Ankaragücü Taraftarı Fatmagül'ün suçu yok biz onu bihter sandık

2010-09-20 10:09:29

Ankaragücü Taraftarından Fatmagül'ün suçu yok tezahüratı Ankaragücü Taraftarı Fatmagül'ün suçu yok biz onu bihter sandık

Kategori: Spor

Benzer Videolar
Taner Yıldız'dan Kılıçdaroğlu’nun sandıklara oturun çağrısına cevap
Taner Yıldız'dan Kılıçdaroğlu’nun sandıklara oturun çağrısına cevap
Cem Yılmaz'dan sandık çağrısı
Cem Yılmaz'dan sandık çağrısı
Kenan Evren Ankaragücü'nü Süper Lig'e çıkarmıştı
Kenan Evren Ankaragücü'nü Süper Lig'e çıkarmıştı
Tehdit edilen sandık başkanı kriz geçirdi
Tehdit edilen sandık başkanı kriz geçirdi
Sinop’ta bir oy sandık başında yakıldı
Sinop’ta bir oy sandık başında yakıldı
Pereira Panathinaikos taraftarını böyle çıldırtmıştı
Pereira Panathinaikos taraftarını böyle çıldırtmıştı
Fenerbahçe taraftarından Nani için ilk beste
Fenerbahçe taraftarından Nani için ilk beste
Konyaspor taraftarından Alaeddin Keykubad'lı koreografi
Konyaspor taraftarından Alaeddin Keykubad'lı koreografi
user 2011-01-11 02:56:50
aslanım biz sevinmek için sevmedik bu takımı... ayağına trübün deymeyenler klavyeden delikanlılık yapmasın siz gidin hadi 500 kilometre ötedeki şehrin semtinin takımını tutun.. herşey ortada bizi bilen bilir istanbuldaki mezvularımızıda ankaradakileride alemin kralı ankaragücüm
salih 2011-01-02 13:21:31
ı love you bihter??????*
yusuf 2010-12-29 14:22:16
seni bibbbbbbbbbbbbbbbbbb
misafir 2010-10-11 20:43:59
Gecekondu Türkiyenin En iyi Taraftarı dıyen Kardesım bız takımımızı iyi günde kötü günde yalnız bırakmadık diyorsunuz yha siz kötü günlere alısıksınız.Ondan yaLnız bırakmıyosunuz Ayrıca Maclara Az kısı geLir diyosun yha hani o az kisi dediqin insanlar 19 Mayıs Stadını DoLduruR..ÇARSI ALAYINIZA KARŞI
misafir 2010-10-02 11:25:39
ya ne bu Çarşı'yı kötüleme çabaları.. işinize bakın ayrı platformlarda yarışıyorz gençler :d bide Çarşı hiç bi zaman takımı yalnız bırakmadı bırakmayacakta.. sadece tepkimiz ağır olur takım başarısız olursa.. herkes gider Çarşı kalır.. bütün yönetim deişir, futbolcular gider, teknik ekip gider ama Çarşı kalır.. Ayağınızı denk alın.. elbet denk geliriz bolu dağında ;)
misafir 2010-09-24 15:59:44
super olmus kardeslerım (texaslı )
misafir 2010-09-23 17:01:22
carsıyla qecekonduyu kıyaslayan zaten yok nerden cıkardın bunu durup dururken? qecekondu türkiyenin en iyi taraftar qrubudur nedenmi çünki carsı basarı olmadığı zaman takımı yanlız bırakır maca cok az kişi qelir ama qecekondu her zaman eksilmeden iyi qünde kötü qünde takımı destekler farkı anladınmı şimdi ?
misafir 2010-09-22 13:28:22
helal olsun kımsenın zorunada gıtmsın guzel olus.hapı attık patladık fatmagüel e rastladık fatmagülün suçu yok bız onu bıhter sandık.
misafir 2010-09-21 23:24:32
bu sevda kalbime bir GECEKONDU
misafir 2010-09-21 22:35:10
TÜRKİYENİN TARTISMASIZ EN BUYUK TARAFTARI GECEKONDU
misafir 2010-09-20 21:29:34
eeeeyyyytt ben angaragucluyum siko reis derler bana
misafir 2010-09-20 18:46:38
GECEKONDUUUUUU
misafir 2010-09-20 17:00:31
15:19 videoda ben de görünüyorum sen videoyu çekerken benden izin aldınmı
misafir 2010-09-20 16:58:23
ÇARŞIYLA gecekondunun KIYASLANMASI ÇOK ALAKASIZ
AYRICA FATMAGÜL'LE MAÇIN NE ALAKASI VAR ANLAYAMADIM ?
ANKARAGÜCÜ BÖYLE BOŞ ŞEYLERLE UĞRAŞIP TİRÜBÜNDE KAYNAK YAPANA KADAR TAKIMLARINA DESTEK ÇIKSINLAR:)
misafir 2010-09-20 15:21:37
bihterden daha çok espiri çıkarr..........