Uşak'ta inşaat işçisi gibi çalıştırılan Öğrenciler

2011-04-20 14:13:19

Uşak'ta inşaat işçisi gibi çalıştırılan Öğrenciler Uşak'ta bir ilköğretim okulunda inşaat işçisi gibi harç kardırılan öğrencilerin durumu bir veli tarafından cep telefonu ile görüntülendi

Kategori: Video Haber

Bu videoya aşağıdaki emojilerle tepki ver !
0
0
0
0
0
0
Benzer Videolar
Şampiyon futbolcu inşaatlarda çalışıp harçlığını çıkarıyor
Şampiyon futbolcu inşaatlarda çalışıp harçlığını çıkarıyor
Öğrencilerinden depremde kalp krizi geçiren öğretmene veda
Öğrencilerinden depremde kalp krizi geçiren öğretmene veda
Kadıköy Anadolu Lisesi'nde yeni öğrenciler simit atarak karşılandı
Kadıköy Anadolu Lisesi'nde yeni öğrenciler simit atarak karşılandı
Çatıdaki kiremitler öğrencilerin üzerine düştü
Çatıdaki kiremitler öğrencilerin üzerine düştü
Metro inşaatında iş kazası: 1 ölü
Metro inşaatında iş kazası: 1 ölü
Berlin Havalimanı'nın inşaatı hala bitmedi
Berlin Havalimanı'nın inşaatı hala bitmedi
Minik öğrenciler anne ve babalarından ayrılamadı
Minik öğrenciler anne ve babalarından ayrılamadı
ABD'de kafe inşaatında meydana gelen çökme
ABD'de kafe inşaatında meydana gelen çökme
eco 2011-04-21 10:02:31
okul aile birliği başkanı bey okula kaç lira yardımda bulundun acaba. tutsana iki işçi de yaptırsana amaaa yok çekeyim telefona şikayet edeyim zihniyet buuu
Ben Bilirim 2011-04-21 05:11:47
Görüyorsunuz arkadaslar Büyük Ortadogu Projesi dedikleri bu olmali!
Herkes İşini yapsın 2011-04-21 00:21:22
Eskiden Yapılıyordu Evet Çünki Eğitim sistemi yanlış Öğretmenlere verilen değer istirmar ediliyordu.! Ögretmen canı isterse döver canı isterse okuldan kovar dı.! Ama artık Öyle Değil.. GEREKLİ CEZA VERİLSİN O ÇOCUK AMELE DEĞİL ÖGRENCİ 60*3=180 tL VERSİN İŞCİ TUTSUN MÜDÜR.! BELKİDE GİDER GÖSTERMİŞTİR OKULDA İNŞAAT VARDI DİYE.?
Dadaş 2011-04-20 20:45:44
Ne var bunda okuduğu okula iki kürek harç atmış çok mu. onu istemeyen geri zekalı okula kaç kuruş yardımda bulunmuş. öğrenci çalışmasın diyorsa tutup iki usta getirsin çalıştırsın ..... oda yok ama fesatlığa gelince cep telefonu hazır.
aliveli 2011-04-20 18:47:36
ya olabilir ne var yani 2 öğrenci çalışmış diye her öğrencinin okula katkısı olsa ne kaybeder ya,ne kadra geri zekalı bir millet toplum oluyor,herkes herkeisn açıgını arar oldu,boyle gidersek bizden ne köy olur ne kasaba......
.... 2011-04-20 18:17:42
hiçte inşaat işine benzemiyor bu siz madem okul aile birliği başkanısınız bunu bu şekilde yapacağınıza adam gibi gidip müdürle veya öğretmenlerle görüşebilirdin senin gibi adamı kim okul aile birliği başkanı yaptı ya...
ender 2011-04-20 17:16:01
Bu bir komployo benziyor.Sanki adama söyleyecekleri ezberletilmiş.Madem Okul-Aile Başkanıymış 2 işçi tutup getirseymiş ya...
erhan karaaslan 2011-04-20 16:19:32
ne var bunda arkadaşlar bizde çalıştık öğrenciler hayatın nasıl olduğunu anlasınlar büyüyorlar el bebek gül bebek hayatı toz pembe sanıyorlar bence görüntü kötü görünse bile ilerisi için faydalı olmuştur.