Kılıçdaroğlu'nun MİT PKK görüşmesi ses kaydı yorumu

2011-09-14 12:45:54

Kılıçdaroğlu'nun MİT PKK görüşmesi ses kaydı yorumu video izle

Kategori: Magazin

İNFERNO 01.01.1970 00:00:00
bazı taş kafalı bölücüler vatan satanlar bunlara oy vermeye devam etsin
SHOW NO MERCY 01.01.1970 00:00:00
Bu olay AKPnin başını yakacak. Zamanı geldiğinde bu çakal sürüsüne de hesap sorulacak. Kılıçdaroğlunu şaban vs diye aşağıladığını düşünen aklı kıt arkadaşlar da yaktıkları kınaları sürecek yer arıyacaklar...
ali 01.01.1970 00:00:00
lan cakal sussssssssssssss
ömer 01.01.1970 00:00:00
osman sen nekadar zekisin öyle
ustura kemal 01.01.1970 00:00:00
bu kadar iyi şaban taklidini ancak şaban kendisi yapardı oda rahmetli oldu. :)
mustafa yolbulan 01.01.1970 00:00:00
yazıklar olsun bunlarıda mı duyacaktık bu memleket ne hale geldi aziz atam bize emanet ettiğin bu vatan topraklarını üç kuruşluk çapulcu pkk yl devletin en önemli kişileri pazarlık yaptı ise vay bu milletin geleceğine bu gençler o zaman boşuna şehit oluyor allah büyüktür elbet bunların hesabını soracak birileri gelecek allah hep dogrunun yanındadır bir başbakan böyle ağza alın mayacak kelimlerisöyl yakışmıyor .
SEMOŞŞ 01.01.1970 00:00:00
AYNEN ÖYLE TÜRKİYE KEVGİRE DÖNMÜŞŞ Bİ ÜLKE OLDU MAALESEFF AMA DOĞRULTUCAZ ALLAHIN İZNİYLEE....
TÜRKİYE KEVGİRE DÖNMÜŞ DİYOMAL 01.01.1970 00:00:00
BU ADAM NE DEDİĞİNİ İNANIN BİLMİYOR.ADAMLAR KÜRT SORUNUNU ÇÖZMEK İÇİN UĞRAŞIYOR HİÇBİR PARTİ DESTEK OLMUYOR.BUGUNKÜ KÜRT SORUNUN VARLIĞI CHP'YE DAYANIR BUNU HERKES BİLİR. HERHALDE ADAMLAR SORUNU ÇÖZMEK İÇİN GÖRÜŞECEKLER.BAŞKA KİMLE GÖRÜŞECEKLER.CHP İLE Mİ? MHP İLE Mİ?
can atılgan 01.01.1970 00:00:00
binlerce şehit verildi bu ülkede terör için...vatan evlatları sonunda pkkyla masaya oturulacak diye mi öldüler? mit pkk görüşmüş ne olmuş deniyor. herkes tutturmuş israil, mısır, lüban diye içimiz yanıyor duyan yok...yazıklar olsun...
vataner 01.01.1970 00:00:00
mit pkk görüşüyor iş te ispatı devletin cittiyeti kalmadı yazıklar olsun bu hale getiren şerefsizlere
firsatçılar 01.01.1970 00:00:00
yani ülkesi dışında herkese, özelli,kle yahudiye destek veren 2. bir parti varmıdır allah aşkına !!
Mehmetcik 01.01.1970 00:00:00
Yorumlara bakıyorumda Aziz Nesin haklı...MİT müsteşarı Başbakan adına PKK ile görüşüyor, bölücübaşına sayın diye hitap ediyor, hatta sağlık haberlerini dahi veriyor.. Hergün sayısız Şehit verdiğimiz şu günlerde bazı yorumcular bunu çok normal görüyor...Birde muhalefet liderlerini suçluyorlar...??? Bunlar insan mı...???
KALPAZAN65 01.01.1970 00:00:00
ADAM DOĞRULARI KONUŞTU ZORUNUZA GİTMESİN DEVLET VE PKK GÖRÜŞTÜ. İŞTE TERÖR SİZİN GİBİ ADMALAR YÜZÜNDEN BİTMİYOR.
XXLARGE 01.01.1970 00:00:00
YAZIYI ÖYLE YAZIYORSUNUZ Kİ SANKİ MİT VE APO İLE GÖRÜŞMÜŞ ZANNI VERİYORSUNUZ.AMA ALLAH DA VAR
123 01.01.1970 00:00:00
bu adam saban gibi konusuyo
vatansever 01.01.1970 00:00:00
EĞER BİR ÜLKEDE CÜCELERİN GÖLGESİ DEV GİBİ GÖRÜNÜYORSA O ÜLKEDE GÜNEŞ BATIYOR DEMEKTİR. ANLAYANA SİVRİ SİNEK SAZ,ANLAMAYANA DAVUL ZURNA AZ.

AnahtaR 01.01.1970 00:00:00
Gizli yaplanmanin siyasi aktorleri firsati ganimet biliyorlar..Israilin evimize kadar uzantilarin olan siyasi versiyonlari bu lafin altinda nasil kalacaklarini gorecegiz..
osman 01.01.1970 00:00:00
AKP'ye ve BDP'ye oy veren herkes suçludur ve tespit edilerek pkk'ya yardım ve yataklıktan yargılanmaları gerekir.
kayserili anaplı ali 01.01.1970 00:00:00
kayserili ben chp li deyilim ama kimse doğru söyleyemiyor afyon yutmuş gibi bilindiyi üzere mavi marmara gemisini israil uluslar arası sularda v urdu niye sesinizi çıkardamadınız dayılık yapamadınız side ve sizingibilerde kuzey ıraka kara harekatı yapacak ne yürek var ne cesaret var ancak fetullah gibi ağlayarak milleti kandırmayı bilirsiniz acık dürüst olun
sefa 01.01.1970 00:00:00
hukuk herkese lazım olacak burdan boşbakan yalakalıgı yapan şahıslar yarın öbür gün sizde dinlendiginiz zaman kafanız donk etcek ama iş işten geçmiş olacak
DooM 01.01.1970 00:00:00
5 para etmezsin be adam. millet neyin derdinde sen neyin derdindesin. SALAK
cxz 01.01.1970 00:00:00
bu adam ancak israile millet vekili olur
hasan 01.01.1970 00:00:00
terörle ilgisi olan herkesin allah belasını versin
osman 01.01.1970 00:00:00
haklı adam...gizlilik sadece bize var.
replay 01.01.1970 00:00:00
ne bile bilirsin kilictaroglu adamlar türkiyenin buyumesini ve artik kurt ve türk kani akmamasi icin caba gösteriyor sen ve mhp napiyor savas savas kandan beslendiginiz torbayi dordurmaniz yetmedimi size artik rahat birakin bizi turkiye bagimsiz ve zengin bi devlet,basbakan apo öcalan olsaydi simdi hepiniz imralida olurdunuz ama merak etmeyin az kaldi götunuzden korktugunuz icin bu kadar sinsi davraniyorsunuzzz.....
Kemal Kaya 01.01.1970 00:00:00
Ya sen daha ne diye konusuyorsun. Bu memleketde sana inanan kaldimi? Bazi tas kafalar, Chp'nin basina merkep getirsen, yine oylari chp'ye verecekler, bunuda sen ispatlamis olsun. E bu kitle icin zaten konusmak gerekmez, baskalari ise ne kadar maskara oldugunu her ciktiginda acik ve net görüyor. Ancak milleti eglendiriyorsun, Cem yilmaza rakip.
ahmet 01.01.1970 00:00:00
iste buna gülünür