Şanlıurfa'da simit satan çocuğa kemerle dayak

2018-08-07 12:01:35

Simit sattığı öne sürülen küçük çocuğun bindiği halk otobüsünde kemerle dövüldüğü anların görüntüsü sosyal medyada tepki gördü.

Kategori: Video Haber

Bu videoya aşağıdaki emojilerle tepki ver !
0
14
0
0
0
0
Benzer Videolar
Babası 10 yaşındaki çocuğa tır kullandırdı
Babası 10 yaşındaki çocuğa tır kullandırdı
13 yaşındaki çocuğa çarptı, kaçarken kaza yaptı: 3 yaralı
13 yaşındaki çocuğa çarptı, kaçarken kaza yaptı: 3 yaralı
Elektrik akımına kapılmış numarası yapan kadın dayak yedi
Elektrik akımına kapılmış numarası yapan kadın dayak yedi
Otostop çekmek istemeyen eşe dayak
Otostop çekmek istemeyen eşe dayak
Kesin döverim havasında gelip dayak yiyen kız
Kesin döverim havasında gelip dayak yiyen kız
Halk otobüsünde 10 yaşındaki çocuğa taciz
Halk otobüsünde 10 yaşındaki çocuğa taciz
Parkta etrafına bakmadan koşan çocuğa araba çarptı
Parkta etrafına bakmadan koşan çocuğa araba çarptı
Ferhat Göçer Cüneyt Arkın'dan dayak yedi
Ferhat Göçer Cüneyt Arkın'dan dayak yedi
murat 2018-08-15 13:45:12
Şerefsiz adi
cengiz 2018-08-09 03:28:42
bu cocuk savcinin olsaydi ayni karari verirmiydi
ah güzel ülkem 2018-08-08 23:03:19
Bu o..... ç...... neden serbest kaldı. Çünki o gariban simitçi, savcının oğlu değil. Keşke o savcının oğlu böyle dayakyesede adaleti izlesek. Yazıklar olsun.
misafir_763642 2018-08-08 21:29:51
Ellerin taş olsun inşallah kimildama olduğun yerden pislik şerefsiz seni ceken de ayrı bir şerefsiz pislik kopekler
misafir_753244 2018-08-08 18:34:35
O***** evladı Senin o ananı avradını s****** şerefsiz sen benim Elime geçeceksin de ben senin ananın a**** koyarım
Osmanlı 2018-08-08 16:34:14
bu o.ç. serbest bırakan savcı o çocuk senin olsa yine de serbest bırakırmıydın inan sende zerre kadar vicdan ve merhamet yok sen Türk adaletine yakışmıyorsun zalime göz yuman da zalimdir.
misafir_745948 2018-08-08 16:33:11
Bunu serbest bırakan savcının allah belasını versin. Bu savcıya dava açacak yokmu.
misafir_745859 2018-08-08 16:32:16
Bunu serbest bırakan savcının allah belasını versin. Bu savcıya dava açacak yokmu.
misafir_741194 2018-08-08 15:14:25
Insanliginin icine edeyim senin zalim seni
serefsiz 2018-08-08 14:39:37
Lan oç piç delikanlısın ya çocuğa gücün yetiyor dimi keşke karsılaşsak bakalım kim ağa kim paşa
misafir_714781 2018-08-08 07:53:52
Ooo evladı
AYKIRI 2018-08-08 04:32:49
adam dövmüyor. korkutuyor yada kızdırıyor. görmüyormusunuz, çocuk ağlamıyor bile, hatta sinirlenip adama bağırıp posta bile koyuyor :)
misafir_669978 2018-08-07 19:26:24
Lan hassiyetsiz şerefsiz. ..Bu pisligi tanıyan bilen birileri varsa bana buraya adres ve isim belitsin