Kartal Belediye Başkanına yumruklu saldırı

2013-04-19 12:47:39

Kartal Belediye Başkanına yumruklu saldırı Kartal Belediye Başkanı Altınok Öz'e yumruklu saldırı CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu'nun eşi Selvi Kılıçdaroğlu, Kartal Belediyesi'nin kreş açılışına katıldı. Açılış sırasında Kartal Belediye Başkanı Altınok Öz'e bir kişi yumruklu saldırıda bulundu. Saldırı sonrası saldırgan, belediye başkanının çevresindeki kişiler tarafından dövüldü.

Kategori: Video Haber

jısh 19.04.2013 10:21:07
bunların esed ten ne farkı var
chp 19.04.2013 10:25:02
yaaa bu chp liler tam leş kargaları gibi saldırmış bunların saldırgandan farkı ne oldu şimdi?
vatandaş 19.04.2013 10:31:01
chp nin işi anca bu kadar olur
anti 19.04.2013 10:34:51
barbarlık yumruğa yumruk ayıp ya adam polis gelsin dedikçe üstüne gidiyorlar
sahsi mi siyasi mi? 19.04.2013 10:05:44
aralarında şahsi mesele var gibi geldi hadi bakalım çıakr kokusu yakında
lel 19.04.2013 10:06:24
akepenin bir oyunu..kartal belediye başkanının başarılı çalışmalarını gölgelemek için elşnden geleni yapıyorlar..
BULANCAKLI 19.04.2013 10:09:45
bu memlekette bakana yumtruk atışıyor ak partil,iler saldırganı koruyorlar chp liler öldüresiye dövüyorlar çocukların yanında küfürler havada uçuşuyor YAZIKLAR OLSUN sizin gibi bava arkadaşlarıma
Saroman 19.04.2013 10:11:04
1:33 'e dikkat. Nie vurdun !? Şaplak :D
Yazıklar olsun. 19.04.2013 10:14:11
Yumruk atanı döven şahıs, has kürt alevi.Satılmış kürt alevisi.
urfalı 19.04.2013 10:15:02
Eskiden bunların zıddı sürü kültürüne sahipti, şimdi bunlarda o kültürü kaptılar tebrik ederim. o ortada havlayan ucuz şarlatan, tek başına olsaydı böyle artistlik yapar mıydı? o da ayrı bir vak'a. kraldan çok kralcı. adam sinince saldırırsın tabi. Orada bulunan çocukların velileri biraz cesaret gösterip bunları şikayet edemiyorlarsa onlara da yazıklar olsun.
KİM KİME SALDIRMIŞ 19.04.2013 09:53:45
YUH BE BU KADAR KİŞİ BİR KİŞİYE SALDIRIR MI GÖZÜ DÖNMÜŞ BUNLARIN YAZIK ADAMA.
mehmet karakuş 19.04.2013 10:02:23
klasik chp rezaleti başka bir şey yok
utanmadan 10 kişi çullanmış bir kişinin başına çoluk çocuk demeden bayanların ve o çocukların gözü önünde dövüyorlar utanmadan .....
Sertaç Taşkın 19.04.2013 10:03:13
barbar reziller. savcılar göreve. lince kalkışanların hepsini tıkın içeri!
Kaan bozan 19.04.2013 10:05:26
al işte CHP mantığı her birliteliklerinde kavga dövüş, adamı öldürecekler bir yumruk atmış

demokratiksen sosyalistsen ver polise aç davanı , orada döv vur , bu CHP yakında adını MHP yapar vur kur parçala partisi olarak kardeş kardeş seçime girerler..
ibo 19.04.2013 10:17:01
bir kişinin üzerine 50 kişiyle kabadayılık yapan chp alın size chp hemdekücücük çocukların önünde yazık yazık
yahya yıldırım 19.04.2013 10:17:12
CHP İÇİN NORMAL DURUM HİÇ BİR ETKİNLİĞİ KAVGASIZ GEÇMİŞMİDİR
hakkarili kürt umut 19.04.2013 10:19:00
chp nin provakasyonu bu
insan 19.04.2013 10:36:18
İnsan değil bu CHPliler :)
redstain 19.04.2013 10:38:32
korumanın görevi etkisiz hale getirmek. bu kadari fazla. Anlasilan koruma korku nedir tatmamis.
ALİ 19.04.2013 10:41:50
ADAM YANLIŞ CHP LİLER TÜMDEN YANLIŞ MEDENİYETSİZ BARBARLAR.
murat kaya 19.04.2013 10:45:10
çıldırmış bunlar...yumruk atan suçlu da diğeri suçsuz mu şimdi? şiddete şiddetle karşılık verme hakkını kimden alıyor? hem de çocukların önünde...
hasanali 19.04.2013 10:47:38
CHP Adaleti linç idam ve yargısız infaz
maho 19.04.2013 10:48:13
demokratik ülkede yaşıyoruz beğenmezsen oy vermezsin başkana saldırmanın anlamı ne
cık cık cık 19.04.2013 10:48:22
bunlarda diğerlerinden farklı değil anlaşılan. doğru ya orman aynı orman. nerede sizin halktan üstün olduğunuz entellektüelliğiniz, halka inelim derken dip yapıyorsunuz olmuyor böyle....
yanlışşşşşşşşşş 19.04.2013 10:51:17
iki tarafın yaptığıda yanlış
Cahiller Ordusu 19.04.2013 10:52:52
Yazıklar olsun Adam bir cahillik yapmış, belediye başkanının yanındakilerde ondan daha kara cahillermiş.O kadar adamsınız saldırganı tutarsın polise teslim edersin iş biter. 1 kişiye onlarca kişi saldırmak ne kadar delikanlılık acaba.
GÜLTEKİN 19.04.2013 10:52:52
BUKADAR ÖKÜZDE ADAMA SALDIRIYORRR