İmam Dev-Sol'cuya rahmet okudu

2017-09-05 14:26:26

İmam Dev-Sol'cuya rahmet okudu VİDEO İmamın -memlekete, bayrağa hizmetlerinden dolayı- Türk Solunun önemli isimlerinden Bülent Uluer için duası...

Kategori: Video Haber

Bu videoya aşağıdaki emojilerle tepki ver !
0
5
1
0
1
1
Benzer Videolar
Kabe imamı Sudeysi'den skandal sözler
Kabe imamı Sudeysi'den skandal sözler
İmam Dev-Sol'cuya rahmet okudu
İmam Dev-Sol'cuya rahmet okudu
Erdoğan Anıtkabir özel defterine yazdığı mesajı okudu
Erdoğan Anıtkabir özel defterine yazdığı mesajı okudu
Cumhurbaşkanı Belgrad Bayraklı Camii’nde Kur’an okudu
Cumhurbaşkanı Belgrad Bayraklı Camii’nde Kur’an okudu
CHP'li vekil: İmam hatipleri biz kurduk
CHP'li vekil: İmam hatipleri biz kurduk
Başbakan saygı duruşunda Fatiha okudu
Başbakan saygı duruşunda Fatiha okudu
Cumhurbaşkanı Erdoğan şehit evinde Kur'an okudu
Cumhurbaşkanı Erdoğan şehit evinde Kur'an okudu
Mustafa Kemal Atatürk'ün imama içki ikram ettiği gün
Mustafa Kemal Atatürk'ün imama içki ikram ettiği gün
misafir_310978 2017-09-13 16:59:48
Imama kufreden o........cocugu amk evladi sen durumun icerigini biliyormusunda klavye artisligi yapiyorsun
Mazlum tektaş 2017-09-06 13:33:28
Tercihim degil ama dini tören Ama butun toplumlar da yapiliyor Inan veya inan ma eniyisini aziz nesin Gibi hic bir sey istememek. Iyi bilen bilyo Muhalif adam davasina inan mis Bir insan di 76 lar dan tanirim artvin ogrenci yurdunda ayni goruste d
Sinan 2017-09-06 11:38:40
Sönlenecek herseyi söylediniz Oya hanim
Al Pacino 2017-09-06 02:39:50
Ölenin ne olduğu bellide,bu tiyatroda imamın ne olduğu belli değil, törenden önce imama ne içirdiler böyle?
mekatronikci 2017-09-06 02:03:29
atayiz değilim ama açıklayım. dev-solcunun cenaze namazını imam kıldırıyor yani az da olsa müslüman bu adam peki hıristiyan rus elçi karlov'a rahmet okumak ne oluyor? ensonhaber sende bunu açıkla.(önce kimin okuduğunu araştır sonra başın ağrımasın ;)
yorgun adam 2017-09-06 01:15:06
Simdi biri darilmis ateistler dine ve allahi inkar eder oluleri cami kilise gibi yerlerden kaldirilmaz yakilir kim gunahkar kim degil onu ancak allah bilir imam sadece insanlik gorevini yapmi
oya 2017-09-05 22:56:42
Adam ateistim diyor sonra dönüp kızıyor iman ölçeriniz mi var. Ulan imansız seni imanın olmadığını kendin söylüyrsun ALLAH inamıyrsun daha ne ölçüsü. Ayrıca Dağdan tahta getirenin Mezarına götürenin Talkınını bitirenin İmâmın da avradını anasıınııı... İmansızın namazını kıldırıp, sonrada helallik isteyen imamında anasını avradını...
sinan 2017-09-05 22:50:49
İmam seninde... senide iyi bilmeyiz. Utan be adam at mikrofonu ben kıldırmıyorum de . İmam da hayır yok ki. Diğer imansızlar napsın. İmamdan başlıyor ahlaksızlık biraz omurgalı olsa bak bakim böyle imansızların cenazesi nereden kalkar.
huseyin 2017-09-05 17:59:24
hocam ne ictin soyle bizde icelim
oya 2017-09-05 17:01:37
yetimin hakkini yiyenleri,calanlari ,liyakatsiz insanlari cikarlari icin en iyi yerlere yerlestirenleri -Fetö de oldugu gibi - müslüman olarak kabul ediyorsunuz da bunlari niye etmiyorsunuz. Nasreddin Hoca fikrasina döndü ellam:)))
oya 2017-09-05 16:26:21
bir ateyiz olarak yorum yapiverem.Baktilar din istirmaciligi prim yapiyo,cogunluga hitap edebilmek icin bazilarinin yöntemlerini kullaniyorlar ya da belki de inaniyordu ,iman ölceriniz mi var?
oya 2017-09-05 16:23:07
hani bayramda küslük olmazdi küsler barisirdi,editör abi beni niye acmadin hala:)))
oya 2017-09-05 16:19:45
editör abi beni ac,yorum yapiverem bir ateyiz olarak:)))
misafir_611868 2017-09-05 14:50:04
Gerizekalimi lan bunlar
misafir_611265 2017-09-05 14:41:08
Bunlar hoca moca değil, Sakalından utan be şarlatan