Gandi Style (Kılıçdaroğlu'nun Tık Rekoru Kıran Videosu)

2012-10-12 19:23:17

Gangnam Style dan esinlenip Kılıçdaroğlu için yapılan ve internette rekor kıran video

Kategori: Haber ve Televizyon

Benzer Videolar
Hazal Kaya - BeStyle Dergisi Kamera Arkası
Hazal Kaya - BeStyle Dergisi Kamera Arkası
Nurgül Yeşilçay InStyle Kamera Arkası ( Mart 2015 )
Nurgül Yeşilçay InStyle Kamera Arkası ( Mart 2015 )
Eski manken Özlem Kaymaz - InStyle Kamera Arkası
Eski manken Özlem Kaymaz - InStyle Kamera Arkası
İbrahim Hacıosmanoğlu Ufuk Kıran'ı ziyaret etti
İbrahim Hacıosmanoğlu Ufuk Kıran'ı ziyaret etti
Mark Felix 511.5 kilo ağırlıkla rekorunu yeniledi
Mark Felix 511.5 kilo ağırlıkla rekorunu yeniledi
iPhone 6'yı eliyle kıran adam
iPhone 6'yı eliyle kıran adam
54 yaşındaki bisikletçiden karlı zeminde hız rekoru
54 yaşındaki bisikletçiden karlı zeminde hız rekoru
Devlet Bahçeli grup toplantısında desibel rekoru kırdı
Devlet Bahçeli grup toplantısında desibel rekoru kırdı
rmzn kt 01.01.1970 00:00:00
ahahahahaaaa :D ke- mal :D
Parasüt 01.01.1970 00:00:00
Kıhhhhh Kıhhhhhh ....
MEHMET ÖZDAL 24 01.01.1970 00:00:00
HZ.ALİ'Yİ BİLMEYEN TEK ALEVİ !?
bu da ne 01.01.1970 00:00:00
herkes yapabilir bu hataları evet o zaman herkes chp nin başına geçebilir? kardeşim tabanı olan bi partinin lideri bunları yapamaz bu kadar da olmaz.. siyaseti bıraksa stand up yapar yaa
hes 01.01.1970 00:00:00
kendini yazık etmiş bu kadar iltlfata gerek yoktu ki
takipçi 01.01.1970 00:00:00
kıh kıhhhhhh
Doğruya Doğru 01.01.1970 00:00:00
Birşey dikkatinizi çektimi.Kılıçtaroğlu piyasaya çıktığından bu yana ,cem yılmaz, ata demirer ,yılmaz erdoğan gibi stendapçılar piyasadan silindi.
ATLAMIŞSINIZ 01.01.1970 00:00:00
KAZAKİSTAN CUMHURBAŞKANI İÇİN VERİLEN YEMEĞE GELİŞTE EMİR SUBAYININ BU TARAFA DEMESİNE RAĞMEN BURNUNUN DİKİNE GİDİYORDU O SAHNEYİ İZLEYİNCE ÇOK GÜLMÜŞTÜM.
serkan 01.01.1970 00:00:00
ne kadar boş insan varmış yazık. adamın biri çıkmış demişki kürsüde bü milletin yüzde 50 si aptal demiş millet yuhalamış sonra tekrar kürsüye çıkan adam demişki özür dilerim yüzde 90 ı aptalmış
mmt28 01.01.1970 00:00:00
burdaki bir cok hatayı herkes yapabilir bence.
abartmayın ama chp nin başında ince veya sarıgül olsa daha iyi olur.
mualefet cok kötü ak parti rahat davranıyor.
mahmut 01.01.1970 00:00:00
gayet normal olur böyle kazalar
mert 01.01.1970 00:00:00
dil surcmesi kardesim, milletin isi yok nelerle ugrasiyor!!!
gandiii 01.01.1970 00:00:00
suuuuperdi
:( 01.01.1970 00:00:00
Laf çok batmış olmalı bu videoyu hazırlamışlar ama hiç bir şeye benzemiyor....herkezn yapabişlceği kelime hataları ve tekrer tekrar üzerine...hiç etkileyici değil..daha zeka dolu olabilirdi...
Gandi'ye Layık 01.01.1970 00:00:00
Harika bir iş olmuş, artık hergün izlerim ben bu videoyu
erkanx 01.01.1970 00:00:00
yarıldım ya çok yaşa emi kılıçtaroğlu
pruventa 01.01.1970 00:00:00
yahu ege akdenizin içeri sokulmuş bölümüdür..mersin Haritaya bakılınca Türkiyenin güney doğsunda bulunmaktadır.Hz. Ali islam düşünürü demek yanlış bir ifade değildir.Diğer hatalar basit herkesin başına gelecek dil sürçmelerinden ibaret.Saçma sapan video..
mehmet aldemir 01.01.1970 00:00:00
Harika olmuş tebrikler!!! Malzeme bol tabi :)
yeşim boz 01.01.1970 00:00:00
adamı ne hale soktunuz :D
kitapları vardır ? 01.01.1970 00:00:00
ileri dereceee :))))