Kartal Belediye Başkanına yumruklu saldırı

2013-04-19 12:47:39

Kartal Belediye Başkanına yumruklu saldırı Kartal Belediye Başkanı Altınok Öz'e yumruklu saldırı CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu'nun eşi Selvi Kılıçdaroğlu, Kartal Belediyesi'nin kreş açılışına katıldı. Açılış sırasında Kartal Belediye Başkanı Altınok Öz'e bir kişi yumruklu saldırıda bulundu. Saldırı sonrası saldırgan, belediye başkanının çevresindeki kişiler tarafından dövüldü.

Kategori: Video Haber

Benzer Videolar
Karabük'teki pompalı tüfekli saldırı güvenlik kamerasında
Karabük'teki pompalı tüfekli saldırı güvenlik kamerasında
Fenerbahçe otobüsüne saldırının yapıldığı yer
Fenerbahçe otobüsüne saldırının yapıldığı yer
Nevşin Mengü Emniyet'e saldırıya terör diyemedi
Nevşin Mengü Emniyet'e saldırıya terör diyemedi
Tunus'ta müzeye silahlı saldırı
Tunus'ta müzeye silahlı saldırı
Yemen'de Husi camilerine intihar saldırısı: 137 ölü
Yemen'de Husi camilerine intihar saldırısı: 137 ölü
Bekri'nin adamları Mustafa ve Ali'ye saldırıyor - Filinta
Bekri'nin adamları Mustafa ve Ali'ye saldırıyor - Filinta
AK Parti ilçe binasına silahlı saldırı
AK Parti ilçe binasına silahlı saldırı
Domuzların köye saldırısını görüntüleyen çoban
Domuzların köye saldırısını görüntüleyen çoban
Süper Osmanlı 01.01.1970 00:00:00
Tüm ahlaklı delikanlılar gelmiş yorum yapmış.. Diğer siyasetçilerin yumruk değil bir bağırışa bile verdiği tepkiler ortadayken gelip de aleyhte yorum yapmak tam size göre erkeklik.. Size göre tabii :))
murathüdavendigar 01.01.1970 00:00:00
o herifi BAYKAL tutmuş BAYKAL!!!! Anladın sen Altınok Öz !!
zaza1234 01.01.1970 00:00:00
kendini bir şey zanneden o koruma bozuntusu arkasına 50 kişi alarak 1 kişiye dalıyo bırakın ve daracık bir köşeye sıkıştırıp vuruyorlar yazık yazık ve birde cocukların olduğu bir ortamda hiç yakışmadı bence başkan ona madalya taksın yada bir ihale versin ödüllendirsin öyle boş yalakalık olmaz.......
zaza1234 01.01.1970 00:00:00
olmadı yazdığım yazıyı niye yayınlamıyonuz madem basın özgürlüğü var diyoruz ama diyoruzla kalıyoruz yazdığım yazıyı yayınlarsanız sevinirim
zaza1234 01.01.1970 00:00:00
yorum yaz diyonuz yayınlamıyonuz ne ayak
HÜSEYİN AKSOY 01.01.1970 00:00:00
HÜSEYİN AKSOY;HIRSINA HAKİM OLAMAYAN BİR ŞAHSIN,SEÇİLMİŞ BİR BELEDİYE BAŞKANINA YAPTIĞI SALDIRI KABUL EDİLEMEZ.SONRASINDA ORDAKİ İNSANLARIN MUTLAK BİR TEPKİSİ OLUR ELBETTE AMA BU KADAR KARGAŞAYA VE SALDIRIYADA MEYDAN VERİLMEMELİYDİ.AMA BUNU FIRSAT BİLİPTE CHP YE SALDIRANLARA ŞAŞIYORUM.YAPILAN KREŞ KÖTÜ BİR HİZMETMİ?BAŞKAN YAPMAMALIMI?DEMEOKRAT İNSANLARIN YAPTIKLARI BÖYLE GÖLGELENMEK İSTENİYOR.VAŞKAN GEÇMİŞ OLSUN,BU SALDIRI SİZE DEĞİL TÜM İYİ DÜŞÜNENLEREDİR,YARIN BETERİDE OLABİLİR....


rozetçiiii 01.01.1970 00:00:00
kemaL kılıÇtaroĞlu bu adama rozet takar demedi demeyin :)))
Ali Sadık POLAT 01.01.1970 00:00:00
Bir yumruğa yumruklarla karşılık veren başkanın yaltakçıları demekki yedikleri yumruğu hak etmişler.başkana gelince canı ufmu olmuş.Böyle bir ortamı engelleyemezmiydi .Söz konusu CHP li başkan olunca bırakın engellemeyi fırsat bu fırsattır deyip vurun abalıya.akp li diye düşünmüşlerdir herhalde.Bir kadının burada değil sözleride nerede acaba diye düşündürüyor.CHP nin hukuk anlayışı şaşırmamak gerek.
Hasan MUŞ 01.01.1970 00:00:00
orda sadece 3 kişi dövmeye çalışıyor 100 kişi 50 kişi 10 kişi diyen arkadşlara chp nın 6 oku nerenize battı gözlerinize değil başka yerinize girdik biliyorduk biz
ASİ 01.01.1970 00:00:00
koruma içgüdüsüne bişey dememde etraf yalaka kaynayı arkadaş sokakta kadın kocasından öldüresiye dayak yese ha burda ahkam kesen lavukların hiç birisi kılını kıpırdatmaz
MUSTAFA BAŞARAN 01.01.1970 00:00:00
O ORTAMDA KREŞ AÇILIYO ÇOLUK ÇOCUĞUN İÇİNDE PROVOKATÖRLÜK YAPIYOSUN SEÇİMLE GELMİŞ BİR BELEDİYE BAŞKANINA SALDIYOSUN.EYY BENİM YORUM YAPAN ARKADAŞLARIM ELL İNSAF EĞER ORADA ÇOCUK PSİKOLOJİSİNDEN ANLAMAYAN YOBAZ EĞİTİMSİZ PSİKOPAT RUHLU İNSANLARIN OLDUĞU BİR GÜRUH OLSAYDI, YAPMAYIN ÇOCUKLAR VAR DİYEN İNSANLAR OLMASAYDI O POLİS GELSİN DİYEN ZATIN SON HALİNİ DÜŞÜNEMİYORUM.İYİKİ CHP LİYİM GURULUYUM ONURLUYUM.NE KADAR ÖVÜNSEM AZ.
Artiz mi? ne artizi... 01.01.1970 00:00:00
Türkiye yi siz kurtaracaksınız cehapeliler.. Yakişiiir .. D
iskender ekşi 01.01.1970 00:00:00
ne olursa olsun secılmıs bır ınsana yumruk atmakdogru degıl kınıyorum ... sayın baskan gecmıs olsun dıleklerımle.
zaza12 01.01.1970 00:00:00
yuh size kaç kişi sizin tek bir adama saldıryorsunuz yazıklar olsun size erkeklik mi bu izlerken sinirimden pc kıracaktım
Demir 01.01.1970 00:00:00
Chp Zihniyeti Nede Olsa Yaboz İnsanlar Sizi Mınafiklar Adamsınız Lan Delikanlı Herifler

Cok Delikanlısınız Harbi Yane 1 Kişiye 100 Kişi Dalıyor

Nede olsa CHP Zihniyeti Allah Belanizi Verir İnş
aciz 01.01.1970 00:00:00
tek kelime ile acizlik diyorum bunun partisi martisi yok acizlikten bska bir se deyil
mursi 01.01.1970 00:00:00
çocuklar var diyeceğinize çocukları çıkarıp güzelce bi linç etseydiniz olmazmıydı bu kesin akp göndermiştir
anti ak partili 01.01.1970 00:00:00
baskanın saksakcıları bu yavsaklar
efe 01.01.1970 00:00:00
ben bu arkadaşı tanıyorum irfan beraber çalışmıştık durup dururken yumruk atacak adam deyil orda chplilerin yaPTIĞI adamlık deyil
Karakartal 01.01.1970 00:00:00
Yalaka takımına bak hele Atatürkten eser yok bu partide...
kartalite :) 01.01.1970 00:00:00
başkanın güzide yalakaları sanki rus askerine saldırıyor... maşallah maşallah... eminim başkanda sizin bu saldırgana verdiğiniz daha saldırganca karşılığı görüp belediyeden size bi kadro veya ihale ayarlamıştır :) çok fedakarca saldırdınız helal olsun :)
kartal'ı seviyorum 01.01.1970 00:00:00
arkadaşlar,ben oradaydım,bilip bilmeden yorum yapmayın lütfen,1 metre ötemde oldun olay,basın tamamını verseydi keşke,allah bile insanları öldükten sonra yargılıyor,ben korumalar doğru davranmıştır demiyorum ama yargılamadan önce işin %100 nü görmek lazım,böyle yanlı bir yayınlama kime göle düşürmek için bir düşünün...saygılar...
Adem TAHTALIOĞLU 01.01.1970 00:00:00
bu işin partisi olmaz bu Altınok bey e saldırı onu sevenlerine saldırıdır kartal belediyesine saldırıdır, terörist bir eylemdir. kınıyorum, bu işi parti malzemesi yapanlarıda kınıyorum. yazıklar olsun milyonkere...
bujb 01.01.1970 00:00:00
alevi partısı :d kabıle gıbı yasam surenlerın oyunu alıp gelısmıs gozukmeye calısan köyluler
REİS :) 01.01.1970 00:00:00
yaaa böyle terbiyesizlik mi olur, bir yumrukla ortalık bu kadar alevlenebiliyor. Böyle bir birinden habersiz bi teşkilat olamaz, orada bir tane adam akıllı aklı başında kimse yok grubu kontrol edecek. Oradakilerin hepsi yalaka, bir yumrukta ben vurayım da başkanın yanındayım imajı anca böyle yansıtılır.
bodyguard 01.01.1970 00:00:00
çocukların yanında adamın ettiği küfürlere yaptığı işe bak. insanlar tutup ayırıyo diye iyice azgınlaşıyo. bu adam delikanlıysa kimsenin olmadığı ortamda birinin karşısına çıksın bakalım, o zaman delikanlı derim. ama chp li koruma bunlar, çocuğun, gençliğin, insanlığın henüz farkına varamadılar
ufukkk 01.01.1970 00:00:00
chp kendine yakışanı yapmış laikler....yok olup gidiceksiniz
igo 01.01.1970 00:00:00
sağlam vuramamış yazık yaa :D:D
Yuh 01.01.1970 00:00:00
Çocukların önünde !!! Bu nasıl zihniyet!!!
ugur 01.01.1970 00:00:00
gavatlar erkeklik yapıyorlar