Son nefesini veren köpeğiyle vedalaşan kadın gözyaşlarına boğuldu

2018-07-25 19:44:03

Çektiği acılara dayanamayıp köpeğini uyutmak zorunda kalan kadının köpeğiyle duygu dolu vedalaşması.

Kategori: Hayvanlar Alemi

Bu videoya aşağıdaki emojilerle tepki ver !
0
0
17
0
0
0
Benzer Videolar
Kaybolan 10 Bin TL'sini bulana 2 Bin TL ödül veren dilenci
Kaybolan 10 Bin TL'sini bulana 2 Bin TL ödül veren dilenci
Polis hırsızlık için apartmana giren 4 kadını arıyor
Polis hırsızlık için apartmana giren 4 kadını arıyor
Almanya'daki CHP'li kadın: AK Partililer Türkiye'ye dönsün
Almanya'daki CHP'li kadın: AK Partililer Türkiye'ye dönsün
Alzheimer hastası kadını polis ailesine teslim etti
Alzheimer hastası kadını polis ailesine teslim etti
Konyalı kadın erkek oldu, SGK'dan isteği şaşırttı
Konyalı kadın erkek oldu, SGK'dan isteği şaşırttı
Yüzerken üstünden tekne geçen kadın ağır yaralandı
Yüzerken üstünden tekne geçen kadın ağır yaralandı
Valizin içinde Türkiye'ye girmeye çalışan kadın yakalandı
Valizin içinde Türkiye'ye girmeye çalışan kadın yakalandı
Şırnak'ta teslim olan kadın terörist
Şırnak'ta teslim olan kadın terörist
ibo 2018-08-29 10:26:27
Böyle Kadın Ağlamasımı olur.İnek böğürmesi gibi.
misafir_592237 2018-07-26 08:06:12
Aileden biri oluyor yasayan bilir
misafir_589280 2018-07-26 07:54:41
Çok uzuldum moralim bozuldu bende çok a gladlm teyzeyede çok uzuldum çok sevimliymis keşke ben olseymisim
misafir_587407 2018-07-26 06:47:18
Şırıngayla kendi öldürtüyor diyen cahil insana sesleniyorum.. kendi öldürmüyor köpeğinin daha fazla acı çekmesini istemiyor. Büyük ihtimal ya yaşı geldi ya da amansız bir hastalığa yakalanıp acı çekiyordur. Sahibide onu öyle görmek istemediği için şırınga uygulamış olabilir. Ki zaten büyük ihtimal öyle. Bilip bilmeden konuşmayı ne çok seviyoruz.
misafir_576719 2018-07-26 03:50:47
bir hayvandan ayrılık bu kadar yakıyorsa bütün sevdiklerini idam eden ölüme karşı o büyük elemi çekmemek için ahirete iman olmazsa bütün bu ayrılıkların acısını kim dindirebilir.
nurican 2018-07-26 01:22:21
Şırınğayla kendi öldürtüyor niye öldürüyorsun hayvanı kendi eceliyle veda etmesi varken
misafir_556931 2018-07-25 22:19:17
Ölüm tek gerçek hazırlıklı olmalı..
kirpi 2018-07-25 21:10:43
Sevgi dedikleri şey bu olsa gerek bazen böyle sevecek insan bulmak da zor .
!!!!! UFO GÖREN MASUM KÖYLÜ !!!! 2018-07-25 20:27:09
Hayvanlara bakıp sahiplenen insanlar diyolar ki evlat kadar değerli kaybı da bi o kadar acı çok üzüldüm... Keşke yanında biri olup teselli etseymiş kadıncazı çok üzücü...