KATEGORİLER

Hayırcı Metin Uca canlı yayın öyle sözler söyledi ki


Metin Uca Oylum talu referandum tercihi video izle
Yorumlar
500 karakter kaldı...
Adınız :
GÖNDER
  • misafir
    01.01.1970 02:33:30

    ama 52 ewt çıktı cnmmillet görüyo gerçeği sz oturduğunuz yerden konuşun ülkede herkes söz sahibi olmasın istiyosnz bi avuç sz ülkeyi yönetmek istiyosnz ama biz allahın izniyle 1-0 öndeyiz iyi sunucymuş bide (!)...

  • misafir
    01.01.1970 02:33:30

    Kin nefret hükümeti akp.

  • misafir
    01.01.1970 02:33:30

    EĞER SHOWMEN ARIYORSANIZ KAÇ SENEDİR HÜKÜMETTE OLUPTA HALA AĞLAYAN MALUM İNSANLARA BAKIN

  • misafir
    01.01.1970 02:33:30

    Herkes isterse fikrini açıklamakta özgürdür.Ama eğer zorla fikrini açıklaması istenirse bu zorbalıktır.Demokrasi böyle bir şeydir işte.Bilmeyenler öğrensin işte.Sezen Aksu açıklarken iyi de Metin Uca açıklarken mi kötü oluyor????

  • misafir
    01.01.1970 02:33:30

    BİLDİK BİLMEDİK KONUŞMAYIN BE BU REFERANDUM HAZİNEDEN PARA ALINMIYOR HİÇ BİR PARTİDE ALMADI AKP DE ALMADI PEKİ NEREDEN GETİRDİ RECEP BEY BU KADAR PARAYI...SADECE BİR GÜNLÜK GAZETE REKLAMI 40 BİN LİRA SOYUP SOĞANA ÇEVİRDİLER HARAMİLER ALLAH HEPSİNİN BELASINI VERSİN....BERTARAF EDECEKMİŞ...KENDİLERİ Allah tarafından bertaraf olacak...darbeymiş ne darbesi tezgahladi FETTULLAH GÜLENLE kurdu faşist sivil ordusunu yani polis ordusunu...yargıda tamam...evet çıkarsa bir sabah uyandığımızda atadığı savcılarla birlikte hepimizi alıp tam bertaraf ederler...AMA YANILACAKLAR SANDIKLARDAN HAYIR ÇIKACAK....

  • misafir
    01.01.1970 02:33:30

    Metin uca, neye hayır ya...bu zamana kadar hayırlarla yürüdü. ne oldu? söylermisiniz?

  • misafir
    01.01.1970 02:33:30

    sen kimsin kardeşim
    seni kimse tanımıyorki
    reklamamı ihtiyacın var.
    kendi fikrini kendine sakla
    şovmen

  • misafir
    01.01.1970 02:33:30

    ayrıca evet reklamları için ne kadar para harcandı diyo...bre gerizekalı hazinden alınan paralar propaganda için alınır cebe indirmek için değil.diğer partilerde alıyo onlarda kullansın paraları ama yoook muhalefet partisi olunca öze batmaz 33milyonc tl cik!!!

  • misafir
    01.01.1970 02:33:30

    hükümetle çıkar ilişkisi olmayan sanatçılar diye bir tabir geçiyor eger sırf çıkarları var diye evet veya hayır diyorlarsa eger aydınlar böyle yapıyorsa vay halimize

  • misafir
    01.01.1970 02:33:30

    hayirlisiyla hayir sagolasin metin uca

  • misafir
    01.01.1970 02:33:30

    Yahu bu terbiyesizlere toplumun ahlaki değerlerini tahrip ettirmek için mi program yaptırıyorlar.Adam bayan arkadaşının annesiyle bile beraber olmuş.Utanmadan konuşuyor.Terbiyesiz herif...

  • misafir
    01.01.1970 02:33:30

    herkesin düşüncelerine saygılı olduğunuz gün adam olursunuz

  • misafir
    01.01.1970 02:33:30

    metin uca denilen ve haberci olduğunu iddia eden arkadaş. \\\"bitaraf olan bertaraf olur\\\" sözü gidin evet deyin manasına gelmiyor. muhakkak bir taraf olun, ister evet ister hayır ama muhakkak oy kullanın demektir. sen o küçük beyninle bunu anlamadıysan haberci değil ışıkcı bile olamazsın. ismim ali sezer.

  • misafir
    01.01.1970 02:33:30

    sen git mühendislik yap.herkes işini yapsa bu ülkede hiç bir sorun kalmayacak ama herkes herşey hakkında fikir sahibi ben anlamıyorum.bu adam kendi işinden başka herşey yapıyo muhabirlik oyunculuk sunuıcluk yazar ne biliym herşey var bu adamda........

  • misafir
    01.01.1970 02:33:30

    Türkiye Cumhuriyeti Başbakanına böyle şerefsizlik olurmu lan demekle hem başbakanımıza hem milletimize hakaret ediyorsun metin uca herkesin kendi kararı kimse seni evet de diye zorlamıyor bu kadar çırpınman niye neden bu kadar panikliyorsun

  • misafir
    01.01.1970 02:33:30

    PKK\\\'NIN YANINDA BULUNACAĞIMA EVET DERİM KARDEŞ!!!

  • misafir
    01.01.1970 02:33:30

    milleti niye etkilemeye çalışıyorsunki eğer kendine güveniyorsan bir parti kur hodri meydan siyaset sunuculuğa benzemez...

  • misafir
    01.01.1970 02:33:30

    şimdi soruyorum yüzde 56 evet çıkınca ne olacak bi açıklama yaparsanız sevinirim hayatımızda neler değişecek.. neler daha düzgün olucak.. hırsızlığın ,yolsuzluğun ,kaçakçılığın ,sonu gelicekmi..bide acaba insanlar artık 5 torba kömür için kişiliklerini satmayacaklar dimi yada 5 torba kömüra muhtaç kalmıyacaklar dimi..EVET deyince ülkemizin ekonomisi süper olucak işsizlerimiz iş bulacak dimi.. EVET deyince açılım adı altındaki kardeşi kardeşi vurdurma oyunu bitecek dimi

  • misafir
    01.01.1970 02:33:30

    Metin Uca mı ucuk mu bucuk mu lan sen kendini ne sanıyorsun

  • misafir
    01.01.1970 02:33:30

    Metin Uca nın ne Kahati var,Sahibine göre havlıyo...

  • misafir
    01.01.1970 02:33:30

    METİN UCA GİBİ DEHALARI ORTADAN KALDIRIP MİLLETE AT GÖZLÜĞÜ TAKMAYA ÇALIŞANLAR GÜN GELİR DEVRAN DÖNER DAR AĞAÇLARI SİZLER İÇİNDE KURULUR İŞTE O GÜN TÜRKİYE YENİDEN AYDINLIĞA KAVUŞUR!!!

  • misafir
    01.01.1970 02:33:30

    METİN UCA YI ELEŞTİREN ARKADAŞLAR ACABA SİZLER METİN UCANIN OKUDUĞU VEYA ARAŞTIRDIĞI KONULARIN BİNDE KAÇINI OKUDUNUZDA AHKAM KESİYORSUNUZ!!! AMA PARDON SİZ NE DERSE İNANDIĞINIZ BAŞBAKANINIZIN YOLUNDASINIZ UNUTMUŞUM PARDON!!!! ATIP TUTACAĞINIZA BİRAZ OKUYUNDA REFARANDUMDAKİ MADDELERİN NE KADAR VAHİM OLDUĞUNU GÖRÜN AMA SİZ OKUMAZSINIZ VE SADECE BİR KAÇ İNSANIN AĞZINA BAKARSINIZ TIPKI DİNİNİZİ BİLE OKYANUS ÖTESİNDEN ALDIĞINIZ CEVAZLA YERİNE GETİRDİĞİNİZ GİBİ!!!!

  • misafir
    01.01.1970 02:33:30

    yaw 80 lı yıllardaki solcular tv lerde çekılar konuşurlar,konuşmalarında bi adap vardır uslup denen bişey vardır her ne olursa olsun karşındakine saygı vardır,mamakta muhsin yazıcıoğlu dev-solun başındaki 2 adamla beraber 4 yıl aynı hücrede yaşamış ve bir gün bile kalp kırmamışlardır,,şimdinin koministlerini anlamıyorum yaa çok terbiyesizler uslupları inanılmaz itici,hep karalama,çamur atma,yalan iddalarda bulunma yani iğrençlik adına herşey var yaa,ben şunu demek isterim metin uca gibileri salak salak konuştukça,bu ülkede tayyip erdoğan\\\'lar hep büyüyecek

  • misafir
    01.01.1970 02:33:30

    sevgili metin uca senin beynin sulanmış. para nerden nasıl olduğu seni ilgilendirmez populersiniz diye herşeyi sorfulaymazsınız. sayın uca

  • misafir
    01.01.1970 02:33:30

    sizin gilerin işine gelmiyor demi ama unutmayınkı 13 eylul sabahı görüşürüz reklam paralarını bızim gibi turkiye gönüllüleri veriyor bayram sabahı gel elimi öp sanada veriyim ucuk

  • misafir
    01.01.1970 02:33:30

    Evet de çıksa, Hayır da çıksa, RTE TBMM yi Dolmabahçe Sarayına da taşısa, Padişahlık Halifelik hayalleride kurulsa Türkiye Cumhuriyeti, Mustafa Kemal ATATÜRK ün ilke ve devrimlerinden asla ödün vermeden varlığını sürdürecektir, böyle biline

  • misafir
    01.01.1970 02:33:30

    Çok acı... Yapılacak bir referandum , oysa siz birbirinize zavallı diyip aşağılıyorsunuz. Ne çıkarsa çıksın hepimiz kardeşiz ne zaman unuttuk bunu?

  • misafir
    01.01.1970 02:33:30

    ülkemizin başbakanına terbiyesiz demek \\\'TERBİYESİZLİKTİR\\\'SENİ KINIYORUM.

  • misafir
    01.01.1970 02:33:30

    ak partinin aldığı paraların kurusu kurusuna nereye harcandıgı ak partinin kendi sitesinde mevcuttur.ekran karsısında insanları yanıltmaktan baska bırsey yapmıyorsunuz... peki chp nın hazıneden aldıgı paralar nereye harcıyor bunu sıtesınden takıp edebiliyor muyuz yada bunu bildiriyorlarmı....? akp yi kötülemek için tonlarca yalandan baska birşey yapmıyorsunuz yazık sızlere... ben akp li değilim ama sizleride anlayamıyorum. kemal kılıçdaroğlu dokunuzmazlıkları kaldırın evet diyelim diyor yani paketin 26 maddesine evet diyor ama dokunuzmazlığı bahane ediyor halkı kandırmaya calısıyor... tamamıyle samımıyetsiz bir başkan... kendi söylediklerini 2-3 gün sonra inkar ediyor yada özür diliyor araştırmadan konusuyor tıpkı sızler gibi.....

  • misafir
    01.01.1970 02:33:30

    mührü alın vurun kahveye,akp lilerin referandum öncesi yaptıklarını görüyoruz,onlar afişi rahatlıkla asıyorlar,broşürü rahatlıkla veriyorlar biz hiç bir şey yapmıyoruz chp liler kültürlü ve çağdaş insanlardır ama sabrımızı taşırmayın yeri zamanı gelince hepsinin hesabını soracağız!!!!!onun için 5 gün daha efendi kalın....

  • misafir
    01.01.1970 02:33:30

    de get şurdan dinledim maalesef zaöman kaybı daha boş işler yapabilirdim

  • misafir
    01.01.1970 02:33:30

    Ahaha Metin Uca benim için ölmüştür.

  • misafir
    01.01.1970 02:33:30

    helal olsun sonuna kadar hayır bencede %56 hayır cıkıcak..

  • misafir
    01.01.1970 02:33:30

    sn metin bey o kadar güzel konuşuyorsunuz ki zavallılar bile sizin bu konuşmalarından rahatsız olmuşlar.ama naparsın bu ülkede malesef beyninin içi haşereyle dolu insanlar var ki bunlara biz ülkenin gerçeklerini 80 yıldır anlatamadık halende anlatamıyoruz.hepsi ZAVALLI

  • misafir
    01.01.1970 02:33:30

    metin metin,sen benim için bir hiçsin,senin dediklerin de bir hiç
    sinek vızıltısı sayılır benim için,senin dediklerini ve kitaplarını ancak enayiler dikkate alır,sen git onları onlaar anlat canım,sen ne dersen de en az % 55 evet çıkacak...zoruna mı gitti,13 eylülde görürsün.

  • misafir
    01.01.1970 02:33:30

    EY YÜCE RABBİM NE OLUYOR BİZİM İNSANIMIZA BÖYLE, NERDEYSE BİRBİRİNİZİ YİYECEKSİNİZ. KENDİ İÇİMZİDE (SEN-BEN-BİZ SİZ) DİYE PARÇALANIYORUZ. NE VAR BU KADAR? NE HÜKÜMETLER GELDİ GEÇTİ, BİRBİRİNİZE HAKARET ETMEYE GEREK VAR MI? HERKES DÜŞÜNCESİ NE İSE YANSITSIN SANDIĞA, KAVGALARA,TARTIŞMALARA KÜFÜRLERE GEREK YOK?

  • misafir
    01.01.1970 02:33:30

    cahil insanlarla cahil olmamak lazım ...
    sonuçta cahil olan insanlar bile sonunda kendilerini geliştirip daha geniş ve doğru bakabilecekler dünyaya ...
    insan üzülüyor gerçekten bu ülke nerelere geldi.
    atatürkün emanetine nasıl bakıyoruz kimlere kaldı bu ülke yazık
    yaşasın LAİK TÜRKİYE CUMHURİYETİ

  • misafir
    01.01.1970 02:33:30

    SAĞ DUYULU VATAN SEVERLER VATAN HAİNİ YOBAZLARA HAYIR

  • misafir
    01.01.1970 02:33:30

    dili sürçt herhalde %56 evet diyecekti aslında

  • misafir
    01.01.1970 02:33:30

    metin uca klasik chp li chp hazırlasaydı evet derdi eminim.

  • misafir
    01.01.1970 02:33:30

    neler gördüm şu yorumlarda ya. gençlik iran modeli kültüre mi geçiiyoruz, yoksa osmanlıya mı dönüyoruz. unutmayın ki osmanlıdan geldik. ve hçbir zaman pişman olmayacağız. gericilik denen osmanlı medeniyetine siz bu kafayla giderseniz 2100 de ulaşamazsınız. sizi kendi kültürüne düşman eden metin uca gibi kişilere katılın bakalım.

  • misafir
    01.01.1970 02:33:30

    zorunamı gidiyor METİNNNNN sonuna kadar EVET EVET EVET

  • misafir
    01.01.1970 02:33:30

    OYLUM: bu adamı niye programa çıkardıyorsun ki bu adam nerde program yaparsa zampik yapıyorum bak reytink lerin düşer işinden olursun;TALU

  • misafir
    01.01.1970 02:33:30

    Bu kadar cahil varken, sonumuz nasıl iyi olacak anlayamıyorum. Bitanesi bu ülke artık sizin elinizden gitti demiş, nereye gitti? Tarikatçılara mı gitti? ŞEyhlerin dizinde oturup sestur alanlara mı gitti? Eşkiyalık yapanlara mı? Yoksa senin gibi cahil, bütün gün yaptığı tek kültürel aktivite TV izlemek olan insanlara mı? Faşizmin ne olduğunu bilmeyenler ahkam kesiyor. Anayasa değişikliği ile elit kesimin varoşlar seviyesine ineceğini iddia eden şahıs ise malesef doğru tespit yapmış, çünkü kafası çalışanın da elindeki hakları alacak akpnin anayasa değşikliği. Şu cumhuriyet kurulduğu günden itibaren Osmanlı\\\'nın cehaletine ne özlem duydunuz, ne işlere kalkıştınız. Hala aynı kafa aynı mesnetsiz sinir edici yorumlar. Allah bu vatan kurtulsun diye kan ve alın teri döken hayırlı atalarımızın aşkına size fırsat vermez inşallah ve hayır çıkar...

  • misafir
    01.01.1970 02:33:30

    Yüzde elli altı hayır çıkacakmış! Bu bile bu adamın millete be kadar yabancılaştığını gösteriyor.Referandumda öyle bir evet çıkacak ki ne olduğunuzu şaşıracaksınız.Tutmuş bir de 82 anayasasına yüzde doksan evet çıktı diyor.darbeden sonra ne çıkacaktı.bu kafa darbeci kafa ...bunlar sivilleşemezler.halktan kopuklar.ne olduğunu 13 eylülde göreceksiniz.sabredin az kaldı...evetçilere yönelik hakaretleri de kendileri ile çarpıyor sahiplerine iade ediyorum.

  • misafir
    01.01.1970 02:33:30

    metin ucagerçek hayatı oyun sahnesi sanıyor sunduğu haberleride biliyoruz gerçek hayatla okadarba balga geçilmez kısaca ukala

  • misafir
    01.01.1970 02:33:30

    METİN UCA UKALA ADAMIN TEKİ.FARDON YANLIŞLA KENDİSİNE ADAM DEDİM.73.5 MİLYON TÜRK ÖZÜR DİLERİM

  • misafir
    01.01.1970 02:33:30

    kesinlikle evet çıkar Allahın izniyle. ya tutarsa şarkılar da oluyor anca ya hayır çıkarsa misali.

  • misafir
    01.01.1970 02:33:30

    Neden ?sözde demokraside Evet diyebilmek kadar Hayır demek de özgür değil mi? Adam size uysun uymasın fikirlerini beyan ediyor..Ama şu da doğru her türlü karşıt fikri sindirmekten başka bir şey bilmeyen bu yönetimde halkına aynı fikirde olmadığı için yol verenlerin aynı şekilde Oylum Talunun ayağını da kaydırması mümkündür!!

  • misafir
    01.01.1970 02:33:30

    SPİKER OYLUM TALU\\\'NUN ÖZELLİKLE METİN UCA\\\'YI KONUK ALDIĞINI, HAYIR PROPOGANDASI YAPTIRDIĞINI GÖRMÜYOR MUSUNUZ!OYLUM TALU\\\'NUN BENCE HABERTÜRK\\\'DE İŞİ KALMADI ARTIK..

  • misafir
    01.01.1970 02:33:30

    sen kendinikandır işi bak sana başbakanın adını azını alma chp li sen sin terbiyesiz senin yerin beli çıkarmayın bu adamı kötü konuşacam

  • misafir
    01.01.1970 02:33:30

    SEN ANCAK KENDİ ŞARLATANLIĞIN ÜZERİNE YORUM YAP.

  • misafir
    01.01.1970 02:33:30

    lan oğlum git işne nerenizi yırtarsanız yırtın bu ülke sizin elinizden gitti...........

  • misafir
    01.01.1970 02:33:30

    ulan şu evet diyenler bu vatanı satmaya her an hazır vatan hainleridir.Türkiye Cumhuriyetini yıkıp İran modeli devlet kurmaya çalışan hainlerdir diyorum.
    KISACASI BUNLAR \\\'HAYIR\\\'SIZLAR dır. hayırsız insandan bu ülkeye fayda olnmaz. Bu ülkeye hayırlı insan lazım.YAŞASIN LAİK TÜRKİYE CUMHURİYETİ.

  • misafir
    01.01.1970 02:33:30

    Metin uca bazı zihniyetler gibi sende partiye dökmüşsün bu işi yazıkkkk bide haberci olacaksın ya!

  • misafir
    01.01.1970 02:33:30

    la olum sen yürü git kadın programı yap ...anlama özürlü hayırda desen tarafsın evet de desen tarafsın ...taraf olmayana bertaraf diyor .. anlamazki

  • misafir
    01.01.1970 02:33:30

    tuzu kuruların üstün durumda bulunanların ellerinden gidecek olan özellikleri üstünlükleri yüzünden böyle konuşmaları normaldir. üstünlerin hukukundan hukukun üstünlüğüne geçmek kolay değil hazmetmek lazım. ki oda zor görünüyor. üstünler eşittir normal halk. formülü çok zor gelecek onlar için.

    yaşasın eşitlik. elit tabaka diye geçinenler ile varoşlarda yaşayanlar eşit olacak.
    onun için sonuna kadar EVET EVET EVET...

  • misafir
    01.01.1970 02:33:30

    faşizmin göbeğinde faşizm i haykırmak metin uca gibi yürekli insanlara düşer..mevsimler boyu açlık grevine yatan devrimciler değilmidir 12 eylül zindanlarında zaferi kucaklayan..sizin başbakanınız daha bebe..biz ne başkanlar gördük.. :))

  • misafir
    01.01.1970 02:33:30

    misafir 07:23:37\\\'ye
    Bertaraf demek tarafsız demek değil, bitaraf tarafsız olmaktır. Bertaraf ise yok etme, yok olma anlamındadır. Bence başkasını eleştireceğine önce kendine bak Allah\\\'ın cahili(çoğu akp\\\'li gibi).
    Sonuna kadar HAYIRRRRRR!!!!!

  • misafir
    01.01.1970 02:33:30

    AKPKK\\\'lı yandaş kudurumuşların alınlarının ortasına vurur gibi vuracam HAYIR\\\'ı

  • misafir
    01.01.1970 02:33:30

    sapıtmışsın metin uca,söylemiş olduğun sözleri bir gözden geçir.Türkiyede böyle bir faşizm varsa sen bu sözleri rahat rahat söyleyemezsin hatta sana söyletmezler.O dediğin faşizm senin çok methini ettiğin 82 anayasısını yapanların zihniyetidir.Bir sağdan bir soldan götürdüler.Sanki birşeyler biliyor zannediyorsun. inan kuş kadar beynin yok.yazık

  • misafir
    01.01.1970 02:33:30

    bu adam tam bir chp yandaşı ee it iti kollar tabi akp ye diyor nerden alıyor bu afiş paralarını ama chp den bahsetmiyor şişli nişantaşına gelsinde görsün chp afislerini ve hergün rumeli caddesinden geçen o hayırcı araçlarının anansla çıkardığı rahatsız edici gürültüyü. rezil bunların hepsi insanları asla kandıramazlar Evet sonuna kadar EVET

  • misafir
    01.01.1970 02:33:30

    deminki yorumumu niye yayınlamadınız bumu sizin demokrasi anlayışınz

  • misafir
    01.01.1970 02:33:30

    TÜRKİYE CUMHURİYETİNİN başbakanına trbiyesiz diyecek kadar alcalan bu zavalı adam hangi taraftan olusa olsun yeterki biraz edepli olsun

  • misafir
    01.01.1970 02:33:30

    çok konuşuyorsunuz akp liler.bu millet sizin sesinizi kesecek az kaldı.sonunuz anap tan kötü olacak.o zaman gak partisini kurarsınız.

  • misafir
    01.01.1970 02:33:30

    evet çıkacak sende çatla patla.

  • misafir
    01.01.1970 02:33:30

    sonuna KADAR HAYIRRRRR.....................

  • misafir
    01.01.1970 02:33:30

    OOOOFFFF OOOOFFFFF CANIM ÇIKSIN BENİM GÜZEL ÜLKEM.NE KADAR DA CİVANMERT BİR ÜLKESİN SEN.BU KONUŞAN YARATIĞI BİLE İÇİNDE BARINDIRABİLİYORSUN.BU UYUZ HAYATINDA HİÇ DOĞRU SÖYLEMEMİŞTİR.HEP YALAN SÖYLEMİŞTİR.ONUN İÇİN BAŞKALARININDA KENDİSİ GİBİ YALANCI OLDUĞUNU SANIYOR.12 EYLÜL ANAYASASI SENİN MÜNASİP BİR YERİNE YERLEŞTİRMEK LAZIM EBDİYEN ONUNLA YAŞA.%93 LE GEÇMİŞMİŞ SEN ZORBALIKLA GEÇİRİLEN BİR DAYATMAYA ANAYASA MI DİYON LAN SİBOP!YALAN SÖYLÜYORSUN.KADİR İNANIR DUYMASIN ÜLEEEN!YALAAAAAAN.

  • misafir
    01.01.1970 02:33:30

    kocamannnnn 4 adetttt hayırrrrrr

  • misafir
    01.01.1970 02:33:30

    EĞer dediğin gibi bir dikta olsaydı sen o sözleri orda sarf edemezdin.... Nasıl bir celişki bu?????*

  • misafir
    01.01.1970 02:33:30

    aslansın be uca faşizimi görüyoruz bu faşist baskılara hayır diyoruz hayır

  • misafir
    01.01.1970 02:33:30

    evet. bir terbiyesiz varsa oda metin uca

  • misafir
    01.01.1970 02:33:30

    metin uca meclisten çıkan iradeye saygı gösterilseydi bu kadar masrafada gerek kalmazdı sen şu anda orada konuşarak kimlere yalakalık yapıyorsun 411 oyla meclisten geçen namusumuzu anyasa mahkemesi bozdu şimdi bu oyunlar bozuluyor sıra senin o bozuk kafanında düzeltilmesine geliyor hainler...

  • misafir
    01.01.1970 02:33:30

    metin uca o \\\"taraf olmayan bertaraf olur\\\" lafını anlamaktan aciz daha. \\\"bertaraf olmak istiyorum\\\" diyor. o laf evet demek anlamında değil ki zaten.taraf olmayan bertaraf olur sözü arada kalanlar için söylenmiş bir söz.evet veya hayır diyenler zaten taraf olmuş ve o laf kapsamından çıkmış oluyorlar...metin uca neden üstüne alınıyor ki? anlama özürlü adam...

  • misafir
    01.01.1970 02:33:30

    bu ve bunun gibiler faşizmin son haddidir. kannımca bu faşist adam, yeni anayasa metni ile ilgili zerre kadar bilgisi yok. gerekçelerine bakarken bu konuda ne kadar cahil olduğu görülmektedir. bu adamın ve gibilerinin darbe anayasına neden evet dediğini iyi irdelemek gerekir.bu da geçmişlerinde yatmaktadır...

  • misafir
    01.01.1970 02:33:30

    Sonuna kadar HAYIR

  • misafir
    01.01.1970 02:33:30

    cok buyuk ve cesaretli bir adam Metin Uca,
    AKP diktatorlugunun maskesini iyi dusuruyor...

  • misafir
    01.01.1970 02:33:30

    senden zaten bu memlekete faydalı biri olmadıgını bu millet iyi biliyor sen eger bu yorumları okuyorsan neyin varsa sat hayıra çalışa satacagın şeyleri sen cok iyi biliyon zaten bunun besleniyonuz ARTIK SİZİN GİBİLER İÇİN EVET EVET EVET

  • misafir
    01.01.1970 02:33:30

    Tahmin ettiğin yüzde tam tersine çıkarsa
    halkın tercihine saygı duyacakmısın? Hiç zannetmiyorum ,çünkü senin kendine saygın yok.

  • misafir
    01.01.1970 02:33:30

    dogru ya senin gibi ne dedigi belli olmayan insanlara uyup hayır diyelim. şuandaki anayasa mahkemesi chp nin arka bahçesi olmuyorda madem bu yeni anayasa taslagı neden akp anayasası oluyor nasıl bir toplum olduk

  • misafir
    01.01.1970 02:33:30

    Değişime kapalı insanlara bağnaz ve yobaz diyorum.Kardeşim değişmeyen bir yasa yasa olabilir mi onun adına dogma denir.Yasa denmez.Bu yasalar insanların koyduğu yasalar elbette değişime maahkum değişmeyecek diyen insanlar art niyetli insanlardır.Anayasa değişikliği için hükümetin her yola başvurduğunu ama görüşmelere olumlu cevap vermediklerini tüm millet televizyonlardan izledi.Hayır diyen insanlar şartların iyileştirilmesine karşı gelen insanlardır.Nasıl bu kadar iddalı konuşabiliyorsunuz .Sandıktan evetler çıkmaya başlayınca ne kadar geri kafalı olduğunuzu göreceksiniz.Hiç millet rahat yaşama hakkını tepermi siz bu milleti salak mı zannediyorsunuz.Bu millet asil bir millettir.Sizin gibi çatlak seslere ancak gülerek cevap verir.Bir de sandıkta cevap verir.Bir zamanlar sandığa gömülenler artık sandığın yüzünüde göremeyecekler.Kendileriyle çelişen insanlardan bu millere hayır gelmez.

  • misafir
    01.01.1970 02:33:30

    adamlar resmen kinlerini kusyolar ama evet damgası yüzünüze tokat gibi yapışacak

  • misafir
    01.01.1970 02:33:30

    bu adam doğan yayın gurubunun yalakası...
    ayrıca hayır diyenlere bakın:
    kemal kılıçdaroğlu tuncelili
    metin uca hakkari
    berham şimşek bayburt
    ayrıca isteyenlere geçmişteki pislik videolarınıda gösterelim...
    bunlar vatan düşmanları emin olun...

  • misafir
    01.01.1970 02:33:30

    sen ancak kanalizasyonda oynarsin zaten

  • misafir
    01.01.1970 02:33:30

    evet evet evet evet evet evet evet evet evet evet evetevet evet evet evet evet evet evet

  • misafir
    01.01.1970 02:33:30

    arkadaşın bitanesi bu adam hakkarili demiş yanlış biliyo galiba ben aksehirli diye biliyorum da hakkarili olsa ne olur ki hakkarililer bu ülkenin vatandaşı değilmi mtin uca hakkarili diye evetmi diyecek ğiz

  • misafir
    01.01.1970 02:33:30

    metin uca bu memlekette senin sözünü dinlyecek bir kimse göremiyorum ben bu halk senden daha bilgilidir ve cahil değildir senin gibi. bizim halkımız ne yapacağını bilir sonuna kadar bu millete güvniyoruz.ama sana kimse güvenmez merak etme.ne kadar çabalarsan çabala bu iş olacak.EVETTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT...

  • misafir
    01.01.1970 02:33:30

    sonuna kadar EVETTTTTTTT

  • misafir
    01.01.1970 02:33:30

    metin uca senin zamanında cem uzan yalakalıklarınıda biliyoruz.cem uzan ın ne oldugunu tüm Türkiye gördü.sen kim para verirse onun yanındasın.senn karekterin bukadar iste...

  • misafir
    01.01.1970 02:33:30

    senin gibi terbiyesizden haber sipikeri olursa senin sunduğun haberlerdende hayır gelmez

  • misafir
    01.01.1970 02:33:30

    sen nerde yaşıyorsun be şarlatan!! adamlar ayğınıza geliyoruz dediler anayasa paketi için,gelmeyin çay içip geri dönersini dediler,olmadıher partiden iki milletvekili gönderip grup kuralım dediler bunada yanaşmadılar.. en son çare halkın özgür iraesine kaldı.. bütün bunlardan haberin yoksa susacaksında seni adam sanacaklar!!

  • misafir
    01.01.1970 02:33:30

    ÇOK TEŞEKKÜRLER SAYIN UCA
    SÖYLEDİKLERİNİZE AYNEN KATILIYORUM.

  • misafir
    01.01.1970 02:33:30

    Hayır diyenlerin vatanseverliklerinden,demokrasi bilincinden ne kadar yoksun olduklarını haykırmak istiyorum..İnadına hayır demek,inadına vatan hainliğidir..

  • misafir
    01.01.1970 02:33:30

    metin uca %56 çok beklersin. sandıktan evet çıkacaktır varmısın 100bin liralık iddaya?

  • misafir
    01.01.1970 02:33:30

    Yazık yaa.. Evet pankartlarının kaynağı ne ise,hayır pankartlarının kaynağı aynıdır..Uca..yine sulandırdın konuyu..Ayıptır..ayıp..

  • misafir
    01.01.1970 02:33:30

    sevgili metin UCA sen sabah programı yaparken de kriz teyet geşçek deyen başbakanla dalga geçmeye çalışmıştın ama hepiniz mahçup oldunuz gene mahçup olcaksın bukadar yandaş olma...

  • misafir
    01.01.1970 02:33:30

    Bence de evet cikar\\\"RTE uyanik bazi zavallilara
    torba torba makarna dagitti,yediler makarnayi
    beyinler dumura ugradi\\\"RTE istedigi gibi
    yönlendiriyor bu zavallilari,Ne evet ne hayir
    boykot,Hic bir partiye oy yok hepsi\\\"Abd kuklasi.

  • misafir
    01.01.1970 02:33:30

    Zihniyetinizin ele geçirdiği devlet kurumları sizin gibi halktan görünüp,halka tepeden bakanlardan temizlendiçe telaşınız artmaya devam ediyor.Ağzınızın ölçüsünü kaybederek salyalarınızı akıta akıta kudurmuşçasına saldırıyorsunuz.Arttık milletimiz uyandı kimin samimi kimin sahte olduğunu anladı artık.Uca bey 13 Eylüle kadar hayallerinle yaşa...

  • misafir
    01.01.1970 02:33:30

    metin uca sen kimin çoçugusun çok merak ediyorum hangi sıfatlakonuşuyorsun .engellendim diyorsun ama hala televizyonlara cıkıp konuşabiliyorsun.engellenen insanlar bunu yapamazlar.televizyondan araba siparişiveriyosun daha ülkemize gelmemiş arabayı kaçpara olursa olsun farketmez deyip sipariş veriyorsun.bu kadar parayı nerden kazanıyorsun.referandumu bir genelseçim havasına sokanlarmı ülkemiz insanını kandırıyor yoksa bunun bir referandum oldugunu ve ülkenin darbe anayasasından kurtulmasının önünü açanlarmıyalan söylüyor .

  • misafir
    01.01.1970 02:33:30

    anayasa dğişikliği ülkeyi değilde seni bulunduğun konumdan daha geri götüreceğine inancım tamdır... böyle kişiliksizleri tv ye çıkartıp görüş alıyorlar ya ona çok kızıyorum senin konumun ne birikimin ne ideolojin ne sen bir kere bu topraklarla barışık değilsin...BU ÜLKENİN SENİN HAYIR OYUNA BİLE İHTİYACI YOK...

  • misafir
    01.01.1970 02:33:30

    ualn azgın azınlıklar patlasanızda çatlasanızda evt alçak herif hakkındaki pezevnklik iddialarını sen bir cevapla sonra konuş zorla bizi ak perti militanı yapıyosunuzz

  • misafir
    01.01.1970 02:33:30

    vallaha milyonlarca kez E V E T.......

  • misafir
    01.01.1970 02:33:30

    senin gibi terbiyesizden haber sipikeri olursa senin sunduğun haberlerdende hayır gelmez.çünkü habercilik ciddi bir iştir.

  • misafir
    01.01.1970 02:33:30

    senin derdin başka metin uca sende yandaşının peşindesin başka bir amacın yok ülkesini sevmeyenler arasında sende varsın ama senın sesi kıstılar ancak yarısma programları yaparsın böle..

  • misafir
    01.01.1970 02:33:30

    Söylediklerine kendisi bile inanmıyor aslında :) Evet oylarının fazla çıkacağını bile bile konuşuyor hala bakalım 13 eylül günü de konuşabilecekler mi? yoksa evlerine mi kapanacaklar? :)

  • misafir
    01.01.1970 02:33:30

    Metin Uca, Pasanin kizi ve esi nasillar? Sen onun hesabini ver

  • misafir
    01.01.1970 02:33:30

    herşeye rağmen H A Y I R.... yargılanacaksınız evetçiler...

  • misafir
    01.01.1970 02:33:30

    hepiniz anlaşıpta mı yorum yazdınız lan

  • misafir
    01.01.1970 02:33:30

    kardeşim ne eveti ülkede işsizlilk almış başını gitmiş adam son çırpınışlarını yaşıyor bunun için tayyip kendini kurtarma peşinde anayasa değil tayyip yasası ....hayırrrrrrrr

  • misafir
    01.01.1970 02:33:30

    dikkatinizi çekerim bu adam HAKKARİ Lİ

  • misafir
    01.01.1970 02:33:30

    harifyen doğru emperyalizme-kapitalizme-siyasal islamcı atatürk karşıtı karşı devrimcilere inat HAYIR İNADINA HAYIR

  • misafir
    01.01.1970 02:33:30

    hayırrrrrrrrrrrrrrrrrrr,göreceksiniz zavallı evetci akp yalakaları

  • misafir
    01.01.1970 02:33:30

    geriiiiii

  • misafir
    01.01.1970 02:33:30

    bu adam ne diyor ya.. bu kadar sacma konusulmazki..

  • misafir
    01.01.1970 02:33:30

    uca kesmece bunlar
    sen ınsanmısın be lavuk ınsanları kandırıyorsun ozaman cok konuşanda yalan konuşur derler sende yalancısın ozaman kendını nımetten sayıyorsun hayırcılar

  • misafir
    01.01.1970 02:33:30

    kişisel faşizme gidiyomuş hadi ordan bazıları ayrıcalıklarını kaybediyor deme cesaretini göster.ağzın kanalalizasyon gibi be adam

  • misafir
    01.01.1970 02:33:30

    İnadına evet demiş arkadaşlar deseniz deyin kaybeden biz değiliz tüm türkiye kaybedecek

  • misafir
    01.01.1970 02:33:30

    saçmalığın daniskası....\\\'! hep evetçiler tarafında bakıyor..hayır broşürü bastıranlar para harcamadı mı ..ayrıca lider performanslarına bakıldığında evetten başka bi seçenek yok ...saçma sapan konuşuyor...!\\\'

  • misafir
    01.01.1970 02:33:30

    HAYIRRRR HAYIRRRR HAYIRRRRRR

  • misafir
    01.01.1970 02:33:30

    seni çok seviyoruz Metin Uca.. herkes senin gibi delikanlı olsa keşke.. HAYIR... Akp ye inat HAYIR...

  • misafir
    01.01.1970 02:33:30

    başbakanın kullandığı söz tusiad için kullandı ama senin gibi yalancılar sanki normal vatandaş için kullnamışgibi söylüyorlar...Siz önce anayasa mehkemesinin 1 tirilyon luk açıklanamayan harcamanın hesabını verin...

  • misafir
    01.01.1970 02:33:30

    UCA SEN NERENİ YIRTARSAN YIRT PARÇALA SONUÇ BELLİ

  • misafir
    01.01.1970 02:33:30

    boykot boykot inadına boykot

  • misafir
    01.01.1970 02:33:30

    Bu Metin Uca ne kadar geri zekalı bir adam. Evetin yüzde altmışın üzerinde çıkacağını bile bile hala bu şekilde nasıl kon uşuyor anlamıyorum...

  • misafir
    01.01.1970 02:33:30

    çıldırın delirin yaaa ÇATLAYIN İNADINA EVEEEEEEEEETTTTTTTTTT!!!!! KUDURUN KUDURUN KUDURUNNNNN!!!!!!!!!!!!!!!

  • misafir
    01.01.1970 02:33:30

    sen insanların engellendiğinden bahsediyorsun ama şuan canlı yayında ağzın senin konuşuyorsun herzaman olduğu gibi kıllığın üstünde ve kıl olarak yaşamaya devamedeceksin galiba.BENDE EVET DİYORUM

  • misafir
    01.01.1970 02:33:30

    soytarilar ne zamandan beri adam oldu ....

  • misafir
    01.01.1970 02:33:30

    Atatürk\\\'ün dedesini kestiği,ssk hastalarını 3 değişik kuyrukta bekletip ssk ya hiçbir artı getirmemiş,lafı bol icraatı olmayan tek dertleri din düşmanlığı olan bu insanlar eğer TAYYİP ERDOĞAN\\\'IN yaptıklarının birisni yapsalardı kendilerini firavun ilan ederlerdi.Eğer kendileri becerebilselerdi.Onlarda evet derlerdi.

  • misafir
    01.01.1970 02:33:30

    Şu sigara reklamına dikkat!. Bu Hayır videosunun altında, sigarayı bırakmaya hayırla (sağlığa zararlıdır), referandumdaki hayır (sağlığa yararlıdır) benzeştiriliyor. Hinlik yapmayalım lütfen.

  • misafir
    01.01.1970 02:33:30

    bu maydonoz kendini nimetten sanıyor bu adamı programa cıkaranın elinde patlar bi yerlere gelmek için ona buna çamur atıyor

  • misafir
    01.01.1970 02:33:30

    senin nasıl bir insan oldugunu biliyoruz. kendinize göre iyi olan iyi size göre iyi olmayan kötü .böyle birşey var mı yaaaa
    daebelere dur demek için
    demokrasi için
    daha özgür bir türkiye için

    ......

    EVET EVET EVET

  • misafir
    01.01.1970 02:33:30

    BIR ÜLKENIN BASBAKANINA TERBIYESIZ DIYECEK KADAR AKLINI YİTİREN METİN UCA ...
    EVET CIKACAK İSTEDIGIN KADAR ZIRLA EVET CIKACAK SENIN GIBI ZIHNI BOZUK KAFATASCI INSANLARIN SONU GELDİ..

  • misafir
    01.01.1970 02:33:30

    Metin bey filim cekmis de basarili olmamis, olmaz tabi, onun uzman oldugu filimler belli. Tümamiral Baha Eren ve ailesi ile bir filim ceksin bak giselerde ne rekorlar kiriyor.

  • misafir
    01.01.1970 02:33:30

    BİZ YILLARCA SİZİN GİBİ ŞRFSİZ HABERCİLERİ DİNLEYEREK KANDIK ARTIK MİLLET UYANDI SONUNA KADAR EVET 13 EYLÜL SANA KAPAK OLSUN UCAA

  • misafir
    01.01.1970 02:33:30

    bu oğlan ne söyledi anlamadık biri bize anlasın lütfen

  • misafir
    01.01.1970 02:33:30

    Binlerce kez \\\'HAYIR\\\',ağzına sağlık Sayın UCA.

  • misafir
    01.01.1970 02:33:30

    metin beyi dinledim.zaten gorusu sabit birisi.bu gibi insanlara agzinla kus tutsan yaranamassin.yok bertaraf etsinmis yok bilinc altiymis.yuzde 55 veya fazlasi ile evet cikarsa milletin iradesine saygi duyup koselerine cekileceklermi merak ediyorum...

  • misafir
    01.01.1970 02:33:30

    :))))

  • misafir
    01.01.1970 02:33:30

    benim akp ile olan çıkar bağım halkın kazan ması ayrıca liderlere bakınca ülkücü geçinip de alakası olmayan bir adam iki lafından biri palvra olan bir insanoğlu görüyorum bir 2 dönemdir vatan için çalışan bir başbakan evet insanlar günümüzde engellenmekte binlerce kızımız bu gün chp zihniyetinden dolayı serbestce okuluna gidememekte bumu özgürlük özgürlük için daha özgür adaletiçin evet evet evet bin kere evet

  • misafir
    01.01.1970 02:33:30

    Malesef kandık sonuna kadar EVET dedik bile siz korkularınızla Başbaşa kalın kabuslar görmeye devam edin halk her şiyi biliyor. Kimseyi inandıramıyorsunuz EVEEEEET

  • misafir
    01.01.1970 02:33:30

    akp afişleri kendi parasıyla harcıyodur CHP kendi afiş paralarını nerden yapıyormuş İş bankasındanmı gören adam sanır Taraf olmayan ber taraf olur derken Hayır demek bile bir taraf olduğunu anlamayacak kadar gerzek bu adam =)

  • misafir
    01.01.1970 02:33:30

    evet evet evet !!!

  • misafir
    01.01.1970 02:33:30

    sen ve senin gibi düşünen zihniyetlerin ülkeye hiç bir faydası olmadı olmayacak ancak şov yaparsınız sizi izleyende size güler ianadına EVET EVET EVET EVET

  • misafir
    01.01.1970 02:33:30

    Artık senin gibi sanatçı ve sunucu atfeden insanlar, bu milletin değerleri ile örtüşmüyor çürümeye yüz tuttunuz artık.İstemiyoruz artık sizleri ekranda

  • misafir
    01.01.1970 02:33:30

    13 eylulde morarmis suratini gormek hos olucak yoldas metin uca

  • misafir
    01.01.1970 02:33:30

    ınadına evet....

  • misafir
    01.01.1970 02:33:30

    terbiyesiz sensin

  • misafir
    01.01.1970 02:33:30

    sayın uca ssk batarken sen neredeydin acaba şimdi afişlere mi taktın fazla ince eliyorsun ya da elemekten korkuyorsun lütfen laf ebeliği yapma çünkü yaptığın en iyi iş bence bu

  • misafir
    01.01.1970 02:33:30

    türkiye\\\'nin en akıllı insanı metin ucaaa helal olsun sana

  • misafir
    01.01.1970 02:33:30

    \\\"Taraf olmayan bertaraf olur\\\" lafı illaki evet densin anlamında değil, hayır diyerek te taraf olabilirsin Uca bey. Yani şu lafı anlamadıysan ne diyeyim sana...

  • misafir
    01.01.1970 02:33:30

    aydın doğanın ekmeğini yiyenin ne demesini bekliyorsunki...bu anayasayı diğer partilerden biri hazırlasa böyle konuşurmuydu acaba

  • misafir
    01.01.1970 02:33:30

    meto avucunu yala:) oruç bozmaz.yalaaaaaan söylüyorsun.

  • misafir
    01.01.1970 02:33:30

    Uca doğru söylüyor...

  • misafir
    01.01.1970 02:33:30

    dsdd

  • misafir
    01.01.1970 02:33:30

    metn uca sen kim adam yerine koyar nankör

  • misafir
    01.01.1970 02:33:30

    Evet mi, hayır mı vicdan senindir
    Önce düşün sonra kararını ver
    İrade senin gün senin günündür
    Önce düşün sonra kararını ver

    Sözde aydınların türlü gafıyla
    Karar alma sağın solun lafıyla
    İrdele, incele her tarafıyla
    Önce düşün sonra kararını ver

    Meselenin biraz üstünde dursak
    Sonuca varırız kafayı yorsak
    Hâkimiyet milletindir diyorsak
    Önce düşün sonra kararını ver

  • misafir
    01.01.1970 02:33:30

    delikanlı adamsın ULUCA ,cesaret ister söylediklerin.nerede diğer sanatçılarda bu cesaret hepsi çanak yalayıcı ..

  • misafir
    01.01.1970 02:33:30

    sen cumhurbaşkanı adayı oluyordun. ne oldu yemedi değilmi. .. ürür, kervan yürür

  • misafir
    01.01.1970 02:33:30

    METİN UCA SENİ BİLİYORUZ NECİ OLDUĞUN BİLİNİYOR NE OLDUĞUNDA BİLİNİYOR RAHAT OL REFERANDUMDAN SONRA SANA %55 İ NE YAPACAKSIN DİYE SORARLAR

  • misafir
    01.01.1970 02:33:30

    metin uca beyfendi söylediklerinde bilgisizlik var bilgi sahibi olmadan fikir sahbi olup insanların kafasını bulandırma.Anayasa maddeleri hazırlanırken muhalefete gelin birlikte hazırlayalım denildi mi denilmedi mi? ancak muhalaefet olmak için muhalefet oluyorlar.

  • misafir
    01.01.1970 02:33:30

    Rüyadan uyandığınızda herşey sizin hayal edemediğiniz kadar güzel olacak merak etmeyin.
    Akp afişe para veriyor Chp bedava mı yaptırıyor niye onlardan bahsetmiyorsunuz acaba tarafsız değilsin tarafın belli zaten bertaraf olacak tarafdansınız

  • misafir
    01.01.1970 02:33:30

    saçmalıyor.
    ne den hayır ve neden evet i delikanlı gibi anlat.
    kan emici dönemleriniz bitiyor.
    referendumda %67 evet cıkacak.
    ve biz bu tarihi bayram ilan edeceğiz.
    niyemi.sizin gibi noldu belli olmayan insanların sömürüsünden kultulduğumuz için.

  • misafir
    01.01.1970 02:33:30

    bu metini hepimiz tanıyoruz 6 senedir program yaptırılmıyormuş kendisine niye acaba evli kadınlarla çekilmiş videolar yüzünden olmasın

  • misafir
    01.01.1970 02:33:30

    Metin Uca tam yerini buldun Kanalizasyonda orada oyalan git konuştukça batıyon o çukura.

  • misafir
    01.01.1970 02:33:30

    evet baskısı faşizmse hayır baskısıda faşizim değilmi metin efendi.neyi savunduğunu biliyormusun.ezbercisin ama ezberler buzulacak.13 eylül sabahı güneş yine doğudan doğacak ama başka insanların üzerine,sizin değil.

  • misafir
    01.01.1970 02:33:30

    bu adama niye hayır diyeceğimizi antlamasını istiyorum bunlarınki istediği olmayan zengin çocukları gibi hareket ediyorlar akp için değil gelecek için evet

  • misafir
    01.01.1970 02:33:30

    sen ne oy kullanırsan kullan ama doğruları konuş sen cumhuriyet elden gidiyor şeriat gelecek diyen ne oldu beki şimdide bu anayasa diğerinden daha kötü yalanını söylüyorsun az kaldı göreceksin hanyayı konyayı

  • misafir
    01.01.1970 02:33:30

    hayret bir sey metin uca\\\'nin bayagi kuyruk acisi varmis anayasa onu ilgilendirmiyor afis ler bayagi rahatsiz olmus onun hesabini soruyor 3 tane kitap yazmis bayagi para kazanmis kimlere ne yardimi olmus o kadar para kazanmis allah daha cokversin daha cok kazansin insaallah ama kimseyede hitler diye iftira atmasin ayip cok ayip beni sukutu hayala ugratti cehaletiyle .

  • misafir
    01.01.1970 02:33:30

    terbiyesiz bir insan.

  • misafir
    01.01.1970 02:33:30

    mademki engelleniyorsunuz metin uca nasıl çıkıp bunları anlatabiliyorsunuz

  • misafir
    01.01.1970 02:33:30

    dırlamış... okendi hayatına baksın gayrı meşru ilişkilerini açıklasın kimle ne halt karıştırdını çıkıp söylesin doğru olmayanlar doğruluktan söz edemezler

  • misafir
    01.01.1970 02:33:30

    kardesim benim adima konusma sen ne dersen de tamam mi

sa