Motosikletli kendisini sıkıştıran sürücüye tokat attı

2019-03-04 07:06:44

E-5 Karayolu'nda motosiklet terörü Motosikletini aracın önüne kırarak sürücünün üstüne yürüyen adam kavga çıkardı.

Kategori: Video Haber

Bu videoya aşağıdaki emojilerle tepki ver !
0
3
0
0
5
0
Benzer Videolar
Motosikletli hırsız köy köy gezip dükkanları soydu
Motosikletli hırsız köy köy gezip dükkanları soydu
Polislerden dayak yedi savcılık soruşturma başlattı
Polislerden dayak yedi savcılık soruşturma başlattı
Tartıştığı erkek arkadaşına kafa attı
Tartıştığı erkek arkadaşına kafa attı
Yalova'da yaşanan deprem 17 Ağustos depremini hatırlattı
Yalova'da yaşanan deprem 17 Ağustos depremini hatırlattı
ABD'de bagaj bandına çıkan çocuk panik yarattı
ABD'de bagaj bandına çıkan çocuk panik yarattı
Dusan Tadic takım arkadaşını önce tokatladı sonra öptü
Dusan Tadic takım arkadaşını önce tokatladı sonra öptü
Tokat'ta borç kavgası gerginliğe neden oldu
Tokat'ta borç kavgası gerginliğe neden oldu
Facebook etkileşimli reklamlarını başlattı
Facebook etkileşimli reklamlarını başlattı
deli 2019-05-17 07:42:00
hatalı oç motorcu. sokuk o hizla o şeritten gidersen hayatın ucuz olur tabi. aptal adam birde saygısız. şerefsiz. motor olunca her gördüğünüz boşluk kendinizin sanıyorsunuz adam olmazsınız siz.
FaGoer 2019-03-05 07:14:04
Sakat o motor nasil taksinin sagindan geciyo ? Inek herif ehliyetini kim verdi sana ahmak !!!! Bide ayak cekiyo hem suclu hem güclü
Türk oglu Türk 2019-03-05 05:58:28
Motosikletcinin hatasi komple yani. Kendisi zaten refüjle arabanin arasindan geciyor. Serit degistiren adam o hizda o aradan gelen motosikleti nasil görsün. Bide kalkmis adama tantana yapiyor. Allah akil fikir versin.
ibrahim-soysal 2019-03-04 22:47:29
Bu motorcuların çoğu maganda, ekibe bak! Terbiyesizler, adamın sıkıştırmak için sağa girdiğini nereden biliyorsunuz? Arabada aile var diyo, hala vuruyo sıkıntılı herif, ensonhaberin başlıkta hedef gösterme, sıkıştıran arabaymış, hadi oradan.!
misafir_731462 2019-03-04 20:36:15
Yavsak önce dogru Motor kullan, bu Ulke Texas mi.
Fenerli 2019-03-04 17:45:53
Lan sagdan arabami solanir ikiside hatali
samil-ozturk 2019-03-04 16:43:02
Motorcular da eşkiya olmuş. Emniyet şeridinde ne işin var. Normal araç gibi şeritleri kullan.çadam sinyal vermiş, orta şeritten sağ şeride geçmiş.
misafir_715302 2019-03-04 16:03:48
Motorcuda araç kadar duçlu kural olarak
alper 2019-03-04 15:07:16
Bmw nin suçu yok sinyal verip geçiyor sen hızlı bir şekilde geliyorsun motorsikletsin diye sana ayrı kural yok ticarinin arkasından geleceksin birde araçta çocuk var olayı büyütmene gerek yok
misafir_710537 2019-03-04 14:46:06
Hem suçlu birde bu hava kime senin orda sollama yasağın var yaptığın hareket yanlış enin ehliyetinin alınması gerekir
cengiz kurt 2019-03-04 13:31:25
Çok iyi yapmış şerefsize bak bmwci diilmi hepsi aynı serseri
misafir_704683 2019-03-04 13:13:13
Adamına denk gelmedi o motorcu Delikanlımısınız lan siz beş kişiye bir kişi hem sağdan arabaları geçeceksin hem kabadayılık taslıyacaksınız... DEDİĞİM GİBİ ADAMINA DENK GELMESİNİZ
Eski vali 2019-03-04 12:49:48
Gayette suç motorda adam sinyalini vermiş girmiş motor arkada kalıyor ve sonradan abanıyor
edepsiz ahlàksızlar 2019-03-04 12:39:33
sıkıştırmamış sağa geçiyor adam
misafir_702924 2019-03-04 12:36:01
Kusura bakmasın ama suç Motorcu da
muhammed ali 2019-03-04 12:27:48
Bmw suçlu motorda pek masum değil
misafir_701880 2019-03-04 12:22:28
Motorcu hem suçlu hem güçlü o hızla o yere girilmez mk malı
Kenan 2019-03-04 08:34:04
burda motorcu suclu sagdan sollarsan arada tost olursun
2019-03-04 08:29:47
Adam sinyal vermiş şeride giriyor motor nereden sollamış böyle bir sollama trafik kuralların da yok motor cu kesinlikle haksızdır artık bu duruma bir çözüm bulunmalı motor da bir araç ise o da kuarllara uymak zorun da not bu olay herkesin başına gelebilir
şeref u 2019-03-04 08:20:15
Salak salak konuşuyorlar motorcu daha çok suçlu bmw sağdaki boşluğa giriyor. Motorun nerden gittiği belli değil taksiyi sağlayıp gidiyor
avşarlı 2019-03-04 07:58:12
serefsiz hem suclu hem guclu.kalabalik olduklari icin havaya girmis.taksiyi gectigin yer motor yolumu?bmw araba sollayip sag seride geciyor senin okadar hizli gelip sıkışman normal.
Hasan Ali 2019-03-04 07:42:08
Sen ne motorcu olabilirsin ne de insan olabilirsin zaten yüzde yüz hatalısın birde adama saldırıyorsun motosiklet kullanan biri olarak utandım gerçekten.
misafir_684857 2019-03-04 07:37:49
Bunlar hem suçlu hem güçlü.. sağ şeritten araç sollamakta neyin nesi
misafir_684507 2019-03-04 07:31:50
Hem suçlu hem güçlü motorun sağdan tehlike yaratarak geçme kanunumu var hafi ordan terbiyesiz
cermesk 2019-03-04 07:22:28
Ulan sen neyin peşindesin motorcu? Adam seni nasıl görsün basmış en sağdan gidiyorsun. Gittiğin yer sağ şerit bile değil. Normal şeridinizden gitseniz herkes sizi görür zaten. Hızın kaç senin onu söyle? Adamın ailesi arabada çocuğu var hala atarlanıyorsun. O kadar motorcu olmasaydı da görürdüm senin şeklini ben. Adam gibi kullanın şu motorlarınızı. Milletin başına bela olmayın. (Her motor kullanan böyle değil belirtme isterim.)
Motorcuya bak 2019-03-04 07:20:56
Adam sinyal verip gecmis, motorcunun verdigi tepkiye bak sanki normal yolunda gidiyor da bir de adama kufur ediyor serseri.