bbg uğur bbg şebnem ile mematinin evliliği hakkında konuştu

2008-04-04 13:10

Kategori: Magazin

Benzer Videolar
Davutoğlu Bingöl'de bir gençle işaret diliyle konuştu
Davutoğlu Bingöl'de bir gençle işaret diliyle konuştu
Doğal sabunlar hakkında bilinmesi gerekenler
Doğal sabunlar hakkında bilinmesi gerekenler
Şahan Gökbakar'dan Uğur Işılak dublajı
Şahan Gökbakar'dan Uğur Işılak dublajı
Astım hastalığı hakkında bilinmesi gerekenler
Astım hastalığı hakkında bilinmesi gerekenler
Edirne'de köpeği pompalı tüfekle vuran adam konuştu
Edirne'de köpeği pompalı tüfekle vuran adam konuştu
Fenerbahçe otobüsü saldırısı şüphelileri ve avukatları konuştu
Fenerbahçe otobüsü saldırısı şüphelileri ve avukatları konuştu
İbrahim Hacıosmanoğlu silahlı saldırı hakkında konuştu
İbrahim Hacıosmanoğlu silahlı saldırı hakkında konuştu
Uğur Işılak yemin etti - AK Parti İstanbul milletvekili
Uğur Işılak yemin etti - AK Parti İstanbul milletvekili
izmir askeri
arkadaşlar bende bu çocuğu askerden tanıyorum hani inanın göründüğü gibi değil,tv lerin gazına gelip konuşuyor.aslında sessiz mülayim biri.hiç asıp kesecek biride değil.şimdi videolarına bakınca şaşırıyorum askerdeki uğur kim videodaki uğur kim
UğurSiken
Ya bu herif korkagin tekiydi, hatırlar misiniz? BBG'den kovuldugu gece mikrofon yere dusunce cikan sesten odu kopmus, genc kiz gibi ziplamisti yernden. Az daha Ayoool diye bagirip altina yapacakti. Sonra adini agza aldirmadigi anasini da aldi gitti, zavalli.. Bu rezillik de ona yadigar kaldi:) Delikanli guya ama yere mikrofon dusunce fare gibi korkup zipliyor:) Sonra cizilen gotu ve karizmayi kurtarmak icin duvar yumrukluyor:)
faili mechul 2011-02-15 23:04:25
sacmalamis resmen ama fena kiskanmis ben mematinin ustune admmi tanirim bee
uğur 2010-11-26 01:11:35
tam bir şov adamı.. gazetecide gaza getiriyo bunu vay koçumm yürü be kim tutar seni çyrek efe.. kurtlar vadisini bundan feyz aldılar gerçek bu..
misafir 2010-05-20 18:18:50
ya bu ugurun titemesi dogal askerdede aynıydı bbg ugur dıye cagırıyorduk konusmasya baslayınca ellerı tıtrıyordu dogal halı ama iyi cocuk benım gorusum hiç bir kotulugunu gormedım askerde.
eylül 2010-04-25 00:02:15
sizene bee adam gibi adam sizde öle olunda görelim .
Katlliam_Sakir 23-05-2009 01:26:35
Basın olay cıkarmak ıcın ugrasıyo.Yoruma bak: bbg ugur dan agır sozler. ne demıs bu bırrrrr bunu kım cıddıye alır bu ıkkıııı fare daga kusmus dagın haberı yok
Salih 04-12-2008 14:54:40
Bundan bi halt olmaz.. İki kelimeyi yanyana getirip konuşamıyor bile.. Memeti derken titriyor zaten :)
taner 29-04-2008 15:31:47
bunu iyice dövmek lazım polat alemdar ve memati bunun 100 katı iyi adam bunun artisliği kimi arkasındaki adamlar kim??? kendini bişiy sanıyor
Ergin 28-04-2008 17:15:27
Ne lavuk bir çocuk bu şero. İyi bir sopa hakediyor....