Poşete para vermemek için montunu poşet yaptı

2019-01-01 19:36:09

Bursa'nın İnegöl ilçesinde bir kişi, marketten aldığı ürünleri poşete para vermek yerine montunun içine koyduğu görüntüleri paylaştı. Paylaştığı görüntüler sosyal medyada gündem oldu.

Kategori: Komik Videolar

Bu videoya aşağıdaki emojilerle tepki ver !
1
4
0
0
5
2
Benzer Videolar
Kayyumu protesto etmek için yolu kestiler
Kayyumu protesto etmek için yolu kestiler
Bolu Dağı'nda asit yüklü tanker kaza yaptı
Bolu Dağı'nda asit yüklü tanker kaza yaptı
Gökbey helikopteri ilk sertifikasyon uçuşunu yaptı
Gökbey helikopteri ilk sertifikasyon uçuşunu yaptı
Zetyindalı'nın kahramanları Fırat'ın doğusu için sınırda
Zetyindalı'nın kahramanları Fırat'ın doğusu için sınırda
Adana'da Hint keneviri için damlama sulama sistemi kurdu
Adana'da Hint keneviri için damlama sulama sistemi kurdu
200 araçlık ABD konvoyu Suriye'den Irak'a geçiş yaptı
200 araçlık ABD konvoyu Suriye'den Irak'a geçiş yaptı
Suriyeliler Kurban Bayramı için ülkelerine koşarak gitti
Suriyeliler Kurban Bayramı için ülkelerine koşarak gitti
İçine hırsız girdiğini sandığı aracından ayı çıktı
İçine hırsız girdiğini sandığı aracından ayı çıktı
feza 2019-01-02 18:41:43
Bu millet her şeyin kolayını bulur. :) https://www.fezamutfak.com
misafir_432484 2019-01-02 12:35:37
Bizde oy vermemek için bahane arıyoruz zaten
misafir_428579 2019-01-02 11:30:32
Yorum yok
misafir_418768 2019-01-02 08:47:01
Bu görüntüler akpye oy olarak geri gelecek. Çevre temizliği şart oldu artık!!!
misafir_411030 2019-01-02 06:37:52
Evet
misafir_410775 2019-01-02 06:37:07
Mesele 25 kuruş değil kaldırın poşetleri alternatif koyun vatandaşa değil markete kağıdı file vs zorunluluğu getirin milletle uğraşmayın
aquila 2019-01-02 05:44:58
malmısın leennn
misafir_395643 2019-01-02 02:21:51
Güzeeeeel. Önlem çalışıyor.
misafir_381824 2019-01-01 22:32:50
Simdi kiziyorsunuz ama yakinda sizde alisacak ve cevre bilincini sizde elde edecwksiniz. Ingilterede yasiyorum. Marketler poseti para ile veriyor. Yirtilani getirirsen yenisini veriyor. Adamlar gelecek cocuklarini dusunuyor.
misafir_376120 2019-01-01 20:56:06
Kendine karşı bu kadar cimri olan başkasına karşı nasıl olur acaba!!!
misafir_374421 2019-01-01 20:28:21
Poşete para verirsek seçimlerde de akp yi çöpe atarız
Gercek 2019-01-01 20:15:53
ulan o kadar ivira zivira pislige sigara ya ickiye ..vs vs para veriyorsunuz da 25 krs luk poseti cok goruyorsunuz biraz millet kafasini calistirsin dusunsun hemen yargilamayin sokaktaki insanlar bilmeden etmeden konusuyor. yeniliğe açik olmak lazim yenilige karsi onyargi olmasin bazi kisiler icin diyorum SADECE bu konu icin de degil genel olarak
babacan-02 2019-01-01 20:06:54
Bu uygulama avrupada 2 senesir var zaten poset parali turkiye yapinca neden olay oluyor anlamiuorum
misafir_371766 2019-01-01 19:44:20
Markwt raflarinda bulunan urunlerin de ambalajini kaldirin madem cevre temizligi olacak!!!