Pascal Nouma Survivor’dan diskalifiye edildi

2011-05-09 12:27:42

Nihat Doğan: Adanın kralı artık benim - Tıkla İzle Pascal Nouma'nın diskalifiye edildikten sonra Nihat Doğan, krallığını ilan etti.Pascal Nouma Survivor’dan diskalifiye edildi Nihat Doğan'la kavga eden Pascal Nouma, yarışmadan diskalifiye edildi. Nihat Doğan'a saldıran Pascal Nouma'nın diskalifiye edildi Survivor Ünlüler - Gönüllüler 6.hafta Survivor Nihat Doğan 08.05.2011 Survivor Ünlüler - Gönüllüler Survivor Ünlüler - Gönüllüler .Nihat Doğan,Pascal Nouma,Derya Büyükuncu,Ebru Destan,Özge Ulusoy,Zeynep Tunuslu Asena ya gönüllüler, Taner,Taçmin, Tefik, Ceyda

Kategori: Video Haber

Bu videoya aşağıdaki emojilerle tepki ver !
0
0
0
0
0
0
Benzer Videolar
Hakurk'ta PKK'ya ait mağaralar imha edildi
Hakurk'ta PKK'ya ait mağaralar imha edildi
Türkiye'nin orta menzilli yerli füze motoru test edildi
Türkiye'nin orta menzilli yerli füze motoru test edildi
Paris'te gösteriler sırasında bir polis darbedildi
Paris'te gösteriler sırasında bir polis darbedildi
101 yaşında koronayı yendi, alkışlarla taburcu edildi
101 yaşında koronayı yendi, alkışlarla taburcu edildi
90 bin lira harcadığı 12 binlik araç trafikten men edildi
90 bin lira harcadığı 12 binlik araç trafikten men edildi
Kartal'da boşanmak istediği eşi tarafından darbedildi
Kartal'da boşanmak istediği eşi tarafından darbedildi
Haftanin'de teröristlerin tuzakladığı patlayıcılar imha edildi
Haftanin'de teröristlerin tuzakladığı patlayıcılar imha edildi
Hakkari'de PKK'nın tuzakladığı patlayıcı imha edildi
Hakkari'de PKK'nın tuzakladığı patlayıcı imha edildi
Aly Chiman 2019-03-12 04:11:25
Hello there, My name is Aly and I would like to know if you would have any interest to have your website here at ensonhaber.com promoted as a resource on our blog alychidesign.com ? We are in the midst of updating our broken link resources to include current and up to date resources for our readers. Our resource links are manually approved allowing us to mark a link as a do-follow link as well . If you may be interested please in being included as a resource on our blog, please let me know. Thanks, Aly
zehra
ebru desan süpersin pascal iyisiniz
asdasd
Nihat Nasılda Kacıyor :D Bebe Nihat
Misafir
helal olsun sana nihat adam gibi adamsın
Misafir
Nasi kaciyor NIHAT, koptum yaa...:)) Bi yandan elini kolunu salliyo bi yandan da geri adimlarla kosuyor.. :))
kkjnmömmdbnf 2011-05-13 17:45:14
fransa'da doğdu beşikataşlı oldu HELAL OLSUN SANA PASKAL NUMA
NİHATINforsu söndü
yakup 2011-05-12 11:59:19
helal olsun sana NİHAT sanatçı olarak fazla izlemezdim seni ama orada kişiliğinle türk erkeğinin simgesi oldun sen. seni eleştirenler olur onlar erkeklikden nasibini alamayanlar sen yoluna devam eleştirenler zaten yanındaki asena gibi kıvırmasını iyi bilenlerdir...............
anti 2011-05-11 14:39:51
Paskal denilen ne olduğu herkes tarafından çok iyi bilinen o yaratığı orada şimdiye kadar tutan hatta orada bulunmasını sağlayan Acunda artık koskoca bir hiç...
VAY BE!!! 2011-05-11 09:23:19
yani bir kere pascalı da oradaki leri de kınıyorum resmen nihatı yem etmişer yazıklar olsun böyle kaybediyoruz işte biz. hele o zavallı mankenler dansözler nihatı sevmem ama çok haklı buluyorum n istiyola onuda anlamadım bu adamdan pascalmış kim lan pascal
barış 2011-05-11 03:48:24
unuttu kardeş seda sayanın eteklerinin altındaki günlerini aslan paskala laf söylüyo.acunda adaletli bi adam diilmiş söylüyolardı gerçek hayatta yaramaz adam diye o da belli etti kalitesini sadece paskalı diskalifiye etmekle.yılan gibi sokup kaçıyodu nihat keşke iki dakka bıraksalardıda o sahte anadolu delikanlısını bi göreydik paskalın karşısında.gidecek hastanede yok artık ne hale gelirdi bilmem. ara sıra seyrediyodum artık işim olmaz otursun benim üstün kültür ve beğeniye sahiip türk insanım seyretsin aslan nihatını.
bla bla 2011-05-11 03:27:12
helal sana pascal
nur muhammed 2011-05-10 12:12:35
Bu ne özürlü bir yarışmadır ya. herkes 46'lık burda haa...tam komedi:)
hamid 2011-05-09 21:43:24
GÖNDERİN FRANSAYA ADAMI KİMSE TANIMAZ MALESEF BURASI TÜRKİYE.
4c0cc 2011-05-09 19:35:53
Nihat , helal olsun oğlum içinde anadolu yiğitliği yatıyor. Yiğitin iyisine deli derlermiş bırak senle dalga geçmeye devam etsinler sen doğruları söylemekten geri durma.
mehmet rohat 2011-05-09 18:19:46
pascal iyi adamda turubunler çok oynuyordu kızların kışkırtmasıyla nihatın ustune gidiyordu eniyisi oldu sevindim diskalife olmasına adaletli olanda buydu nihat ve taneri sonuna kdar destekliyoruz
hilal 2011-05-09 18:11:54
tebrik ediyorum pascal ı hak etmişti nihat çoktan en iyisini yaptı pascal. o kimki ya ordakilere sizi ekmek arası yerim lafını edebiliyor ordakilerde bunu dile hala getirmiyor nihat doğanın diskalifiye edilmesi lazımdı bence ama napalım helal sana pascal
VİLDAN 2011-05-09 17:32:21
helal sana pascal arkandayız sonuna kadar
SPRİNG 2011-05-09 15:53:13
AYRIMCILIK YAPMAYIN NİHATMI İYİ KULLANDIGI KELİMELERE BAKIN ÖNCE SEVİYESİZ BİR ADAM PASCAL HAKLIYDI ADAMIN SABRINI ZORLADI BENCE ŞİMDİ DAHADA SEVİYESİZCE OLACAK PROGRAM NİHAT AT KOŞTURSUN ARTIK
meliz 2011-05-09 15:20:31
mustafa bey ayrımcılığı bırakın insan olarak bakmayı öğrenin.Türk olanlarıda görüyoruz bir maç için birbiriyle kavga ediyorlar.her insanın bir sabrı vardır.yabancı düşmanlığını bırakıp kendinize bakın
halk 2011-05-09 14:22:16
Helal Olsun Nihat zaten pascal ın ne halt olduğunu herkes Bilio
Bu yarışmada gereksiz olan biri gitmiş oldu ...
hasip 2011-05-09 14:01:02
Pascal gitti Survivor Bitti.
METİNUSPARİBUS 2011-05-09 13:50:29
pascal da deryada tam kız yalakacıları aslanım nihat aynen böyle devam kocum benim.
mustafa nehir 2011-05-09 13:34:04
hiç türk yoktu gittiniz paskalı getirdiniz,ne yapacak ne bekliyorsunuz.acun bey batılılardan ne beklyorsunuz bunlar hep bize zarar ,yaptıklarına bakın havasından geçilmiyo bu kişi beşiktaştan laubali hareketlerinden dolayı kovulmadımı.daha ne düsüyorsunuz arkasınaa...