KATEGORİLER

Kayseri'deki cinnetin görüntüleri ortaya çıktı

Kayseri'deki cinnetin görüntüleri ortaya çıktı Kayseri'de çocuklarını ve eşini öldürdükten sonra, diğer oğlunu 15. kattan atan ve intihar eden kişi, saniye saniye güvenlik kameralarına takıldı.
Yorumlar
500 karakter kaldı...
Adınız :
GÖNDER
  • alagazili
    17.04.2014 15:27:10

    Kınamasın kimse haplar insana herşeyi yaptırır hanisilasyon gördüğü söyleniyor haplar beyne komut vermiş öyle söyleniyor.

  • alagazili
    17.04.2014 15:22:59

    Mezarlığa gittim 6 sı dizilmiş büyükten küçüğe işler acısı tüm köylü piskolojik tedavi görüyor çok etkilenmişler bahsetmek bile istemiyorlar.geceleri korkudan uyuyamaz hale gelmiş tüm köylü Allah yardımcıları olsun.hemşerim olarak büyük üzüntü içindeyim.

  • amentina
    06.03.2014 19:52:32

    bu adam intihar etmeseydi itinayla bunakarşı cinnet geçirebilirdim hatta.Nasıl Cinnet geçirilir öğretirdim.abuk sabuk konusmayın derdı dıkıntısı varsa gitsin kafasına sıksın,trenın altına atlasın,kendını atsın cocuktan ne istiyor.Şimdi ahirette itinayla kazığı yağlıyorlardır

  • Burak Akgül
    05.03.2014 19:13:10

    üzücü :/ kelimelerin kifayetsiz kaldığı an. adama mı söveceen? ölen aile fertlerine mi üzülürsün :/

  • tc
    05.03.2014 14:57:15

    arkadaşlar kınamayın lütfen kimse yuvasını dagıtmaz kimbilir ne derdi vardı onu allah bilir yaptıgı iyi degil ama adam kendinde degil aklı yerinde olsa yapmaz kim kıyar eşine cocuguna oo yüzden allah bizi bu tür şeylerle sınamasın tüm müslüman kardeşlerimize sabır ihsan eylesin amin.

  • tribal
    05.03.2014 11:22:33

    dengesizlik bir haberin böyle açık yayınlanması.

  • begüm
    05.03.2014 09:08:52

    bu tam bir canilik hesabını kimseye soramazssın madem durumun yok 4 cocuk neyine hadı bakamıyorsun canına kastedemessin git kendin geber ne istedin okadar masumdan kendi caresizligini acizliginin faturasını ne cocuklara nede başkasına kesemessin nice fakırlıkle bogusan babalar var hepsi bu şekilde çözüm bulsa dünyada cocuk kalmaz kınıyorumm...

  • murc
    05.03.2014 07:55:06

    böyle görüntüleri neden yayılıyorsunuz,lütfen kaldırın

  • türkiye
    05.03.2014 06:51:17

    işte turkıyenın hali hayat pahalı gecim zor kimileri lüksiçinde kimileri caresizlikten nler yapıyor.

  • kadın
    05.03.2014 05:27:53

    bunların hesabını kim verecek??????????????????zenginlik içinde yüzen ler allah ın önünde hepimizden sorulacak bunlar !!!!

  • ferhat
    05.03.2014 00:11:34

    bu görüntüyü izledikten sonra kendime gelmekte hala zorluk çekiyorum. böyle bir görüntü hele de bir yavrunun yere düşerken ki beyninin dağılışını sergilemek bence habercilik değil..allah hakkı için bu görüntüyü kaldırın..dengem bozuldu ben bu siteyi sürekli güncel olarak takip eden birisiydim ama bundan sonra kesinlikle bu steye girmeyeceğim haberinizi de okumayacağım..benim gibi düşünen milyonlarca insan var..bu haber yapan muhabir sana sesleniyorum ...yazıklar olsun sanaaaaaaaaa

  • vedat
    04.03.2014 21:12:39

    O adamın varmış bir sıkıntısı belli. Komşusu,Muhtarı,Valisi,Belediye Başkanı,Başbakanı,Ben... hepimiz suçluyuz. Eğer varsa bir Allah!! bu dünyada O adamın en yakınından başlayıp sorumlularına cezayı kesmesi lazım hemen şimdi bu dünyada!!!

  • ejder
    04.03.2014 20:07:39

    aman yarabbi tövbeeee

  • tacettin karakoç
    04.03.2014 18:59:52

    mileti bu hale getirenler utansın umarım vicdanları sızlamıştır alh rahmet etsin oo günahı olmayan çocukların

  • tolga başbuğ
    04.03.2014 16:32:10

    çok üzüldüm çoçuha bilassa çokkkkk .allah rahmet eylesinnnn...offf offfffffff

  • osman
    04.03.2014 15:19:59

    ALLAH yardım etsin çok zor bi durum ((

  • matis
    04.03.2014 15:14:58

    azdaha 3 şahıs da gidecekti adam kıl payı kurtuldu

  • RAFET AKPINAR
    04.03.2014 15:03:04

    Çocuğun düşdükten sonraki can çekişmesi hayatımda gördüğüm en acı sahneydi...
    Hiç bu kadar kötü olmamıştım allah düşmanımın başına vermesin baba olunca böyle şeyler çok daha zoruna gidiyor insanın rabbim rahmet eylesin şehitlerler beraber haşr eylesin çok zor çok.

  • orhannnnnn
    04.03.2014 13:42:43

    intahar görüntülerini videosunu paylaşmak, habercilik mi oluyor?

  • Yavuz Selim
    04.03.2014 13:05:01

    Bunun hiç bir bahanesi olmaz şimdi bunu iktidara mal edersiniz biliyorum ama bu ülke bundan on kay-t kötü günler gördü herkes inancına sarılmayıp şeytana uysaydı şimdi memlekette fakirlerin hepsi ölmüş olurdu en doğru yol Allahın yoludur.

  • özgür
    04.03.2014 12:27:58

    umarım cehennemde cayır cayır yanıyorsundur şimdi ......

  • TC