Turistin açtığı bayrak, ortalığı karıştırdı

2019-07-18 12:43:03

Uzungöl'de Irak Kürt Bölgesel Yönetimi bayrağı açarak fotoğraf çektirmek isteyen kişi, terör örgütü PKK sempatizanı sanılınca linç edildi.

Kategori: Video Haber

Bu videoya aşağıdaki emojilerle tepki ver !
19
8
3
0
0
2
Benzer Videolar
Taksim’de psikolojisi bozuk turist ortalığı ayağa kaldırdı
Taksim’de psikolojisi bozuk turist ortalığı ayağa kaldırdı
Kaza yapan sürücünün kaçtığı o anlar
Kaza yapan sürücünün kaçtığı o anlar
3 saniyede kapısını açtığı dükkandan 40 lira çaldı
3 saniyede kapısını açtığı dükkandan 40 lira çaldı
Panik atak geçiren kadın ortalığı birbirine kattı
Panik atak geçiren kadın ortalığı birbirine kattı
Sürücünün çarpıp kaçtığı eşek uyutuldu
Sürücünün çarpıp kaçtığı eşek uyutuldu
İki bavul altınla kaçtığı iddia edilen sarraf yakalandı
İki bavul altınla kaçtığı iddia edilen sarraf yakalandı
Düzce'de Afgan uyruklu şahıs ortalığı birbirine kattı
Düzce'de Afgan uyruklu şahıs ortalığı birbirine kattı
İstanbul'da ortalığı savaş alanına çeviren kaza: 5 yaralı
İstanbul'da ortalığı savaş alanına çeviren kaza: 5 yaralı
misafir_003230 2019-07-24 21:28:05
kimse kusura bakmasin binlerce sehit vermişiz kurdistan devleti yuzunden yani pkk icin. eee sen geleceksin trabzonda kürdistan bayrağı açacaksın yok öyle birşey az bile yapmışlar şerefsizlere..
misafir_971872 2019-07-24 12:48:44
Allahin lazlari Amerikan Israil Ingiliz Rus bayragini asanada ayni muameleyi yaparmiydiniz.olay turk insanina mal etmiyorum geri zekali laz aptaligi diyorum.
misafir_967667 2019-07-24 11:33:51
Ellerine saglik vuranlarin
hlkkrtl 2019-07-24 10:11:01
gelmesinler zaten pkk bayrağı acacaklarsa.dayıya helal olsun herkezin aynı şeyi yapması lazım.adamı karalamayın.
:D 2019-07-19 12:31:32
ALLAH ALLAH :D
adam 2019-07-19 08:22:09
bir türkiye rezaleti elin gavuru bayrak açsa sesiniz çıkmaz ıraklı vadandaş açınca suç oluyor
vatan sevdalısı 2019-07-19 04:47:20
Köprüden sallandırsaydınız !!!
elazigli 2019-07-18 22:40:20
bu ne ya ? ben de kürdüm korkuyoruz türkiyeye gelmeyi, firsat vermeyin bu yam yamlara. :-)
Macit Erdemir 2019-07-18 21:55:21
Ulan salak,kırolar !!! Karadenizde,Paçavra açabiliyorsan ?? Her muameleye razı olacaksın demektir !! Acıttı mı ??? ::))
misafir_477112 2019-07-18 19:14:28
Burasi trabzon ögrenmis oldun tarifeli uçakla gelip geri dönme sansin olmayan tek sehir
baştürk 2019-07-18 18:04:50
Gebertin şerefsizleri
misafir_467085 2019-07-18 16:29:11
Bu olay öldürülen konsolosluk çalışanı vatandasimizla ilgisi var. Bolgesel kürt billigiyle iliskiler bozulmak isteniyor veya baska nedenler. Araştır.
yazık 2019-07-18 15:19:50
yakışmadı.