Cansu Taşkın'ın gözyaşları

2011-11-16 11:54:39

Cansu Taşkın'ın gözyaşları Best Model'de 1. olamayan adayın gözyaşları Best Model Finalisti Cansu Taşkın'ın gözyaşları ağlaması

Kategori: Magazin

dante monsterman 16.11.2011 11:55:27
ouy ouy aglama pıtırcık yaa sende yapımcıyla aşk yasasaydın belkı ..bıdahakıne ıns :)
tigger 16.11.2011 16:27:21
daha yolun cok basindasin basindan cok seyler gecerrr uzulmeee
sertip 16.11.2011 12:11:44
hiçte güzel deilsin yavrum ağlama boşuna ilk beş bile hakkın deil valla
kendinize gelin 16.11.2011 12:17:41
katılma kızım boşver. kimse katılmasın hem aldatılıyorsunuz hem kullanılıyorsunuz hemde aile yapılarını bozuyorlar.yazık günah.
Osman Armutçu 16.11.2011 14:06:53
Allah kalp güzelliği versin
Xmax 16.11.2011 17:09:42
Ne büyük bişe ne büyük ailesi de ulaşamamış vah vahhh
salih demir 16.11.2011 15:39:42
yazık cok üzüldüm cooook
müslümanlık 16.11.2011 12:58:37
müslüman ülkeye bak (kadın soyunma hakkı elinden alındığı için ağlıyor yav) başbakan bide utanmadan kürtlerin dinine laf söylüyor araplardan sonra ilk müslümalığı kabul eden kürtlerdir türkiyede imanı en sağlam olan kürtlerdir başbakan o diğer yüzün elbet ortaya çıkacak millet görecek bunu sabret
Sena 22.11.2011 09:52:32
Şuraya bak 18 yaşındaymış bende 18 yaşındayım annem gibi durur yanımda suratındaki makyaja bak 30 yaşındaki kadından beter makyaj yapmış... Halbuki güzel kız ihtiyacı mı var?
zeynep 16.12.2011 17:44:30
tv programlarında ilk beşe bile giremedim diye ağlayıp; ucuz organizasyonlarda best model ikincisiyim diye hava atıyorlar ne büyük bir ironi..... ayrıca bu insanların kültür düzeyleri, eğitimleri dereceye girebilmesi için yeterli mi acaba!!! işin aslı şike değil, yani komedi... Görüldüğü gibi 13 cm topukla malesef her önüne geleni birinci seçmiyorlar.... Bu kadar çok piskolojin bozulduysa bir piskoloğa gitmende fayda var....
ADO 19.12.2011 20:01:54
kişiliğin sağlam değil ondandır.önce aldığın borçları ödeyiver bi zahmet
ADOO 19.12.2011 20:02:54
YAZIK SANAAAAA...SENİN PSİKOLİN BOZULMUŞ...HAHAHAHAHHA..SURATA BAK..TÖVBE ESTAGFURULLAH
fdksflg 26.12.2011 09:19:16
salak yaaaaa. bu güzel yüzüne değermi gözyaşı dökmen. şimdi bizi de üzdün
Dlk 04.01.2012 12:32:04
ayy ne kadar gerizekalı bir kız yaa... çok şişirmişler bu kızı güzelsin güzelsin diye ama fııısss... :)
mustafa 04.01.2012 18:31:47
bu kızı fena işletmişler sen güzelsin senden güzeli yok diye ...insanı güzel kılan sadece fiziği düzgün olması değil zeka,edep ve saygıdır güzelliği güzel kılan ..yoksa bir ufak bir sivirce bile bunu değiştirebilir
Beauty 02.04.2013 16:44:51
Güzellik yetmiyor iste... Manyakligindan derece alamamis belliki :-))) Salaaak!!