Ankaragücü Taraftarı Fatmagül'ün suçu yok biz onu bihter sandık

2010-09-20 10:09:29

Ankaragücü Taraftarından Fatmagül'ün suçu yok tezahüratı Ankaragücü Taraftarı Fatmagül'ün suçu yok biz onu bihter sandık

Kategori: Spor

Bu videoya aşağıdaki emojilerle tepki ver !
0
0
0
0
0
0
Benzer Videolar
Fenerbahçe taraftarı Ersun Yanal'ı istiyor
Fenerbahçe taraftarı Ersun Yanal'ı istiyor
Beşiktaş taraftarı şampiyonluk kutlamalarına başladı
Beşiktaş taraftarı şampiyonluk kutlamalarına başladı
Baba terör suçundan tutuklanan oğlunun yüzüne tükürdü
Baba terör suçundan tutuklanan oğlunun yüzüne tükürdü
Diyarbekirspor taraftarı Beşiktaş bayrağı yaktı
Diyarbekirspor taraftarı Beşiktaş bayrağı yaktı
Beşiktaş taraftarına kırmızı halı
Beşiktaş taraftarına kırmızı halı
River Plate taraftarından görülmemiş şov
River Plate taraftarından görülmemiş şov
Beşiktaş taraftarı semtte hasret gideriyor
Beşiktaş taraftarı semtte hasret gideriyor
Teröristler polis sandıkları vatandaşı böyle öldürdü
Teröristler polis sandıkları vatandaşı böyle öldürdü
user 2011-01-11 02:56:50
aslanım biz sevinmek için sevmedik bu takımı... ayağına trübün deymeyenler klavyeden delikanlılık yapmasın siz gidin hadi 500 kilometre ötedeki şehrin semtinin takımını tutun.. herşey ortada bizi bilen bilir istanbuldaki mezvularımızıda ankaradakileride alemin kralı ankaragücüm
salih 2011-01-02 13:21:31
ı love you bihter??????*
yusuf 2010-12-29 14:22:16
seni bibbbbbbbbbbbbbbbbbb
misafir 2010-10-11 20:43:59
Gecekondu Türkiyenin En iyi Taraftarı dıyen Kardesım bız takımımızı iyi günde kötü günde yalnız bırakmadık diyorsunuz yha siz kötü günlere alısıksınız.Ondan yaLnız bırakmıyosunuz Ayrıca Maclara Az kısı geLir diyosun yha hani o az kisi dediqin insanlar 19 Mayıs Stadını DoLduruR..ÇARSI ALAYINIZA KARŞI
misafir 2010-10-02 11:25:39
ya ne bu Çarşı'yı kötüleme çabaları.. işinize bakın ayrı platformlarda yarışıyorz gençler :d bide Çarşı hiç bi zaman takımı yalnız bırakmadı bırakmayacakta.. sadece tepkimiz ağır olur takım başarısız olursa.. herkes gider Çarşı kalır.. bütün yönetim deişir, futbolcular gider, teknik ekip gider ama Çarşı kalır.. Ayağınızı denk alın.. elbet denk geliriz bolu dağında ;)
misafir 2010-09-24 15:59:44
super olmus kardeslerım (texaslı )
misafir 2010-09-23 17:01:22
carsıyla qecekonduyu kıyaslayan zaten yok nerden cıkardın bunu durup dururken? qecekondu türkiyenin en iyi taraftar qrubudur nedenmi çünki carsı basarı olmadığı zaman takımı yanlız bırakır maca cok az kişi qelir ama qecekondu her zaman eksilmeden iyi qünde kötü qünde takımı destekler farkı anladınmı şimdi ?
misafir 2010-09-22 13:28:22
helal olsun kımsenın zorunada gıtmsın guzel olus.hapı attık patladık fatmagüel e rastladık fatmagülün suçu yok bız onu bıhter sandık.
misafir 2010-09-21 23:24:32
bu sevda kalbime bir GECEKONDU
misafir 2010-09-21 22:35:10
TÜRKİYENİN TARTISMASIZ EN BUYUK TARAFTARI GECEKONDU
misafir 2010-09-20 21:29:34
eeeeyyyytt ben angaragucluyum siko reis derler bana
misafir 2010-09-20 18:46:38
GECEKONDUUUUUU
misafir 2010-09-20 17:00:31
15:19 videoda ben de görünüyorum sen videoyu çekerken benden izin aldınmı
misafir 2010-09-20 16:58:23
ÇARŞIYLA gecekondunun KIYASLANMASI ÇOK ALAKASIZ
AYRICA FATMAGÜL'LE MAÇIN NE ALAKASI VAR ANLAYAMADIM ?
ANKARAGÜCÜ BÖYLE BOŞ ŞEYLERLE UĞRAŞIP TİRÜBÜNDE KAYNAK YAPANA KADAR TAKIMLARINA DESTEK ÇIKSINLAR:)
misafir 2010-09-20 15:21:37
bihterden daha çok espiri çıkarr..........