KATEGORİLER

Ahmet Kaya'nın Erdoğan'ı Ağlatan Konuşması

29 Ekim1999 Ahmet Kaya'nın Erdoğan'ı Ağlatan Konuşması - Cumhuriyet Konseri
Yorumlar
500 karakter kaldı...
Adınız :
GÖNDER
  • misafir
    09.07.2013 21:26:45

    bu adamın, sizin gibi kalleşlerin oyuna ihtiyacı yok.

  • gamze
    16.06.2012 06:18:12

    helal olsun sana aslanım benim...bizim gibi senide bu ülkeye sığdıramadılar yaıklar olsun

  • SERKAN
    01.01.1970 00:33:30

    AHMET KAYA GİBİ Bİ DELİ KANLI ADAM GÖREMEDİM NE OLUR SA OLSUN ADAM ASLINI İNKAR ETMEDİİ HELAL OLSUN AHMET KAYA YA SAYGILARIM LA

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    ben akpci degilim... bunu belirteyim ama artık hersey öyle sapmıski önüne gelen yorum yazabilicegını düsünüyor... Basbakan R T erdogan zamanında kendisi Şiir okumakla aylarca hapisde yattı... neden baska fikirde olanlar bu TC de susmalı? herkes körelmiş beyinlerinze göremi konusmalı? ben Küğrt degılım hele lanet olası pkk yandası hıc degılım.. ama yeri geliyor ahmet kayada dinliyorum... ve cogu türksüne bir gurbet kusu olarak cok ama cok aglıyorum! ben vatan hainimiyim? neden sanatcıyı sanatcıo gozuyle degılde Muzık gıbı demokrat bir sanatda Politikayı sokuyorsunuzki? bırakın ınsanların herkesin gıdıcegı yeri belirleyen bir allah var... onun günahı sevabı . düsüncesi kendine... ama Basbakanı sırf agladı ıcın vatan Haini diye belirtemezsiniz emin olunkı eger ole osla tr 90% dan fazlası sessiz sessiz ahmet kaya dinliyerek vatan hainidir... en yakınınız bile!

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    kiminin evveli kiminin sonunu hayat ishde

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    recep tayyip erdoğan bu ülkenin Başbakanı türkiyenin başbakanı, ahmet kaya ise bazılarının değişi ve görüşü ile PKK, bakın işte kardeşlik böyle güzel bir şey recep tayyip erdoğan başbakan olarak ahmet kaya için ağlıyor ve özgürlüğü ahmet kaya\\\'dan örnek aldıgını söyleyerek kardeşliğini somut olarak ilan ediyor... deminden beri bütün yorumları okudum ve hala bir birlerini yiyen insanlar var, hala vatanı sattı diyenler var ülkede çok nankör insanlarımız var !

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    ahmet kayanın sesine .tayip erdoganın bilgisine lafyok ama ikisinin ortak özelligi vatanı satmaları

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    ahmet kaya gibi bir insan bu dünyaya gelmez.ahmet kayayı saygılya anıyoruz.özgürlüğün demekrosinin ,kardeşliğin olduğu bir ülke için emek vern harcayan biri faşist insanlar tarafından çekilmedi.ama bir gn bir gün gelcek ki faşist tüm insanların kökü kurutulcak.saygıyla anıyoruz ahmet kaya baba.kürt milleti

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    eee ne oldu şmdi. o ahmet kaya için denmiyoprmuydu ahmet kaya pkk konserinde apo yu özledim dedi diye. sürgüne resmen giden adam değilmiydi. bakın işte catal bıcak atıldığı günden aylar once 75 nci yl kutlamalarında bayrak önğünde konser veriyor. ahmet kaya sağlııksız biri idi. kazet satmak prim yapğmak için yapmayacağı yoktu. ayrıca pkk konserine zorla tehditle de cıkmış olabilir. Ayrıca burda TEMA onemlidir. başbakan duygusal biridir. ağlamasına neden show deniyor.

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    doğudan oy almak için amacına ulaşmış bir tiyatroo...koyunlar sağolsun..

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    Yazık Yazık vatanı yıkmak için kendini bilmezler ............. çırpınıyor kinlerini kusmak için kininiz içinizde kendinizi yaksın diyorumm....

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    keser döner sap döner....

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    Ahmet kaya dan sonra şimdi de selda bağcan` ziller ve ipler şarkısı geliyor... zilleri takti ciki ciki yapti ,dondu dolandi, söyle bir bakti ,bence aklınca hakli, deli mi ne? , git isine git isine, sen git diyor ille de ,ne yapsin iste boyle ,oyna demis birileri ,bir ileri iki geri ,birilerinin elinde ipleri , zilleri takti ciki ciki yapti , aklini takti taktı ne yapti , seffaf bir maske takti ,deli mi ne , bir oynadi, bir oynadi , oynamaya doymadi , ne yapsin iste boyle , oyna demis birileri , bir ileri, iki geri ,birilerinin elinde ipleri ,hop taralelli hop taralelli.obama ile berabe oynarlar.heyy türkiye hey ilahi takdir.

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    sen bitanesin sayın başbakanım kralsın sen seni şiir okudu diye haksızlığa mahkum edenlerden sor hesabını artık

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    türkiyenn gelmiş geçmiş en büyük lideri asıl çekemeyenlere lanet olsun tayip babaya yan gözle bakanın gözünü çıkarırm

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    \\\"agladıkca güneşi tutacagız göreceksin\\\", \\\"daglarda öfkali başım\\\", \\\"silahımı unutmusum helada\\\" gibi pkk lehine üstü kapalı sözlerle dolu sözde şarkılarla bu vatana ihanet eden kalleşlerin sözde şarkılarınamı aglayacagız? onlar şarkı degil birer pkk marşı. uyanın artık aymazlar. bu marşları söyleyenlerin ve onlara aglayanlrın allah belasını versin.

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    \\\"dagalarda öfkeli başım\\\", \\\"silahımı unutum helada\\\" ve bazı bunun gibi üstü kapalı, pkk propgandası yapan hayin ahmet kaya ya ve onun sözde şarkı denilen sözde sanat denilen kan dolu pislik dolu sölerine aglayanlara lanet olsun. ahmet kaya bir sanatcı degildir. sadece bir hayindir.

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    kalas bile canlansa gözyasi dökerdi,sevgiden merhametten nasip alamamis,hizipciler,nasipsizler.sizler sadece birer kölesiniz,sizde ki o beyin ne ise yarıyo acaba

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    samimi gorusum sanatina turkce soyledigi o muhtesem sarkilarlarla kesinlikle gonullerde taht kurusuna birsey demem,ama bana resmen cifte provokator kisilikte gibi geliyor bir yerde koln konserinde apo posteri onunde digr yerde 75.yil konserinde bence omurgasiz cifte ajan.

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    ALGÜLÜM VER GÜLÜM SAHTE YALAKA GAZETECİLER.BİZ BU SAHTEKARLARI UNUTMAYACAĞIZ.ORADA BİR DOĞRU VAR AHMET KAYA GERİSİ SAHTEKAR.BU ÜLKE HEPİMİZİN.AHMET MEHMETİ KÜRDÜ İLE TÜRKÜ İLE.İNADINA SOL İNADINA MUSTAFA KEMAL İNADINA KARDEŞLİK.NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE.KARADENİZ EGE AKDENİZ MARMARA ANADOLU DA HAYIR.ASLINDA AKP YE ENBÜYÜK DESTEĞİ BDP VERİYOR NİYE HAYIR OYU VERECEK MİLYONLARI SUSTURUP AKPYE VE HIRSIZLARA DAHA İYİ ÇALSIN DİYE DESTEK VERİYOR BİZ GÖRÜYORUZ SİZ KÜRT HALKI GÖRMÜYORMUSUNUZ.GİDİİN SANDIĞA HAYIR OYU VERİN

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    insan olan duygu taşır, duygulanır, varım ahmet kaya saçlarıma aklar düştü derken ağlamayacak İNSAN , insan ise bu her kim, ama kim,hele de anasını bilenler ile saçlarındaki akları gören,,,,, ağlar kardeşim başbakan da olsa,,,, ağlatır abi ahmet kaya ise,,,,allah rahmet etsin, ben daha bu görüntüyü yeni izledim.Kardeşim başbakan hapis yatmadı mı, ya askerlik yapan bilir, yatılı okuyan bilir.bir anımızı hatırlayınca gözlerimiz yaşarmazmı, yani niye böyle insan evladı gibi doğruyu konuşmuyoruz, vicdanımız ile çelişiyoruz.

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    sözde özgürlük diyerek yıllarca pkk yandaşlığı yaparak finansman sağlayarak örgüte ekonomik destek veren verilen bu destek sonucunda silahını benim mehmeciğimin üzerine doğrultarak şehit edilen kardeşlerim bu anı görselerdi kahrolurlardı. ahmet kayayı ayakta alkışlayan bir başbakan benim ülkemi devletimi temsil edemez. üzülerek izledim oyum kesinlikle hayır. NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    evet icin herseye evet diyen bir basbakan yakisan bumu bize müstehakmiyiz buna

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    hadı be aglıyomusun sen vıcdanın mı var senın yala n cı bayram gunu 9 aıleye ates dsurr kalk buna agla allah senı cehenem atesınde cayır cayır yaksın rte

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    AHMET KAYA NIN APO YU ÖZLEDİK AVRUPA KONSERİNİ DE YAYINLAYIN TARAFSIZSANIZ??

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    hülya katiliyorum ahmet kayaya onu coooook seviyorum mekani cenet olsun

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    Duygusu olan ağlar. Cumhuriyet tarihinde ilkez halkın özlemlerinin özlem edinen, halkın hassasiyetlerini paylaşan, halkın kederlerinin kendi kederi gibi gören bir başbakan geldi. Teşekkürler Sayın Erdoğan. Seni seviyoruz.

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    ya insan bu kadar mı iki yüzlü olur ahmet kayanın avrupadaki konuşmalarını yayınlasananıza. bu timsah göz yaşlarıyla artık kimse kürdistan cocuklar ölürken hangi özgürlükten bahsediyor.

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    ikinizde adam gibi adamsınız sonuna kadar eveeeetttt

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    Oy toplamak icin verir bu adam yeter ki oy alsn serefi namusu yok demek ki Daha dun Ahmet Kaya yi tanimayan adam simdi onn icin agliyor pehh

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    sana asigiz basbakanim

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    Ah ah ah ah!!! daha ne deyim!

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    ALLAH BASIMIZDAN EKSIK ETMESIN BU MILLET BU INSANIN HAKKINI ÖDEYEME; SEKIZ YILDIR BU ULKEDE ASLINDA COK SEY DEGISTI DAHA ÖZGÜR VE DAHA GÜZEL BIR TÜRKIYE TEMELLERI ATILIYOR; HER SEYIYLE BÜSBÜTÜN BIR TÜRKIYE AMA BU KARDESLIGI KISKANANLAR VAR: ISTE TÜRKIYEMIZIN BASBAKANI HER YERDE HALKIYLA BÜTÜNLESEBILEN BIR BASBAKAN:: BU HAYIRCILARI GERCEKTEN COK NANKÖR BULUYORUM:

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    ahmet kayayı vatan hayini ilan edenler kendileri vatan haini çıktı bu ülkede kardeşçe yaşamak varken neden bu ırkçı ayrımcılıga ne gerek var

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    ağlama sen.ağlama sen..sen ağlama.sen ağlama.

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    Bir çocuk için babasının ağlaması ne demekse, bizim için sayın Erdoğan\\\'ın ağlaması odur. Umarız yüzünüz hep gülsün başkanımız, babamız, her şeyimiz.

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    hakikaten bu adam başka yürü başbakanım yanındayız arkandayız

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    SEBEBİMSİN DİYE BİZ SÖV VARDIR...VE ŞUNU SÖYLEMEK İSTİYORUM ÖLÜMÜNE SEBEB OLAN FAŞİŞSTLER VİZCDAN AZABIYLA ÖLSÜN...
    BİZE REYTİNG GÖZ YAŞLARI GELMESİN

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    Sadece bir zümreye değil herkese özgürlük dediği için harcadılar Ahmet KAYA

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    seni yaradana kurban sen bu milletin önünü açacaksın işte dünya başbakan görsün

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    Bu Ahmet Kaya\\\"Vallahi apoyu özledim\\\" şarkısını söyleyen adam. AKP yalamalarına duyurulur. Sizler de apoyu özlediniz mi?

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    dümbük bir zaman o şahsa kominist diye damğa vurdunuz o ağlaman koltuğunu kaybetmendendir götveren senin gibisini analardaha doğurmamıştır

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    SEVDIM BEN ERDOGANI NIYE MI SIRF AHMET KAYAYI SEVIYOR DIYE MESELE OY OLSA HERKES SENIN GIBI SIRADAN OLSA YUREKLI OLSA SU ADAMA HERKES BIRSEY DEDI SEN UGRUNDA AGLADIN HELAL OLSUN SANA SEN COK BABA ADAMSIN SAYIN BASBAKAN ERDOGAN

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    şimdi de selda bağcan`dan ziller ve ipler şarkısı geliyor... zilleri takti ciki ciki yapti ,dondu dolandi, söyle bir bakti ,bence aklınca hakli, deli mi ne? , git isine git isine, sen git diyor ille de ,ne yapsin iste boyle ,oyna demis birileri ,bir ileri iki geri ,birilerinin elinde ipleri , zilleri takti ciki ciki yapti , aklini takti taktı ne yapti , seffaf bir maske takti ,deli mi ne , bir oynadi, bir oynadi , oynamaya doymadi , ne yapsin iste boyle , oyna demis birileri , bir ileri, iki geri ,birilerinin elinde ipleri ,hop taralelli hop taralelli

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    üniversiteli bi öğrenci olarak ben izlerken ağladım hem ahmet kaya hemde recep tayyip erdoğan gibi yürekli insanlar oldukça bu ülkeye hiç bişey olmaz ergenekon pkk kardeşliği bu ülkeyi artık isteği gibi yönetemeyecek 12 eylülden sonra

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    helal olsun sana başbakanım

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    allah yar ve yardımcınız olsun başbakanım.