bbg uğur bbg şebnem ile mematinin evliliği hakkında konuştu

2008-04-04 13:10

Kategori: Magazin

Ergin 01.01.1970 00:00:28
Ne lavuk bir çocuk bu şero. İyi bir sopa hakediyor....
taner 01.01.1970 00:00:29
bunu iyice dövmek lazım polat alemdar ve memati bunun 100 katı iyi adam bunun artisliği kimi arkasındaki adamlar kim??? kendini bişiy sanıyor
Salih 01.01.1970 00:00:04
Bundan bi halt olmaz.. İki kelimeyi yanyana getirip konuşamıyor bile.. Memeti derken titriyor zaten :)
Katlliam_Sakir 01.01.1970 00:00:23
Basın olay cıkarmak ıcın ugrasıyo.Yoruma bak: bbg ugur dan agır sozler. ne demıs bu bırrrrr bunu kım cıddıye alır bu ıkkıııı fare daga kusmus dagın haberı yok
eylül 01.01.1970 00:33:30
sizene bee adam gibi adam sizde öle olunda görelim .
misafir 01.01.1970 00:33:30
ya bu ugurun titemesi dogal askerdede aynıydı bbg ugur dıye cagırıyorduk konusmasya baslayınca ellerı tıtrıyordu dogal halı ama iyi cocuk benım gorusum hiç bir kotulugunu gormedım askerde.
uğur 01.01.1970 00:33:30
tam bir şov adamı.. gazetecide gaza getiriyo bunu vay koçumm yürü be kim tutar seni çyrek efe.. kurtlar vadisini bundan feyz aldılar gerçek bu..
faili mechul 01.01.1970 00:33:31
sacmalamis resmen ama fena kiskanmis ben mematinin ustune admmi tanirim bee
UğurSiken 04.07.2011 21:26:13
Ya bu herif korkagin tekiydi, hatırlar misiniz? BBG'den kovuldugu gece mikrofon yere dusunce cikan sesten odu kopmus, genc kiz gibi ziplamisti yernden. Az daha Ayoool diye bagirip altina yapacakti. Sonra adini agza aldirmadigi anasini da aldi gitti, zavalli.. Bu rezillik de ona yadigar kaldi:) Delikanli guya ama yere mikrofon dusunce fare gibi korkup zipliyor:) Sonra cizilen gotu ve karizmayi kurtarmak icin duvar yumrukluyor:)
izmir askeri 22.01.2012 19:31:50
arkadaşlar bende bu çocuğu askerden tanıyorum hani inanın göründüğü gibi değil,tv lerin gazına gelip konuşuyor.aslında sessiz mülayim biri.hiç asıp kesecek biride değil.şimdi videolarına bakınca şaşırıyorum askerdeki uğur kim videodaki uğur kim