Enerji Bakan'ına yumruk atan kişinin ilk sözleri

2010-04-19 15:52:34

Şehit Cenazesi'nde Enerji Bakanı Taner Yıldız'a yumruk izle video seyret

Kategori: Video Haber

Bu videoya aşağıdaki emojilerle tepki ver !
0
0
0
0
0
0
Benzer Videolar
Ukrayna Meclisi'nde tek yumrukla nakavt
Ukrayna Meclisi'nde tek yumrukla nakavt
Ataşehir'de kadına saldıran kişinin ağabeyinden açıklamalar
Ataşehir'de kadına saldıran kişinin ağabeyinden açıklamalar
Nazi bandı takan adam tek yumrukla nakavt oldu
Nazi bandı takan adam tek yumrukla nakavt oldu
Miami'de polis taraftarı yumrukla gözaltına alıyor
Miami'de polis taraftarı yumrukla gözaltına alıyor
Gökhan Saki'den yumruk makinesine döner tekme
Gökhan Saki'den yumruk makinesine döner tekme
Protokol tribününde kadına yumruk atıldı
Protokol tribününde kadına yumruk atıldı
Deniz Naki'ye yumruklu saldırı
Deniz Naki'ye yumruklu saldırı
Türkiye temiz enerjide AB’nin önünde
Türkiye temiz enerjide AB’nin önünde
Semih 2010-04-26 15:18:15
Bunun gibilerini cok gördük biz:Adam öldür sonra Allahü-Ekber diye bagir is Müslümanlarin üzerine kalsin,bu hain'de aynisini yapiyor.Bu Türk Milletinin yumrugu diyor.
emin 2010-04-21 18:03:13
bazı kendini bilmezler helal olsun eline sağlık felan demişler.inşallah sizinde başınıza böle birşey nasip eder Allah.sonra görürüm sizide
Hüseyin 2010-04-20 17:21:32
Şehit cenazesinin başına gelip sonrada proveke eden kimmiş ? Aadam gibi adamlar Vatanını böldürmez.Şehitlere sahip çıkan ülkücü ve milliyetçilere olmadık hakaretler resmi ağızlardan siyaset cambazlarınca yapılıyor.Türk milletini her fırsatta yok saymayınız.Bakana geçmiş olsun.İstiklal marşına düşkünlüğünden ne kadar vatansever olduğu belli.Nerdeyse deli diyecekler.Vatanseverleri hapislere atın PKK yandaşları Meclisten kışkırtsın hemde bu Devletten her ay 8 ila 10 milyar maaş alsın.Bunuda bir düzene koyacak Miliyetçi Ekonomistler gerek.Enerji Bakanımız Kaçak elaktrik kullanan hainleri takip ederse o zaman açılım olur.Onlardan korkmayın.Esrarcılar kokainciler uyuşturucular.Bu anayasayıda inşallah vatanseverler hayırla taçlamış olurlar.
sevda 2010-04-20 02:59:05
Allah razi olsun, hepimiz icindi o yumruk.
orca 2010-04-19 18:41:05
helal olsun.Ellerine sağlık
Vatansever 2010-04-19 18:26:57
Şehit cenazelerinden rant sağlayan mhp ve chpnin elbirliği ile gerçekleştirdikleri başarılı bir provakasyon daha! Bu ülkede vatan hainleri hiç eksik olmadılar ve bunlar bugün bu ihaneti milleyetçilik maskesi altından yapıyorlar. Mhp ve Chpnin, milletin milliyetçilik duygulularının sömürülmesi üzerine kurulmuş kirli siyasetlerinin çöküşünü sabırsızlıkla bekleyeceğiz!
Ulusal İhanet 2010-04-19 17:59:20
Bu adam provakatörün en önde gideni. Allah inşallah bunun bağlı olduğu kişilerin deşifre olmasını nasip eder! Allah`ım sen büyüksün, şehit cenazelerini propaganda merkezi haline getirenleri, pkknın bitmesini istemeyenleri sana havale ediyoruz. Şüphesiz senin herşeye gücün yeter!
alperen kutlu 2010-04-19 17:28:23
eline sağlık yiğidim...şehitler ölmez vatan bölünmez...açılım böyle olur..helal..
BOZKURT40 2010-04-19 17:23:23
DİŞE DİŞ KANA KAN İNTİKAM İNTİKAM
alertunga 2010-04-19 17:08:09
ellerin dert görmesin
turkoglu 2010-04-19 16:40:08
eline koluna dilinesaglik buyumruk butun vatanisatanlara olsun
tatar niyazi 2010-04-19 16:16:26
BU ÖĞRETMENİNİN ELLERİNİ SEVEYİM. YETER ARTIK YA... BU ŞEHİT OLAN YÜZBAŞI DA MI ERGENOKONCUYDU ...rnSANA HELAL OSLUN HOCAM... ELLERİNDEN ÖPÜYORUM...
hayrullah 2010-04-19 16:14:18
Provakatörler iş başında.Allah bu ülkeyi fitnecilerden korusun.Amin
hılmı 2010-04-19 16:02:58
adilikden başka bişi değil.provakatörsün.