Aslı Çakır Alptekin Altın Gamze Gümüş Madalya Aldı

2012-08-10 20:28:58

Aslı Çakır Alptekin Altın Gamze Gümüş Madalya Aldı HD kalitede izle Aslı Çakır Alptekin Altın, Gamze Bülüt Gümüş Madalya Kazandı Aslı Çakır Alptekin Olimpiyat Şampiyonu Milli atletlerimizden Aslı Çakır Alptekin altın madalya kazanırken, Gamze Bulut gümüş madalya kazandı. 1500 Metre Kadinlar Final Koşusu (Aslı Alptekin & Gamze Bulut) 2012 Londra Olimpiyatları'nda kadınlar 1500 metre finali Aslı Olimpiyat 1'ncisi Gamze Olimpiyat 2'ncisi

Kategori: Spor

Benzer Videolar
Çin'de bir araç yayaların arasına daldı: 9 ölü
Çin'de bir araç yayaların arasına daldı: 9 ölü
Erdoğan: Tepkiler gelince neden kaldırdınız sayfanızdan
Erdoğan: Tepkiler gelince neden kaldırdınız sayfanızdan
Yaşlı adam ayakkabıları denedi, beğendiğini aldı
Yaşlı adam ayakkabıları denedi, beğendiğini aldı
Güney Kore'de ABD Büyükelçisine usturalı saldırı
Güney Kore'de ABD Büyükelçisine usturalı saldırı
İstanbul Emniyeti'ne saldıran terörist gömüldü
İstanbul Emniyeti'ne saldıran terörist gömüldü
Bedrettin Dalan paralel yapı’yı hedef aldı
Bedrettin Dalan paralel yapı’yı hedef aldı
Yeni Zelanda'da köpek balığı çekim yapan ekibe saldırdı
Yeni Zelanda'da köpek balığı çekim yapan ekibe saldırdı
Davutoğlu: Niye bu aydınlar sadece HDP'ye yapılan saldırıyı kınar
Davutoğlu: Niye bu aydınlar sadece HDP'ye yapılan saldırıyı kınar
Rasim 01.01.1970 00:00:00
Gurur duyuyorum sizinle
Murat 01.01.1970 00:00:00
Yine izledim, yine ağladım :)
şükrü 01.01.1970 00:00:00
her gün izlerim. her seferindede aynı heyecanı yaşıyorum. bravo kızlar.
Yorum 01.01.1970 00:00:00
Ben hala izliyom,izledikçede hala kalbim duracak gibi hala çok heyecanlanıyorum.TEŞEKKÜRLLER ASLI VE GAMZE varolun saolun .saygılarımla...
elif 01.01.1970 00:00:00
kaç kere izledim yaa hepsinde de ağlıyorum helal olsun
AĞRILI HANÇER 01.01.1970 00:00:00
ASLI, GAMZE SİZ BİZİM GURURUMUZ OLDUNUZ, BİZLERİ AĞLATTINIZ, BU ALDIĞINIZ MADALYALAR TÜM OLİMPİYAT MADALYALARINA BEDEL OLDU. SİZLER BİZİM CANIMIZ KANIMIZ GURUMUZ OLDUNUZ, SİZLERE, AİLENİZE VE TÜM OLİMPİYAT KOMİTESİNE VE BAŞBAKANIMIZ RECEP TAYYİP ERDOĞAN'A TÜM TÜRKİYE ADINA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUZ. ALLAH SİZLERDEN RAZI OLSUN... BAŞARILARINIZ DEVAMLI OLSUN İNŞALLAH, BAYRAMINIZ KUTLU OLSUN, HOŞÇAKALIN. SİZLERİ ÇOK AMA ÇOK SEVİYORUZ.
TUNCAY HANÇER 01.01.1970 00:00:00
AYAKLARINIZA SAĞLIK, BU MÜBAREK RAMAZAN AYINDA BİZ TÜRK MİLLETİNİ SEVİNDİRDİNİZ, ALLAHTA SİZLERİ HER ZAMAN SEVİNDİRSİN, SİZLER BİZİM CANIMIZ GURURUMUZ, HER ŞEYİMİZSİNİZ SİZLERİ ÇOK SEVİYORUZ, BAŞARILARINIZIN DEVAMINI DİLİYORUZ.
gelibolu 01.01.1970 00:00:00
ilkez aldıgımız ne kadar belli nerdeyse milli bayram ilan edilecek.....
Ramazan 01.01.1970 00:00:00
İki sporcumuza sonsuz teşekkürler. Türk bayrağını londrada dalgalandırdıkları için aslıya ve gamzeye ayrıca servet e da çok çok teşekkürler. Türkiye sizinle gurur duyuyor
Müslüm 01.01.1970 00:00:00
Sen anlatırken titredin agladın, bizde izlerken aynı duyguları yasadık.
adem 01.01.1970 00:00:00
helal olsun sizlere canlar
acayiphasta 01.01.1970 00:00:00
helal olsun una ihtiyacımız vardı ....
İLHAN 01.01.1970 00:00:00
helal olsunHELALLLLLL
ibrahim 01.01.1970 00:00:00
ağlayan değil bizi ağlatan sporcular istiyoruz helal size
serafettin 01.01.1970 00:00:00
okadar cok seyretimki bana bir seyfarkettim,sanki bir rus bayan atletci asliyi ;hadi gazla dergibi arkasini iter
turk 01.01.1970 00:00:00
bir erkek olarak vallahi gözlerim doldu ağladım...işte budur türk olmak...
Hamza 01.01.1970 00:00:00
Ağlattınız be teşekkürler.
çoki ahmet 01.01.1970 00:00:00
kardeşim gamzenin ailesini gösterin beya ama
esin 01.01.1970 00:00:00
helal size defalarca seyrettim ve hüngür hüngür ağladım bu çok büyük bir mutluluk ve gurur Allah ım yolunuzu her daim açık etsin
Bekir Erdoğan 01.01.1970 00:00:00
Tebrikler, Koşuyu anlatan spiker arkadaşımıza canı gönülden tebrikler, bu kadar içten bu kadar yarışı yaşar gibi anlatması bizi tv ekranlarında heyecanlandıran, TRT spikerine teşekkürler,
azad 01.01.1970 00:00:00
mutluluktan ağladım teşekkürler size
KOCAKAYA 01.01.1970 00:00:00
YARIŞI İZLEYEN HERKEZ AĞLAMIŞTIR HELAL OLSUN BÖYLE BİR BAŞARI ÇOK İYİ OLDU TEBRİKLER KIZLAR SİZE
hasan ali 01.01.1970 00:00:00
valla gözlerim doldu helal size
ali 01.01.1970 00:00:00
mantar futbolculara milyon dolarlar veriyoruz bu kızlar serveti haketti.
sedat 01.01.1970 00:00:00
eski bir atletizimci olakar cook sevindim bana olimpiyatlar nasip olmadı ama ASLI VE GAMZE YE yürekten başarılarının devamını dilerimmmmm
türkay 01.01.1970 00:00:00
bu video yu izleyipte gözünden yaş gelmiyorsa onun türklüğünden şüphe duymak lazım
Güney Azerbaycanli 01.01.1970 00:00:00
Gözyaşı ve grur, Neşe - Sevinç, Bütün Türk dünyasınin sevindi Yüreği.
efsun 01.01.1970 00:00:00
müthişsiniz, bu zor günlerde bize böyle bir sevinç yaşattığınız için çok teşekkür ederiz helal olsunbir türk olarak sizinle gurur duyuyorum çoook teşekkürler.
S. ŞANLI 01.01.1970 00:00:00
helal olsun ya gözlerim doldu acayip duygulandım... helal olsun sizlere