KATEGORİLER

Ankaragücü Taraftarı Fatmagül'ün suçu yok biz onu bihter sandık

Ankaragücü Taraftarından Fatmagül'ün suçu yok tezahüratı Ankaragücü Taraftarı Fatmagül'ün suçu yok biz onu bihter sandık
Yorumlar
500 karakter kaldı...
Adınız :
GÖNDER
  • user
    01.01.1970 00:33:31

    aslanım biz sevinmek için sevmedik bu takımı... ayağına trübün deymeyenler klavyeden delikanlılık yapmasın siz gidin hadi 500 kilometre ötedeki şehrin semtinin takımını tutun.. herşey ortada bizi bilen bilir istanbuldaki mezvularımızıda ankaradakileride alemin kralı ankaragücüm

  • salih
    01.01.1970 00:33:31

    ı love you bihter??????*

  • yusuf
    01.01.1970 00:33:30

    seni bibbbbbbbbbbbbbbbbbb

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    Gecekondu Türkiyenin En iyi Taraftarı dıyen Kardesım bız takımımızı iyi günde kötü günde yalnız bırakmadık diyorsunuz yha siz kötü günlere alısıksınız.Ondan yaLnız bırakmıyosunuz Ayrıca Maclara Az kısı geLir diyosun yha hani o az kisi dediqin insanlar 19 Mayıs Stadını DoLduruR..ÇARSI ALAYINIZA KARŞI

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    ya ne bu Çarşı\\\'yı kötüleme çabaları.. işinize bakın ayrı platformlarda yarışıyorz gençler :d bide Çarşı hiç bi zaman takımı yalnız bırakmadı bırakmayacakta.. sadece tepkimiz ağır olur takım başarısız olursa.. herkes gider Çarşı kalır.. bütün yönetim deişir, futbolcular gider, teknik ekip gider ama Çarşı kalır.. Ayağınızı denk alın.. elbet denk geliriz bolu dağında ;)

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    super olmus kardeslerım (texaslı )

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    carsıyla qecekonduyu kıyaslayan zaten yok nerden cıkardın bunu durup dururken? qecekondu türkiyenin en iyi taraftar qrubudur nedenmi çünki carsı basarı olmadığı zaman takımı yanlız bırakır maca cok az kişi qelir ama qecekondu her zaman eksilmeden iyi qünde kötü qünde takımı destekler farkı anladınmı şimdi ?

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    helal olsun kımsenın zorunada gıtmsın guzel olus.hapı attık patladık fatmagüel e rastladık fatmagülün suçu yok bız onu bıhter sandık.

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    bu sevda kalbime bir GECEKONDU

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    TÜRKİYENİN TARTISMASIZ EN BUYUK TARAFTARI GECEKONDU

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    eeeeyyyytt ben angaragucluyum siko reis derler bana

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    GECEKONDUUUUUU

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    15:19 videoda ben de görünüyorum sen videoyu çekerken benden izin aldınmı

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    ÇARŞIYLA gecekondunun KIYASLANMASI ÇOK ALAKASIZ
    AYRICA FATMAGÜL\\\'LE MAÇIN NE ALAKASI VAR ANLAYAMADIM ?
    ANKARAGÜCÜ BÖYLE BOŞ ŞEYLERLE UĞRAŞIP TİRÜBÜNDE KAYNAK YAPANA KADAR TAKIMLARINA DESTEK ÇIKSINLAR:)

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    bihterden daha çok espiri çıkarr..........

  • misafir