Tesettürlü kadınlara saldıran kadın yakalandı

2019-03-30 08:16:18

Adana’da dün sözlü ve fiziki saldırıya uğrayan tesettürlü kadınların Zübeyde G.’den şikayetçi olmaları üzerine, saldırgan kadın bugün gözaltına alındı.

Kategori: Video Haber

Bu videoya aşağıdaki emojilerle tepki ver !
0
12
1
0
0
0
Benzer Videolar
Engelli kadından 'bottlecapchallange' performansı
Engelli kadından 'bottlecapchallange' performansı
Bagaj bandına girmeye çalışan kadın yere düştü
Bagaj bandına girmeye çalışan kadın yere düştü
NASA bilim kadını İrlanda güzeli seçildi
NASA bilim kadını İrlanda güzeli seçildi
Polisin şehit edilmesini planlayan firari yakalandı
Polisin şehit edilmesini planlayan firari yakalandı
Apartman kapısını sıkıca tutan kadın hırsızları yakalattı
Apartman kapısını sıkıca tutan kadın hırsızları yakalattı
DEAŞ’ın sözde emiri yakalandı
DEAŞ’ın sözde emiri yakalandı
 Taksim’de turist kadın sevdiği köpek tarafından ısırıldı
Taksim’de turist kadın sevdiği köpek tarafından ısırıldı
Kocaeli'de 7 aylık hamile hırsızlar yakalandı
Kocaeli'de 7 aylık hamile hırsızlar yakalandı
... 2019-05-16 10:47:38
"Benimde ailem kapalı bunu sakın unutmayın." Tipik bağnaz aşırı solcu işte.
misafir_032338 2019-03-31 11:40:41
İnşallah ceza yerde rahatlar
misafir_987915 2019-03-30 23:22:09
Döneklik Bu kadar olur. Rabbim tesettür lü bacılarımdan razı olsun.
batman 2019-03-30 14:34:15
net ortada cezasız kalmamalı
takipteyiz 2019-03-30 13:41:51
Bunlar korkak... Bunlar hain... Bunlar icin namus ne acaba...
Attila 2019-03-30 12:28:17
Sarisin sen haksizsin malesef ilk önce insan olmana davet ediyorum olamassin cünkü sen bir SCHWEINsin!!! Insanlarin carsaflarindan basörtüsünden ne istiyorsun sende takabilirsin!? Herkes medeni sekilde istedigi sekilde giyinebilir o kadar!!! Ayrica : Her hangi bir partiye baglida degilim !!!!
gürkan kılıç 2019-03-30 11:56:49
Polis arabasını gören hemen geri vitese takıyor. Utanmaz birde yalan söylüyor yolda yürüyen insanlara sen saldırıyorsun...
KUL HAKKI 2019-03-30 11:40:52
ALLAH'ın emrine uyan Bacılarımdan ALLAH Razı olsun, iftira atanıda ALLAH ıslah eylesin, emirlerine göre yaşamasını nasip etsin. Ne istersiniz kişinin giyiminden, kapanmasından anlatabilecek beri gelsin. Asıl yobazlık bu. Benim dinim bana, senin dinin sana kardeşim.
m.Fuchs 2019-03-30 11:36:34
2019 yılının en iyi kıvırmasını yapmış bu kadın.. Kamera görüntüleri ortada, polisi görünce cırt..
misafir_943182 2019-03-30 10:55:12
Biri buna söyleceklerini iyi ezberletmiş ama çok şükür kamera kayıtları var
ertuğrul 2019-03-30 10:42:54
kadın tam çirkef görüntüler herşeyi açıkça belli ediyor.kadın müebbet yemeli..hazımsız kadın
ÇİCORİ 2019-03-30 09:25:24
Ananıda al Git sıfatsız
Nergiz 2019-03-30 09:04:25
haysiyetsiz yalancı
mert yilmaz 2019-03-30 08:53:15
Ulan mert olun mert kivrak olmayin, yatim kardesim de durust ol ki sizde ne gezer durustluk namus olmayan insan durust olmaz
deli 2019-03-30 08:49:34
üstelik yalancı.
davut 2019-03-30 08:49:27
Serefsizzz bide kıvırıyo