Ankaragücü Taraftarı Fatmagül'ün suçu yok biz onu bihter sandık

2010-09-20 10:09:29

Ankaragücü Taraftarından Fatmagül'ün suçu yok tezahüratı Ankaragücü Taraftarı Fatmagül'ün suçu yok biz onu bihter sandık

Kategori: Spor

Benzer Videolar
Trafik kazasında suçu üstlenme yarışı
Trafik kazasında suçu üstlenme yarışı
Cem Yılmaz'dan sandık çağrısı
Cem Yılmaz'dan sandık çağrısı
Kenan Evren Ankaragücü'nü Süper Lig'e çıkarmıştı
Kenan Evren Ankaragücü'nü Süper Lig'e çıkarmıştı
Konyaspor taraftarından Alaeddin Keykubad'lı koreografi
Konyaspor taraftarından Alaeddin Keykubad'lı koreografi
İngiltere'de seçmenler sandık başında
İngiltere'de seçmenler sandık başında
Neymar M.City taraftarıyla tartıştı
Neymar M.City taraftarıyla tartıştı
İngiliz büyükelçi nasıl Beşiktaş taraftarı oldu
İngiliz büyükelçi nasıl Beşiktaş taraftarı oldu
Hostes Beşiktaş taraftarına uçakta üçlü çektirdi
Hostes Beşiktaş taraftarına uçakta üçlü çektirdi
user 11.01.2011 02:56:50
aslanım biz sevinmek için sevmedik bu takımı... ayağına trübün deymeyenler klavyeden delikanlılık yapmasın siz gidin hadi 500 kilometre ötedeki şehrin semtinin takımını tutun.. herşey ortada bizi bilen bilir istanbuldaki mezvularımızıda ankaradakileride alemin kralı ankaragücüm
salih 02.01.2011 13:21:31
ı love you bihter??????*
yusuf 29.12.2010 14:22:16
seni bibbbbbbbbbbbbbbbbbb
misafir 11.10.2010 20:43:59
Gecekondu Türkiyenin En iyi Taraftarı dıyen Kardesım bız takımımızı iyi günde kötü günde yalnız bırakmadık diyorsunuz yha siz kötü günlere alısıksınız.Ondan yaLnız bırakmıyosunuz Ayrıca Maclara Az kısı geLir diyosun yha hani o az kisi dediqin insanlar 19 Mayıs Stadını DoLduruR..ÇARSI ALAYINIZA KARŞI
misafir 02.10.2010 11:25:39
ya ne bu Çarşı'yı kötüleme çabaları.. işinize bakın ayrı platformlarda yarışıyorz gençler :d bide Çarşı hiç bi zaman takımı yalnız bırakmadı bırakmayacakta.. sadece tepkimiz ağır olur takım başarısız olursa.. herkes gider Çarşı kalır.. bütün yönetim deişir, futbolcular gider, teknik ekip gider ama Çarşı kalır.. Ayağınızı denk alın.. elbet denk geliriz bolu dağında ;)
misafir 24.09.2010 15:59:44
super olmus kardeslerım (texaslı )
misafir 23.09.2010 17:01:22
carsıyla qecekonduyu kıyaslayan zaten yok nerden cıkardın bunu durup dururken? qecekondu türkiyenin en iyi taraftar qrubudur nedenmi çünki carsı basarı olmadığı zaman takımı yanlız bırakır maca cok az kişi qelir ama qecekondu her zaman eksilmeden iyi qünde kötü qünde takımı destekler farkı anladınmı şimdi ?
misafir 22.09.2010 13:28:22
helal olsun kımsenın zorunada gıtmsın guzel olus.hapı attık patladık fatmagüel e rastladık fatmagülün suçu yok bız onu bıhter sandık.
misafir 21.09.2010 23:24:32
bu sevda kalbime bir GECEKONDU
misafir 21.09.2010 22:35:10
TÜRKİYENİN TARTISMASIZ EN BUYUK TARAFTARI GECEKONDU
misafir 20.09.2010 21:29:34
eeeeyyyytt ben angaragucluyum siko reis derler bana
misafir 20.09.2010 18:46:38
GECEKONDUUUUUU
misafir 20.09.2010 17:00:31
15:19 videoda ben de görünüyorum sen videoyu çekerken benden izin aldınmı
misafir 20.09.2010 16:58:23
ÇARŞIYLA gecekondunun KIYASLANMASI ÇOK ALAKASIZ
AYRICA FATMAGÜL'LE MAÇIN NE ALAKASI VAR ANLAYAMADIM ?
ANKARAGÜCÜ BÖYLE BOŞ ŞEYLERLE UĞRAŞIP TİRÜBÜNDE KAYNAK YAPANA KADAR TAKIMLARINA DESTEK ÇIKSINLAR:)
misafir 20.09.2010 15:21:37
bihterden daha çok espiri çıkarr..........