa
    01.01.1970 00:00:10

  • murat
    01.01.1970 00:00:10

    80 filmden 60 ında ırzıma geçildi diyor stüdyoda bi alkış bi tufan.sanki çok normal bizede tecavüz isterük yokmu bize tecavüz ededcek der gibi.toplumun yozlaştığı bu alkışların resmidir.

  • irfan yılmaztürk
    01.01.1970 00:00:10

    Ahlaksızlığın modernlik diye tabir edildiği ülkemizde ATATÜRKÇÜ gençlik diye lanse edilen aslında ATATÜRK 'le alakası olmayan bu yozlaşmış zşhniyet nasıl oluyorda bu kadar seyirci toplayabiliyor.Toplamasını bırakın bide utanmadan sıkılmadan alkışlıyorlar.Aldığı her nefeste günah işleyen bir müjde ar (pek ar lı değil ama)ve o kadar insan sanki bir şey anlatıyormuş gibi onu dinliyor.Evet çağdaşlıkta geldiğimiz nokta bu.Herkese hayırlı olsun.Gençliği yozlaştırmak için çok güzel bir yöntem.Altı üstü bir film imajı vermeye çalışsada yaptığı düpedüz p.... film.Gençliğin bu gün geldiği nokta testere ile kafa kesmek.ALLAH ıslah etsin.

  • masum deil
    01.01.1970 00:00:08

    kendi yaptığı ayıbı başkalarının yaptığı büyük yanlışlarla masum gösterme çabasıdır bu. bırak başkalarını bankasını sen doğrumu yaptın yanlışmı.

  • AMED
    01.01.1970 00:00:03

    sen bitanesin yaa insan bu kadar açık sözlü olur ..duduklarından öperim.

  • karşı görüş
    01.01.1970 00:00:03

    motor olduğunu alanaden ilan etdi yuh be sana motor........

  • hakan
    01.01.1970 00:00:03

    helal olsun. vücudunu ve kadınlığını kullanarak gündemde kalmayı başarıyor. tebrik ediyorum. bizim milletimizin mahrem konulara merakını iyi keşfetmiş. nasıl kullanıyor kadın ya ? yaş 70 iş bitmiş derler ya bundan sonra dememeleri lazım. bunu yaşlı kadınlar da örnek alsınlar. çıksınlar seksten bahsetsinler. tamamdır. Türkiyenin gündemine oturur. yoksa acından ölürler. Böyleleri.

  • 01.01.1970 00:00:03

    AH HANIMEFENDİ AH..!NE KADAR AZ DÜŞÜNÜYORSUNUZ.

  • oguz
    01.01.1970 00:00:02

    guya dalga gecıyor evet mıllet senle bozuldu sımdı de bu dılser bosuyor oturup aılecek ızleyemıyorum

  • rrrwww
    01.01.1970 00:00:02

    hakketen öle haaaa

  • arslan
    01.01.1970 00:00:02

    hayat kadınından b farkı olmayan bu şahsı buraya çıkarıp konuşturuyolar kadın fabtezilerni anlatyo bunlarda alkışlıyolar helal size be.

  • S.A
    01.01.1970 00:00:02

    SADECE SOYADINDA AR VAR BU KADAR YÜZSÜZLÜK OLUR YÜZÜ DAHİ KIZARMADI BU SAHNEDE

  • oktay
    01.01.1970 00:00:02

    Siyasi konuşuyo biliyoruz senin Chp zihniyetinde olduğunu ama sanatçı olamazsın sen.