Şırnak'ta Operasyon - 20 Ölü

2011-12-29 09:54:49

Şırnak'ta Operasyon - 20 Ölü

Kategori: Video Haber

Bu videoya aşağıdaki emojilerle tepki ver !
0
0
0
0
0
0
Benzer Videolar
Polonya'da polisten kaçan şüpheli ölümden döndü
Polonya'da polisten kaçan şüpheli ölümden döndü
Hulusi Akar, Yüksekova'daki operasyon merkezine denetleme
Hulusi Akar, Yüksekova'daki operasyon merkezine denetleme
Çin'de toprak kayması turistlere korku dolu anlar yaşattı
Çin'de toprak kayması turistlere korku dolu anlar yaşattı
Pakistan'ta araç kanala uçtu: 11 ölü
Pakistan'ta araç kanala uçtu: 11 ölü
Kocaeli’de motosikletli gencin feci ölümü
Kocaeli’de motosikletli gencin feci ölümü
Kağıthane'de bir çocuk inşaat sahasındaki su dolu alana girdi
Kağıthane'de bir çocuk inşaat sahasındaki su dolu alana girdi
Menajerimi Ara 41. Bölüm 2. Fragman
Menajerimi Ara 41. Bölüm 2. Fragman
Adana’da kaçakçılık operasyonu
Adana’da kaçakçılık operasyonu
Düşün Bence 2015-11-18 15:23:19
AllaH ailelerine sabır versin . :( mekanınız cennet olsun .
EMİRHAN
KARAKTERİ BOZUK İNSANLIKTAN YOKSUN DÜŞÜNCE ÖZGÜRLÜĞÜ DENEN KAVRAMI SADECE KENDİ ÇEVRESİNDEKİLERE AŞILAMAYA ÇALIŞAN ODA VARSA EĞER ARKADAŞLAR;

EMİRBEY
VANLI ADO VE ADO GİBİLER SEN BU ÜLKEDE YAŞAYACAKSIN,BU ÜLKENİN SUYUNU HAVASINI EKMEĞİNİ YİYECEKSİN SONRA KALKACAKSIN BU ÜLKEYE İHANET EDECEKSİN PES DOĞRUSU VALLA SENİN ÇOCUĞUN OLSUN ONU YEDİR İÇİR BESLE BÜYÜT ONDAN SONRA KALKSIN SANA DESİNKİ BEN SENİ TANIMIYORUM SEN KİMSİN DEDİĞİNDE SENİN ZORUNA GİTMAZMİ ARKADAŞLAR AĞZIMI BOZMAK İSTEMİYORUM AMA KONUŞURKEN DÜŞÜNCELERİNİZİ YAZIYA DÖKERKEN BİRAZ İNSAN OLDUĞUMUZU HATIRLAYALIM VE ONA GÖRE HAREKET EDELİM.
KANI BOZUK SÜTÜ BOZUK İNSANLARIN BU ÜLKEDE YERİ YOK VESSELAM
ELBİSTANLI
17 Cİ SANİYEYE DİKKAT NEDEN GÜLÜYO O İKİ HAYRET YA DİKKATLİCE BAKIN ALLAHIM YA LAN BU NASIL İŞTİR
hasta
doğuda insanlar gecimlerini sınır ticareti yaparak kazaniyor. evinn ekmeği cocugunun okuldur diger giderleridir. siz insan kıyafeti giymiş şeyler yaratıkta acinin ne olduğunu bilir ondan yaratık demiyorum. Van da depremde bunu yaptiniz şimdide burda 12-13-14-15-16 yaslarinda ki cocuklar orada öldürüldüler. ama ondan önce siz acinasi şeylerin vicdanlari zaten ölmüş ben onlara deil sizlere aciyorum. ölenlerin yakınlarınada baş saglıgu diliyorum..Rabbim Rahmet eylesin...
VANLI ADO
ÜSTÜNDEKİ BEZ DEĞİL MÜHİM OLAN ALTINDAKİ CANDIR....
SİYASİ GÖRÜŞÜ NE OLURSA OLSUN İNSANDIR...
BUNLARA İYİ OLDU DİYENLER OH OLDU DİYENLER
İNSANLIKTAN PAY ALAMAYAN HAYVANLARDIR...
BEN DAĞLICA DA ÖLEN 27 ASKERE DE VE ŞIRNAK TA ÖLEN 20 CANIMA DA ALLAHTAN RAHMET DİLİYORUM...
Tek Sevdam Türkiyem
komondo ali kardeş leşlerin tabutlarının üstündeki hangi bez parçasıydı sen açıkla bunu
adnan
iyi olmuş gebersinler bizim şehitlerimiz olurken onlar seviniyordu iyi olmuş gebersin çakallar
komondo ali
dağlıcada27 şehit verdimizde içinde köykoruyucuları pkkya yardım etmedimi bunlarında pkk ya yardım etmedini nerden bilion
şadet yuksek
allah rahmet eylesın gerıde kalanlara allah sabır versın
fuat
türkiye cumhuriyeti savcılarnı göreve davet ediyorum. bölücülük halk arasına nifak koymak ve daha ne isterseniz burda mevcut.
hakan
allah onların ahını yerde bırakmasın
ERSİN
ARKADAŞLAR BEN NASIL DİCEMİ BİLMİYORUM
uludere
ya insanlık van depreminde öldüğünü duyurmştu bu olayda da iyice neyin ne oldğnu görüyorz insann acısına sevinen insan insan değil... aglayan kadınn dediği gibi insanlık bu kadar ucuz mu ya :(
hayalci
sınır namustur izinsiz geçen evliyada olsa vurulur
seradar şahin
be işleri vardı kacak bölgede katırların yükü neydi acıklasın lar
vatandaş
görüntüde gerçekten bir acayiplik var.
tunceli
çok büyük acı analar nasıl ağlıyo yürek dayanmıyo...
ZAA SETDO
YORUM İÇİN ACELE ETMEYE GEREK YOK,GELİŞMELERİ BİR ÖĞRENELİM.
0065,
hemen yanlış anlaşılma oldugunu soyluyorlar insanlar öldü yanlış anlaşılacak durum yok her şey ortada
yazıkk
bazı yorum ları okuyorum da çok sevinen memleketimin insanı var yazıklar olsun herkesi sağduyulu olmaya çağırıyorum neticede hepimiz ölümü tadacaz ölümlü dünya ama ölüm böylesi hiç hş değil
harun yılmaz
allah o anaların babaların yardımcısı olsun allah hepsine rahmet eylesin hepsi insan evladı ögrenciymiş izlerken gözüm doldu hepsi insan arkadaşlar insan
Ulutürk
tekdir ile uslanmayanın hakkı kötekdir
mkarakaya
allah rahmet eylesin.kederli ailelerine sabir versin.mekanları cenet olsun basınız sağolsun

Talha
Yıllarca bağırdık ama dimi, gelin yapmayın, gelin bu vatan hepimize yeter dedik ama dimi !!!
mükmin kardeş
allah rahmet eylesin.kederli ailelerine sabir versin.korkunç .
merve
Bizim şehit annelerimizde böyle ağlıyorlardı... yinede "masumlarsa" Allah rahmet eylesin
ahmet
insanlık değil bu soykırım fransayı haklı ettinz aferim size :(
vedat
gerçekten çok üzüldüm bende kürdüm ama gece ne işiniz var be kardeşlerim yazık diilmi size ekmek parası için canınızdan oldunuz devlet sahip çıksın artık maddi manevi köylere para yardımı yapılsın merkez bankasında para biriktirmeyle insanlık olmuyor bu insanları doyurmakla insalık oluyor baska kürdü türkü ölmesin barıs barıs barıs zormu yaw allah bizi birbirimizi öldürmemiz içinmi yarattı
murat
allah yardımcıları olsun gerıde kalanlara