KATEGORİLER

bbg uğur bbg şebnem ile mematinin evliliği hakkında konuştu

Yorumlar
500 karakter kaldı...
Adınız :
GÖNDER
  • izmir askeri
    22.01.2012 19:31:50

    arkadaşlar bende bu çocuğu askerden tanıyorum hani inanın göründüğü gibi değil,tv lerin gazına gelip konuşuyor.aslında sessiz mülayim biri.hiç asıp kesecek biride değil.şimdi videolarına bakınca şaşırıyorum askerdeki uğur kim videodaki uğur kim

  • UğurSiken
    04.07.2011 21:26:13

    Ya bu herif korkagin tekiydi, hatırlar misiniz? BBG'den kovuldugu gece mikrofon yere dusunce cikan sesten odu kopmus, genc kiz gibi ziplamisti yernden. Az daha Ayoool diye bagirip altina yapacakti. Sonra adini agza aldirmadigi anasini da aldi gitti, zavalli.. Bu rezillik de ona yadigar kaldi:) Delikanli guya ama yere mikrofon dusunce fare gibi korkup zipliyor:) Sonra cizilen gotu ve karizmayi kurtarmak icin duvar yumrukluyor:)

  • faili mechul
    01.01.1970 00:33:31

    sacmalamis resmen ama fena kiskanmis ben mematinin ustune admmi tanirim bee

  • uğur
    01.01.1970 00:33:30

    tam bir şov adamı.. gazetecide gaza getiriyo bunu vay koçumm yürü be kim tutar seni çyrek efe.. kurtlar vadisini bundan feyz aldılar gerçek bu..

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    ya bu ugurun titemesi dogal askerdede aynıydı bbg ugur dıye cagırıyorduk konusmasya baslayınca ellerı tıtrıyordu dogal halı ama iyi cocuk benım gorusum hiç bir kotulugunu gormedım askerde.

  • eylül
    01.01.1970 00:33:30

    sizene bee adam gibi adam sizde öle olunda görelim .

  • Katlliam_Sakir
    01.01.1970 00:00:23

    Basın olay cıkarmak ıcın ugrasıyo.Yoruma bak: bbg ugur dan agır sozler. ne demıs bu bırrrrr bunu kım cıddıye alır bu ıkkıııı fare daga kusmus dagın haberı yok

  • Salih
    01.01.1970 00:00:04

    Bundan bi halt olmaz.. İki kelimeyi yanyana getirip konuşamıyor bile.. Memeti derken titriyor zaten :)

  • taner
    01.01.1970 00:00:29

    bunu iyice dövmek lazım polat alemdar ve memati bunun 100 katı iyi adam bunun artisliği kimi arkasındaki adamlar kim??? kendini bişiy sanıyor

  • Ergin