Yaya geçidindeki adama çarpan sürücü serbest kaldı

2019-01-03 07:27:27

Bursa'da yaya geçidinden yolun karşısına geçmek isteyen yaşlı adama otomobil çarptı. Sürücü serbest kalırken, yaşlı adam 5 gündür yoğun bakımda yaşam mücadelesi veriyor.

Kategori: Video Haber

Bu videoya aşağıdaki emojilerle tepki ver !
0
4
1
0
0
0
Benzer Videolar
Rusya'da kuş sürüsüne çarpan uçak acil iniş yaptı
Rusya'da kuş sürüsüne çarpan uçak acil iniş yaptı
Otomatik pilot modunda uyuyan Tesla sürücüsü
Otomatik pilot modunda uyuyan Tesla sürücüsü
Aksaray'da kazadan kaçan sürücü başka bir kazaya yakalandı
Aksaray'da kazadan kaçan sürücü başka bir kazaya yakalandı
Kavgada ısırdığı kulağı koparan kişi serbest kaldı
Kavgada ısırdığı kulağı koparan kişi serbest kaldı
Aydın'da sürücülerin gişe inadı kazaya neden oldu
Aydın'da sürücülerin gişe inadı kazaya neden oldu
Çin'de kaldırımda telefonla konuşan kadına tokat atan adam
Çin'de kaldırımda telefonla konuşan kadına tokat atan adam
Sürücüsüyle tartıştığı halk otobüsünün aynasını kıran maganda
Sürücüsüyle tartıştığı halk otobüsünün aynasını kıran maganda
Kaldırımdaki ağacı sebepsiz yere kırdı
Kaldırımdaki ağacı sebepsiz yere kırdı
misafir_706580 2019-01-28 20:16:34
BÜYÜK BİR NŞDA İLE HAYKIRIYORUM; O OTABAN GİBİ BİR YOLA YAYA GEÇİDİ YABAN GÖREVLİLER DERHAL GÖREVDEN ALINMALI. ORDA ŞÖFÖRÜNDE YAYA NINDA DUÇU YOK.
misafir_705974 2019-01-28 20:13:39
BÜYÜK BİR NŞDA İLE HAYKIRIYORUM; O OTABAN GİBİ BİR YOLA YAYA GEÇİDİ YABAN GÖREVLİLER DERHAL GÖREVDEN ALINMALI. ORDA ŞÖFÖRÜNDE YAYA NINDA DUÇU YOK.
misafir_705231 2019-01-28 19:56:32
Allah senin belani versin gün gelir sende o yaya gecidinden gecerzin ve öyle ezilirsin...türkiyede malesef mallar cok...hep bana hep bana...insalik desen saten sifir...
misafir_694067 2019-01-28 16:49:53
Böyle yaya geçitimi olur. Işıklı yaya geçidi olmalıydı.
misafir_691965 2019-01-28 16:15:02
Şeref siz frene bile basmadı bunun ehliyetini iptal ve hapis cezası şart
Ali Desidero 2019-01-28 14:23:08
50km/h yerde yaya geçidi olmaz sadece 30km/h yerlerde hata yine belediyenin. Lamba olmalıydı kırmızıdan geçeni radarla çekip1500TL CEZA 1ay da. trafikten men edilmeli, bak bakalım kırmızıdan geçen olurmuydu, sarıda millet firene asılırdı ceza yememek için. Belediye bunu bi öğrenemedi.
YAYA GEÇİDİNİN ANLAMINI BİLMEYEN CANAVARLAR 2019-01-28 13:50:28
Adam arabanın önüne atlamamış güzel kardeşim bak, öncelikle orada yerde kalın çizgiler var anlamı da şu : Burası yaya geçididir. Dolayısıyla hızınızı azaltın ve geçiş önceliğini yaya ya verin. Yani olması gereken orada yaya gördüğünde durmaktır. İnsanca beklemektir. Ama insanlığından nasibini alamamış medeniyetten yoksun ve her şeyde öncelik benim diyen gürühun beklemeyip aksine gaza daha fazla basarak zaten insan hayatının hiçbir değeri olmayan ülkemizde nasılsa öldürsemde serbest kalırım deyip insan hayatını hiçe saymaktır. Yaşanan tam anlamıyla budur. Yazık çok ama çok yazık.
misafir_673363 2019-01-28 11:08:03
Yayayi gördügü Taktirde durmak yasalasmasi lazim Arti yaya Tabelasi enaz 30 metre geride olmasi yaninda degil gerek, durmayan araclara agir cezalar gelmeli insan Hayati bukadar ucuz degildir.
adsiz 2019-01-28 11:03:50
Öyle yaya yolumu olur geri zekalilar oraya lamba konur beyinsizler