Muhteşem Yüzyıl'da ekrana kilitleyen halvet sahnesi

2012-09-27 09:32:24

Muhteşem Yüzyıl'da ekrana kilitleyen halvet sahnesi Muhteşem Yüzyıl'ın dün geceki bölümüne Sultan Süleman'ın Firuze ile sevişme sahnesi damga vurdu. Firuzenin (Cansu Dere), Dansı Hürremi Kıskançlık Krizine Soktu Muhteşem Yüzyıl 66. bölüm izle Cansu Dere Cansu Dere'den oryantal şov

Kategori: Sinema ve Dizi

osman 27.09.2012 14:48:22
allah bunları kahretsin
GokTurk 27.09.2012 11:44:54
En cok sefer yapan padisahi dizi hareme kapatti ve pembe dizi gibi oldu.!
fatih 27.09.2012 11:53:07
Yazıklar olsun ya. Koskoca padişah hayatını seferden sefere at üzerinde geçirmiş. Harem ise saraydan farklı bir yerde farklı bir ilçedeymiş. Harem sarayın içinde gösteriliyor.
mk 27.09.2012 11:54:20
bu fılmı yapan vatan haınıdır
serdengeçti 27.09.2012 12:28:04
46 yıllık saltanatında 44,5 yılı seferlerle geçmiş bir padişaha yapılan bu zalimce saldırılar karşılığını en maximum derecede bulması gerekir 1 vakit namazını kaçırmayan padişaha yapılan bu saldırılar revamıdır. neden namaz kılarken gösterilmezde sanki her gün eli işte gözü oynaşta bir padişah gibi gösterilmektedir yozlaştırılmak istenilen nedir bu filmi sonuna kadar kınıyorum cenabu allah bu filmi çekenlere bildiği gibi yapsın.
erdem 27.09.2012 11:58:50
sultan suleymani ne hale soktular
fato 27.09.2012 19:40:04
Allah belalarını versin insan müsvetteleri
asdeda 27.09.2012 14:28:55
çok romantik yorumlar yapıyosunuz arkadaşlar, fakat ne yazık ki realite sizin vehmettiğiniz gibi değil, kanuni'nin o kadar çocuğu nerden oldu ve nasıl oldu bunu hiç kendinize sormuyosunuz. yok atın üstünde hayatı geçmişte. bu adam elbette seferlere çıktı elbette büyük padişah fakat kendi özel hayatı da var.
ayhan 27.09.2012 13:42:46
yazıklar olsun gerçekten böyle bir film rekor kırıyor ya pes yani....
ahmet 27.09.2012 15:01:22
ben bu dizi kadar saçma, düzeysiz, anlamsız, geçmişle alakası olmayan bir dizi daha görmedim. Allah akıl fikir versin ne deyim.
XXX 27.09.2012 11:36:21
bu yonetmen resmen adi ve karektersiz bu kadar da olmaz
.... 27.09.2012 14:37:15
yazıklar olsun koca türkiyede bu filmi durduracak bir müslüman yokmu tayyip herşeye mudahale ediyo bir buna mudehale etmiyo nedense
zaza 27.09.2012 09:54:07
kanuni böylemiydi yazık çok yazık devletin bir an önce bu diziyi durdurması lazım
yazık 6 dk 57 snye ye 27.09.2012 10:29:50
Allah belanızı versin, izlemez olaydım, tiksindim resmen, o insanları böyle göstermede emeği geçen herkesin Allah belasını versin
ASDQAd 27.09.2012 12:01:17
DAHA NE OLSUN ADAMLAR RESMEN ECDADIMLA DALGA GECIYOR BN SESIMI CIKARAMIYOM ALLAH BELASINI VERSIN BUNLARIN
utanç 27.09.2012 11:07:30
ya yeter artık abartmayın ya, bu adamlar neleri göze almış, ne tehlikeler atlatmış, koskoca padişahı koskoca imparatorluğu sadece bir noktada göstermek acizlikten başka bişey değil.bide bu bölümleri yurt dışına gönderiyorsunuz,gerçekten çok yazık.
önder 28.09.2012 23:14:13
yuh be bu adam seferden fırsat bulamadı ki hareme ugrasın....yönetmen türklerin zaafını biliyor ...ve bizide yanlış bilgilendiriyo...bunuda koyunlar izliyo
esma 27.09.2012 11:26:54
belalarını yavaş yavaş buluyorlar sabırla beklyiniz...
yazık 27.09.2012 11:32:10
resmen sapık olarak gösteriliyor ecdad yazıııık !!!
Kanuni 27.09.2012 23:11:21
bu diziyi yapan, yapimina yardimci olanin, yayinlayan kanalin, bunu onaylayanin, savunanin Allah belasini versin. Daha dizi bitmeden Allah kahhar sifatiyla bunlari kahretsin. Sahtekarlar: ecdadi gosterdikleri hale bak. Tarih bilmeyen densizler, soy supheliler..uckur duskunu bohem yaratiklar..Kolunuz bacaginiz kirilsin, diliniz sokulsun de bi daha adini agziniza alamayin insallah...
trr 28.09.2012 03:26:51
yaziklar olsun yaziklar dusununki ataturkun filmini yapip sadece boyle seyler yaptigi gosterilse ki yapti demiyor oyle yazsa yonetmen turkiye ayaga kalkar kimsenin sesi cikmiyor ecdadini bilmeyen gelecegini kaybetmeye mahkumdur osmanli padisahlarin cogu allah dostu idi yazik yazik utaniyorum kendimden benim atam ataturk degil osman gazi dir
The arrivals 27.09.2012 16:45:51
Osmanlıya Kanuniye attığınız iftiraların atında kalırsınız inşallah bu filmi izleyenlerde rol alanlarda cahil birer koyundan başka bişey değil...
asd 27.09.2012 22:16:45
adamlar osmanlı tarihini bırakmış erotik film çekiyor
bykhun 27.09.2012 22:32:45
geldiği yeri unutan kafirler, atalarını reddeden vatan hainleri. osmanlı kadar başınıza taş düşsün. tüm dünyaya osmanlıyı da, türkleri de yanlış gösterdiniz, kendi varlıgınıza bile küfür ediyosunuz bu filmle.allah ıslah etsin sizi.
Ecdatsız zürriyetsizler. 27.09.2012 11:16:45
benim ecdadımı uçkur sevdalısı olarak gösteren zübbeler. Allah (c.c) sizi Kahhar sıfatı ile kahrı perişan etsin. Amin.
serkan 27.09.2012 11:20:20
valla ister izleyin ister izlemeyin harem vardı ve gerçekti hem de bu dizideki gösteriminden daha beter padişah dilediği ile dilediği biçimde beraber olurdu evet seferlere gitti büyük bir komutan devlet adamıydı bir çok yeri işgal etti ama oğlunu da hürremin lafıylada boğdurturacak kadar da kötü bir babaydı bu film full gerçeklik beğenmeyen izlemez bu kadar kolay