KATEGORİLER

Hadise - Altın Kelebek ödül töreni 2011

Hadise - Altın Kelebek ödül töreni 2011 HD 14.06.2011
Yorumlar
500 karakter kaldı...
Adınız :
GÖNDER
  • beyda
    20.05.2013 16:23:37

    çok güzelsin hadiseeeeeee

  • cicikız
    24.04.2012 09:02:49

    agzını oynatıyo çok belli sesi çok kötüymüş

  • rüya
    26.02.2012 19:57:30

    ayşe hadise o kıyafeti nerden aldın demişsin ya bit pazarından almış alcanmı ? :D

  • serkan
    09.02.2012 14:31:32

    tek kelime söylemek istiyorum sadece tek kelime hastayım

  • safura
    30.12.2011 17:48:11

    hadise haranim sana senide sarkilarinid cok seviyorum ..... cok guzel dans edn nasil beceriyorsuiyorsun

  • tuğçe
    17.12.2011 07:33:40

    hadise çok güzelsin ve sesinde çok güzeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelllllllllllllllllllllllllllllllllll ve benseni çok seviyoruuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuummmmmmmmmmmmmmmmmmm

  • ezgi
    08.10.2011 13:06:32

    hadisem süpersin ses desen ses yok diyenler müziktende sestende anlamıyor derim dans desem kıyafet desem bir insan bu kadar güzel taşır sahneyi bir artıst bu kadar güzel doldurur bir daha bir daha izliyorum canımsın hadisenin firikiklerine gelnce ha bikinyle durmuşsn ha üstüne etek giymişsn ne farkediyor ya o zamn kimse bikini giymesn arkadş karakter belirleme bişisi değil artı o neydi hadisem kala kala ona mı kaldın sen ya Allah kurtarmış canım valla hiç üzülmedim sopayla devam etsn yoluna Allahım tipi aklıma geldkçe deliriyorum klipte gördünüzmü ne kadar çok birbirlerine benziyolar :)) hadisemmmm karakter süper o gülüşn sıcaklığın yok mu insandan anlayan anlar ya bitanem benm çok tatlısın çok , seni çok seviyorum valla ayrıca bu aşk yaradı

  • peri
    23.09.2011 21:33:02

    süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

  • MeLeKkK
    15.09.2011 15:09:14

    Kısaca Mütthiş Hadise Harikasın Seni Çok Seviyorom :D

  • papatya
    12.09.2011 10:52:35

    hadise sen de şarkıların da çookk güzel sana bayılıyorumm

  • Ezelden UrfaLIyız
    23.08.2011 20:56:28

    gerçekten ses desen ses güzellik desen güzelik sana insan dienin ... sen bi MELEKSİN

  • gerçek bu
    14.08.2011 23:39:27

    hadiseyi begenmeyen acık sacık diyen bayanlar bence siz kıskanıyorsunuz varsa sizde gösterin sizi de alkışlayalım :)

  • AYŞE
    12.08.2011 21:14:58

    HADİSE O KIYAFETİ NERDEN ALDIN?

  • suuuuu
    08.08.2011 21:06:11

    yorumlar çok saçma böyle dans mı olur yaaa iğrenç bi dans ne diim valla acıyorum bu dansı beğenenlere

  • eda
    26.07.2011 20:52:17

    şarkılar harika mütiş hayranınım senin

  • mera
    16.07.2011 21:25:01

    süper ya sürekli izliyorum cesaret inanılmaz

  • cacuha
    12.07.2011 14:15:37

    hadisem süpersin ses desen ses yok diyenler müziktende sestende anlamıyor derim dans desem kıyafet desem bir insan bu kadar güzel taşır sahneyi bir artıst bu kadar güzel doldurur bir daha bir daha izliyorum canımsın hadisenin firikiklerine gelnce ha bikinyle durmuşsn ha üstüne etek giymişsn ne farkediyor ya o zamn kimse bikini giymesn arkadş show bu show karakter belirleme bişisi değil artı o neydi hadisem kala kala ona mı kaldın sen ya Allah kurtarmış canım valla hiç üzülmedim sopayla devam etsn yoluna Allahım tipi aklıma geldkçe deliriyorum klipte gördünüzmü ne kadar çok birbirlerine benziyolar :)) hadisemmmm karakter süper o gülüşn sıcaklığın yok mu insandan anlayan anlar ya bitanem benm çok tatlısın çok , seni çok seviyorum valla ayrıca bu aşk yaradı diyorum ama boşver diyorum sevgilerrrrrr muck

  • SELCUK
    10.07.2011 11:31:50

    BENCE SÜPER...

  • dilaRa
    05.07.2011 09:46:50

    bugün benim tiyatrom var ve bu tiyatro için 1.5 saat çalıştım tiyatromda hadisenin şarkısını oynayacağım...

  • isimsiz
    04.07.2011 11:18:57

    Yorumlara bakıyorumda çok aptalca... Hadisenin sesidee kendiside performansıda her zaaman güzel anlamsız yorum yapanlar sadece kendinize yetininn br /Kısskannanlarrr çatlasınn br / Özellikle HANDE YENER

  • OĞUZ KIYLIOĞLU
    02.07.2011 11:58:53

    ÇOK GÜZEL

  • njhfıoug
    28.06.2011 15:39:37

    kilotu görünuo

  • naz
    27.06.2011 16:56:57

    çok beğendim.. çok güzeldi.. çok çalışmışlar... ben beğendim.. bu kadar uzun süre böyle güzel danseden kaç şarkıcı var.... bende bale yapıyorum.. danstan anlıyorum güzel olmuş.. kıskanmasınlar...

  • mustafa
    24.06.2011 10:52:45

    manyak bir kadın bakıp bakıp

  • ayşe
    22.06.2011 11:57:44

    tek kelimeyle süper

  • 11111
    22.06.2011 08:13:52

    vücuduyla gösteriş yapıyor sadece ses olmayınca müslüman mı acaba hadise

  • 1235
    21.06.2011 15:43:54

    gördüğüm en salak sov hadisede abarttı

  • jjj
    20.06.2011 21:07:42

    ne yaptın sn gözümmm:))

  • ebrar
    20.06.2011 16:02:00

    süper süpeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer aşıgım bu kadına çok güzel fizi daha güzel oynaması harika tek kelimeyle türkiyenin 1 numarası kıskananlar çöatlasın.

  • merve
    20.06.2011 08:12:10

    artık barışın birbirinizi deli gibi sevdiğiniz çok açık ortada bunuda şarkılara döküyosunuz aşk da gurur olurmu hadise hanım adım at artıkkkkkk:)))

  • sabrina
    19.06.2011 15:52:41

    aşk haç beden giyer sarkısı süper dans performansıda süper olmuş

  • TUGBA
    18.06.2011 10:30:56

    MİĞDE BULANDIRICI VE UÇUK Bİ GÖSTERİ BAYAN DEDİĞİN NAİF OLMALI SEVMİYORUM KENDİ DÜŞÜNCEM BU...

  • gurbetci
    17.06.2011 13:00:04

    hadise naptin sen gulum ya :)

  • kara kedi
    16.06.2011 19:06:12

    güzellik kendini göstermek degilldir.....orasını burasını gösterdikçe daha iğrenç oluyo...duyyy hadise yanlış sularda yüzüyosun....)br /

  • murat
    16.06.2011 15:52:50

    superdın yaaaaaaaaaaaaaa senınle 1 dakıka bıle bır arada olmak ımkansız neysebr /

  • CeNq
    16.06.2011 14:39:24

    hadise superdir supermen dirbr /

  • dumannnnnn
    16.06.2011 10:03:08

    tek kelime ile süpersin şarkı olsun hemde fizik olsun herşeyin ile mükemmelsin .........

  • sedaaa
    15.06.2011 15:33:43

    bitanem yaa çok tatlısın keşke senle tanışabilsem :( hangi kadın bu kadar cesur bi dans gösterisi yapabilir ki helalll YABANCILARIN SHAKİRASI VARSA BİZİMDE HADİSEMİZ VAR :):):) cnm hadisem

  • Veli
    15.06.2011 15:29:08

    Harbi Altın KELEBEK

  • emre
    15.06.2011 15:21:45

    performan çok güzeldi. Tekrar tekrar izliyorum bıkmıyorum müthişsin

  • sinem
    15.06.2011 14:33:41

    hadise süper bir kere yani şarkısı mükemmel çççççççççççççççççççoooooooooooooooooooooooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkk süper ya bayıldım hadisede öyleydiiiiiiiiiii...

  • ayşe
    15.06.2011 13:59:14

    süpersinnn hadiseeee on numara türkiyede teksin

  • selin
    15.06.2011 12:59:46

    bu nebicim hadise bee bu bukadar çirkin deildii ve bukadar şişko dieldii :)) çabuk eski haline dönnn ama showu harika olmuşş....

  • seda
    15.06.2011 12:18:46

    başkası olsa bu dans yakışmaz ama hadise ye yakışmış nedenmi o zaten hep böyle ve böyle olmak için tüm uğraşı

  • SeMaNur...
    15.06.2011 09:26:19

    vallla sinan akçil bence biraktıgına pişman olduu......yürü bee hadisee.....sinan akçil da bu gecedeydi ii bir kapak etmek için yaptı bence....

  • tazmanya
    15.06.2011 07:08:26

    on numara gerçektenbr /

  • DiLaa
    14.06.2011 19:04:26

    Beyonce!!!Sana seslenıorum Özentii olan sensın bu nıckınden Bellı .... Ama pardon Unutmusum KEDI UZANAMADIGINA MINDAR DERMİŞ..... :):):)br /

  • vural
    14.06.2011 18:13:30

    çakma beyonce... vücut show yaptı sadece orasını burasını açtı.o kalın bacaklarına rağmen hemde.makyajı felaketti.dans sonrası konuşmasını (dikkat edin şarkı sonrası demiyorum) yaparken büyük şok yaşadım.çok komikti..gecenin komiği ödülü hadiseye gidiyorrrrrrrrr...=) özentiiii......

  • çetin
    14.06.2011 17:03:48

    tek kelime ile harikulade.

  • ŞAHİN
    14.06.2011 17:00:44

    seni veren ALLAH A KURBAN OLURUM

  • cem
    14.06.2011 16:58:01

    türkiye nin megastarı tarkan ise kadın megastarı kesinlikle hadisedir başarılar..

  • YAĞMUR
    14.06.2011 16:52:35

    TÜRKİYE YE DE BÖYLE CESUR SANATÇI LAZIM

  • sad
    14.06.2011 16:49:52

    kurban olam sanabr /

  • zkn
    14.06.2011 14:50:33

    süper!

  • meliss
    14.06.2011 14:03:31

    kesınlıkle katılıyorumm turkıye ıyı performansa alkış yapmıoo zatenn hiçbi zaman

  • berf
    14.06.2011 13:28:34

    bu performans sa bu alkış hiç bişey bence

  • asdfas
    14.06.2011 11:46:39

    yok boyle bır kadın abi yaa

  • murat
    14.06.2011 11:45:27

    tarkan da ben starım diye geçinsin dursun al işde sana starbr /

  • esra
    14.06.2011 11:20:30

    cok güzel olmus gercekten

  • cimbomlu
    14.06.2011 11:05:58

    harika bir bayan!!!

  • Hülya
    14.06.2011 11:01:19

    Müthişti saç rengine bayıldım...

  • frikik hadisesi
    14.06.2011 10:59:16

    oynuyormu bu kdın şimdi sallnıp oraısını burasını açmaktan başka birşey yok

  • BEYONCE
    14.06.2011 10:13:14

    kendisini aynı Beyonce'e benzetio taklitini yapıo onun tarzında dans edio surat ifadelerini bile onun gibi yapmaya çalışıo...yazık sana özenttisin...kendin ol biraz...

  • Bu gidiş nereye
    14.06.2011 09:27:43

    Bu kadın artık iyice çığrından çıkmış !...

  • selim
    14.06.2011 09:00:00

    göbek de maşallah,ayrı dans ediyo :) o göbekle bu dans edilirmi be kardeşim.

  • dere dogan
    14.06.2011 08:57:20

    iyiiii tşekkürleeeeer

  • hacı mardin
    14.06.2011 08:27:49

    çok teshir etmis göstermek için baya çabalamıs halbuki sarkı ve koroografi güzel hiçte gerek yok teshir etmesine neden yapıyor anlasılmaz .belkide zevk duyuyor)

  • Özden
    14.06.2011 07:41:21

    sürekli her yerini her fırsatta gösterince bir anlamı kalmıyor gizli olan şeyler güzeldir