Tesettürlü kadınlara saldıran kadın yakalandı

2019-03-30 08:16:18

Adana’da dün sözlü ve fiziki saldırıya uğrayan tesettürlü kadınların Zübeyde G.’den şikayetçi olmaları üzerine, saldırgan kadın bugün gözaltına alındı.

Kategori: Video Haber

Bu videoya aşağıdaki emojilerle tepki ver !
0
12
1
0
0
0
Benzer Videolar
Taksim'de kadınlı erkekli kavga dakikalarca sürdü
Taksim'de kadınlı erkekli kavga dakikalarca sürdü
Sanayiye gelen araçlar kadın ustalara emanet
Sanayiye gelen araçlar kadın ustalara emanet
Köpeklerin saldırıp öldürdüğü yaşlı kadın defnedildi
Köpeklerin saldırıp öldürdüğü yaşlı kadın defnedildi
AK Parti afişleri dağıtan genci aşağılayan İP'li kadın
AK Parti afişleri dağıtan genci aşağılayan İP'li kadın
Pekcan: Kadınlara 100 milyon TL ihracat finansmanı temin ettik
Pekcan: Kadınlara 100 milyon TL ihracat finansmanı temin ettik
Bakan Soylu: İstanbul'da 7 DHKP-C'li terörist yakalandı
Bakan Soylu: İstanbul'da 7 DHKP-C'li terörist yakalandı
Kendisine tepki gösteren kadına karşı tavrı takdir topladı
Kendisine tepki gösteren kadına karşı tavrı takdir topladı
Kılıçdaroğlu'nun fotoğrafına kalem saplayan Erzincanlı kadın
Kılıçdaroğlu'nun fotoğrafına kalem saplayan Erzincanlı kadın
... 2019-05-16 10:47:38
"Benimde ailem kapalı bunu sakın unutmayın." Tipik bağnaz aşırı solcu işte.
misafir_032338 2019-03-31 11:40:41
İnşallah ceza yerde rahatlar
misafir_987915 2019-03-30 23:22:09
Döneklik Bu kadar olur. Rabbim tesettür lü bacılarımdan razı olsun.
batman 2019-03-30 14:34:15
net ortada cezasız kalmamalı
takipteyiz 2019-03-30 13:41:51
Bunlar korkak... Bunlar hain... Bunlar icin namus ne acaba...
Attila 2019-03-30 12:28:17
Sarisin sen haksizsin malesef ilk önce insan olmana davet ediyorum olamassin cünkü sen bir SCHWEINsin!!! Insanlarin carsaflarindan basörtüsünden ne istiyorsun sende takabilirsin!? Herkes medeni sekilde istedigi sekilde giyinebilir o kadar!!! Ayrica : Her hangi bir partiye baglida degilim !!!!
gürkan kılıç 2019-03-30 11:56:49
Polis arabasını gören hemen geri vitese takıyor. Utanmaz birde yalan söylüyor yolda yürüyen insanlara sen saldırıyorsun...
KUL HAKKI 2019-03-30 11:40:52
ALLAH'ın emrine uyan Bacılarımdan ALLAH Razı olsun, iftira atanıda ALLAH ıslah eylesin, emirlerine göre yaşamasını nasip etsin. Ne istersiniz kişinin giyiminden, kapanmasından anlatabilecek beri gelsin. Asıl yobazlık bu. Benim dinim bana, senin dinin sana kardeşim.
m.Fuchs 2019-03-30 11:36:34
2019 yılının en iyi kıvırmasını yapmış bu kadın.. Kamera görüntüleri ortada, polisi görünce cırt..
misafir_943182 2019-03-30 10:55:12
Biri buna söyleceklerini iyi ezberletmiş ama çok şükür kamera kayıtları var
ertuğrul 2019-03-30 10:42:54
kadın tam çirkef görüntüler herşeyi açıkça belli ediyor.kadın müebbet yemeli..hazımsız kadın
ÇİCORİ 2019-03-30 09:25:24
Ananıda al Git sıfatsız
Nergiz 2019-03-30 09:04:25
haysiyetsiz yalancı
mert yilmaz 2019-03-30 08:53:15
Ulan mert olun mert kivrak olmayin, yatim kardesim de durust ol ki sizde ne gezer durustluk namus olmayan insan durust olmaz
deli 2019-03-30 08:49:34
üstelik yalancı.
davut 2019-03-30 08:49:27
Serefsizzz bide kıvırıyo