KATEGORİLER

Kılıçdaroğlu'na özel montaj: Helal olsun Başbakan'a

Kılıçdaroğlu'na özel montaj: Helal olsun Başbakan'a Bahçeli'ye yapılan montaj videosunun ardından bu sefer CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu'nun sesi montajlandı.
Yorumlar
500 karakter kaldy...
Adynyz :
GÖNDER
  • 25
    10.05.2014 13:21:03

    kaset montaj çünkü kılıçtaroğlu bukadar doğru konuşmaz

  • Cemşid
    09.03.2014 21:14:47

    işte teknoloji... isteyen istediğine rahat rahat iftira atabiliyor.

  • tarafsız
    08.03.2014 13:34:16

    yemezler bu sesin kemal kılıçdaroğlunla hiçmi hiç alakası yok kulağı hassaz olan anlar

  • adin batsın
    04.03.2014 10:32:32

    Aziz nesin az söylemis . Emeklisin, asgari ücretlisin, taşeron işçisisin ,geçim sıkıntisi cekiyorsun hala durmak diyorsun BETEROL BUNLAR SANA AZ BİLE

  • tarafsız
    28.02.2014 16:55:55

    bu kadar konuşma geçmiş aralarında da hiç mi bi konuşmasın da oğlunun veya başbakanın yanında adı gecen kişilerden biri olmuyor hep yanlız tek başlarına mıydı bunlar konuşurken, arkadan catır cutur ses geliyor ama biriyle telefondan konusurken yanındaki bi şey söylediği zaman ses cok net bi sekilde diğer taraftaki dediğini duyar su kesin arkadaki sesler kesinlikle montajlanmış.

  • yolcu
    27.02.2014 17:10:37

    Ya arkadaslar bi basbabakan oyle seylerle ugrassa turkiyeye cag atlatmazdi.basbakanim seninleyiz durma yok ypla devam

  • mir
    26.02.2014 21:48:03

    zamanin birinde padisah olmus.ve padisaha demisler felan yerin valisi cok rüsvet yiyor.padisah demis hemen görevden alin.ve almislar.padisah sag vezire dönmüs iyi yaptim degilmi demis. tecrubeli vezir iyi yapmadiniz demis.bu zaten aldigi kadar almis.simdi bu gelen doldurana kadar millet yanar.turkiye halklarinin kaderi...

  • mustafa
    26.02.2014 19:45:58

    Niye engellediniz birakin dagorelim

  • orkun
    26.02.2014 18:35:21

    Bu kasetleri ortaya cikaran cemaattir orasi dogru. Bunu hukumeti devirmek icin yapiyorlar. Burasi da dogru. Cemaat direk cia dir. Bu da dogru. Ama o konusmalarin hepsi gercek ve montaj degil. Bu da dogru. Bunu da aslinda biraz fanatik olmayan akli selim herkes biliyor o da ayri.

  • salih yaman
    26.02.2014 18:33:42

    kim yaptıysa ellerine sağlık görmeyenlerde görsünler... tabi at gözlüklerini çıkarırlarsa....

  • 58
    26.02.2014 18:18:04

    Fındık kadar beyniniz varsa biraz düşünün. Ben bile sıradan bir vatandaş olduğum halde cep telefonumdan attığım mesajlara konuşmalarıma dikkat ederim ki birileri dinliyor yada mesajlarımı okuyordur diye. Ben tayyipçi değilim hatta bazı politikaları yüzünden çok kızarım fakir fukara babası diye seçtik onu, en çok fakir fukara ve küçük esnafı eziyor . Uyanık geçinen sazanlar Amerika cep telefonlarına, laptoplara casus program ekliyor her şeyi dinliyor. Bir ülkenin başbakanı telefonda; paramız kaldı mı paraları sakla dağıt gibi sözler sarf eder mi. Paramızı yedilerse zehir zıkkım olsun Allah zaten soracak. Böyle oyunlara gelmeyin. Ülkemiz elden gidecek Sıralı oyunlar oynuyorlar son bir yıldır aynı kuklalar farklı sahnelerde yeni perdeler açıyorlar. Her defasında tutmuyor ama izi kalıyor Kaos ortamı oluşturuyorlar. Tayyip erdoğan\\\' ın ve partisinin yerine onun yarı kapasitesinde alternatif bir parti varsa hepimiz oy verelim. muhalefetin kendine hayrı yok. Birileri karışıklık çıkarsın da bizde destekleyip oy toplayalım diye bekliyorlar. Aklımız başımıza alalım. saygılar...

  • AĞRILI KIZ
    26.02.2014 16:11:03

    adamın ağzından çıkan farklı cümlelerden geçen sözcükleri yan yana getirip bir cümle haline getiriyorlar mesela başbakanın kılıçdar oğluna \\\'KALBİNİZİ TEMİZLEYİN\\\' sözcüğündeki \\\'TEMİZLEYİN\\\'i ile bahçeliye: çalınan paraları sen mi gördün de iddia edersin\\\'deki \\\'PARALARI\\\' kelimesini kırpıp birleştirmek gibi...sonuç PARALARI TEMİZLEYİN diye bir cümle çıktı bakınız bu devirde her şey kolay artık cemaatten de böle bişey beklioduk zaten... Allah ıslah etsin iftiracıları...

  • montajcı
    26.02.2014 15:45:30

    ne alaka nerede milyon dolarlar o zaman montaj yapsanıza

  • tarafsız
    26.02.2014 14:31:39

    allah aşkına kemal kim başbakanlık kim olsa olsa kemalden yalancı olur .başbakanımız adam gibi adam ancak unutmayalım her zaman meyve veren ağaç taşlanır .başbakanımızı seviyoruz sonuna kadarda onunlayız

  • Cc
    26.02.2014 14:19:19

    Monajla Kilicdaroglu veya Bahceli\\\'ye evdeki paralari sifirlayin, 30 milyon avro kaldi gibi sozlerle yolsuzluk yaptirin.

  • asım
    26.02.2014 14:07:46

    Fetullah,çılarTürkiyemizi kaosa sürüklemek ve ekonomimizi çökertmek için her türlü yola baş vuruyorlar.Böyük türk milleti bunlara inanmayın,kanmayın yapılanlar yanlarına kar kalmıyacaktır,

  • Murat
    26.02.2014 13:13:16

    Kılıçtaroğlunun ses kaydı doğrudur inanıyorum montaj değil

  • sevgi pıtırcığı
    26.02.2014 13:04:45

    canlarım benim montaj dediğin ağızdan cıkan sozlerle olur yanı montajlanabilmesi için zaten kişinin o sözleri söylemiş olması gerekir... son ses kaydını isterseniz kıçından alıp basına montajlayın gene o sözler ağızdan cıkmış demektir

  • osman
    26.02.2014 12:37:02

    kılıçdaroğlu ironi yapmış,,Montaj falan değil

  • silop
    26.02.2014 12:30:06

    bunu yapan mal arkadaki dış sesleri hiç ayarlayamamışsın düdük gibi olmuş artı bu meydanlarda konuşulan sözler dümbelek bu kadar profesyonelsen telefon montajı yapta inanalım düdük

  • elif
    26.02.2014 11:44:25

    böyle oldukça kaos oldukça türk lirası dolar karşısında yine boynu bükük olacak

  • Serhat
    26.02.2014 10:59:48

    Olmamış..

  • İzmitli
    26.02.2014 10:56:49

    hepinize gülüyorum şuan :D :D sırtınızdaki semeri kaldırtın az :D

  • dadaş
    26.02.2014 09:49:01

    yalandaroğlu kesinlikle ... olmuştur.

  • harun
    26.02.2014 08:43:43

    ahahah helal olsun :D

  • PÜF ...
    26.02.2014 08:21:31

    Güzel olmuş ama, bi söz vardır g.... giren şemsiye açılmaz.......

  • A.ÇeLiK
    26.02.2014 08:20:03

    yaa sen koskoca Türkiye nin başbakanı olacaksın. bütün düşman ülkelerin istihbaraları peşinde olacak seni dinleyecek ve sende kalkacaksın telefonda oğlunla bunu eritelim şu götürelim diye telefon görüşmesimi yapacaksın ? yani bu RTE bu kadar akılsızmı ?_

  • alperen
    26.02.2014 07:53:02

    arkadaşlar türkiye cumuriyetinde yaşadıgınızı unutmayın bu ülkede her şey taklit herşey kopya herşey sanaldır yaşamımız bile sahte insan modeleriyle dolu hatta sahte müslümanlar sahte milliyetciler sahte demokratlar sahte solcular sahte sagcılar sahte bakanlar millet vekileri ama tek gercek olanan bir gün allaha bunun hesapını verecegimiz

  • hastürk
    26.02.2014 07:48:52

    yeter be kardeşim bu kadar mal olmayalım artık amerika amerika amerika ne bu ya biz türküz ve müslümanız inanın ilk defa ak partiye oyumu vericem ve amerikanın bu oyununa gelmeyeceğim

  • genel
    26.02.2014 07:21:15

    bu kayıttaki bütün kelimeler kılıçtaroğlunun ağzından çıkmıştır, doğru. Ancak aradaki cümleler kesilip yer değiştirilince bu sonuç ortaya çıkmıştır. Kendisinin dün grup toplantısında yaptığı konuşmadandır. İnternette aratarak konuşmanın orjinaline ulaşılabilir. Peki RTE ve BE nin montajlandığı iddia edilen ses kayıtlarında kullanılan kelimeler, cümleler orjinalinde nasıldır? Hangi konuşma içinde 30milyon$, eritmek, sıfırlamak, işadamlarının isimleri vs. geçiyor ve bu konuşmalar eğer montajsa orjinalleri nasıldır? Orjinallerinin açıklaması, savunması yapılabilir mi?

  • mhp
    26.02.2014 07:04:20

    yalnız fark etmeden de kendinize giydirmişsiniz. kaş yapalım derken...

  • kozanlı
    26.02.2014 06:55:07

    senigidi mızıkcı seniii etme bulma dünyası :)

  • fcommand
    26.02.2014 06:54:53

    Bu memleketin gerçek BİDON KAFALILARI körü körüne iki kukla siyasetçi Kılıçtaroğlu ve Bahçeli ye İNANANLARDIR..Yazıklar olsun..İsrail uşaklarına ve onların ırgatlarına..

  • mert
    26.02.2014 06:49:56

    Ya şu kemal kasetle genel başkan oldu birde kasetle başbakan olsun , yoksa hayalinde bile başbakanlığın yanından bile geçemeyecek, zaten fazla dayanamaz ben diyim bir sen de iki, ülke üflasın eşiğine tekrar gelince bırakıp kaçacaktır inanın

  • 61 AK 34 YOL
    26.02.2014 06:31:07

    aferin ke Male montajda olsa doğruyu görmüş

  • vay beya
    26.02.2014 06:30:32

    sonunda da oyumu tayipe verecem deseymiş tam olurmuş....

  • Aydın
    26.02.2014 06:30:12

    odasında böcek bulunan bir insan oğluyla telefonda bu şekilde konuşmaz. daha kapalı konuşur... montaj ki ne montaj

  • CİVCİK AVCISI
    26.02.2014 06:29:24

    AYNALI SAZAN OLMAMAK GEREK DEMEKKİ.

  • nebitelaşe
    26.02.2014 06:27:30

    Yorum yazmak için tıklayın...

  • erdinç
    26.02.2014 06:18:45

    36 saat için 4 farklı telefon dinlemesi var dikkatli dinlendiğinde Tayyip Erdoğanın ses tonu hep aynı tonla yataktan yeni kalkmış gibi geliyor bu adamın ses tonu konuşma şekli gün içinde ve ertesi gün hiçmi değişmiyor sanki bütün konuşmalarını aynı anda aynı ruh haliyle ve aynı ortamda yapmış gibi geldi bide sarhoş gibi geldi bana bu ses kayıtlarında bi gariplik var

  • ismail
    26.02.2014 06:14:46

    bu montajı kim yaptıysa helal olsun her şey göz önünde kılıçtaroglu bile başbakana metiyeler düzüyor bence başbakana kaseti kılıçdaroglu yaptırmıştır......

  • Salihh
    26.02.2014 05:11:22

    Yapanların ellerine sağlık kemal bey sen istediğin kadar montaj diye parçala kendini zamanla kendin bile inanırsın bu montaja. Bugün hayır dediğine yarın evet diyorsun zaten bunu da kabul edersin elbet bir gün :)

  • serdar
    26.02.2014 04:07:45

    Kimse kendini kandırmasın erdoğanın ses kaydı montaj olsaydı ses kaydı yayuınlandığı an tüm kanallara oğluyla cıkar açıklama yapardı. Ama oğlu kayıp konuşacak yüz yok tayyipde inkar etti ama kendini doğru dürüst savunamadı taa öğleden sonra grup toplantısında savundu sucluluk psikolojisiyle kemal kılıçdaroğlu ve devlet bahceliye çeşitli kısa montaj kaydı yapmışlar kendilerini aklamak için yahu bunlarla uğraşacağınıza yargıya başvurun ses teknisyenleri montaj yok dedi kendi eski bakanıda montaj değil dedi

  • vedat
    25.02.2014 22:59:15

    bu dünya etme bulma dünyası eh ne diyelim darısı fetonun başına

  • fatih
    25.02.2014 22:48:30

    yahu millet zaten haberin adı montaj. yazık yorumlara bakıyorum anlayan anlamiş ama kemalciler hala anlamamış demekki bunlar her şeye böyle bakıyorlar.yahu

  • fatih
    25.02.2014 22:28:57

    bu seçimlerde oy kullanma hakkı olursa oyunu kesin akp ye verir of ne güldüm

  • sıradan vatandaş
    25.02.2014 22:21:13

    symphon zaten şikayet edildi işlemler başlatıldı 2. olarak ses analizi yapıldı ve montajlandığı kabul edildi cahil cahil buraya yazacagına gündemi takip etseydin bunları yazıyor olmazdın

  • rrrrr
    25.02.2014 21:55:36

    görüntüler cıkarsa ne diceksiniz bakalım

  • oku-yorum
    25.02.2014 21:37:54

    ben bu konuşmanın montaj olduğuna inanmıyorum,K.Kılıçdaroğlunu kendi haline bırakmışlar sadece

  • logic pro lisanslı kullanıcı
    25.02.2014 21:36:10

    logic kullanıyorlar bak bak :D profesyönel adamlar yav :)

  • metin
    25.02.2014 21:30:22

    iki kişiyi montaj yapın. bakalım konuşmalar denk gelecek mi. hem de arka planda gerçekçi ortam sesleri olacak size inanırım.

  • he he
    25.02.2014 21:26:53

    kusura bakmayın ama bu methiyeleri rte\\\'ye çekmiyor rte\\\'nin de böyle olmasını umuyor ama nerde başçalan olmak kolay mı?

  • emin
    25.02.2014 21:14:49

    kemalden bu sözleri duymak da varmış :))

  • vatandas
    25.02.2014 21:14:41

    Oncelikle hic de uzman birisi degilim fakat burada konusmalarin kesilip ustaca birlestirildigi kabak gibi ortada, her bir konusma arasinda alkis sesi eklenmis uzun uzadiya bir konusma degil. farkli konusmalardan alinip alkis sesleri ile birlestirme sesleri kapatilmis. Ya yine olmadi sanki bu baba ogul tapeleri gercek sanki ha?

  • bbp
    25.02.2014 21:14:38

    ilk defa doğru söz söyledi o da montaj :))))

  • yasin
    25.02.2014 21:04:56

    montaj olup olmadığına bırakında bu işin ozmanları karar versin bu kagıdı dinlerken seste daygalanmalar olduğunu farketmiyormuyuz sanki hem kemal beyin devlet bahçelinin tayyip beyin sesini cumleleri ni bulmak koyal heryerde var peki soruyorum bilal erdoğanın sesini nereden bulmuş larda montaj lamışlar? madem montaj da niye panik halinde hemen acel acele kaldırdılar bunları niye kaldırmıyolar ?yavuz hırsız misali ev sahibini bastırıyorlar bataklıga duşmüşler her cırpındığında biraz daha batıyorlar

  • Artis
    25.02.2014 20:49:19

    Siz şimdi laf mı dediniz.... Kavaslar...

  • serhat
    25.02.2014 20:46:41

    evet montajla daha önce söylenen sözlerin anlamlarını değiştirebiliyorsunuz bunu anladık.ama bir başbakanın oğlu \\\'30 milyon euro gibi bi miktar kaldı\\\' lafını söyleyebiliyorsa \\\'ahmet e şu kadar milyon mehmete şu kadar milyon verdim\\\' diyorsa,bu sözler ağzından çıkıyorsa ve bu başbakanın oğluysa,istediğin kadar anlamını değiştir.adam söylemiş işte milyon dolarları elden çıkarmaya çalıştığını.lehte bir anlama çevir bakalım görelim.

  • teknoloji
    25.02.2014 20:23:56

    Eeeee ke-mal bekliyoruz.bu konuhakkindaki yorumlarinizi.buda sana kapak olsun

  • murat
    25.02.2014 20:06:59

    Madem montaj borsa niye düşüyor

  • veysel
    25.02.2014 20:06:42

    Montaj vallahi aşmışlar.Yazık bu tapeler montaj yapılarak ülkemizi ne hale getirmeye çalışıyorlar.

  • zaman
    25.02.2014 20:06:23

    bunun montaj olduğuna inanmıyorum keMAL başkan ne kadar eleştirsede BAŞBAKAN a gizli bir hayranlık duyuyor demiştir bunu kesin :)))

  • Sss
    25.02.2014 19:57:22

    Soruya soruyla karşılık vermek gibi bisey oldu bu.

  • Velid
    25.02.2014 19:53:37

    en Fazla 2 dakika montaj yapılabilir sonrası imkansızdır yani demem o ki :) AKP suçlu

  • ASLAN
    25.02.2014 19:37:41

    Ben Size Yapayım Telefon konusması Adobe Audition la :))) Belli dinlenmiş paralar konusulmus ama adamın işinde konustugu tek kelimeyi almış babasıyla konustugu baba bölümünü almıs ben bunu 12 yaşındayken yapıordum simdi olmus yaşım 30 :)

  • Sami Samimi
    25.02.2014 19:28:11

    kırk yılda 1 montaj sayesinde doğruyu söylemiş. Montajcılara teşekkür etmeli...

  • Derunî
    25.02.2014 18:55:45

    \\\"Telefon konuşması yapsanıza\\\" diyen gerizekalılar, telefon konuşması yapmak için telefon konuşması dinlemek gerekiyor. Adamlar aylarca dinlemişler, bırakın cümleleri kelimeleri bile kes-yapıştır yapmışlar. Pahalı cihazlar pahalı adamlarla. Hainlik kolay mı öyle.

  • montaj çok belli
    25.02.2014 18:50:23

    grub konuşmaları birleştirilip montaj yapılması youtub ta yıllardır var, önemli olan devamlılıktır, bu montajlamalarda kopmalar var, açıkca belli be

  • fes
    25.02.2014 18:49:41

    turkiye uzerine ne oyunlar donyor goren vAR MI DOGU NE DURUMDA BİLEN VARMI KANDIRILMIS GENCLİK UYANIN BU OYUNLARDAN ARTIK.Kaset savaşları olacak 2 taraf birbirini suclayacak atı alan uskudarı gececek

  • NeFeS
    25.02.2014 18:39:09

    ben yalan olduğuna inanmıyorum. ortam dinlemesidir kesin :))))))))))))))

  • okan
    25.02.2014 18:31:10

    amatör ve tek kişilk

  • recep mustafahan
    25.02.2014 18:25:29

    telefon konuşması haline getirsenize ÇAKALLAR....

  • montajj
    25.02.2014 18:15:13

    montajj..güsel..çok güsel..

  • GaziAntepli
    25.02.2014 18:10:30

    Çok gerizekalı ca hazırlanmış bi ses kaydı.Ki böyle bişeyi topluma seslenme değilde biriyle telefon konuşması olarak yapsınlar kolaysa? Ses arkalarına efektler vererek pisliğini örtmeye çalışmadan? Normal konuşmalarında duyduğumuz ses tonu ile değilde normal konuşması ile yapsınlar? Yazık ya! Kandırmayın size inanan anne-babam gibi cahil insanları. Elleriniz kurusun!

  • den_budem
    25.02.2014 18:09:12

    Ne oldu başbakan a laf atanlar buna ne diyeeksiniz kemaaalll buna ne diyeceksin.

  • kemelci
    25.02.2014 18:06:07

    yaşa be kemai abii

  • murat murat
    25.02.2014 18:04:48

    keşke muhalefet dediğin hep böyle olsa ama nerdeeeee bizim muhalefetler maalasef herşeye muhalefet yani kötü bişey yapar iktidar buna muhalefet yapar karşı çıkarsın ama devlet iyi şeyler yapınca bunada muhalefetlik yapıyosan o zaman halk aptal degildir yüzde elliyle iktidarını seçer ve böyle chp gibi zihniyetler her daim avucunu yalar keşke adam gibi muhalefet yapsalarda ülkemiz daha çok kalkınabilse

  • K-Emali Mal Eden Adam
    25.02.2014 18:03:40

    İşte başlıyor.....

  • YAAA
    25.02.2014 17:43:39

    YAAA İŞTE GANDİ BURDAKİ MESAJ O Kİ MİLLET BUNA NASIL ALDANMIYOR YUTMUYOR İSE SAYIN BAŞBAKANA ATILAN ÇAMURU İFTİRAYIDA YUTMUYOR AKILLI OL SEN BU ÇOCUK OYUNLARINA KANIP GAZA GELME AK PARTİ DAHADA GÜÇLENİYOR MESELA SANA ÖRNEK ALLAHA YEMİN ATMAYACAKTIM AMA GENE AK PARTİYE OY ATACAĞIM SIRF BU YÜZDEN

  • KAYSERİDEN ALİ
    25.02.2014 17:28:25

    KARŞILIKLI TELEFON GÖRÜŞMESİ YAPTIRINKİ...İNANALIM.
    HEMDE KRİPTİLOLU TELEFONDAN KONUŞTURUN.....

  • son çırpınışlar bunlar
    25.02.2014 17:27:33

    ağlamayın içeri gireceksiniz hesap vereceksiniz.

  • C H P Lİ
    25.02.2014 17:23:14

    ne haber kk.neler oluyor tütkiyede değilmi

  • dağ meslesi
    25.02.2014 17:17:56

    Ses mühendislerime sordum, elma dağı kadar doğru dedi Kılıçdaroğlunun söyledikleri, Elmadağı ı dedim; armut dağı da olabilir dedi

  • BUDAMI MONTAJ
    25.02.2014 17:16:16

    BU DAMI MONTAJ KILIÇDAROĞLU, GERÇEKLERİ SÖYLEMİŞSİNN.

  • vahowwwic
    25.02.2014 17:07:48

    ben bu işlerin buraya geleceğini demiştim ! bu programları ilk gördüğümde söylemiştim ve benimle dalga geçmişlerdi :))

  • mücahid
    25.02.2014 17:06:15

    hahahaha bomba olmuş bombaa :))

  • BuMilletSeninleYigidim
    25.02.2014 17:05:15

    eee daha dün bunlar gerçek diyenler şimdi iki elinin arasına kafasını koysun düşünsün. Montajla bunlar söyletiliyorsa bir adamı hain de yaparsın kahraman da.. kk da bu ses benim değil diyecek mi bakalım:DDD.. yaw kk senin daha öğreneceğin çok şey var.. çokkk..

  • serhatafl
    25.02.2014 16:59:12

    hiç pürüz yok sesde çok belli ki montaj olduğu yok artık ya başbakanı savunmak için neler yapacaksınız daha

  • ÖNDER AGAOGLU
    25.02.2014 16:55:53

    ÇOK ŞASIRDIM BU TEKNOLOJİ İLE ARTIK GÖRDÜKLERİMZE VE DUYDUKLARIMIZ DAHİ İNANAMAYACAĞIZ NE GÜNLERE KALDIK ALLAHIM

  • onur
    25.02.2014 16:55:24

    bu dümdüz konuşma, çok belli kes ekle olduğu.sony vegas pro da yapmak çok kolay

  • ase
    25.02.2014 16:50:02

    hahaha ya mılletle dalga geçmeyın burda farklı yerden alıp montajlamıssınız basbakanın konusmasının tamamında paralar evler bakan çocukları var ya çocukmu sndınız ınsanları

  • helal
    25.02.2014 16:47:27

    süper olmuş :)

  • ı love you ensonhaber :)
    25.02.2014 16:43:19