Adını Feriha Koydum 43. Bölüm Fragmanı

2012-01-11 16:59:25

Adını Feriha Koydum 43. Bölüm Fragmanı

Kategori: Fragmanlar

Benzer Videolar
Bileğimiz bükülmez bizim - Karadayı 101.Bölüm
Bileğimiz bükülmez bizim - Karadayı 101.Bölüm
Tut elimi Feride - Karadayı 103.Bölüm
Tut elimi Feride - Karadayı 103.Bölüm
Medcezir 64.Bölüm 1. Fragman HD
Medcezir 64.Bölüm 1. Fragman HD
Medcezir 72.Bölüm 3. Fragman HD
Medcezir 72.Bölüm 3. Fragman HD
Kurtlar Vadisi Pusu 259. Bölüm 1. Fragman HD
Kurtlar Vadisi Pusu 259. Bölüm 1. Fragman HD
Medcezir 74.Bölüm 1. Fragman HD
Medcezir 74.Bölüm 1. Fragman HD
Filinta 14. Bölüm Fragmanı HD
Filinta 14. Bölüm Fragmanı HD
The Player 1. Sezon Tanıtım Fragmanı
The Player 1. Sezon Tanıtım Fragmanı
amine suzan 01.01.1970 00:00:00
emir bz senin hayranlarındanız seni çok seviyoruz basarılar dileriz
merve 01.01.1970 00:00:00
bence sedat sen salaksın demekki sende halil gibi çirkinsinki öyle söylüyorsun emir bir kere dünyanın en yakışıklı adamı o flmeçok yakışıyo bence halil çıksın flmden hem daha çok mutlu olurlar ferihayla
Beyza 01.01.1970 00:00:00
Ferihayı seviyorum hemşehrim ama Emiri daha çok...bu bölümde emire hiçbirşey olmayacak feriha kurtulacak gülsüm kendini asmış olarak gözüküyo ama bence burda bize bir süpriz var.Emirle bi gün tanışmak; sevgilisi değil de en yakın arkadaşlarından biri olmak istiyorummm...
sedat 01.01.1970 00:00:00
adam demekki rolünün hakkını veriyor . halil benim adamım ya . bence emir ölsün yerine halil devam etsin :)
blom 01.01.1970 00:00:00
bana bak halil 1. emir filimden çıkarsa ve ferihada çıkarsan adını feriha koydum diye bişey olmaz ve allah belanı versın halilllllllllllllll
pervin 01.01.1970 00:00:00
lütfen emir kurtulsun
Beyza 01.01.1970 00:00:00
eminn deme öyl yhaaa:(
zynp 01.01.1970 00:00:00
Dizi Bitsin Ya Bence .s
emin 01.01.1970 00:00:00
tecavüz kokuyor bu fragmanda:DDDD
kader utansın 01.01.1970 00:00:00
ah emrim ahhh
gizem 01.01.1970 00:00:00
geber halillllll
hulya 01.01.1970 00:00:00
ne olur emırle ferıhaya bısey olmasn
hulya 01.01.1970 00:00:00
ne olur emırle ferıhayı öldürmesn ya onlar kavussun artık yeter
amir 01.01.1970 00:00:00
yav bu salak kızların yorumları na baksana gerçekmiş gibi yazıyorlar
sermin 01.01.1970 00:00:00
Çok saçma olmuş. Diziyi testere filmine çevirmişler.
SİNEM 01.01.1970 00:00:00
ALLAH BELAN VERSİN HALİLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL
SİNEM 01.01.1970 00:00:00
ALLAH BELAN VERSİN HALİL
eda 01.01.1970 00:00:00
ya nolur feriha ve emir kurtulsun halili bulsunlar inşallah emir ve ferihaya birşey olmaz
selda 01.01.1970 00:00:00
intihar eden kesinlikle gülsüm
ÖZKAN 01.01.1970 00:00:00
ÇOK GÜZEL SON OLUR NE BU HER DİZİNİN SONU MUTLU MU BİTECEK 1 DE DİZİ DEDİĞİN 2-3 SENEYİ GEÇİNCE SUYU ÇIKIYOR ÇEK 100 BÖLÜM OLSUN BİTSİN
başak 01.01.1970 00:00:00
dizi nasıl olmus öle ya gülsüm ölmemeli
sümeyla 01.01.1970 00:00:00
bu ne yaaa neye çevirdiler filmi güzelim aşk filmini ne yaptılar
simge 01.01.1970 00:00:00
ay işallah kultulurlar
sana 01.01.1970 00:00:00
iyi olmuş halil daha yakışıklı :P
perihan 01.01.1970 00:00:00
çok güzel bir dizi ama daha uzatmasınlar .
zehra 01.01.1970 00:00:00
inşallah ferihayla emire birşey olmaz olursa filim film biter zaten cuma gününü iple çekiyorum,

berka 01.01.1970 00:00:00
delirecem
yeter 01.01.1970 00:00:00
sakın köylü güzeli ölmesin yönetmen iyi yazsın seneriyoyu emirede ferihaya da bişey olmasın gülsüm yaşamalı koray onu kurtarmalı.
halit pino 01.01.1970 00:00:00
gülsüm ölmesin yaaaa
büşra 01.01.1970 00:00:00
kırmızı güllerin içinde beyaz gül nasıl duruyorsa sende oooooooooo kadar yakışıklı duruyorsun