Motosikletlinin ölümüne yol açtı 2 yıl 11 ay ceza aldı

2019-07-23 08:05:18

İstanbul 15 Temmuz Şehitler Köprüsü'nde sapağı kaçıran otomobil sürücüsü, 27 yaşındaki motosikletliye çarpmış, genç adam bariyerlere saplanarak hayatını kaybetmişti. O sürücünün cezası açıklandı.

Kategori: Kazalar

Bu videoya aşağıdaki emojilerle tepki ver !
0
14
3
2
2
0
Benzer Videolar
ABD'de yağma yapan adamın saldırıya uğrama anı
ABD'de yağma yapan adamın saldırıya uğrama anı
Uyuşturucu için karantina bölgesine girerken mahsur kaldı
Uyuşturucu için karantina bölgesine girerken mahsur kaldı
İstanbul'da Adalet Bakanı'nın eşinin çantasını çaldılar
İstanbul'da Adalet Bakanı'nın eşinin çantasını çaldılar
İstanbul’da otomobil durağa daldı
İstanbul’da otomobil durağa daldı
Gaziantep'de korona hastası hastaneden kaçtı
Gaziantep'de korona hastası hastaneden kaçtı
Polisin 'Dur' ihtarına uymayan zanlı kaçarken polislere ateş açtı
Polisin 'Dur' ihtarına uymayan zanlı kaçarken polislere ateş açtı
Bursa'da bulunan iş yerine pompalı tüfekle saldırdılar
Bursa'da bulunan iş yerine pompalı tüfekle saldırdılar
Beyoğlu'nda kadına saldırı anı kamerada
Beyoğlu'nda kadına saldırı anı kamerada
hayati bilgi 2019-10-19 09:06:24
son dakikacılara dikkat edin
misafir_960485 2019-07-24 09:28:06
2 yıl 11ay peki bukadar basitmi bir hayvan öldürüyorlar hayvan hakları savunucuları kıyamet koparıyor bir ağaç kesiliyor bazıları taksimi ayağa kaldırıyor tırafik magandası insan öldürüyor 2 yıl 11 ay ya o ölen kişi anası babası kardeşleri karısı çocukları benim dayımın oğlu sabah Evden çıkıp işe giderken şöförün biri içip kaldırıma çıkıyor ona vuruyor öldürüyor geride kalan hasta bir anne eş 4-6-8 kız çocukları ve yeni doğacak bir erkek bebek buraktı yane buda 2yıl 11 ay hapis yatıp çıkacak vatan sağ olsun
misafir_959756 2019-07-24 09:27:02
2 yıl 11ay peki bukadar basitmi bir hayvan öldürüyorlar hayvan hakları savunucuları kıyamet koparıyor bir ağaç kesiliyor bazıları taksimi ayağa kaldırıyor tırafik magandası insan öldürüyor 2 yıl 11 ay ya o ölen kişi anası babası kardeşleri karısı çocukları benim dayımın oğlu sabah Evden çıkıp işe giderken şöförün biri içip kaldırıma çıkıyor ona vuruyor öldürüyor geride kalan hasta bir anne eş 4-6-8 kız çocukları ve yeni doğacak bir erkek bebek buraktı yane buda 2yıl 11 ay hapis yatıp çıkacak vatan sağ olsun
misafir_954087 2019-07-24 07:43:04
Acaba sinyal verdimi?
misafir_949498 2019-07-24 06:27:18
Onunda almasaymis. Bir de afferin ne güzel yaptın diye tebrik etselermis. Adamı resmen biçmis.. son anda dönüş yapmak d ne.
otg 2019-07-23 10:38:18
Şerefsiz herifin oğlu...
misafir_874967 2019-07-23 09:44:07
Motorcu haksız, sağlamaz solanır...
misafir_870694 2019-07-23 08:32:35
Devlet devlet mi ki ceza olsun aq
misafir_869640 2019-07-23 08:16:31
bizim adeletsiz düzensiz sistemin sil baştan insan odaklı yaşam hakkını kollayan bir düzen kurulması şarttttt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!