İşte Manga'nın Eurovision şarkısı

2010-03-03 21:25:20

Kategori: Haber ve Televizyon

Benzer Videolar
Elnur Huseynov - Hour Of The Wolf (Azerbaycan) Eurovision 2015
Elnur Huseynov - Hour Of The Wolf (Azerbaycan) Eurovision 2015
Polisten Zaman muhabirine: Fethullah Gülen'e mi söylettireceksin
Polisten Zaman muhabirine: Fethullah Gülen'e mi söylettireceksin
Saz çalan sevimli çocuktan Yav banane şarkısı
Saz çalan sevimli çocuktan Yav banane şarkısı
Ceset ağaçtaki ipten alınmak istenirken yere düşürüldü
Ceset ağaçtaki ipten alınmak istenirken yere düşürüldü
İntihar etmek isteyen kadını havada yakaladı
İntihar etmek isteyen kadını havada yakaladı
Siyasi partiler aday listeleri için son gün
Siyasi partiler aday listeleri için son gün
Erdoğan'dan Cami istemiyoruz diyen tiyatroculara yanıt
Erdoğan'dan Cami istemiyoruz diyen tiyatroculara yanıt
Vin Diesel'den Paul Walker için Habits şarkısı
Vin Diesel'den Paul Walker için Habits şarkısı
ayşe melek
çok güzel knkalarım
eren
gerçekten inanılmaz
Zey.
Arkadaşlar maNga'nın "N"si büyük yazılır !!!11!!1111!1
süheda
cok-güzel
elif
sarkı çok güzel
FATMASENA
ÇOK GÜZEL MANGAYA BURDAN SELAMLAR
oğuz kaymaz
çok güzel bir şarkı. can arkadaşım sonay yıldıza gelsin.
mert
yaa süper yaaaaaaa süpğerrrrrrrrr süperrrrrrrr manyak çoştum yaa
MELİSA
ÇOK GÜZEL
talha burak
çok güzel herkese tavsiye ederimmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm!

ilker
mangaya göre fazla sakin
yağmur
yaa süpersiniz çıldırmak üzerim özzelikle ferman ve yağmur sizi çok ama çok sseviyorum bu arada ferman kedin çok tatlı yağmur tek kelimeyle mükkemelsin seni görmek çok istiyorrurm ama bn samsundayım nataliyle hiç yakışmıyosunuz bu arada yağmur çok tatlısın senin yerinde olsaydım 40 tane sevgili bulurdum kedimde bbb bunu okuduysan cevap yaz
MELİSA
süperrrrrrrrrrrrrrrrrr
ts
Ulan 1970 den beri yorum var :D
fulya
çok güzel mangayı tebrik ediyom
erol reisssss
çok güzel
ahmet emın köse
manga süper!!!!!!!!!!!!!!!!!
*G*F*B BERKO
süper bir şarkı
kadriye
süpeeeeeeeeeeeerrrrrr
selanay
süpeeeeeeeeeer
seyma
çok güzel tebrik ederim manga
salim grss
%90 1.nci olur ...
ayşe
muhteşem bir şarkı...
emre
%98 ama şarkının girş kısmı çok kısa. yinede sprr
ayşe
manganın süppppppppppppppppper şarkıları var hasssssssssssssssssssssstayım:):):):):):):)
YAĞMUR
NANGADAN GÜZEL ŞARKI YOK
alperen böcek
bn gittim dinledim hatta beni yanına çağırdı :)
ilker çöllü
manga hastasıyım
rana kaya
bence manganın şarkıları çok güzel ben manganın 2011 eurovision şarkısını çok beğendim
alper yelmez
bu şarkı birinci olmalıydı kızınki hiç güzel söylemedi MANGA nın hakını yediler