Ahmet Kaya'nın Erdoğan'ı Ağlatan Konuşması

2010-09-10 02:03:12

29 Ekim1999 Ahmet Kaya'nın Erdoğan'ı Ağlatan Konuşması - Cumhuriyet Konseri

Kategori: Haber ve Televizyon

Benzer Videolar
Erdoğan: Ahmet Kaya'yı lince tutanlar eş başkan sevdalısı oldu
Erdoğan: Ahmet Kaya'yı lince tutanlar eş başkan sevdalısı oldu
Abdullah Gül'den Ahmet Sever'e kitap yanıtı
Abdullah Gül'den Ahmet Sever'e kitap yanıtı
Ahmet Kaya'nın abisi: Benide gömecekler
Ahmet Kaya'nın abisi: Benide gömecekler
Başbakan Davutoğlu'nun İl Başkanları Toplantısı konuşması
Başbakan Davutoğlu'nun İl Başkanları Toplantısı konuşması
Ahmet Davutoğlu:  Erken seçimi düşünmedik
Ahmet Davutoğlu: Erken seçimi düşünmedik
Arafta Sorular'da Ağlatan Yasin Börü klibi
Arafta Sorular'da Ağlatan Yasin Börü klibi
Ahmet Davutoğlu yemin etti AK Parti Konya Milletvekili
Ahmet Davutoğlu yemin etti AK Parti Konya Milletvekili
Başbakan Davutoğlu'nun Ardahan mitingi konuşması
Başbakan Davutoğlu'nun Ardahan mitingi konuşması
misafir
bu adamın, sizin gibi kalleşlerin oyuna ihtiyacı yok.
gamze
helal olsun sana aslanım benim...bizim gibi senide bu ülkeye sığdıramadılar yaıklar olsun
SERKAN 2010-11-07 16:13:56
AHMET KAYA GİBİ Bİ DELİ KANLI ADAM GÖREMEDİM NE OLUR SA OLSUN ADAM ASLINI İNKAR ETMEDİİ HELAL OLSUN AHMET KAYA YA SAYGILARIM LA
misafir 2010-09-17 16:40:09
ben akpci degilim... bunu belirteyim ama artık hersey öyle sapmıski önüne gelen yorum yazabilicegını düsünüyor... Basbakan R T erdogan zamanında kendisi Şiir okumakla aylarca hapisde yattı... neden baska fikirde olanlar bu TC de susmalı? herkes körelmiş beyinlerinze göremi konusmalı? ben Küğrt degılım hele lanet olası pkk yandası hıc degılım.. ama yeri geliyor ahmet kayada dinliyorum... ve cogu türksüne bir gurbet kusu olarak cok ama cok aglıyorum! ben vatan hainimiyim? neden sanatcıyı sanatcıo gozuyle degılde Muzık gıbı demokrat bir sanatda Politikayı sokuyorsunuzki? bırakın ınsanların herkesin gıdıcegı yeri belirleyen bir allah var... onun günahı sevabı . düsüncesi kendine... ama Basbakanı sırf agladı ıcın vatan Haini diye belirtemezsiniz emin olunkı eger ole osla tr 90% dan fazlası sessiz sessiz ahmet kaya dinliyerek vatan hainidir... en yakınınız bile!
misafir 2010-09-17 01:04:29
kiminin evveli kiminin sonunu hayat ishde
misafir 2010-09-16 19:16:44
recep tayyip erdoğan bu ülkenin Başbakanı türkiyenin başbakanı, ahmet kaya ise bazılarının değişi ve görüşü ile PKK, bakın işte kardeşlik böyle güzel bir şey recep tayyip erdoğan başbakan olarak ahmet kaya için ağlıyor ve özgürlüğü ahmet kaya'dan örnek aldıgını söyleyerek kardeşliğini somut olarak ilan ediyor... deminden beri bütün yorumları okudum ve hala bir birlerini yiyen insanlar var, hala vatanı sattı diyenler var ülkede çok nankör insanlarımız var !
misafir 2010-09-16 13:11:18
ahmet kayanın sesine .tayip erdoganın bilgisine lafyok ama ikisinin ortak özelligi vatanı satmaları
misafir 2010-09-16 12:55:00
ahmet kaya gibi bir insan bu dünyaya gelmez.ahmet kayayı saygılya anıyoruz.özgürlüğün demekrosinin ,kardeşliğin olduğu bir ülke için emek vern harcayan biri faşist insanlar tarafından çekilmedi.ama bir gn bir gün gelcek ki faşist tüm insanların kökü kurutulcak.saygıyla anıyoruz ahmet kaya baba.kürt milleti
misafir 2010-09-15 15:22:34
eee ne oldu şmdi. o ahmet kaya için denmiyoprmuydu ahmet kaya pkk konserinde apo yu özledim dedi diye. sürgüne resmen giden adam değilmiydi. bakın işte catal bıcak atıldığı günden aylar once 75 nci yl kutlamalarında bayrak önğünde konser veriyor. ahmet kaya sağlııksız biri idi. kazet satmak prim yapğmak için yapmayacağı yoktu. ayrıca pkk konserine zorla tehditle de cıkmış olabilir. Ayrıca burda TEMA onemlidir. başbakan duygusal biridir. ağlamasına neden show deniyor.
misafir 2010-09-15 01:21:11
doğudan oy almak için amacına ulaşmış bir tiyatroo...koyunlar sağolsun..
misafir 2010-09-14 22:07:08
Yazık Yazık vatanı yıkmak için kendini bilmezler ............. çırpınıyor kinlerini kusmak için kininiz içinizde kendinizi yaksın diyorumm....
misafir 2010-09-14 09:28:01
keser döner sap döner....
misafir 2010-09-14 02:35:22
Ahmet kaya dan sonra şimdi de selda bağcan` ziller ve ipler şarkısı geliyor... zilleri takti ciki ciki yapti ,dondu dolandi, söyle bir bakti ,bence aklınca hakli, deli mi ne? , git isine git isine, sen git diyor ille de ,ne yapsin iste boyle ,oyna demis birileri ,bir ileri iki geri ,birilerinin elinde ipleri , zilleri takti ciki ciki yapti , aklini takti taktı ne yapti , seffaf bir maske takti ,deli mi ne , bir oynadi, bir oynadi , oynamaya doymadi , ne yapsin iste boyle , oyna demis birileri , bir ileri, iki geri ,birilerinin elinde ipleri ,hop taralelli hop taralelli.obama ile berabe oynarlar.heyy türkiye hey ilahi takdir.
misafir 2010-09-14 00:50:33
sen bitanesin sayın başbakanım kralsın sen seni şiir okudu diye haksızlığa mahkum edenlerden sor hesabını artık
misafir 2010-09-13 21:33:30
türkiyenn gelmiş geçmiş en büyük lideri asıl çekemeyenlere lanet olsun tayip babaya yan gözle bakanın gözünü çıkarırm
misafir 2010-09-13 15:02:26
"agladıkca güneşi tutacagız göreceksin", "daglarda öfkali başım", "silahımı unutmusum helada" gibi pkk lehine üstü kapalı sözlerle dolu sözde şarkılarla bu vatana ihanet eden kalleşlerin sözde şarkılarınamı aglayacagız? onlar şarkı degil birer pkk marşı. uyanın artık aymazlar. bu marşları söyleyenlerin ve onlara aglayanlrın allah belasını versin.
misafir 2010-09-13 14:49:50
"dagalarda öfkeli başım", "silahımı unutum helada" ve bazı bunun gibi üstü kapalı, pkk propgandası yapan hayin ahmet kaya ya ve onun sözde şarkı denilen sözde sanat denilen kan dolu pislik dolu sölerine aglayanlara lanet olsun. ahmet kaya bir sanatcı degildir. sadece bir hayindir.
misafir 2010-09-12 02:38:04
kalas bile canlansa gözyasi dökerdi,sevgiden merhametten nasip alamamis,hizipciler,nasipsizler.sizler sadece birer kölesiniz,sizde ki o beyin ne ise yarıyo acaba
misafir 2010-09-12 02:07:40
samimi gorusum sanatina turkce soyledigi o muhtesem sarkilarlarla kesinlikle gonullerde taht kurusuna birsey demem,ama bana resmen cifte provokator kisilikte gibi geliyor bir yerde koln konserinde apo posteri onunde digr yerde 75.yil konserinde bence omurgasiz cifte ajan.
misafir 2010-09-11 19:06:36
ALGÜLÜM VER GÜLÜM SAHTE YALAKA GAZETECİLER.BİZ BU SAHTEKARLARI UNUTMAYACAĞIZ.ORADA BİR DOĞRU VAR AHMET KAYA GERİSİ SAHTEKAR.BU ÜLKE HEPİMİZİN.AHMET MEHMETİ KÜRDÜ İLE TÜRKÜ İLE.İNADINA SOL İNADINA MUSTAFA KEMAL İNADINA KARDEŞLİK.NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE.KARADENİZ EGE AKDENİZ MARMARA ANADOLU DA HAYIR.ASLINDA AKP YE ENBÜYÜK DESTEĞİ BDP VERİYOR NİYE HAYIR OYU VERECEK MİLYONLARI SUSTURUP AKPYE VE HIRSIZLARA DAHA İYİ ÇALSIN DİYE DESTEK VERİYOR BİZ GÖRÜYORUZ SİZ KÜRT HALKI GÖRMÜYORMUSUNUZ.GİDİİN SANDIĞA HAYIR OYU VERİN
misafir 2010-09-11 05:01:00
insan olan duygu taşır, duygulanır, varım ahmet kaya saçlarıma aklar düştü derken ağlamayacak İNSAN , insan ise bu her kim, ama kim,hele de anasını bilenler ile saçlarındaki akları gören,,,,, ağlar kardeşim başbakan da olsa,,,, ağlatır abi ahmet kaya ise,,,,allah rahmet etsin, ben daha bu görüntüyü yeni izledim.Kardeşim başbakan hapis yatmadı mı, ya askerlik yapan bilir, yatılı okuyan bilir.bir anımızı hatırlayınca gözlerimiz yaşarmazmı, yani niye böyle insan evladı gibi doğruyu konuşmuyoruz, vicdanımız ile çelişiyoruz.
misafir 2010-09-11 04:12:20
sözde özgürlük diyerek yıllarca pkk yandaşlığı yaparak finansman sağlayarak örgüte ekonomik destek veren verilen bu destek sonucunda silahını benim mehmeciğimin üzerine doğrultarak şehit edilen kardeşlerim bu anı görselerdi kahrolurlardı. ahmet kayayı ayakta alkışlayan bir başbakan benim ülkemi devletimi temsil edemez. üzülerek izledim oyum kesinlikle hayır. NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE
misafir 2010-09-11 00:24:25
evet icin herseye evet diyen bir basbakan yakisan bumu bize müstehakmiyiz buna
misafir 2010-09-11 00:16:25
hadı be aglıyomusun sen vıcdanın mı var senın yala n cı bayram gunu 9 aıleye ates dsurr kalk buna agla allah senı cehenem atesınde cayır cayır yaksın rte
misafir 2010-09-10 21:54:25
AHMET KAYA NIN APO YU ÖZLEDİK AVRUPA KONSERİNİ DE YAYINLAYIN TARAFSIZSANIZ??
misafir 2010-09-10 15:17:48
hülya katiliyorum ahmet kayaya onu coooook seviyorum mekani cenet olsun
misafir 2010-09-10 15:15:10
Duygusu olan ağlar. Cumhuriyet tarihinde ilkez halkın özlemlerinin özlem edinen, halkın hassasiyetlerini paylaşan, halkın kederlerinin kendi kederi gibi gören bir başbakan geldi. Teşekkürler Sayın Erdoğan. Seni seviyoruz.
misafir 2010-09-10 13:53:05
ya insan bu kadar mı iki yüzlü olur ahmet kayanın avrupadaki konuşmalarını yayınlasananıza. bu timsah göz yaşlarıyla artık kimse kürdistan cocuklar ölürken hangi özgürlükten bahsediyor.
misafir 2010-09-10 12:40:36
ikinizde adam gibi adamsınız sonuna kadar eveeeetttt