Ahmet Kaya'nın Erdoğan'ı Ağlatan Konuşması

2010-09-10 02:03:12

29 Ekim1999 Ahmet Kaya'nın Erdoğan'ı Ağlatan Konuşması - Cumhuriyet Konseri

Kategori: Haber ve Televizyon

misafir 01.01.1970 00:33:30
allah yar ve yardımcınız olsun başbakanım.
misafir 01.01.1970 00:33:30
helal olsun sana başbakanım
misafir 01.01.1970 00:33:30
üniversiteli bi öğrenci olarak ben izlerken ağladım hem ahmet kaya hemde recep tayyip erdoğan gibi yürekli insanlar oldukça bu ülkeye hiç bişey olmaz ergenekon pkk kardeşliği bu ülkeyi artık isteği gibi yönetemeyecek 12 eylülden sonra
misafir 01.01.1970 00:33:30
şimdi de selda bağcan`dan ziller ve ipler şarkısı geliyor... zilleri takti ciki ciki yapti ,dondu dolandi, söyle bir bakti ,bence aklınca hakli, deli mi ne? , git isine git isine, sen git diyor ille de ,ne yapsin iste boyle ,oyna demis birileri ,bir ileri iki geri ,birilerinin elinde ipleri , zilleri takti ciki ciki yapti , aklini takti taktı ne yapti , seffaf bir maske takti ,deli mi ne , bir oynadi, bir oynadi , oynamaya doymadi , ne yapsin iste boyle , oyna demis birileri , bir ileri, iki geri ,birilerinin elinde ipleri ,hop taralelli hop taralelli
misafir 01.01.1970 00:33:30
AHMET KAYA NIN APO YU ÖZLEDİK AVRUPA KONSERİNİ DE YAYINLAYIN TARAFSIZSANIZ??
misafir 01.01.1970 00:33:30
SEVDIM BEN ERDOGANI NIYE MI SIRF AHMET KAYAYI SEVIYOR DIYE MESELE OY OLSA HERKES SENIN GIBI SIRADAN OLSA YUREKLI OLSA SU ADAMA HERKES BIRSEY DEDI SEN UGRUNDA AGLADIN HELAL OLSUN SANA SEN COK BABA ADAMSIN SAYIN BASBAKAN ERDOGAN
misafir 01.01.1970 00:33:30
dümbük bir zaman o şahsa kominist diye damğa vurdunuz o ağlaman koltuğunu kaybetmendendir götveren senin gibisini analardaha doğurmamıştır
misafir 01.01.1970 00:33:30
Bu Ahmet Kaya"Vallahi apoyu özledim" şarkısını söyleyen adam. AKP yalamalarına duyurulur. Sizler de apoyu özlediniz mi?
misafir 01.01.1970 00:33:30
seni yaradana kurban sen bu milletin önünü açacaksın işte dünya başbakan görsün
misafir 01.01.1970 00:33:30
Sadece bir zümreye değil herkese özgürlük dediği için harcadılar Ahmet KAYA
misafir 01.01.1970 00:33:30
SEBEBİMSİN DİYE BİZ SÖV VARDIR...VE ŞUNU SÖYLEMEK İSTİYORUM ÖLÜMÜNE SEBEB OLAN FAŞİŞSTLER VİZCDAN AZABIYLA ÖLSÜN...
BİZE REYTİNG GÖZ YAŞLARI GELMESİN
misafir 01.01.1970 00:33:30
hakikaten bu adam başka yürü başbakanım yanındayız arkandayız
misafir 01.01.1970 00:33:30
Bir çocuk için babasının ağlaması ne demekse, bizim için sayın Erdoğan'ın ağlaması odur. Umarız yüzünüz hep gülsün başkanımız, babamız, her şeyimiz.
misafir 01.01.1970 00:33:30
ağlama sen.ağlama sen..sen ağlama.sen ağlama.
misafir 01.01.1970 00:33:30
ahmet kayayı vatan hayini ilan edenler kendileri vatan haini çıktı bu ülkede kardeşçe yaşamak varken neden bu ırkçı ayrımcılıga ne gerek var
misafir 01.01.1970 00:33:30
ALLAH BASIMIZDAN EKSIK ETMESIN BU MILLET BU INSANIN HAKKINI ÖDEYEME; SEKIZ YILDIR BU ULKEDE ASLINDA COK SEY DEGISTI DAHA ÖZGÜR VE DAHA GÜZEL BIR TÜRKIYE TEMELLERI ATILIYOR; HER SEYIYLE BÜSBÜTÜN BIR TÜRKIYE AMA BU KARDESLIGI KISKANANLAR VAR: ISTE TÜRKIYEMIZIN BASBAKANI HER YERDE HALKIYLA BÜTÜNLESEBILEN BIR BASBAKAN:: BU HAYIRCILARI GERCEKTEN COK NANKÖR BULUYORUM:
misafir 01.01.1970 00:33:30
Ah ah ah ah!!! daha ne deyim!
misafir 01.01.1970 00:33:30
sana asigiz basbakanim
misafir 01.01.1970 00:33:30
Oy toplamak icin verir bu adam yeter ki oy alsn serefi namusu yok demek ki Daha dun Ahmet Kaya yi tanimayan adam simdi onn icin agliyor pehh
misafir 01.01.1970 00:33:30
ikinizde adam gibi adamsınız sonuna kadar eveeeetttt
misafir 01.01.1970 00:33:30
ya insan bu kadar mı iki yüzlü olur ahmet kayanın avrupadaki konuşmalarını yayınlasananıza. bu timsah göz yaşlarıyla artık kimse kürdistan cocuklar ölürken hangi özgürlükten bahsediyor.
misafir 01.01.1970 00:33:30
Duygusu olan ağlar. Cumhuriyet tarihinde ilkez halkın özlemlerinin özlem edinen, halkın hassasiyetlerini paylaşan, halkın kederlerinin kendi kederi gibi gören bir başbakan geldi. Teşekkürler Sayın Erdoğan. Seni seviyoruz.
misafir 01.01.1970 00:33:30
hülya katiliyorum ahmet kayaya onu coooook seviyorum mekani cenet olsun
misafir 01.01.1970 00:33:30
hadı be aglıyomusun sen vıcdanın mı var senın yala n cı bayram gunu 9 aıleye ates dsurr kalk buna agla allah senı cehenem atesınde cayır cayır yaksın rte
misafir 01.01.1970 00:33:30
evet icin herseye evet diyen bir basbakan yakisan bumu bize müstehakmiyiz buna
misafir 01.01.1970 00:33:30
sözde özgürlük diyerek yıllarca pkk yandaşlığı yaparak finansman sağlayarak örgüte ekonomik destek veren verilen bu destek sonucunda silahını benim mehmeciğimin üzerine doğrultarak şehit edilen kardeşlerim bu anı görselerdi kahrolurlardı. ahmet kayayı ayakta alkışlayan bir başbakan benim ülkemi devletimi temsil edemez. üzülerek izledim oyum kesinlikle hayır. NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE
misafir 01.01.1970 00:33:30
insan olan duygu taşır, duygulanır, varım ahmet kaya saçlarıma aklar düştü derken ağlamayacak İNSAN , insan ise bu her kim, ama kim,hele de anasını bilenler ile saçlarındaki akları gören,,,,, ağlar kardeşim başbakan da olsa,,,, ağlatır abi ahmet kaya ise,,,,allah rahmet etsin, ben daha bu görüntüyü yeni izledim.Kardeşim başbakan hapis yatmadı mı, ya askerlik yapan bilir, yatılı okuyan bilir.bir anımızı hatırlayınca gözlerimiz yaşarmazmı, yani niye böyle insan evladı gibi doğruyu konuşmuyoruz, vicdanımız ile çelişiyoruz.
misafir 01.01.1970 00:33:30
ALGÜLÜM VER GÜLÜM SAHTE YALAKA GAZETECİLER.BİZ BU SAHTEKARLARI UNUTMAYACAĞIZ.ORADA BİR DOĞRU VAR AHMET KAYA GERİSİ SAHTEKAR.BU ÜLKE HEPİMİZİN.AHMET MEHMETİ KÜRDÜ İLE TÜRKÜ İLE.İNADINA SOL İNADINA MUSTAFA KEMAL İNADINA KARDEŞLİK.NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE.KARADENİZ EGE AKDENİZ MARMARA ANADOLU DA HAYIR.ASLINDA AKP YE ENBÜYÜK DESTEĞİ BDP VERİYOR NİYE HAYIR OYU VERECEK MİLYONLARI SUSTURUP AKPYE VE HIRSIZLARA DAHA İYİ ÇALSIN DİYE DESTEK VERİYOR BİZ GÖRÜYORUZ SİZ KÜRT HALKI GÖRMÜYORMUSUNUZ.GİDİİN SANDIĞA HAYIR OYU VERİN
misafir 01.01.1970 00:33:30
samimi gorusum sanatina turkce soyledigi o muhtesem sarkilarlarla kesinlikle gonullerde taht kurusuna birsey demem,ama bana resmen cifte provokator kisilikte gibi geliyor bir yerde koln konserinde apo posteri onunde digr yerde 75.yil konserinde bence omurgasiz cifte ajan.
misafir 01.01.1970 00:33:30
kalas bile canlansa gözyasi dökerdi,sevgiden merhametten nasip alamamis,hizipciler,nasipsizler.sizler sadece birer kölesiniz,sizde ki o beyin ne ise yarıyo acaba