KATEGORİLER

Abbas Güçlü Gül'ün oğlunu eleştirdi

Yorumlar
500 karakter kaldy...
Adynyz :
GÖNDER
  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    Kim ne derecesi yapmis ben onu anlamadim. Gul\\\'un oglu tam puan yapmista, kacinci olmus o sinavda? Amerika\\\'daki sistemde ogrenci sadece sinavla degil ayrica referanslari ve o zamana kadar yaptigi sosyal aktivitelerle degerlendirilir. Eh Gul\\\'un oglu referans yonunden sikinti cekmemistir herhalde. Harvard, Stanford ve buna benzer okullarin diger ulkelerin basbakanlari, cumhurbaskanlari gibi devlet buyuklerinin cocuklari icin \\\"ozel\\\" kontenjanlari bulunur. Beyaz adam kime bakacagini cok iyi bilir.
    Tum bunlari yazmama ragmen, sunlarida belirtmek gerek: Stanford cok iyi bir okuldur. Umarim gittiginde basarili olur, vatana millete yarari dokunacak bir insan olarak kendisini yetistirir.

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    arkadaşlar yorumlarınızı okurken bazı hatalar saptadım öncelikle amerika\\\'da harvardın seneliği 30000 dolar değil 180000dolardır.ayrıca ülkemizde ilk 100000e giremeyen birinin dünyanın en zor sınavı olan sat de full çekmesi ne kadar doğrudur tartışılır.sat de matematik alanında ülkemizde öss sorularının ingilizcesi çıkıyor.eğer çocuk bu sınavı sallamaış olsa bile en azından harvarda birincilikle girebiliyorsa türkiyedede ilk 100bine girmesi gerekmez mi?bir serzenişim de ülkemizdeki üniversitelere laf atanlara..arkadaşlar son verilere göre 2009 yılında bilkent matematik fen alanında dünya 192.si itü 236.sı koç 350.siboğaziçi 420. ve odtü 422.sidir.yukarıdaki yorumların birinde gördüm bizim ünversitelerimiz ilk bine bile giremiomuş.bence o arkadaş önce araştırssın sonra yazsın boş kafayla adam olunmuyor..

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    yanı normalde haberlere yorumn yazan bı ınsan degılımdır ama bu kadarda bok atmak olmaz yanii
    hemen torpılle ıtham edınn ınsanlarıı yok boyle bısey yaa valla oyumu chpye verıyorum ama sezarın hakkı da sezara herseyı bırbırıne karıstırmamak lazım burda bı basarı varr guru duymak lazımm bı tek ted kolejındede de okumak yetmez her tedli bu kadar basarılımı bu emrenın basarısı bence oss dede o kadar basrılı olmamasının sebebidee pek sallamamasıdırr umarım çok başarılı olurr

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    çatlada patla

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    abbas güçlüye katılıyorum.Öss de ilk ikiyüzbine bile giremiyen bir öğrenci nasıl olurda Dünya\\\'daki en zor sınavlardan biri olan SAT\\\'dan nasıl oldu da 800 üzerinden 800 aldı???Bence bunu da düşünmek lazım körü körüne her görünenen inanmayın...

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    yahu harvard gibi universitelerin kriterleri vardir.
    ilk kriter para , yillik 30.000 dolar. ardindan gelen ogrencinin refaransi yani ailesi nedir ne degildir, politikacimi,is adamimi , rutbeli askermi. gerisi azaten prosedur. sikiysa gulun oglu harwardtan burs alarak gitseydi de gorseydik :D

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    abdullah gül ve fehmi koru ingilterede bir gizli kapaklı burs verilerek okutulmuştu. Şimdi sıra nerde acaba? mantığı olan yemez bu başarı denen şeyi...

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    Yuh ya abbas yuh diyorum :)

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    Helal olsun Abbas abi gerçekleri söyleyince bakıyorum millette sana saldırmıs yorumlarında türkiyede ilk yüzbine giremeyen bir öğrencinin amerikada rekor kırarak birinci olduğuna körükörüne inanan zihniyetin akp ye oy vermeside doğaldır diye düşünüyorum saygılar

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    aBBAS GÜÇLÜYÜ ELEŞTİRENLERİN ZÜLFİKARINA DOKUNDU HERALDE BEN ABBAS ĞÜÇLÜNÜN DELİKANLI GİBİ ÇIKIP DOĞRULARI SÖYLEDİĞİNE İNANIYORUM ANLINDAN ÖPÜYORUM TÜRKİYEDE BENİM DİYEN OKULLARI NEDEN KAZANIP GİREMEMİŞ:)))))))

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    Yazıklar olsun.kin ve nefret bir insanın aklını bu kadarmı esir alır.bozuk saat bile günde iki defa doğruyu gösterirken, bunların doğrusu hiç kalmamış.bu saatten sonra bunların iflah olması imkansız.

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    Insan bu kadar da aciga vurmaz kiskancligini, cekememezligini be kardesim.

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    yolcudur abbaş bağlasan durmaz oğlum ne fanatik adamsın lan çocuk kazanmış işte tebrik et otur oturduğun yerde chp li gibi yorum yapmak zorundmısın

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    bree zindik gazeteci, sen nasil olurda cumhurunbasinin ogluna basarisiz dersin, yoksa sen vatan hainimisin, yada dinsiz misin ?
    böyle gazeteci olmaz olsun..halbuki helal olsun ..yasa bravo diyecektiniz..sorgulamayacaksin biat edeceksin !!bunlarin müslümanliginin ilk sarti budur !!

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    Abbas güçlünün saygınlığına gölge düşürmüştür bu açıklama

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    yazıklar olsun abbas güçlü.

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    BİR FAKİRN ÇOCUĞU AYNI SINAVDA 407 İLK SINAVDA ALDI KİMSE BUNU ALDIRAMADI.ÇÜNKÜ FAKİRİN ÇOCUĞUYDU.....

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    Siz Türkiye\\\'de ilk yüzbine giremeyen adamın Harvard\\\'a birincilikle gireceğine inandınız yani :) Kendi çocuğunuzun geleceğini bir düşünün, sonra da bu şehzadelerle eşit şartlarda olup olmayacağını.. Hala takdir ediyoruz diyorsanız, bu iktidar da, bu padişah da müstehak size!

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    şeyhimin oğlu basarılıdır..sehzade oğlu hakkında ne biçim konusuyorsun...güdülmüş reayanın yöneticilerinin oğludur onlar asıl basarı budur

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    bakin barack obama ve 6 abd baskanlari harvad dan menzun ortalama 600 puan ile sayin cunhurbaskaninin oglu bu basariyi elde etmis gurur duymamiz lazim itu ve odtu ile harvard i ayni gurupa sokamayiz elma ile armutun hesabi olur mu olmaz .

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    Allah akıl versin, eleştiriye bak sen orasını türkiyemi zannediyosun.Orda ırka mesebe veya cumhurbaşkanı oğluna gore torpil yok neyse odur adam kazanmış ne çamur atıyorsunuz. Yok odtü ye yok boğaziçine girsin dünya genelinde ilk 1000 de olmayan üniversitelere neden girsinki dünya ilk 10 da olan Haravarda girer, senin gibi adamları yetiştiren bu üniversitelerde okumaz.

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    böyle kisileride yayinlara cikariyorsunuz ya yaziklar olsun bunlar hicbir seyi begenmez

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    sen nereyi bitirdinki milletin çocuğunu yerden yere vuruyorsun.

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    Ulan bir kere de takdir et be. Bu kadar da olmaz ya.Yaziklar olsun.